Johanna Tukiainen Vol. 150

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 150

Viewing 8 posts - 1,111 through 1,118 (of 1,118 total)
  • Author
    Suur-syntinen
    Participant

Taitaa ton surkeen kuskin eleet periytyä traumoista Dollssien ajoilta, tai keskenään ne tais quinin kans vetää, toki kermapurkin kanssa. Meinaan vaan että niillä keikoilla on varmaan samallalailla nostanut parit kerrat kädet silmien eteen kauhusta, ja varovasti sit kurkistanu sormien välistä. (En ole asiantuntija nutta voin vilkaista)

Olis vaan pysyny röllykkä-tanssijoissa, ei tarvis ite ajaa kun limousine veisi joka paikkaan edestakas suoraan niin että lähtee.

Eikös ne olleet sukuakin, mikäs sen mukavampaa.

#95586 Ilmoita asiaton viesti
    Jollaksen Island
    Participant

Tuksulla on vaeltava herpes. Normisti tulee aina samaan paikkaan.

Märkärupi kuiteski? En ihmettelis

Nykyään HSV1 ja HSV2 ovat yllättäen ”sekaaantuneet” Vanhaan aikaan toista tyyppiä (en muista kumpaa) esiintyi huom useammin alhaalla.

O tempora o seksuaalinen vapaus ja jokapaikan nuolenta.

VSV, parhaani yritin yrittää. Säilä meni Tuksutyposti poskelleen. Jes. Aivoni ovat ilm hyvin alkoholimarinoituneet/massa.

#95587 Ilmoita asiaton viesti
    Simp Anssi
    Participant

4.5.2017, 09:21#95211Ilmoita asiaton viesti

Alli Kapone
    Osallistuja (Participant)

Principeca niinpä,  noissa uskonlahkoissa on varmaan muutenkin paljon homoseksuaaleja,  koska joku pösilö on väittänyt,  että Jumala parantaa ja homoudesta eheydytään.  Tai homo saa olla, mutta ei saa toteuttaa sitä.  Eli systemaattista henkistä raiskaamista.

Ihan varmasti tulee eheytyneenä takaisin ja kas nyt ymmärrys on suurempi.  Kun on itse noin kovasti koeteltu,  nyt ymmärtää ja voi antaa oikein läheistä tukea muille homoudesta eheytyville.  Katumusharjoituksena läpsitään tuhmia poikia pyllylle sermin takana.  Tiainen saa syödä ja säästää kakun.

Kiitos tästä Alli Kapone!

Kiitos muillekin sanan säilää heiluttaneille. Valitettavasti olen ollut koko ajan ainakin parikymmentä sivua jäljessä. Mutta on tämä ollut varsinaista seurattavaa, en keksi ainuttakaan tv-sarjaa joka tämän saagan päihittäisi. En malta odottaa Tunkeron kotiinpaluuepisodia. Pääseekö se lennolle? Tuleeko Tipi-lintu taas? Onko vastaanottokompanja kentällä sini- vai valkopukuista?

#95588 Ilmoita asiaton viesti
    maapalvelun neiti
    Participant

OT

Pastori, Ennakoivan ajon kurssilla olen Toyotan sponssaamana tuollaisessa ajotaidon harjoittelussa ollut. Paikka oli silloin talvella lähellä Vierumäkeä. Meni kyllä aikalailla persiilleen, lopulta auto oli mahaansa myöten ojassa, moottoritilakin täynnä lunta. Oli vaikka mitä esteitä ja vauhtia piti kuitenkin olla. Sitten tuli vielä ilta ja pimeetä. Ajoin minä siellä pimeessä ”ihmisen” päälle, muttakun sillä ei ollut heijastinta, oma syynsä! Onneksi se oli vain superloninukke. Mukavaa se oli ja ennenkaikkea hyödyllistä.

#95589 Ilmoita asiaton viesti
    Jollaksen Island
    Participant

Mun suurimpia ylpeydenaiheitani on se, että mä osaaaaan peruuttaa hlö-peräkärryllä!!!

Oikeesti se fiilis ku peruuttaa rautakaupan pihalla. Miehet oikein ryhdistäytyy seuraamaan odottaen linkutusshowta. Mutta ei, sentilleen parhaaseen paikkaan ensirysäyksellä. Sama juttu taskuperuutuksessa, ai että!!

Kivesten kutistumisen näkee äijien silmistä!! ???

Setä mua aikoinaan neuvoi:

Harjoittele niin, että pidät ratista kiinni klo 6 kohdalta, peukalot ”ulkosuuntaan”. Kas, kärry alkaakin menemään toivottuun suuntaan. Ratista väännetään vain muutama aste, sitten ”oikaisu”.

Sama juttuhan veneen ohjaamisessa

Rekkamiehet sanoo, että rekan peruuttaminen helpompaa ku, hlöautolla. No, aisa on pidempi ainaskin. Tiiä sitten.

Nyt farkulla haastavaa, kun ei näe kärryä kunnolla.

Naiset!! Peruutusharjoittelut päälle, MARS

#95590 Ilmoita asiaton viesti
    Jollaksen Island
    Participant

Ei prkle, taas. Ensirysäyksellä ?

Mä niin vesitän omat stoorini

#95591 Ilmoita asiaton viesti
    Jollaksen Island
    Participant

Munsta tuksulla on intrapersoonallista lahjakkuutta. Käyttää sitä pirullisesti pirullisiin temppuihinsa.

Ekstrapersoonallinen on siis kaikilta muilta taidoiltaan. Tarkotan: intran täyd vastakohta.

#95592 Ilmoita asiaton viesti
    Pastori
    Blocked

Taidot unohtuu, kun niitä ei käytä ja menee siitä, missä aita on matalin. Ennen kuorma-auto sujahti sukkana taskuparkkiin, nykyisin en innosta hihku samasta henkilöauton kanssa.

Viewing 8 posts - 1,111 through 1,118 (of 1,118 total)
  • The topic ‘Johanna Tukiainen Vol. 150’ is closed to new replies.