Johanna Tukiainen Vol. 154

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 154

Viewing 15 posts - 1,516 through 1,530 (of 1,534 total)
  • Author
    Principeca'
    Participant

Tämä mekko on ihan kiva, tosin pilattu pinkillä alushameelle. Lyhyenä ja paksuna ihmisenä, Tunkki voisi miettiä, että onko isojen tylli hameiden käyttäminen kovinkaan  edustavaa. Ämmä on yhtä pitkä, kuin leveä. Ympäripyöreä pallo.

Ja olisi edes tuon siideritölkin rajannut kuvasta.

#103178 Ilmoita asiaton viesti
    Kartanon Pinta Ala
    Participant

Tässä haluaisin huomauttaa tai siis pyytää anteeksi että 10 vuotta sitten quotet, direct linkit yms toimivat normaalisti ja palsta pysyi siistinä. En vihjaile että uusi foorumisofta ei olisi majesteettisen täydellinen.

#103179 Ilmoita asiaton viesti
    Kartanon Pinta Ala
    Participant

Onko kymmenen vuotta sitten jo ollut noita pillumainoksia kun katselen tuolta archiven kautta? Vai mitä vittua täällä tapahtuu.

Käytössä Chrome, Ublock.

Vai onko kyseessä se, että en enää edes huomaa noita tuossa sivussa?

Miksei muut laatulehdet myy persettä nettisivullaan?

En ole edes tajunnut,  että tuolla on jotain perse akkoja vittu tuolla reunassa.

#103180 Ilmoita asiaton viesti
    Muikkis
    Participant

Johanna Mia Tukiainen
    19 min · 

Luen Raamattua päivittäin vanhemmilleni. Tämä on oikea, vuoden 1933 Kirkon ottama painos. Tässä jotain tekstiä taas niille uskoville, jotka minua arvostelevat ja puhuvat pahaa ja valeita myös minusta: MATT 23:24 ”Te sokeat taluttajat, jotka siivilöitte hyttysen, mutta nielette kamelin. Voi teitä, kirjanoppineet ja fariseukset, te ulkokullatut, kun te puhdistatte maljan ja vadin ulkopuolen, mutta sisältä ne ovat täynnä ryöstöä ja hillittömyyttä! Sinä sokea fariseus, puhdista ensin maljan sisus, että sen ulkopuolikin tulisi puhtaaksi!

Voi teitä, kirjanoppineet ja fariseukset, te ulkokullatut, kun te olette valkeiksi kalkittujen hautojen kaltaisia: ulkoa ne kyllä näyttävät kauniilta, mutta ovat sisältä täynnä kuolleitten luita ja kaikkea saastaa!

Samoin tekin ulkoa kyllä näytätte ihmisten silmissä hurskailta, mutta sisältä te olette täynnä ulkokultaisuutta ja laittomuutta.

Jae 33: ”Te käärmeet, te kyykäärmeitten sikiöt, kuinka te pääsisitte helvetin tuomiota pakoon? Sentähden, katso, minä lähetän teidän luoksenne profeettoja ja viisaita ja kirjanoppineita. Muutamat heistä te tapatte ja ristiinnaulitsette, ja toisia heistä te ruoskitte synagogissanne ja vainoatte kaupungista kaupunkiin;

Että teidän päällenne tulisi kaikki se vanhurskas veri, joka maan päällä on vuodatettu vanhurskaan Aabelin verestä Sakariaan, Barakiaan pojan, vereen asti, jonka te tapoitte temppelin ja alttarin välillä.

Totisesti minä sanon teille: Tämä kaikki on tuleva tämän sukupolven päälle.” Amen

Tässä oli tärkeää sanomaa niille fariseuksille jotka minut tuomitsevat. Puhun kielillä ja Jumala antaa myös kokoajan lisää erilaisia armolahjoja. Jumala katsoo ihmisen SYDÄMEEN; ihminen näkee toisesta uskovasta helposti vain tekopyhän ulkokuoren ja tuomitsee, vaikka tuomio on Iänkaikkisen Jumalan!

44

Kommentit

Johanna Mia Tukiainen Tällaisen sanoman sain vielä Jumalalta sydämeeni: ”Sillä monet ensimmäiset tulevat viimeiseksi…..ja monet viimeiset ensimmäiseksi.” Taivaan valtakunnassa ensimmäiseksi tulevat monet; jotka ovat olleet pilkattuja, haukuttuja, ylenkatsottuja ja esim.kodittomia ja sorrettuja tämän elämän aikana. Asiat kääntyvät päälaelleen.

#103181 Ilmoita asiaton viesti
    Principeca'
    Participant

Kuinkahan pitkä kesäloma modelle on annettu? Eikö löytynyt yhtään vapaata teiniä sijaistajaksi?

#103182 Ilmoita asiaton viesti
    Principeca'
    Participant

Luen Raamattua päivittäin vanhemmilleni

Eivätkö he osaa itse lukea? Onneksi minun lapseni eivät kulje perässäni Raamattua lukien. Saattaisi käydä niin, että Raamattu olisi kohta tuhansina pieninä palasina takassa ja lapsi psykiatrian poliklinikalla.

Tässä jotain tekstiä taas niille uskoville, jotka minua arvostelevat ja puhuvat pahaa ja valeita myös minusta

Tunkkia on taas loukattu ja taas huudetaan fariseuksista kurkku punaisena. Mutta kyllä näillä uskiksillo hiirenkorvilla Raamattustansa ne kohdat, joissa tuomitaan tuon ämmän tekoset ja toiminta. Ja jos Tunkki on Raamattunsa todella lukenut, hän tietää itsekin asian.

Mutta Tunkki ei pääse karvoistaa (vertauskuvallisesti, omista pääkarvoistaan pääse kyllä). Hän rakastaa vain itseään ja ihailee itseään. Ja pesunkestävänä narsistina, hän janoaa ihailua myös muilta, muuten hän ei voi elää. Ei Tunkki ole mikään Jumalan kutsuma evankelista, hän on narsisti, joka on keksinyt helppona pidetyn porukan  kusetettavakseen. Hän haluaa rahaa, ihailua ja aseman, Jumala on  täysin toissijainen hänellä. Mutta ehkä Tunkki ylpeydessäänja ja itsekeskeisyydessään aliarvioi tämänkin joukon, näyttää nimittäin uhkaavasti siltä, että edes he eivät niele Tunkin juttuja, eivätkä tunnu haluavan edes edes tekemisissä Tunkin kanssa.

Yksinkertaista porukkaa tuntuu moni uskistyyppi olevan, joiden kanssa tuo halajaa pyöriä. Nisut ovat molemmat hyvin yksinkertaisia, kirjoituksista päätellen, rouva vaikuttaa jopa hieman vähä-älyiseltä. Yksinkertaiset ihmiset ovat helppo saalis Tunkin kaltaiselle pelaajalle. Nissisten kannattaisi katkaista Tunkkiin kaikki yhteydet. Mutta hieman hitaina  ihmisinä lankeavat tämän pauloihin kerta toissa jälkeen. Ja juuri siksi, heidän ei kannattaisi olla missään yhteydessä tai tekemisissä Tunkin kanssa, lainkaan. Sontasolastakaan ei saa kuvaa penaalin terävimmästä kynästä, ysäritakkimiehestä puhumattakaan. Late Johansson on jopa lääkärien toimesta todettu vajakiksi. Piho ei taida olla tyhmä, vaikkakin vaikuttaa mielisairaalta, narsisti hän ainakin on, mutta hän oppikin kerrasta. Kyllä narsisti toisen narsistin tunnistaa.

#103183 Ilmoita asiaton viesti
    Kartanon Pinta Ala
    Participant

Johanna Mia Tukiainen Tässä on useita kerroksia raskasta satiinia, sifonkia, tyllikerroksia; mutta luulisin että painavinta mekossa on käsintehdyt kirjailut koko yläosassa, ja pelkkä helma on todella raskas, siinä myös painavan kankaan lisäksi käsintehdyt kirjailut

Joo. Vittu tässä on niin monta painavaa kohtaa kun 9-vuotiaat orjat Kiinassa tekivät tämän koltun. Aina kun käyn paskalla niin se on käsinkirjoitettu. Sanoinko jo että tämä on raskas koska tässä on kirjailut? Mitä vittua on kirjailut? Paljonko kirjailu painaa, onko se raskaampaa kuin rauta?

”I am born in Finland; but willing to travel. I speak fluently finnish, swedish and english, and little bit of germany and I know only few lines in Spanish and in hebrew; I used to speak spanish pretty good.”

Vittu mä puhun seittemää kieltä ja näytän miltä näytän enkä saa munaa en pysty enää edes huoraamaan kun kukaan ei osta; olen siis eläkkeellä ja nykyisin evankelista

”ei narsisteja, ei alkoholisti, ei väkivaltaisia eikä pettäviä tai piilohomo miehiä, kiitos! ? ? ☺”

Ei vittu ainakaan noita, yksi kutakin riittää kemiallisessa parisuhteessa ja minä olen kaikkea tuota

#103184 Ilmoita asiaton viesti
    Principeca'
    Participant

Mölli siellä jotain kommentoi Tunkkin sivuilla. On taas päässyt rouvan ylhäiseen suosioon. Onhan se kiva molemmille, että on ryyppyseuraa. Mölli se vaan jaksaa ja jaksaa. Eipä ole hänkään liialla järjellä varustettu, kuten ei Vellikään.

Tuksun hovi on aina ollut järjenköyhää porukkaa, siksi varmaan pystyvät siinä olemaan. Tunkki vie ja nämä hitaat seuraavat. Monta kertaa nämä ottavat akalta nenilleen ja matelevat taas takaisin. Ajan kanssa, moni on kuitenkin vihdoin saanut kierrettyä pään sisäistä hidasta ratasta niin pitkälle, että ovat tajunneet häipyä. Mutta ei Mölli, eikä Velli. Eräsmies matelisi kyllä myös, mutta taitaa olla ainoa, jota edes ei edes Tunkki huoli. Tyhmää porukkaa, todella. Vellin tekosyy saattaa olla pään sisäinen sairaus, ehkä vihjattu asperger? Täytyy olla muutakin.

Kun Tunkin kuvia katsoo, päähän tulee yksi sana JUNTTI. Tuo Juntti-tantta on juntteuden kruunaamaton kuningatar. Eukko pitäytyy tiukasti juntissa tyylissään, vuodesta toiseen ja luulee olevansa kovin hiano. Huvittavaa. Katsoin noita pikkusyrraa roikkuvine korkkikiharoineen. Kyllä sielläkin asuu juntti, joka haluaa ulos. Taattua Tukiaisen junttiklaania.

#103185 Ilmoita asiaton viesti
    Kartanon Pinta Ala
    Participant

Mä olen sanonut jo vuosia että Ikean Uniikkilamppujen ostaja on joku sadomaso, eli siis muna seisoo kun häntä nöyryytetään.

#103186 Ilmoita asiaton viesti
    Män. Ää Din
    Participant

Pam Bxxxx Wxxxxx   Johanna, trust Jesus. He will send you the right man for you in His timing. Stay in the Will of God. Matthew 6:33. Seek ye first the Kingdom of God and His Righteousness, then ALL these things will be added unto you. 3 t

Johanna Mia Tukiainen Yes that Bible line is so true. But we can always help God a little bit, the man does not knock on the door….at least not in our countries. There r christian dating sites etc, for people to help to find eachother. The nightclubs; as I do not go in them anymore, but there are many other ways people have found eachother. Through the job; that is one other thing that will not work for me. As I write blogs to internet at home, I do not meet so many people….   Greetings from warm and beautiful Stockholm, Sweden. 3 t

Olli Lxxxxxx Pam Johanna is right,men dont come to knock on the door these days you have to help god little bit,and more and more is better!   i wish that we all singles over thirty will find somebody for the rest of our lifes 2 t

#103187 Ilmoita asiaton viesti
    Män. Ää Din
    Participant

Anna-Mxxxx Txxxxxxx Sulla Johanna Mia Tukiainen on varmasti ottajia. Saat vaan valita! Mitä vanhemmaksi tulemme, sen rantummaksi käymme. Toivottavasti löydät Sen Oikean! 45 min

Johanna Mia Tukiainen But; why I should be against the dating sites; specielly the christian ones….? Many of our Christian relatives etc, have found their life loves from Tinder, Match.com, through job or friends etc. But in my case; through job it is too difficult. Whatever; but this dress is just SPECTACULAR

Match.com® | The Leading Online Dating Site for Singles & Personals : Match.com
    Match.com is the number one destination for online…

match.com 45 min

#103188 Ilmoita asiaton viesti
    Kartanon Pinta Ala
    Participant

Johanna Mia Tukiainen Yes that Bible line is so true. But we can always help God a little bit, the man does not knock on the door….at least not in our countries. There r christian dating sites etc, for people to help to find eachother. The nightclubs; as I do not go in them anymore, but there are many other ways people have found eachother. Through the job; that is one other thing that will not work for me. As I write blogs to internet at home, I do not meet so many 

Tottakai voin aina vähän tökätä Jumalaa. En tykkää yökerhoista koska en käy niissä enää. Mutta on monia muita keinoja miten ihmiset löytävät toisensa. Suoraan läpi siitä työstä; se on yksi muu asia mikä ei tule toimimaan minulla. Koska kirjoitan blogeja internettiin ollessani kotona, en tapaa niin monia

#103189 Ilmoita asiaton viesti
    PKS1
    Blocked

Äänikirja.

Muikkis:

Johanna Mia Tukiainen Tällaisen sanoman sain vielä Jumalalta sydämeeni: ”Sillä monet ensimmäiset tulevat viimeiseksi…..ja monet viimeiset ensimmäiseksi.” Taivaan valtakunnassa ensimmäiseksi tulevat monet; jotka ovat olleet pilkattuja, haukuttuja, ylenkatsottuja ja esim.kodittomia ja sorrettuja tämän elämän aikana. Asiat kääntyvät päälaelleen.

Minä olen lukenut tuon jostain. Luulisin että lause on kopsattu raamatusta. Sydämeeni on v. 1998 laittanut Kuopijossa kardiologi stentin.

#103191 Ilmoita asiaton viesti
    Cat The Animal
    Participant

Voi tsiisus p#rkele. Tunnen monia jotka ovat tehneet töitä että pääsevät opiskelemaan. Opiskelleet ja tehneet töitä rahoittaakseen opiskelunsa. Tehneet töitä että saavat työpaikan ja tekevät yhä töitä. Kissaeläin mukaan lukien.

Mitä tekee Tuksu? Rukoilee päivät pitkät ilmaista ylöspitoa, hienoja vaatteita ja hiuksia. Kauneutta kun on omasta mielestään ihan toisille jakaa. Koputtelee yläkerran herran ovelle että hän antaisi vielä miehen. Eikö nyt noilla avuilla pitäisi miestä saada? Niinku vihille saakka? Ennen ylöstempausta. Tuksulle tekisi hyvää kun kuuntelisi Juicen taivaallisen aulabaarin. Kannattaako sinne taivaaseen kiirehtiä? Siellä kun ihan oikeasti tarjoillaan alkoholittomia juomia. Täällä maan päällä pitää tyytyä alcoholfree 0% juomiin (kuten eräs näätäkollega asian nerokkaasti ilmaisi).

#103192 Ilmoita asiaton viesti
    Udi Ootti
    Participant

Mä luulen että Ollia ei haittaa vaikka päätähtemme käyttäytyy häntä kohden noin. Luulen jopa että Olli on vähän näätä ja tykkää katsella kun barbie sekoilee ja paasaa. Viihdettä Ollille.

Viewing 15 posts - 1,516 through 1,530 (of 1,534 total)
  • The topic ‘Johanna Tukiainen Vol. 154’ is closed to new replies.