Johanna Tukiainen Vol. 153

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 153

Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 985 total)
  • Author
    kaljakurre
    Participant

Srkunadan bnäänät ku ei ummarra toisen aitöö uskoo.

#99484 Ilmoita asiaton viesti
    Suur-syntinen
    Participant

Jos toi nenä kesii sen omien hajujen vuoksi?, siinä värekarvojen juuret koittaa kärsän ulkolaitaa hyväksikäyttäen karkuun?

Onkos kaikilla uskovaisilla toi sama fiksaatio että itse saa ja lähes pitää julistaa sitä omaa parempaa tulkintaansa ja kun joku hävytön uskaltaa siihen hiukan väliin jotain laittaa niin jo alkaa tulikivet lentelemään?

#99488 Ilmoita asiaton viesti
    PKS1
    Blocked

Forssan majuri.

Suur-syntinen:

Onkos kaikilla uskovaisilla toi sama fiksaatio että itse saa ja lähes pitää julistaa sitä omaa parempaa tulkintaansa ja kun joku hävytön uskaltaa siihen hiukan väliin jotain laittaa niin jo alkaa tulikivet lentelemään?

Eiköhän se ole syynä siihen että näitä kerhoja tuntuu olevan joka kylällä omansa. Joissakin jopa useampiakin. Ei Tunkistakaan ole mihinkään seurakuntatyöhön. Ensinnäkin jo työ on kauhistus ja toiseksi pitäisi sietää toistenkin mielipiteitä. Ei nämä vapaat suuntaukset ole mitenkään esimerkillisen vapaita mielipiteen vaihdossa.

#99489 Ilmoita asiaton viesti
    näätäkikka
    Participant

Tuosta uppopaistetun pukeutumisesta…
    Nelikymppinen, joka elää prinsessamaailmassa – lopputulos on pelkästään naurettava.

Kaverini on 150 cm sulka päässä, pyöreähkö, naftisti viiskymppinen. Pukeutuu todella tyylikkäästi – kekkaloi välillä hervottomissa korkkareissa, mutta ikinä en ole nähnyt hänen päällään kolme numeroa liian pieniä vaatteita. Ja miesten mielestä seksikäs pakkaus!
    Itse häneen verrattuna olen kirahvi. 30 cm pitempi. Mutta onneksi se ei kaveruutta haittaa.

Sateenkaaren valitsema tuleva enkeli vois ottaa laput silmiltään ja katsoa OIKEASTI miltä näyttää. Tasan tarkkaan naurettavalta lylleröltä, bonuksena erittäin aktiivinen herpes naamassa. Tervetuloa kaikki poikamiehet!

#99490 Ilmoita asiaton viesti
    Pastori
    Blocked

Kiva, että nysätkin kelpaa kavereiksi.  😉  Takavuosina eräs mallinmitoissa oleva kaverini totesi kadulla minulle, että harmi, kun en ole pidempi. Ei perustellut näkökantaansa ja minä taas olin sen verran haavi auki, etten älynnyt mitään siihen saumaan sanoa. Naisen luonteessa olisi muutenkin ollut vähän toivomisen varaa. Ei se 25 sentin ero hänestä parempaa ihmistä tehnyt.

#99491 Ilmoita asiaton viesti
    KurhataBeez
    Participant

Onhan tuo otus nyt selkeästi nyt kuitenkin reissullaan laihtunut. Tuskin kestää kun palaa lihapatojen ääreen. Olin vain jo näkevänäni pientä vyötärön aihetta jossain kuvassa?

#99492 Ilmoita asiaton viesti
    HelinäKeiju
    Participant

edit.

#99493 Ilmoita asiaton viesti
    HelinäKeiju
    Participant

edit

#99494 Ilmoita asiaton viesti
    Simp Anssi
    Participant

Unohdit Helinä mainita sen yliopistosi…

#99495 Ilmoita asiaton viesti
    HelinäKeiju
    Participant

edit

#99496 Ilmoita asiaton viesti
    Simp Anssi
    Participant

Helinä Keiju

MIten joku yliopisto on voinut hyväksyä minulta 3 tutkimusta, arvosanalla hyvä.

Älä nyt turhaan pidä kynttilääsi vakan alla. Itsehän tutkimuksillasi kehuit. Kerro vaan ihan vapaasti missä olet opiskellut ja tutkimuksesi loppuun saattanut hyvin arvosanoin.

#99497 Ilmoita asiaton viesti
    Män. Ää Din
    Participant

Eeva Pxxxxxxxx  Katselin netistä hieman tietoja tuosta profeetasta, koska en varsinaisesti tietänyt hänestä mitään, ehkä hän ei ole Suomessa niin tunnettu. Hän peri Sadhu Sundar Singhin manttelin, siitä on kai noilla sivuilla. http://www.tentmaker.org/biographies/singh.htm 10 t

Johanna Mia Tukiainen Eeva Pxxxxxxxx; en tiedä mitä ihmettä taas selität, mutta tämä henkilö Sadhu joka oli puhumassa useassa eri konferenssissa EI opeta okkultistista universalismia; mitä esim.suomalainen ”profeetta” Jouko Piho tekee! Kuuntelin kaikki konferenssit läpi ja kirjoitin pääkohdat Sadhun puheista läpi; ja hän on täysin uudestisyntynyt kristitty joka opettaa juuri niinkuin Raamatussa lukeekin; kuoleman jälkeen on ikuinen taivas sekä ikuinen helvetti; ja ihmisellä on aikaa tämä lyhyt elämä valita kumpaan paikkaan menee ikuisesti!!! Universalismin mukaan; myös paholainen lopulta pelastuu helvetistä; mutta nuo syytökset että tämä Sadhu opettaisi sellaista harhaa; alkaa lähentelemään jo Jumalan pilkkaa, mutta siihenhän suomalaiset ja muuallakin Euroopassa monet valitettavasti osallistuvat. Rukoilen puolestasi Eeva; katso itse YouTubesta Sadhun puheet ja testaa henget. 30 min

Eeva Pxxxxxxxx  Luin nämä netistä, katso linkin lopusta.http://www.southasianconnection.com/…/Sadhu…/Page1.html

Sadhu Sundar Selvaraj – Apostle To Tibet, The Himalayas And The World
    On December 24, 1983, Brother Sadhu had a…

southasianconnection.com 18 min

Eeva Pxxxxxxxx  Näin kerrotaan hänen kutsustaan. Minä en pilkkaa ketään. 5 min

#99498 Ilmoita asiaton viesti
    Män. Ää Din
    Participant

Johanna Mia Tukiainen lisäsi 3 uutta kuvaa.
    21 min

10.6.2017; Tiberias ajoimme monien raamatullisten vuorten ja paikkojen ohi ja tässä kuvia mm; Tiberiaksesta, Capernaumista; jossa tein polvirukouksen ja rukoilin kielillä ja ylistän päivittäin Jeesusta Kristusta eli Yeshuaa; mikä on hyvin tärkeää! Luen Billy Grahamin ja David Wilkersonin kirjoja; ja samoja asioita painotetaan myös tämän matkan aikana; kuinka Jeesuksen YLISTYS ja kiittäminen on hyvin tärkeää! Shalom; here are some Holy places we visited today on the 10th of June 2017 like Tiberias, the Sea of Galilea, and the Capernaum where I bowed on my knees and prayed in tongues. Yeshua Hamaschiach is the KING ALLMIGHTY GOD  AMEN!

Henkilön Johanna Mia Tukiainen kuva.

#99499 Ilmoita asiaton viesti
    Män. Ää Din
    Participant

Johanna Mia Tukiainen
     44 min

Shalom from Israel!  Today on the 10th of June we went to Tiberias, and to Capernaum, then to Getsemanen and finally to the place where Harmageddon will be in the end as the Bible says. Instead of the dead sea; we changed the date; so we will go over there any many other places early tomorrow morning. I was taking a lot of pics; and there are still a lot of videos, and pics from Mount Sinai; that I have had no time to publish anything; but I will every day send pics from thi…s beautiful Holy Land trip! Over here while I was in a cafeteria infront of the sea of Galilee; I met some young finnish girls who wanted to have pics with me; finally I met people also from Finland Shalom, rauhaa täältä Pyhästä Maasta, Israelista. Tänään 10.6 emme lähteneetkään kuolleelle merelle, vaan menemme sinne huomenna. Muistan että uin kuolleessa meressä ollessani 15v kun olin äitini Marja Tukiainen kanssa Israelissa. Kuvassa olen Sea of Galilee meren edessä, sorry mulla menee englanti sekaisin suomen kanssa. Kyseiseen kahvilaan tuli jotain suomalaisia nuoria tyttöjä pyytämään yhteiskuvia; he olivat jollain suomalaisten järjestämällä kristillisellä matkalla, mutta en muista enää sen nimeä. Kävimme Kapernaumissa, Getsemanessa ja lopulta Harmageddon vuorella; johon tulee maailmanlopun viimeinen sota, Pyhän Kirjan mukaan ja puhujanamme oli messiaaninen juutalainen. Amen!

#99500 Ilmoita asiaton viesti
    Albatrossi
    Participant

Kyseiseen kahvilaan tuli jotain suomalaisia nuoria tyttöjä pyytämään yhteiskuvia; he olivat jollain suomalaisten järjestämällä kristillisellä matkalla, mutta en muista enää sen nimeä.

Mihin kahvilaan? mitä yhteiskuvia? Kuvassa näkyy vain ja ainoastaan TAAS sun oma rupinen naama, miksi?

Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 985 total)
  • The topic ‘Johanna Tukiainen Vol. 153’ is closed to new replies.