Johanna Tukiainen Vol. 157

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 157

Viewing 15 posts - 1,576 through 1,590 (of 1,611 total)
  • Author
    Koiran kosto
    Participant

Jättivauva vaihtaa kumeja yhdellä kädellä, lennosta, myöskin! Pyörällä ajaessa, varmaan sekaantuisi polkimiin ja loppujen lopuksi sotkeentuisi peruukistaan ketjujen väliin. Jonkun pitäisi ensin tietysti nostaa madame, petitemalli pyörän satulaan.

OT. Emo opettaa pentuaan samaan? Ihana!

#108595 Ilmoita asiaton viesti
    kaljakurre
    Participant

Ehkä pinkki kolmipyörä laulavin kukin somistetulla etukorilla? Kristalloituna, en osaa kirjottaa sitä star warssia.

#108596 Ilmoita asiaton viesti
    Suur-syntinen
    Participant

Haisulihan hyppää satulaan kuin satulaan sulavasti, fillari tuskin tuottaa enempää hankluuksia kun persus paljaana konttaavan pianopalli-arton selkään nousu. Jos kuka ei ole kuvasarjaa nähnyt niin anokaa arkistonhoitajalta…..ja nauttikaa!

#108598 Ilmoita asiaton viesti
    Syyskoira
    Participant

Näinhän se taas menee: Muiden pitää pyytää anteeksi Tuksulta sitä, että Tunkki on itse pahoinpidellyt ja herjannut. Onhan hirvittävin synti kaikista, että Tuksulta ei ole pyydetty anteeksi, joten ilman sitä ei kelpaa taivaaseenkaan.

Vanhempien kunnioitus à la Tunkki:

http://aijaa.com/NAtKkb

#108604 Ilmoita asiaton viesti
    Män. Ää Din
    Participant

peikkorinne

Tauski kastroitiin, Johanna Tukiainen raivosi nimivalinnasta: julkkisporsaat voivat paksusti – kuvat!

27.8.2017 14:15

Itä-Uudenmaan Askolasta Peikkorinteen kotieläintilalta löytyy eläimiä afrikkalaisista kääpiövuohista jyrsijöihin, lehmistä lampaisiin, poneista hevosiin ja lukuisia lintuja. Tilan kiistattomat kuningas ja kuningatar ovat kuitenkin 3,5-vuotiaat, noin 250-kiloiset villasiat Tuksu ja Tauski.

– Olimme hakemassa niitä kotiin ja mietimme niille nimiä. Ne vain jostain syystä näyttivät Tuksulta ja Tauskilta. Tietysti siinä oli pieni vitsikin mielessä, tilanpitäjä Jarkko Jalonen, 36, nauraa.

Jarkko Jalonen
    Johanna sai raivarit
    Seiska kertoi Peikkorinteen sioista vuonna 2015, jolloin Tuksu oli juuri saanut pahnueen mikropossu Ritken kanssa. 30-kiloisen mikropossun ja 250-kiloisen villasian risteytyminen oli todella erikoinen tapahtuma. Samalla Johanna ”Tuksu” Tukiainen kuuli porsaskaimastaan, eikä hän ollut siitä laisinkaan mielissään.

Peikkorinne

Johanna raivosi nimivalinnasta blogissaan. Hän toivoi, ettei yksikään possuista mene kaupaksi, jotta niillä ei päästäisi tekemään rahaa. Kaikki kuitenkin myytiin, ja sen jälkeen Ritke ja Tuksu ovat saaneet toisenkin pahnueen.

– Meitä se enemmän nauratti, emmekä ottaneet Johannan meuhkaamisesta itseemme. Oli ihan odotettavissa, etteivät kaikki ymmärtäisi meidän nimivalintojamme.
    Tauski on rauhallisempi
    Villasika Tuksu muistuttaa siinä mielessä esikuvaansa, että silläkin on taipumusta saada kiukkupäiviä tasaisin väliajoin.

– Niitä tulee joka kuukausi. Tauski puolestaan on paljon rauhallisempi, Jarkko paljastaa.

Peikkorinne

Oikea Tauno ”Tauski” Peltonen myös suhtautui nimikkosikaansa huumorilla. Rauhallisuuden lisäksi villasika Tauski on kaukana julkkiskaimastaan toisellakin tavalla, sillä Tauski-sika on kastroitu. Oikealla Tauno Peltosella on kuusi lasta, ja hänet tunnetaan muutenkin viriilinä naistenmiehenä.

https://www.seiska.fi/Oho/Tauski-kastroitiin-Johanna-Tukiainen-raivosi-nimivalinnasta-julkkisporsaat-voivat-paksusti

#108605 Ilmoita asiaton viesti
    Syyskoira
    Participant

Mulla tulee mieleen Ruotsin miljonääriäideistä  Gunilla Persson -niminen noita-akka kera dementoituneen äitinsä, kun katsoo Tunkin hääräämistä  isänsä kimpussa muka suurenakin hyväntekijänä.  Asettelee isukkia sopiviin kuvakulmiin, että saa haluamansa tarinan. Mikä on totuus tuostakin ja mitä kulissien takana tapahtuu, kun hakkasi isänsä eikä isä uskaltanut todistaa hirviötytärtään vastaan, vaikka vammat kuvattu ja poliisit talossa.  Jotain kamalaa on nuoruudessa tai lapsuudessa isukki tehnyt, millä Tunkki sitä kiristää, se on varma.  Kun tilanteet kärjistyi Sollentuunassa ennen Jullen kuolemaa, Tunkkihan uhkasi kertoa kaiken kaikesta. Sen jälkeen hiljeni kummasti taas porukka.

#108607 Ilmoita asiaton viesti
    ♠ Prozac ♠
    Participant

Taivaasta käsky takaisin.

Tuksuhan ei muistele menneitä, ei missään tapauksessa! Anteeksi täytyy pyytää useamman kerran samasta asiasta, Markkukin palautettiin takaisin vain sitä varten?!
    Psykoosissa ei anneta noinkin järkeviä haastatteluja lehdelle. Tuksun tekemiset, pahoinpitely isäänsä kohtaan laitettiin psykoosin piikkiin!? Kätevää….

jpg

Edit: Syyskoira ehti laittamaan jo samasta asiasta. 🙂

#108608 Ilmoita asiaton viesti
    Syyskoira
    Participant

Prozac

heh, ei haittaa. 🙂

Markku:

Minä selvisin mustalla silmällä ja omassa kodissani tapahtuneesta kostosta saamallani järkytyksellä, pelkään, että seuraava ei ole näin onnekas (…)

Minä tunnen olevani loukussa, minä pelkään huomista, minä pelkään tulevaa. Minä pelkään oman mielenterveyteni puolesta. Yhden tyttäreni hautasin ja vauhti vain kiihtyy, elämäni umpisolmut tuntuvat kiristyvän.”

Pelko on Tuksun läheisten kokema tunne. Voi Make parkaa. On täysin Tunkin armoilla…

#108612 Ilmoita asiaton viesti

Kumma juttu, mutta minä en ole huomannut mitään erikoisia muutoksia. Mamuja on tosin lisää, mutta en koe sitä enteenä mistään. Käyn itse kurdiparturissa, koska siellä saa hiustenleikkauksen 10 eurolla. Maailma muuttuu koko ajan. Kuka olisi voinut haaveilla älypuhelimista esim. 30 vuotta sitten? Taisi olla ensimmäiset ”salkkupuhelimet” (paino 10 – 15 kg?) myynnissä ja niiden hinta oli markkoina n. 12.000?

Vai kunnioittaa Jolene isäänsä ja äitiänsä? Isän kunnioittaminen käy hyvin ilmi tuosta ”Haista v-tu…”-tekstistä. Tietojeni mukaan pappa on vieläkin naimisissa. Mami sai kuulla taas osansa kun Tuksu asui vielä Jollashovissa. Taisi olla hillityt puutarhajuhlat tai ne hienostuneet rapujuhlat missä rapuja syötiin peräsuolien kera? Tuksu sai raivarin ja huusi Artsille ja mamilleen. Teksti äitiä kohtaan oli aika karkeaa kuultavaa. Alkoholilla oli tosin osuutta asiaan, mutta se ei ollut mitenkään harvinaista niihin aikoihin. Onhan Johanna nyt melkein raitis.

#108614 Ilmoita asiaton viesti

Minusta tuossa villisikanaaraassa on paljon yhtäläisyyksiä Tuksuun. Tuosta kiharaisesta turkista tulee mieleeni Tuksun tukka. Nisiä villisikanaaraalla on enemmän, mutta se onkin hedelmällisempi kuin Tuksu. Tuksun utareet roikkuvat vatsan korkeudella. Tuksu lienee unohtanut rintojen todellisen tarkoituksen? Ei niitä Luoja luonut toimitusjohtajien/filmimogulien/miljonäärien/lääkärien/juristien/liikemiesten/nallekarhujen yms yms kourittavaksi. Millaista glamourmaitoa mahtaa Tuksu tuottaa?

#108616 Ilmoita asiaton viesti
    Pastori
    Blocked

Miten kympin parturoinnista voi hoitaa yhteiskunnalliset velvoitteet ? Sama kuin vitoset pitsat. Toisaalta, voihan ilmaista työtä tehdä, eikä asiakas vaadi täytteitä  😉

#108617 Ilmoita asiaton viesti
    Pastori
    Blocked

Kun minä olin koulussa, pakollinen varuste oli pieni vaseliinipurkki huulirasvana. Tämän päivän alakoululaiset varmaan käyttää sitä vaseliinia toiseen tarkoitukseen …

#108623 Ilmoita asiaton viesti
    Muikkis
    Participant
    #108624 Ilmoita asiaton viesti
    Muikkis
    Participant

johanna_tukiainen_official

Hernesaaren rannassa päivällisellä ja kohta saunomaan iskäni kanssa! ?? Upeat merinäköalat, loungetilat jollaisista aina olen pitänyt ja isä nauttii ?? #hernesaarenranta #helsinki #Finland #august2017 #elokuu2017 #tärkeäthetket #importantmoments

TykkääKommentoi
    12 tykkäystä

2 TUNTIA SITTEN

#108626 Ilmoita asiaton viesti
    PKS1
    Blocked

Ihonhoitoa.

Pastori:

Kun minä olin koulussa, pakollinen varuste oli pieni vaseliinipurkki huulirasvana. Tämän päivän alakoululaiset varmaan käyttää sitä vaseliinia toiseen tarkoitukseen …

Alakoulusta on jo jonkin verran aikaa mutta itse käytän sitä maslaa sormiini. Kun nahka on kuin kuusen kuorta, niin paras tapa pehmittää se on lisäaineeton vaseliini ja ns. mikki-hiiri hanskat. Niissä kun hautoo muutaman tunnin, niin voi kokeilla jotain hoitavaa voidetta.

Viewing 15 posts - 1,576 through 1,590 (of 1,611 total)
  • The topic ‘Johanna Tukiainen Vol. 157’ is closed to new replies.