Johanna Tukiainen Vol. 150

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 150

Viewing 15 posts - 1,081 through 1,095 (of 1,118 total)
  • Author
    Yavannah
    Participant

Huoh, että osaakin väsyttää. Minä aamulla ponkaisin reippaana ylös siinä kahdeksan yhdeksän maissa ja tiskasin sen ison tiskin joka tossa on jo jonkin aikaa odottanut. Juu meillä ei ole tiskikonetta, vaan minä oon se tiskari. En sit tiedä, et jäikö yöunet nyt kuitenkin vähäisiksi, mutta nyt ei meinaa pysyä hereillä.

Ei vaikka Tunkin hölmöläistarinoita onkin mielenkiintoista seurata. XD

#95555 Ilmoita asiaton viesti
    Vastausko
    Participant

Uskaltaakohan Tunkki nostaa työttömyyskorvausta! Firma ei enää ole tietääkseni toiminnassa, silloin se olisi mahdollista, jos on ilmottautunut kortistoon työttömänä työnhakijana. Uskon härskiyden riittävän siihenkin. Eikä tarvitse pelätä, että työtä tarjotaan sieltä Tuksun millään ”osaamisalueella”.

Aikoinaan Tunkki laskutti näitä keikkojaan Länsmannin firman kautta.  Lehdet pidättävät veron juttupalkkioista, pimeät maksut tuskin heillä on mahdollista. Entä nämä kapakat ?

Veronmaksajana olis vain kiva tietää onko Tuokin evankelista ruokittavana.

#95556 Ilmoita asiaton viesti
    dir.canttori
    Participant

Työkalut esteenä

Ei taida korvaukset onnistua kun ”yrittäjällä” vielä tulonhankkimisvehkeet tallella.

#95557 Ilmoita asiaton viesti
    PKS1
    Blocked

Paluu tulevaisuuteen.

Tunkki ei maksa veroja eikä myöskään eläkemaksuja. Jos sattuu pysymään hengissä eläkepäiviin asti, niin leipäjonoa parempaa ”trakujen” jakopaikkaa ei olekkaan.

#95558 Ilmoita asiaton viesti
    Män. Ää Din
    Participant

jasmine tukiainen

Uusi julkkispari! Hunks-komistus iski Jasmine Tukiaisen: Tapailemme – yhteiskuva!

6.5.2017 16:07

Kauneusyrittäjä Jasmine Tukiainen ei ole enää täysin sinkkumarkkinoilla.

Jasmin erosi pitkäaikaisesta poikaystävästään Karl ”Kalle” Rönnbergistä viime syksynä neljän vuoden seurustelun jälkeen.

Kauaa Jasminen ei tarvinnut sinkkuna viihtyä, sillä kaunotar bongattiin kuhertelemassa Hunks-ryhmästä tutun Matias Starmansin kanssa ravintola Memphisin synttäreillä helmikuussa.

Matias ja Jasmine

Viime viikolla kyyhkyläiset saapuivat yhdessä Singer’s-karaokeravintolan avajaisiin ja pienen suostuttelun jälkeen he suostuivat yhteiskuvaan.

– Emme seurustele, vaan tapaillemme. Olemme tunteneet pitkään, ja suhde on siinä vaiheessa, että tutustumme toisiimme. Tämä on jännää, Jasmine hymyili.

https://www.seiska.fi/Uutiset/Uusi-julkkispari-Hunks-komistus-iski-Jasmine-Tukiaisen-Tapailemme-yhteiskuva/1120781

#95559 Ilmoita asiaton viesti
    Hilkka Sirviö
    Participant

Lippis, täytyy myöntää, että tukin puoli asiasta on käynyt mielessä. Olen kuitenkin ymmärtänyt, että suurin osa noista kuskeista ei juurikaan ole korttiaan käyttänyt. Eikä toivottavasti käytä ohjelman jälkeenkään.

Milloinkas se paluulento on hamraaseen Neuvostosuomeen?

#95560 Ilmoita asiaton viesti
    Fiidbäkki
    Participant

VSV  todella hyvä kirjoitus… spot on.

#95561 Ilmoita asiaton viesti
    Pastori
    Blocked

Pitäiskö pojalle sponssata ehjät pöksyt ? Näyttää siltä, kuin Tuksu olisi roikkunut lahkeissa kiinni.

#95562 Ilmoita asiaton viesti
    Pastori
    Blocked

Tulee katsottua Surkeinta Kuskia, vähän tylsää hetkittäin, mutta kun juontajakin on niin namunen.

#95563 Ilmoita asiaton viesti
    Kade
    Participant

Olen lukenut kaikki teidän ihanien näätien kirjoitukset ja odottanut kieli vyön alla uusia käänteitä.Mitä ,mitä.Ihan ei saatu sitä taattua tuksulentoa Turkista.Eikö tuo muka töpänny mitään. Olin varma että kaveruus Nasoalueen hoitajaan menisi tällä reissulla ,mutta hyvin se on nyt salattu jos näin kävi.Milloinhan tuo kuva oli otettu ja oliko tunkion fasesta vai mistä? Siis tuo missä istuivat Terhin kanssa. Meinaan vaan että onko kuvalla yritetty hämätä Loran olevan vielä kuvioissa.

#95564 Ilmoita asiaton viesti
    Angeli'
    Participant

Monsteri ei tiedä Turkista mitään – kuten ei mistään muustakaan. Turkissa on vielä yleistä että vanhemmat järjestävät tytön sopimusavioliittoon ilman että tytöllä on sananvaltaa asiassa. Miehet ovat myös väkivaltaisia ja hakkaavat vaimojaan säälimättä. Sama tilanne Iranissa. Olen kuullut näistä asioista turkkilaisilta ja iranilaisilta ystäviltäni, ensi käden tietoa henkilöiltä jotka ovat itse kokeneet näitä asioita.

Suomalaiset jotka ylistävät turkkilaisten ystävällisyyttä eivät luultavasti tiedä mitä suljettujen ovien takana kodeissa tapahtuu. Naisten asema on huono mutta heidän keskinäinen yhteydenpitonsa helpottaa.  Joka maassa on kuitenkin myös poikkeuksia, joten uskon esimerkiksi suomalaisnaisten aseman olevan parempi kuin turkkilaisten.

#95565 Ilmoita asiaton viesti
    LuottoEksyttäjä
    Participant

.Milloinhan tuo kuva oli otettu ja oliko tunkion fasesta vai mistä? Siis tuo missä istuivat Terhin kanssa.

Terhi on julkaissut kuvan facessaan torstaina 4.5. klo 20.44 ja tägännyt siihen Tuksun.

#95566 Ilmoita asiaton viesti
    PKS1
    Blocked

Lisäarvoa.

Yksi niistä monista asioista joita en ymmärrä, on se että tuollaiset farkunrisat maksavat enemmän kuin ehjät housut. Kai niissä hintavissa on sitten joku Vuittonin logo.

#95567 Ilmoita asiaton viesti
    PKS1
    Blocked

OT jos siltä tuntuu.

Lähde: http://www.vitsi.net/

#95568 Ilmoita asiaton viesti
    Näätäliini81
    Participant

Mikähän Loran lennätti Moskovaan? Ja vihainenkin näyttää olevan. Tuksu ollut hiljaistakin hiljaisempi.. Ei oo hyvä vissiin heilunut.

Viewing 15 posts - 1,081 through 1,095 (of 1,118 total)
  • The topic ‘Johanna Tukiainen Vol. 150’ is closed to new replies.