Johanna Tukiainen Vol. 154

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 154

Viewing 15 posts - 976 through 990 (of 1,534 total)
  • Author
    ♠ Prozac ♠
    Participant

Lyhyt todistus
    Tunkki mainosti syntymäpäivänään pitävänsä lyhyen todistuspuheen Nissisen porukoissa.
    Johanna Mia Tukiainen Seuraavaksi olen todistamassa, mutta vain lyhyesti: Seppo Nissinen tapahtumassa syntymäpäivänäni 29.7.2017 Leivonmäellä, Joutsassa. Armo Uutinen tapahtumassa. Tervetuloa! 🙂

· 3. heinäkuuta kello 16:32

#102497 Ilmoita asiaton viesti
    ♠ Prozac ♠
    Participant

Tässä tämä Tunkin ilmoitus.

jpg

#102498 Ilmoita asiaton viesti
    Kartanon Pinta Ala
    Participant

Kohta se sanoo että se teetätti Miki Rouk nenän Israelissa, kun ne oli muotia vuonna 2017 ja suoraan myös from the 90’s as well!

#102499 Ilmoita asiaton viesti
    Män. Ää Din
    Participant

Johanna Mia Tukiainen
    1 min

@ Home sweet Home with some of my adorable dogs like Isabella the pug and Max the pom! I love long curls and feminine style! This girly curly woman is missing her prince with these cuties…….Kotona stadin keskustassa; opettelin itsekseni näitä Mikrosoftin vaikeita asetuksia niin sain kuviin vähän tarkkuutta…..Kultani Isabella mopsi ja Max pom ollaan kaikki seuraa vailla Kultainen ristikaulakoruni on tärkein mulle; vaikka pidänkin välillä Daavidin tähteä kaulassani. Teen edelleen keikkaa; tarjoukset inboxiini tai: Johanna@dollsdancers.fi. Mm; huhtikuussa olin pari viikkoa keikkailemassa Alanyassa, Turkin Jassu Treffi Pubalanya paikassa ja sinne suunta taas takaisin syyskuussa; be there or be square! Aviomies haussa; uskovat ja ei mitkään luuserit; ottakaahan yhteyttä!

#102500 Ilmoita asiaton viesti
    Yavannah
    Participant

Minä, minä, minä minä, minun, minun, minä ja minä. Siinäkö se sanoma onkin? Palvokaa minua, koska minä olen oikeassa ja kaikki muut väärässä.

Just, mene Tuksu hoidattamaan pääsi, enkä nyt tarkoita että änkeäisit lisää irtotukkahiuskarvoja päähäsi, vaan menisit oikean ammattiauttajan puheille ja sitten vähäksi aikaa lataamoon. Tai oikeastaan pitkäksi aikaa, sellanen vuosikymmen pehmustetussa kuutiossa (tai ehkä pyöreä huone vois olla parempi, voisit tehdä välillä pientä lenkkiä huoneen ympäri) vois tehdä sulle hyvää.

Ja mitä tohon miehen vonkaamiseen tulee, niin sun olis syytä pitää suu supussa luusereista, kun olet ise sellainen, vaikket ylpeyttäsi sitä suostu myöntämään.

Niin, miten niiden kuoleman syntien kans menikään arvon pyhä kukkamekkorevankelista? Sä komennat muita olemaan tekemättä näitä ja melkein samaan hengenvetoon jo teet niitä useamman kerrallaan.

Kuolemansyntejähän oli mm: Ylpeys, Kateus, Viha, Laiskuus, Ahneus, Ylensyönti ja Himo. Olet tehnyt näistä kaikkia, jopa niin sanotun uskoon hurahtamisesi jälkeenkin ja olet olevinasi pyhä ja hurskas. Häpeä, jos osaat.

Sä et ole nöyrä, hyvä etkä mitään muutakaan mitä esität olevasi. Sä olet vain pelkkää valhetta, panettelua, vihaa, katkeruutta ja kateutta alusta loppuun asti. Ai mut niin, mähän vallan unhoitin, et oot narsisti ja tais niitä muitakin nupin sairauksia olla, mitä et tosissasi hoida, kun sulla ei oo sairaudentuntoa. Liekö mitään muutakaan tuntoa.

#102501 Ilmoita asiaton viesti

”Back to the long curly hair ?????❤ Long curls are again stylish; they have been this whole spring 2017 since the 90’s ?

Upeaa! Maailmanloppu on peruttu toistaiseksi. Tuksu on kertonut Jumalalle kiharaisista hiuksistaan ja Herra antaa Tuksun nauttia niistä ainakin useita vuosia. Nuo lähikuvat Tuksusta olivat pahasti käsiteltyjä. Nuppineulaleuka ja iho on kuin vahanukella. Joitakin tyttömäisiä maksaläiskiä.

#102502 Ilmoita asiaton viesti
    näätäkikka
    Participant

Näköjään tuo viinaan retkahtanut kuvatus on käynyt Hämeentie 15 (tai 17) sijaitsevassa muovitukkapuodissa.
    Siellä myydään toinen toistaan kamalampaa muovitukkahiusta ja letitetään afrikkalaissyntyisten naisten OIKEAA ja runsasta hiusta.

Nyt kyllä evankelista sais varmasti töitä variksenpelättimenä. Näin satokaudella keikkaa pukkais.

#102503 Ilmoita asiaton viesti
    Yavannah
    Participant

Jos Tuksu the evankelista olis kepinnokkaan sidottuna keskelle peltoa ja messuais siellä, niin takuulla pysyis linnut ja muutkin elukat poissa. Tai sit linnut suivaantuis mekkalaan niin paljon, et kävis paskomassa päälle.

#102504 Ilmoita asiaton viesti
    ♠ Prozac ♠
    Participant

Saiko Tunkki kiharat lahjuksena että juominen ei jatku?! Lue → kiristi mammaa? Känniset silmät/bentsoiset.

Henkilön Johanna Mia Tukiainen kuva.

#102505 Ilmoita asiaton viesti
    Principeca'
    Participant

Ei helvetti, maailman rumin tukkahius on back. Ja ollut muotia aina 90-luvulta tähän päivään saakka, aivan kuten Tunkin koko lookki.

Juu, naisen ei tarvitse näyttää mieheltä, mutta ei myöskään pelleltä. Ei edes Suomessa. Tunkilla ei ole kyllä naisellisuudesta mitään käsitystä. Kauneuskäsityksensäkin on todella vinksallaan ja tyylitajua ei ole lainkaan.

Ei tuota voi nauramatta katsoa. Kiva, että edes itse tykkää. Ja tietysti isäpappa.

#102506 Ilmoita asiaton viesti
    Kartanon Pinta Ala
    Participant

Joo, kyllä Mamma on maksanut 7 tonnia noista Great Lengtheistä.

Kiva että maahanmuuttajat sai asiakkaan hymiö.

#102507 Ilmoita asiaton viesti

”Aviomies haussa; uskovat ja ei mitkään luuserit; ottakaahan yhteyttä! 

Säälittävää kerjätä aviomiestä (eli munaa ja rahaa) naamakirjassa. Eikö noin upealle, kauniille, älykkäälle, sydämelliselle, lahjakkaalle naiselle ole ottajia enemmän kuin tarpeeksi? Kannattaisi ilmoittaa jossakin ulkomaalaisessa? Tulisi taas 300 ehdokasta kuten vuosia sitten. Niistä Tuksu valkkaisi pois ne, jotka eivät halua tulla isäksi. Pian kaikki olisi seulottu pois. Kannattaa alentaa rimaa. Mikä mahtoi olla se kansainvälinen media tms minne muka Tuksu oli lähettänyt ilmoituksen?

#102508 Ilmoita asiaton viesti
    Älykkö mopsi
    Participant

Voi Yeshua että on kamala tukka, huonolta halvalta peruukilta näyttää, valahtamassa naamalle. Ne edelliset nuudelit oli hirveät, mutta nämä vielä hirveämmät, aina tunkki panee paremmaksi! Hirveän glamuurilta näyttää tuo kampaamokin! Ihan kuin jonkun tosi tummaihoisen käsivartta näkyisi kassan tm. luona. Onko tämä nyt se sama Hämeentien tukkaompelimo missä edellisetkin ihanat kiharat asennettiin? Muualta ei tunkki enää irtotukkaa saa, kun omia haivenia niin vähän ja hauraita. Kunnon kampaamoalan taitureilla on ammattietiikkansa heilläkin, toki myös asiakkaan käytös vaikuttaa joskus. Mikä minulle tulee tuosta kamalasta pehkosta mieleen, varsinkin omituisesta päälakihiusläjästä (en keksi tuolle katastrofille parempaakaan nimeä), on lapsuuteni halpis barbiet (minulla oli niitä pari, ne olivat niitä joiden raajat eivät taipuneet). Tunkin tukka näyttää samalta kuin niiden, kimppu tukkasoiroja heitetty poikittain päälaen päälle ja ommeltu yhdestä kohtaa, jakauksen kohdalta kiinni keskeltä päälakea. Tämä on ehkä lähimmäksi barbieta mitä tunkki ikinä pääsee, ja tuollaista halpisbarbieta sitäpaitsi. (No minä pidin barbieistani, etenkin yksi punatukkainen oli rakas).

Samaan aikaan otettu jollaalaan kauneushoitopäivä kuvat. Se että johki viihtyisi samassa mekossa toista viikkoa on enemmän tavanomaista kuin ihmeellistä, mutta pikkutuksullakin on sama valkoinen  paita molemmissa kuvissa. Jassu ei kai tiettävästi ole hygienialtaan samaa glamourista tasoa esikoisdotherin  kanssa.

#102509 Ilmoita asiaton viesti
    dir.canttori
    Participant

Missä se oli?

Pian saan takas Applen kännykän jota osaan käyttääkin paljon paremmin kuin Microsoftia.

#102510 Ilmoita asiaton viesti
    Kartanon Pinta Ala
    Participant

Ei vittu miten pihalla toi on taas. Siis välillä oli jo vähän järkevämpikin. Nyt se evankelioi näin

Israel, terve sinne. Katsokaa uusia kiharoitani.

Stockholm, aloha! Olen siellä ja pidätte minun kiharoistani.

Suomi: Terve teille alamaisilleni. Tiedän että olette juntteja ja näytätte kaikki miehiltä, niin katsokaa kuinka kaunis olen. Totta tosiaan, olen ollut raittiina kohta 11kk, ja nyt haluaisin munaa ja viinaa. Olen täällä stadin keskustassa kusen ja paskan keskellä jugendpalatsissani. Mutta tukkahiukseni, voidaan sanoa, että on tänään pesty, vannon sen.

Tuolla kaikella tarkoitan että suuruudenhulluus on taas aika kovalla merilaululla, ei edes se hetkauttanut että tuli vissiin pakit sieltä Oulun jeesusmiesten kokouksesta.

Viewing 15 posts - 976 through 990 (of 1,534 total)
  • The topic ‘Johanna Tukiainen Vol. 154’ is closed to new replies.