Johanna Tukiainen Vol. 153

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 153

Viewing 15 posts - 661 through 675 (of 985 total)
  • Author
    rääkyjä'
    Participant

Pohdintaa tuon videon tiimoilta…

Tuksu kertoo: ”Siitä on vuaskausia aikaa ja mä asuin Jenkeissä ja mulla oli Miamissa semmonen kausi, se kesti useit kuukausii, et mä olin joka ikinen yä sängyssä eri miähen kaa, tää on tosi hurjaa

Ei siin ol niis mun vanhois jutuis ei ollu alkoholin kaa mitään tekemistä

Koska on vuaskausia sitten? Koska Tuksu on ollut Miamissa useit kuukausii?

Vuonna 2005 Tuksu oli Miamissa 20.04.-13.06. Voinee Tuksun tuntien tulkita, että useit kuukausii. Mutta tuolloinhan Tuksu oli tosi vakavassa suhteessa Udin kanssa; eihän silloin muiden miesten vehdattu joka yä. Reissussa oli osan aikaa mukana koko Tukiais-klaani

Vuonna 2006 Miamin matka kesti myös useit kuukausii eli 28.02.-16.05. Mutta sama juttu; romanssi Udin kanssa kukoisti. Reissussa oli osan aikaa mukana Mamma ja Jasmina.

Useit kuukausii kesti myös matka vuonna 2009; 20.09.-19.11. Tuolloin oli matkan alkuosan mukana Mamma, Jasmina, Joel ja Cynthia (Chilestä kotoisin; kais muistatte). Tuksu poukkoili Bahamonten kanssa, aloitti kuntoilu, äänitti biisin, hukkasi lentolippurahansa jne.

Siinä ne useiden kuukausien matkat Miamiin. Mitäpä luulette, millä reissulla mies vaihtui joka yö. Ja miksi.

#100324 Ilmoita asiaton viesti
    rääkyjä'
    Participant

Principeca’: Lainaan minääNI, sillä sivun reunasta saattoi heti löytyä sopiva ehdokas. Ainakin haistattelu bussissa yhdistää paria.

Tämä Enzohan oli jonkin aikaa Tuksun keikkamyyjäkin, joten entuudestaan tuttuja…

Ja väitti Tuksu, että Enzo oli tehnyt hänelle pari uutta laulubiisiäkin.

#100325 Ilmoita asiaton viesti
    rääkyjä'
    Participant

Ei väsytä, joten rupattelen keskenäni…

Se joka-yö-eri-mies-matka oli todennäköisesti tuo vuoden 2009 reissu, koska Tuksu kertoi 06.11.2009:  ”Olen kaynyt taalla ulkona tanskalaisten, ruotsalaisten, suomalaisten, venezuelalaisten, kolumbialaisten, venalaisten, juutalaisten ja italialaisten kanssa….!

Kansainvälinen otanta.

#100326 Ilmoita asiaton viesti
    Vesikko
    Participant

Me stailataan jakso 1 – Nyt katsottavissa blogissani

Onks kukaan meidän näädistä käyny nauramassa tän parivaljakon ”reality” sarjalle? Voi hyvät hykkyrät että tuli kavereiden kanssa naurettua ja myötähäpeän määrä oli suunnaton.. Me kun luultiin että homoilla on tyylitajua! Noi kuteet ja puheet ja elkeet on jotain niin kiusallista katottavaa! Luksusta on varsin askeettisesti sisustettu ripsistudio ja trikookankainen makkarankuorimekko on kuuminta hottia NOT!

#100327 Ilmoita asiaton viesti
    Fox
    Participant

Gauheeta kuunneltavaa ja katsottavaa, iik.

#100328 Ilmoita asiaton viesti
    kaljakurre
    Participant

Max ressu.

mutta ihan vinks vinks kun tuota pötsiä pitää peitellä milloin milläkin, ja koirasi, auts sattuu minuun, ovat einiinsuuria, niin hankippa Tunkki keskari, tai haasteena kaukkari. Asiantuntevana koiraihmisenä ASAP googlaajana varmaan tiedät mistä nakutan. Ne peittää, mutta… haastetta ja tosi rumaa jälkee voi tulla. Töppökäsi ei vaan osaa muuta kuin rääkätä pienempiään, ruutanoita tai matoja.

#100329 Ilmoita asiaton viesti
    Minas
    Blocked

Ilman ääniä kuuntelin niin mulle jäi hämäräksi ohjelman idea, miksi somasta naisesta stailattiin transu?

Kaikista muokataan Juhiksia? Ilmeisesti homma kuvattiin tärisevällä kännykameralla. Uppeeta. Fäpylöys.

#100330 Ilmoita asiaton viesti
    Solnan sultan
    Participant

Priincipa”

”Minkä takia tuo läjä ei käytä utareenkannattimia?! Kamalan näköinen. Ja tuo nukkavieru kolttu on oikein kirsikkana kasan päälle.

Ja miksi Jumala rankaisisi jotain, laittamalla tämän Tunkille mieheksi? Kuka olisi riittävän syntinen uhrattavaksi? Onneksi en ole mies, voin hengittää vapaasti tältä osin.”

Eihän se ämmä käytä edes alusvaatteita! Helpompi käydä suoraan asiaan kun ei ole mikään tiellä, yöks ?

Se on ihan paska puhetta, että yläkerrasta sille olisi luvattu jotain. Se on maanpäällinen helvetti sille miehelle, joka tuohon haaskaan haksahtaa ? Velli ei vain tajua sitä, on Loora perään. Tunkille kelpaa puutteessa naisetkin, joten varo vaan ???

#100331 Ilmoita asiaton viesti
    kaljakurre
    Participant

Juu. Jopa lehmillä on ihania utereverkkoliivejä. Tai ehkä jotain tukevampaakin, en oo asiantuntija. Onni ja Toivo kannattais kyllä köyttää kiinni.

lehmistä tuli mieleen, Helinäää tuu takasiii on mukavaa ku on monensortin näpyttäjää.

#100332 Ilmoita asiaton viesti

”Pohdintaa tuon videon tiimoilta…

Tuksu kertoo: ”Siitä on vuaskausia aikaa ja mä asuin Jenkeissä ja mulla oli Miamissa semmonen kausi, se kesti useit kuukausii, et mä olin joka ikinen yä sängyssä eri miähen kaa, tää on tosi hurjaa

Ei siin ol niis mun vanhois jutuis ei ollu alkoholin kaa mitään tekemistä

(Rääkyjä’)

Kiitos Rääkyjä’. Puet älyttömän upeesti (tuksumainen ilmaisu) sanoiksi sen miten Tuksu puhuu. Tuksun suullista antia on todella rasittavaa kuunnella. ”Suami, viälä, vuasi” jne. Onhan häntä kehuttu* loistavaksi ja älykkääksi keskustelijaksi. Ehkä onkin parempi, että Tuksu puhuu nyt kielillä. Ehkä myös sujuvaa ranskaa, italiaa, latinaa ja kirkkoslaavia? Toivottavasti ei kuitenkaan Jollaksen ”suamea”.

Must oli niinku kiva jos Tuksu kirjoittaisi puhtaaksi ne intialaisen gurun jutut. Siten sillai tietäis mitä kaikkee tässä on niinku tapahtumassa. Satojen tuntien luennot suoraan yhdessä tunnissa.

*useita hänen omia mainintojaan aiheesta vuosien 2008-2017 aikana.

#100333 Ilmoita asiaton viesti
    Älykkö mopsi
    Participant

@ihan oikeesti

Juu, tunkin pinkkien painitrikoiden eroista vielä. Se hawaijjisen versio oli minusta (muistaakseni) jotain sellaista kimalle tai kiiltävä pintaista lycraa, eikä siinä ollut tuota olkapää hörselöä. Päivitetty versio semmoinen mattapintainen ilman mitään blingejä. Yhtä sopimattomia molemmat, kuinkas tunkki osaisi ostaa itselleen sopivan vaatteen, =vahingossa, ja sitä ei ole sattunut monta kertaa. Lihavillekin naisille on oikein kauniita uikkareita joissa rintatuet ja jotka hoikentavatkin, löytyy varmaan siltä tunkin kiinalaiselta hovihankkijaltakin. Kuukkeloi jossu vaikka women swimsuit plus size. Ja jätä tällä kertaa allaolevan kaltaiset ostamatta. (Puistatus, mielikuvitukseNI ehti loihtia tunkin tähän hepeneeseen…)

#100334 Ilmoita asiaton viesti
    Älykkö mopsi
    Participant

Tunkin koulutuksesta.

Älkää unohtako 4:n ällän yo-tutkinnon lisäksi meikkaus-yliopistoa Espanjaisessa. Korkean tason meikkaus koulutuksen saaneen ammattilaisen käden jälki näkyy hyvin tuossa seksi tohtori pätkässä. Huulet on rajattu oikein taidokkaasti ja meikki muutenkin oikein raikas ja luonnollinen.

#100335 Ilmoita asiaton viesti
    miettinen667
    Participant

Raikas on ja luonnollinen, kun istua plösöttää tuossa seksitohtori-videossa auton penkilla. Järkky läskiläjä likaisessa mekossa. Suu täyttää koko naaman alaosan ja vääntyilee kummallisesti.

Ja miks se velloo ja vääntää koiraansa koko ajan? Koira on kuin räsynukke sen hyppysissä. Alistuneen ja alakuloisen oloinen haukku. Tuon koirarodun ominaisuuksia on yleensä mm. eloisuus, pirteys ja iloisuus. Maxissa ei noita ominaisuuksia ole havaittavissa hiukkaakaan.

#100336 Ilmoita asiaton viesti
    Yavannah
    Participant

Juu, huolellisesti rajattu, jollain maalitelalla ja meikki samaa sarjaa. No jaa, tokihan se meikin luonnollinen hoito on sitä, ettei vanhaa poisteta, vaan tällätään vähän lisää päälle, ettei iho varmasti pääse hengittämään ja alkaa tunkea näppyjä ja muuta mukavaa.

Onkohan tää yöks-meikkaaja vaivautunut edes kunnolla kuuntelemaan ja oppimaan mitään näiltä meikkausopinnoista, vaiko vaan omasta mielestä tärkeet ja unohtanut ne oikeesti tärkeet, kun on katsonut ne vain hidasteeksi.

Mä en oikein usko, että missään meikkeihin ja/tai kauneuteen liittyvissä opinnoissa opastettas kasvojen hoitoa niin, että jätetään meikit pesemättä ja lisätään vaan uutta vanhan päälle. Tosin Tuksulla nyt tunnetusti onkin nää omat opit, joita noudatetaan ja kaikki todelliset/oikeat asiathan on sitten Tunkin mielestä väärin. Koska hän on aina oikeassa, silloinkin kun on väärässä.

Hyi hitto että tulee inha olo kun ajatteleekin päiväkausia naamassa ollutta meikkiä, jota ei missään välissä oo poistettu, vaan on tällätty uutta vaan vanhan päälle. No omapahan on Tuksun vika, jos naama alkaa mädäntyä (tai kehittää jotain muuta inhaa finnien ja herpeksen lisäksi, kuten vaikkapa paiseita), kun ei sitä putsata kuin ehkä kerran pari kuukaudessa, jos sitäkään.

#100337 Ilmoita asiaton viesti

Tuo uusi ohjelma kertoo vain kyseisen TV-kanavan rappiosta ja huonosta mausta. Eihän tällä Virtasella ole muistaakseni mitään koulutusta? Toisella on vain parturi-kampaajan koulutus. Silti he ovat neuvomassa muita lähes kaikessa. Eikös tämä Virtanen ole se sama rukkaskonsulentti joka esitteli rukkasia netissä? Hän oli pari vuotta sitten menossa opiskelemaan lähihoitajaksi, mutta en usko hänen valmistuneen. Tuksu ei onneksi tarvitse poikien apuja, sillä hänen tyylinsä on yhtä varma kuin Jackie O´Kennedyn. 🙂 Ehkä saamme poikien lisäksi myös Tuksun Todistuskanavan? Sillä kanavalla Tuksu todistaisi satoja tunteja päivässä uskostaan. Lisänä vinkkejä uskovaisten oikeaoppiseen meikkaukseen ja pukeutumiseen.  Kerran viikossa arvotaan lahjakortti mikä oikeuttaa kuuntelemaan Tuksua livenä 24/7 viikon ajan.

Viewing 15 posts - 661 through 675 (of 985 total)
  • The topic ‘Johanna Tukiainen Vol. 153’ is closed to new replies.