Johanna Tukiainen Vol. 154

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 154

Viewing 15 posts - 676 through 690 (of 1,534 total)
  • Author

”I need to fly next to LAX with my poms” Paljonko piskien vienti Yhdysvaltoihin maksaa? Ne joutuvat karanteeniin, eikä se ole ilmaista. Millä rahalla ajattelit maksaa? Sinulla on tuskin varaa edes lentolippuun. Haaveile Tuksu, haaveile vain! Mitä tekisit Los Angelesissa? Töitä, vai? Hah hah!  Kuvasi taitaa olla vuodelta 2010 jKr? 😀 Naurettava tapa nostaa jokin feikkilaukku kuvaan. 

#102121 Ilmoita asiaton viesti
    Kartanon Pinta Ala
    Participant

Onkohan siellä korkki narahtanut? Johanna, vapahda meidät ja anna pirunkusen virrata!

#102122 Ilmoita asiaton viesti
    Vesikko
    Participant

Taitaa tunkki sen verran järjissään olla ettei oo enää uhonnu Dubaihin mennä. Sieltähän nää nykyiset glamoukaunottaret Siepit sun muut käy hakemassa karismaa irtolettien ylläpitoon.

Taitaa tiedostaa ettei tolla habituksella sieltä itelleen taida sheikkiä sponsoriks saada.

#102123 Ilmoita asiaton viesti
    maapalvelun neiti
    Participant

Ollaan sitä nyt niin kovasti masentunutta. Minulle tuli selkeä etiäinen, että nyt lähtee tunkilta kämppä alta. Ilman kotia on rääväsuu ihan paniikissa. Mannavelli ei taloonsa loiseläjää huoli. Tuli pakonomainen tarve julistaa, että lähtee unelmiensa perään Jenkkilään.

Tuksu, kamalaa luonnettasi et pakoon pääse teetpä sitten sitä tai tätä. Nämä sun sekomatkat ovat vain yrityksiä hämätä paniikissa olevaa sieluasi.

#102124 Ilmoita asiaton viesti
    Jusu
    Participant

Ei se tuksu niin mene. Minä olen ollut vaimoni kanssa jo kolmekymmentä vuotta. Vaimollani on yhä edelleen samat rinnat (isot), kuin ennenkin. Vaimollani on myös omat hiukset (ei ole tarvinnut mitään muovitukkia). Vaimoni on myös erittäin pätevä sängyssä. Ei tarvii opetella kaikenlaisia huohotuksia, huohotus tulee pelkästä nautinnosta.

Sinä kaikkien juutalaismiehien haavekuva; (tähän puolipiste) pakene kaukaisille Siinaini vuorille ja mietiskele siellä. Epäilen, että jumala ei sinulle sieltäkään misetä tuo.

Kun kerroit,  ette voi suomalaisia harhaanjohtia mainita, kysyit facessa; ”voiko joku laittaa tänne niitä harhaanjohtajien nimiä.

Hyihyi Tunksuseni. On vastuutonta laittaa rikosoikeudellista kiihottamista yleiseen jakoon.

Olet täysi luuseri omassa elämässäsi.

#102125 Ilmoita asiaton viesti
    Yavannah
    Participant

Jaa, senköhän takia se yritti ehostaa sisustusta verhoilla, jotka sopis paremmin pikkulikan prinsessa huoneeseen. Yrittää näyttää että elää siististi ja hienosti, vaan eipä varmaankaan ole tämäkään hämäys onnistunut.

Lisäksi voimme päätellä, että Tuksu todellakin lukee tätä hymyn illuminatista olevaa, saatanallista vääräuskoisten harmaiden näätien kansoittamaa palstaa. 😀

#102127 Ilmoita asiaton viesti
    Jusu
    Participant

Jaaha, mode poisti viimeisen postaukseni.

#102128 Ilmoita asiaton viesti
    Jusu
    Participant

No, nyt nukk..aan (vähän niinkuin tuksun postaus aikoinan: Eikö täällä ole yht’ään rehelliistä mistä tuksu miehen saat

#102129 Ilmoita asiaton viesti
    Män. Ää Din
    Participant

Johanna ”Jolene” Tukiainen Official Fan Club Shanna Oxxxx: you are absolutely right, Johanna is staying in the wrong country  1 min

#102130 Ilmoita asiaton viesti
    Män. Ää Din
    Participant

Johanna Mia Tukiainen jakoi julkaisunsa.
     Hetki sitten 

22.9.2017 tapahtuu planeetoissa järkyttävä asia jollaista koko maailman historia ei ole käynyt läpi aiemmin. Virgo planeetta astuu esiin ja syntymä kestää 9kk; Mars planeetta joka on sodan planeetta tulee esiin. Tämä oli yksi sadoista asioita joka käytiin läpi Jerusalemin konfenssissa jossa puhujana tästä aiheesta oli pastori Joseph Sweet. Nasan tiedemiehet ovat vahvistaneet tämän asian. Kesäkuun alussa nyt 2017 ollessani Jerusalemin konferenssissa; tämä oli yksi asia joka k…äytiin läpi. En ymmärrä, että maailma salailee näitä asioita, antikristus astuu valtaan ihan juuri. Rooman paavi on mahdollisesti väärä profeetta, ainakin hän on täysin paha joka petaa patjaa tulevalla varsinaiselle saatanalle. Konferensseissa jossa olin: käytiin läpi; on yksi ainoa tie jota kautta ihminen voi vastustaa antkristusta, nyt puhun kristityistä mutta en voi kirjoittaa sitä tähän nyt julkisesti.

Johanna Mia Tukiainen

· 29. kesäkuuta kello 1:32 ·
    YouTube
    ·

Tämä koko asia oli yksi joka käytiin läpi Jerusalemin konferensseissa johon osallistuin. Siis yksi aihe, kaikkien muiden joukossa. Paikalla oli pastoreita ympäri maailmaa.

Revelation 12 Heavenly Sign – Sept 2017
    Chart 1: http://j.mp/Chart1-FB Chart 2: http://j.mp/CHart2-FB Chart 3: http://j.mp/Chart3-FB Chart 4: http://j.mp/CHart4-FB Chart 11: http://j.mp/Chart11-FB

http://www.youtube.com

#102131 Ilmoita asiaton viesti
    Heipp
    Participant

Glamour Dolls fans
    29 min · 

Oheinen youtube video kertoo tarinan seitsemästä kuolemansynnistä joista evankeliksi valittu uppokastettu kristitty on tietenkin täysin vapaa.

Minä minä-valssi VEERA MARIA official
    Veera Marian esikoisalbumin Minä nimikkoraita Minä minä-valssi. säv. ja san. Veera Maria Sov. Veera Maria, Pasi Ryökkynen. Jousisovitukset: Antti Vuori Piano…

YOUTUBE.COM

#102132 Ilmoita asiaton viesti
    Män. Ää Din
    Participant

Johanna Mia Tukiainen Se on maailmanloppu sitten hyvät kansalaiset; valmistautukaa suomalaiset myös! Ihan viime hetkellä ehtii vielä pelastua kun huutaa avukseen Jeesusta; mutta suosittelen että älkää jättäkö viime hetkeen koska ei voi ikinä tietää mitä tapahtuu! 6 min

#102133 Ilmoita asiaton viesti
    Män. Ää Din
    Participant

Johanna Mia Tukiainen It would help a lot for me if I would get a good man to stand on my side, while living this End of the World; I can say that my pug is just adorable but is very difficult to face this end of the world and the antichrist coming only with my pug! Ofcourse there is GOD on my side, but……God created a woman for a man and this LONELY LIFE IS KILLING ME!!!!! so I do not mind even that the whole world would explose! Hetki sitten

#102134 Ilmoita asiaton viesti
    Kartanon Pinta Ala
    Participant

Miksei se mene kadulla kysymään, että voisitko panna Evankelistaa ihan suoraanmyös?

#102135 Ilmoita asiaton viesti
    källi
    Participant

Se on maailmanloppu sitten hyvät kansalaiset; Virgo planeetta astuu esiin ja Rooman täysin paha paavi se vaan petaa patjaa…

Viewing 15 posts - 676 through 690 (of 1,534 total)
  • The topic ‘Johanna Tukiainen Vol. 154’ is closed to new replies.