Johanna Tukiainen Vol. 153

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 153

Viewing 15 posts - 646 through 660 (of 985 total)
  • Author
    ihan oikeesti
    Participant

@Voi_elama, niin varmaan onkin kun ei kimaltele samalla tapaa. Mutta samaa luokkaa kuin se toinenkin!! Eli viisi kokoa liian pieni…. 🙂

Myhy antaa nakojaan kopioida kuvia tanne ja kai ne on tallennettu sitten Myhyn serverille – jos mun toteamus pitaa paikkansa niin ei tartte enaa tallentaa aijaa:n sivuille jne.

#100307 Ilmoita asiaton viesti
    ainotse
    Participant

Kiitos kaikille onnitteluista! Hiukan raskasta, mutta niin ihanaa – sitä tämä on. Isä on ihan täydellisen hurahtanut, eikä ole pienintäkään epäilystä, etteikö tyttö kietoisi (on kietonut jo) isää pikkusormensa ympäri.

#100308 Ilmoita asiaton viesti
    N.Ä. Rästys
    Participant

Ei sitä ’Kerätään Johannalle kolehtia’ -videota pystyny katsomaan, kuin hetken. Kun Tuksu aloitti, niin max 5 minuuttia sitä pystyi. Niin sekavaa, poukkoilevaa, epäjohdonmukaista ja itsekeskeistä saman vanhan toistoa, maiskutuksineen ja kiälipuoline sanoineen (pieno, viädään jne. sellasta maalaismoukan sivistymätöntä puhetta) kesti just sen viis minuuttia.

Viis minuuttia hukkaan heitettyä elämää.

#100309 Ilmoita asiaton viesti
    N.Ä. Rästys
    Participant

Tuksun huvittavin juttu on, kun se yrittää esittää sivistynyttä. Silloin just erityisesti paljastuu se totaalinen sivistymättömyys, kun eihän sillä ole hajuakaan, mitä se sivistys oikein oikeasti on. Tuksun sivistys on sen ihan oma kehittelemä juttu, johon itse uskoo (ja kuvittelee muidenkin uskovan, hah).

Mutta onhan se huvittavaa.

#100310 Ilmoita asiaton viesti
    miettinen667
    Participant

OT, tää on vain Ainotselle
    Heh, hei . Niin kävi sulle, kun meilläkin. Iskä oli mennyttä miestä heti pienen neidin suhteen, kun hän meidän perheeseen syntyi. Kotikarhu väitti jopa vitsaillessaan, että pikkunyytti on vain hänen tyttö, kun hän näkikin sen ennen kuin minä,
    Ei siinä mitään, minullakin oli iskäni kanssa ihan erityisen läheinen henkinen yhteys  koko hänen elinikänsä ajan. Ja olen kiitollinen siitä.

#100311 Ilmoita asiaton viesti
    Herjaava IP-osoite
    Participant

Tuliskohan Tuksu kylään? Olen hankkinut nappisteltavaa keskustelun lomaan…

#100312 Ilmoita asiaton viesti
    miettinen667
    Participant

Tuksun huvittavin juttu on, kun se yrittää esittää sivistynyttä. Silloin just erityisesti paljastuu se totaalinen sivistymättömyys, kun eihän sillä ole hajuakaan, mitä se sivistys oikein oikeasti on. Tuksun sivistys on sen ihan oma kehittelemä juttu, johon itse uskoo (ja kuvittelee muidenkin uskovan, hah).

Mutta onhan hän kuitenkin monen ällän (melkein) ylioppilas. Kyllä siinä meriittiä riittää vielä parinkymmenen vuoden päähän. Oppiarvoa, vaikka ei sen koommin ole opiskellut tai oppinut yhtään mitään asiaa tai  sivistänyt itseään miltään osin.

Ai sorry. Unohdin, että onhan se opetellut kertomansa mukaan jossakin vaiheessa kaikki asennot ja huohotukset.
    Ihme, kun ei ole päässyt pidemmälle urallaan.

#100313 Ilmoita asiaton viesti
    LuottoEksyttäjä
    Participant

#100314 Ilmoita asiaton viesti
    ihan oikeesti
    Participant

No huhhuijaa.

Rintsikat unohtui kotiin 😀

#100315 Ilmoita asiaton viesti
    ♠ Prozac ♠
    Participant

Ei stana mikä video!! Laihtunut upeasti, ilman rintaliivejä lihat hyllyy sekä vatsa, puhumattakaan puhtaasta koltusta!! Huh huh

Jpg

Jpg

Jpg

#100316 Ilmoita asiaton viesti
    rääkyjä'
    Participant

Tuksu tuolla videolla:  ”Mä odotan sitä, mitä Jumala on mulle luvannu. Jumala on luvannu mulle, et sen jälkeen kun mä raitistun. Ja mä olen, kiitos Jeesukselle Kristukselle, raitis. Jumala on luvannu mulle aviomiehen, joka on Jumalan lähettämä tällä kertaa, eikä ton eikä ton alakerran sarvipään lähettämä.”

Eipä näy, ei kuulu Tuksulle aviomiestä…  Onko se nyt merkki siitä, että Tuksu ei vielä olekaan raitis.

Vasta, kun hääkellot kumajaa, on Tuksu oikeasti hyljännyt pirunkusen. Ylhäältä nähdään todellinen tilanne…

#100317 Ilmoita asiaton viesti
    källi
    Participant

Se on nyt St. Siivilän hommattava joku isompi elukka. Eihän tommonen pikku koira peitä murto-osaakaan tosta pötsistä.

#100318 Ilmoita asiaton viesti
    Principeca'
    Participant

Se on nyt St. Siivilän hommattava joku isompi elukka. Eihän tommonen pikku koira peitä murto-osaakaan tosta pötsistä.

Virtahepo? Brontosaurus?

#100319 Ilmoita asiaton viesti
    ♠ Prozac ♠
    Participant

Repesin 😀 Hädin tuskin kainalon peittää pikku Max!
    Jpg

#100322 Ilmoita asiaton viesti
    Principeca'
    Participant

Ja miksi Jumala rankaisisi jotain, laittamalla tämän Tunkille mieheksi? Kuka olisi riittävän syntinen uhrattavaksi? Onneksi en ole mies, voin hengittää vapaasti tältä osin.

Lainaan minääNI, sillä sivun reunasta saattoi heti löytyä sopiva ehdokas. Ainakin haistattelu bussissa yhdistää paria.

Suomalaismuusikko raivostui bussissa: ”Haistakee v—”

Viewing 15 posts - 646 through 660 (of 985 total)
  • The topic ‘Johanna Tukiainen Vol. 153’ is closed to new replies.