Home › Forums › Julkkikset › Johanna Tukiainen Vol. 154
- This topic has 1,533 replies, 116 voices, and was last updated 4 years, 10 months ago by
kaljakurre.
-
AuthorPosts
-
VesikkoParticipant
Aijai sentään ku oon vahingoniloinen! Anita hirvonen moppinuudelitukka on back! ? Mihin se ne sen omat harvat hiukset tossa feikkihiusläjässä oikeen piilottaa? Letitetäänks ne tonne alle vai?
PastoriBlockedTosi luonnollisen näköistä otsan kohdilla. Peruukki vinossa. Jännää taas seurata, kuinka pehko alkaa elää omaa elämäänsä.
suihku suoraan huvilan seinässäParticipantOn se ihan ehdan mielipuolen näköinen. Kolmen pilailukauppaperuukin karvat liimattu kerralla kalloon.
Kas ettei löytynyt koko Suomesta seurakuntaa tunkiolle. Vaikka jos minkä näköisten pölhöjen ja muiden luojalta saaliiseen jääneiden kerhoja löytyy pitkin poikin pitäjiä.
Tunkki epäonnistuu kaikessa. Ei tullut ”uskovaisuudestakaan” mitään. Vaikka tunkki tällä kertaa kalasteli todella sameissa vesissä ja koitti höynäyttää kaikkein heikkolahjaisimpia ja hyväntahtoisimpia, niin vituiksihan se meni. Elämä huijarina on hankalaa, jos on itse vielä tyhmempi kuin aiotut uhrit.
♠ Prozac ♠ParticipantMoppi tekee melkein kasvojenkohotuksen! 😀
Kärpele kun on ruma!! Lähtee melkein takaraivolta, kiristää naamaakin..näyttäisi kuin silmäkulmasta alkaisi kohta Ylöstempaus! Zeesus sentään aivan törkeän luonnoton!
Ot. Olen kersana lukenut Juokse poika juokse ja minusta se oli hyvä. Tarina kuinka ihminen voi muuttua.
PastoriBlockedPoden lievää vatsannesteiden exodusta, koska katselin juuri märkäisen korvan vaikun poistoa tässä laatulehdessä.
PastoriBlockedTuo pehko olisi hauskaa solmia jossain yleisessä kulkuneuvossa tolpan ympärille tai istuimen niskatukeen. 😉 🙂
Mikä olisi syyte ? Pahoinpitely ? Haitanteko ? Vandalismi ? Ahdistelu ? Muovijatkeiden luvaton käyttöönotto ?
Män. Ää DinParticipantJohanna Mia Tukiainen lisäsi 3 uutta kuvaa.
7 min · Sollentuna, Stockholm County, RuotsiKiharaaaa…….
Tulossa paljon taas yllätyksiä ja tapahtumia……stay tuned……
Instagram sivuni ovat: Johanna_Tukiainen_Official. Long curls, this is the look that many prefer on me; as we noticed in December 2016 in Stockholm; they really like this; but the main thing; that I prefer to change the looks
This mobilephone is Microsoft; so not that good; but soon will be my birthday and I will finally get Apple phone back!
As all the people in Israel asked; that why I do not have Apple phone. Soon……
Pian saan takas Applen kännykän jota osaan käyttääkin paljon paremmin kuin Microsoftia. Keikkatarjoukset: Johanna@dollsdancers.fi tai FB inboxiini!
suihku suoraan huvilan seinässäParticipantIhailkaamme vuovimoppia viimeistä kertaa siistinä, mikäli tuosta sellaista sanaa kehtaa käyttää. Tästä eteenpäin reuhkan näyttävyyden suunta on perinteinen tunkkityylinen syöksykierre. Ei pesua, ei harjausta, ei mitään hoitoa. Pienessä alcoholfreessä nukutaan naamallaan kompostissa. Tunkki muistuttaa kohta itse intialaista saddhubabbaa paskaisine rastoineen.
Alli KaponeParticipantEiiihhh Moppi is back.
Söpöys kaukana.
Män. Ää DinParticipantJohanna Mia Tukiainen Shalom Israel Forever Foundation; there were a lot of women who had these beautiful curls!
Israelissa oli hyvin monilla tytöille sekä naisilla tällaiset ihanat, pitkät kiharat hiukset ja he olivat muutenkin naisellisia! Suomi; ei naisen tarvitse piilotella naisellisuuttaan tai olla miehekkään näköinen, tai edes ”mahdollisimman luonnollinen.” Tietysti nämä ovat makuasioita; mutta tämä on minun makuni!
3 min
♠ Prozac ♠ParticipantTäyspidennystä tehdessä hiuksiin tehdään 1-3 riviä lettejä, jotka lähtevät kasvojen etuosalta kohti takaraivoa. Lettien määrä riippuu tavoitteesta ja lähtökohdasta. Omien hiusten pituus pitää olla sellainen, että hiuksiin saa tehtyä pienen ja tiukan letin hiuspohjaan, jotta pidennys näyttää hyvältä. Pidennysten kiinnityksen yhteydessä kartoitetaan niihin sopiva hiusväri ja leikkaus. Hiusnauha ommellaan kiinni lettiin tylpällä neulalla ja puuvillalangalla.
Kireälle on Tunkin jatkeet ommeltu.
PKS1BlockedVäliaikatietoja.
Armo-uutinen ei ole päivittänyt tietojaan. Viimeinen kotikokous on ollut jussina ja uusista iltamista ei ole tietoa. Eikös maailmanmatkaajan pitänyt loppukuusta palata rikospaikalle?
PKS1BlockedTarjouskysely.
Män. Ää. Din:
Keikkatarjoukset: Johanna@dollsdancers.fi tai FB inboxiini!
Ikään kuin niitä olisi tulossa valkata asti. Jospa sitten omenaphoneen tulisi.
LindaPiiaParticipantMaailmanloppu on ohi
Mahtavaa! Sain kiharaperuukin! Elämä on ihanaa!
Ja äiti ostaa minulle synttärilahjaksi IPHONEN! Olen niiiiiin onnellinen!
Män. Ää DinParticipantJohanna Mia Tukiainen Microsoftin käynnykkä…….hetki menee niin saan Applen joka on PALJON parempi!
22 min
-
AuthorPosts
- The topic ‘Johanna Tukiainen Vol. 154’ is closed to new replies.