Johanna Tukiainen Vol. 157

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 157

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 1,611 total)
  • Author
    Moderaattori
    Moderator

Vol. 157 alkaa tästä.

Mode

#106577 Ilmoita asiaton viesti
    Huheijaa!
    Participant

Ekana kauhistelemassa Tunkion touhuja.

#106578 Ilmoita asiaton viesti
    kanadannäätä
    Participant

No jopas oli mode hyvissä ajoin  hereillä

#106579 Ilmoita asiaton viesti
    Koiran kosto
    Participant

Pastori:

Niin siinä sitten taisi käydä. Catch and release?. Ens kerralla pitää nuijia se ihan kunnolla suoraan edestaas, nyt kun tietää ettei ne huku. Se varmaan ryömii yöllä tuolta lavuaarista ja lentää iloisesti vaeltelemaan mun tukkaan… Onneks ei oo perskärpäne.

#106580 Ilmoita asiaton viesti
    Esikois-Dother
    Participant

Tässä Mialle hymynaama, jonka vois mun puolesta kyllä suoraan laittaa sen jokaisen kuvan alle.

Jpg

#106581 Ilmoita asiaton viesti
    Herjaava IP-osoite
    Participant

#106582 Ilmoita asiaton viesti
    Herjaava IP-osoite
    Participant

(Tulevaan sarjakuvamuotoiseen elämänkertaan on myyty mainoksia kustannusten kattamiseksi)

#106587 Ilmoita asiaton viesti
    ♠ Prozac ♠
    Participant

Pyrdamiisi

Ai kamala mikä kuva matamista! Huutonaurua….niin paljon ku ääntä lähtee. 😀

Johanna Mia Tukiainen
    minun hotellihuoneeni täyttivät nämä oliot syksyllä 2015 ollessani Miamissa; mutta suurin osa heistä olivat ottaneet ihmiset hahmon. He VALEHTELEVAT ihmiskunnalle olevansa ”kehittyneempi sivilisaatio” muilta planeetoilta; kun oikeasti he ovat Saatanan langenneita enkeleitä jotka vihaavat ihmistä ja koko ihmiskuntaa.
    Johanna Mia Tukiainen Antikristuksen suunnitelma! NASA on mukana suuressa eksytyksessä.

jpg

#106589 Ilmoita asiaton viesti
    ♠ Prozac ♠
    Participant

Herjaava IP-osoite
    Kiitosta niin paljon kun lähtee!! Pelastit iltani huikeilla kuva kertomuksilla! 🙂  ♥  🙂

#106592 Ilmoita asiaton viesti
    Solnan sultan
    Participant

Kiitos noista huippujutuista yllä ??

Katsoin ed. vollista röllykän seksitohtori haastattelun. Kamala tekopyhä portto! Oli niin ylimielisen ja tietävän oloinen. Saatanan paskiainen on aina tuomitsemassa homot, vaikka itse on lesbannut marenki-mamman ja Julian kanssa julkisesti ?. Siten on ihan väärin tuomita muut samasta, johon itse syyllistyy. Eli homo tai lesbo – ihan sama asia. Minä hyväksyn ne heterona.

Ääliö vielä tunnustaa miten yhteen aikaan makasi joka yö eri miehen kanssa. Niin varmaan, koska on niin seksuaalinen ja munaa pitää saada vähintään kolme kertaa päivässä. Sitten tunkista on kuva jossa nuolee dildoa. Etova paskiainen. Niin, että miten nymfo aikoo hoitaa seksihommat jos kihlattu on Impo?

Eipä ”uskossa” oleminen estä huoraamasta ja kännäämästä.  Se kertoo, että totuus on ihan muuta kuin esittää.

#106593 Ilmoita asiaton viesti
    PKS1
    Blocked

Kukin kykyjensä mukaan.

Prozac:

Johanna Mia Tukiainen Antikristuksen suunnitelma! NASA on mukana suuressa eksytyksessä.

NASAlla ei taida olla nykyisin rahaa juuri muuhun toimintaan.

#106594 Ilmoita asiaton viesti
    Alli Kapone
    Participant

Jos ei nelikymppisenä tee jotain niin kuolee sinkkuna ja ”seefferit” syö?  Tilannekatsaus Tukholmasta.

#106598 Ilmoita asiaton viesti
    Syyskoira
    Participant

Olen aiemmin luullut, että usko tuo ihmiselle jotain hyvää ja mielenrauhan. Nyt olen oppinut, että se tarkoittaa helvettiä, demoneita, kauhuja, matoja, pelkoa, antikritusta, salaliittoja, maailmanloppua, avaruusolioita, ihmisten haukkumista, ivaamista, syyllistämistä, syyttämistä, vihaa ja kaunaa, kateutta, materialismia, riippuvuutta, vastuunpakoa, narsismia. Niistä on Tuksun kristinusko tehty.

#106599 Ilmoita asiaton viesti
    Alli Kapone
    Participant

Siis tuksun facessa uusia videoita. Cute videos kuten päätähti itse kehuu.

#106600 Ilmoita asiaton viesti
    Cat The Animal
    Participant

Tupsukainenhan noudattaa vaan Jeesuksen käskyä.

Älkää tehkö niin kuin minä teen, tehkää niin kuin minä sanon!

Niin yksinkertaista se on tuo evankeljumin jakaminen.

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 1,611 total)
  • The topic ‘Johanna Tukiainen Vol. 157’ is closed to new replies.