Johanna Tukiainen Vol. 157

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 157

Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 1,611 total)
  • Author
    rääkyjä'
    Participant

Tuksu pyörii epätoivoisena pinnallisella Östermalmilla etsimässä viime hetken korvaajaa tulevalle sulhaselleen Veijolle…

#106618 Ilmoita asiaton viesti
    kanadannäätä
    Participant

Lupiinia

Johanna ”Jolene” Tukiainen Official Fan Club  eli ”virallinen” fanisivu toimii.  Mutta ei toimi  todellakaan toi Glamour Doll fans sivu – tulee  vaan ilmoitus että ”Sisältö ei ikävä kyllä ole käytettävissä”

https://www.facebook.com/profile.php?id=393216600768897&ref=ts&fref=ts

#106619 Ilmoita asiaton viesti
    Heipp
    Participant

Tuksun vasemmasta silmästä näkee että hän on paholaisen vallassa ?????

Ei kai se muuta voi olla,

#106620 Ilmoita asiaton viesti
    RainbowGod
    Participant

Olikohan nautittu kauniissa kesäillassa taas 0% olut kun tolleen kieli sammalsi?

ja mitenniin kaikki tietää östermalmin pinnallisuuden, suomalaisethan on rumia ja tyhmiä?

#106621 Ilmoita asiaton viesti
    Kartanon Pinta Ala
    Participant

Lerppuvan Silmän Armolahja on tullut Taivaasta, älkää hätäilkö.

#106622 Ilmoita asiaton viesti
    RainbowGod
    Participant

MinulleNI on suotu diagnoosin tekemisen armolahja, joten olen melko varma, että vasemman silmän lerppuminen johtuu ihansuoraan kilpirauhasen räjähdyksestä.

#106623 Ilmoita asiaton viesti
    ♠ Prozac ♠
    Participant

Tuksun vasemmasta silmästä näkee että hän on paholaisen vallassa ?????

Samoin tekoripsi liimattu taas miten sattuu ihan suoraan vinoon, tippumassa?

jpg

#106624 Ilmoita asiaton viesti
    Cat The Animal
    Participant

Eikö tuolla Tsasmine-raukalla ole muita kenkiä kuin nuo kiilakantakopottimet? Ne ovat ihan niin sieltä ja syvältä. AIVAN HIRVEÄT!

#106625 Ilmoita asiaton viesti
    reevankelista
    Participant

ei OO tunkilla miestä eikä tuu,ei tule häitä,eikä polttareita 😉

#106626 Ilmoita asiaton viesti
    Älykkö mopsi
    Participant

Pinnallinen paikka on, siksi kun rikkaat miehet eivät huomioi tunkkia.

Nytkö sitten siis avoimesti kitataan pirunkusta kitusiin? Olen luiskellut palstaa vähän hutiloiden, kun olin taas jäänyt jälkeen.

#106628 Ilmoita asiaton viesti
    maapalvelun neiti
    Participant

JMT:n uskontopaasauksessa on samoja piirteitä, kuin hihhulilahkolaisessa Ilmestysmaja- seurakunnassa. Muistelen, että JMT yritti pesiytyä tuonne yhteisöön joitain vuosia sitten. Rahan toivossa tietysti. Nyt tuo porukka on jo hajaantunut tai vaihtanut nimeä.

Koiran kosto: ei minulla tosiaan näy mitään havupuu-uutteita tms. On oikeestaan aikas kiva olla mainospaitsiossa.

Kade, oikeassa olet, kaikille EI sovi paasto. Niiden joilla on joku lääkärin seurannassa oleva perussairaus ei tulisi paastota ilman lääkärin lupaa. Pitää neuvotella asiasta terv. huollossa ennenkuin alottaa paaston. Minua niin pistää vihoiksi kun tuo ämmä leikkii kaiken alan asiantuntijaa, vaikka siellä on isoja aukkoja yleistiedoissa ja sivistyksessä. Hornabarbi tosiaan, tuon neuvoilla saatetaan hautaan muitakin kuin rakasparas.

Barbin ilme ja naama on kovasti kipeen ihmisen naama. Sekopäämieli ei kestä sitä, että ei se Jumala anna sitä mitä itse niin kovasti haluaa ja uskoo ja rukoilee.

#106629 Ilmoita asiaton viesti
    Män. Ää Din
    Participant

Johanna Mia Tukiainen Hengellisiin tilaisuuksiin ja tapahtumiin tulen tanssimaan myös, sekä puhumaan: Johanna@dollsdancers.fi 11 min

#106630 Ilmoita asiaton viesti
    Cat The Animal
    Participant

Kirkkohan on ollut aina valtaapitävien käsikassara. Noita uskonliikkeitä taas on ollut pilvin pimein koska aina löytyy mulqvisteja jotka haluavat valtaa ja rahaa. Mistä sitä helpommin saa kuin höynäyttämällä hyväuskoisia. Eivät nuo ”selväjärkisen” uskontojutut pyöri pelkällä pyhällä hengellä.

Kovin on samanlaista huijausjuttua kuin ovat americalaiset MaryKay -kosmetiikkahihhulit sekä Amway-hihhulit.

Eqyptistä ovat mallinsa ottaneet. Niistä pyramideista.

#106631 Ilmoita asiaton viesti
    Nubba
    Participant

Voi härregyyd tuota katkeruuden ja ilkeyden määrää!!!11111!!!

Harvoin hermostun, mutta nyt meni yli minullakin. Vai että vammaisia ja mamuja (ja kaikkia muitakin haukkuja ansaitsevia) haukutaan suomalaisten taholta Suomessa vähemmän, kuin tuota henkilöä!

Mamuista voi itse kukin olla omaa mieltään, mutta pitäköön tuksu omat mielipiteensä (totuutensa) ihan ominaan silloin, kun kyseessä ovat oikeasti sairaat ihmiset, jotka eivät taudeilleen mitään voi, v…ttu!! Mikä varsinainen ja oikea uskovainen!!! Eikö missään välissä facenuolijoiden silmät aukea vai onko silmät sokeutettu näkemään ei mitään!!11!? Eikö kenenkään henkienerotuslahja toimi??

Julian ykkösluokan upeasti laihduttava diapetes olisi ollut hoidettavissa. Hänen ennenaikainen poismenonsa olisi ollut estettävissä ihan tavallisella hoidolla, jonka 50 000 samaa tautia sairastavaa suomalaista osaa tehdä. Ihan itse kotona, ilman upeaa merinäköalaa sairaalassa, ilman tyhmiä lanssimiehiä, jotka varastavat diabeteskoomaan vaipuneen henkilön karkkisynttäreiltään! Terveydenhoidon henkilökunta oli Jouhannan mielestä törkeä, kun veivät elvytetyn juhlakalujuulian Candyland-juhlista, jotka on isolla rahalla järjestänyt itse koko maailman kuningatar. Kuinka he kehtasivat! Ja kuinka huomionkipeä Huulia kehtasi pilata bileet, juuri kun illan tärkein esitys eli segshhdäänsh ishkän ja frendien edessä oli meneillään. Eikä lanssijannut jääneet edes innoitsemaan tanssista??? Voi v…ttu!!!111!!! Sillä kertaa Julia selvisi hengissä. Tosin sai haukut ja bannit aurinkomatkalle heti sunnuntaina kotiin palattuaan… Että näin on rakastaparasta rakastettu ja arvostettu. Johkin mukaanhan ”normaali-ihmisen verensokeri on nolla”.

Jouhannan ”puhjennut kilppari” olisi erittäinkin hyvin hoidettavissa. Miten joku voi ymmärtää lääkärin puheen noin väärin (puhjennut sairaus = puhjennut rauhanen), ud..ootti!!!111!!! Kuten tälläkin sivustolla useat ko. sairautta potevat ovat todenneet, oikea lääkitys laittaa oireet kuriin ja taudin kanssa voi elää ihan normielämää. Kannattaisi edes kokeilla.

Ja elämää uhkaavat sairaudet, joita evankelista MMJT on kohdannut, voihan vitalis. Esim. malaria, joka on muuttunut vuosien saatossa 6 viikon hoidosta 3 kk sairaalareissuksi, jossa hänet yritettiin tappaa kanyylin kautta annetulla myrkyllä! Voi meitä kateellisia suomalaisia, voi voi! Saatiinko murhayrityksen tehnyt kiinni? Montako urosleijonaa taivaassa vartioi jossua ja juuliaa (joka silloin oli kyllä vielä hengissä)? Olisiko kannattanut ottaa malarian estolääkitys ihan silleen tavistyyliin, vaikka mielellään ennen kuin lähtee malaria-alueelle?

Tai muut valtavat (mahdollisesti kuolemaan johtavat) vaikeudet jossun elämässä: esim. ”ekansuurimmanrakkauden” Mikan ilotalokäynnit (ja panot Juulian kanssa), ”tokasuurimmanrakkauden” Udin psykopaattisuus ja väkivaltaisuus (tapahtui yhtä aikaa ekarakkausavopuolisomikan kanssa) ja tietty legendaarinen ”hampaaton ruutana + kolminkäsinkuristelija” Aerto ja ”pystyyn nostettu kastemato, impotentti” Velli. Kaikki nämä on yritetty ratkaista väkivallalla, ”väkivalta lopettaa vittuilun”. Johanna on saanut lähestymiskiellon Udiin ja hänet on tuomittu Suomen oikeudessa lähes kaikkiin muihin kumppaneihinsa kohdistuvasta väkivallasta.

Ei koskaan, ja tarkoitan oikeasti EI KOSKAAN, kukaan ole vainonnut, pilkannut, herjannut, haukkunut tai muutenkaan alaspäin laittanut leskirouvaneitsyt Miaa (kolmas ristimänimi Johanna) sen takia, että hän uskoo Jeesukseen! Ja silti hän kehtaa nyt ottaa vainotun marttyyrin viitan hartioilleen, koska hänestä ”tuntuu siltä”. Niin ja tietty se marttyyrius on absoluuttisesti totta, koska itse Jumala on sen hänelle ilmoittanut sateenkaaressa lähellä kynttilää, lähellä varmaan jotain rajaa… olisko ollut Kemissä… tai Miiamissa tai Turkkusessa tai ihan vain omassa päässä tai jonkun katolla…

Otan asian varmaan taas liian henk.koht., koska itsellänikin on sairauksia, mutta ei minusta tuolla itseään evankelistaksi kutsuvalla henkilöllä ole minkäänlaisia valtuuksia minkään uskonnon julistukseen. Ei ole sellaista ihmisryhmää Suomessa (100 vee, jee!), jota tämä kuvatus ei ole haukkunut pataluhaksi ja kateellisiksi sontiaisiksi! Ja kuka tahansa normijärjellä varustettu henkilö voi hetkessä todeta, ettei syytä mihinkään kateellisuuteen ja jealousyyn ole koskaan ollut olemassa lainkaan. Ja tämän on todistanut myös ishkä Maekku, ennen suurta strokea, todistettavasti. Ja nämä todistukset eivät ole vain minun päässäni, vaikka en ole asiasta jyytyyb-videota tehnytkään!! V…ttu!

SLALOM JA AAMEN!!

Anteeksi vuodatus…

Menen valmiiksi saunan taakse, saa heittää kävyillä, paitsi oikeaa nilkkaa…

#106632 Ilmoita asiaton viesti
    N.Ä. Rästys
    Participant

Pikkusyrran suusta se Tukiaistotuuskin tuli:

’Before you spend -earn’

Ahhahhahah tää on ehkä parasta vähään aikaan ???

Onks joku nähny jonkun sisaruksista

e n s i n   t i e n a n n e e n ja sit tuhlanneen itse tienaamiaan? Silleen oikeesti tienanneen (ei nyt puhuta karvavisasta).

Pakahdun nauruun! ???

Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 1,611 total)
  • The topic ‘Johanna Tukiainen Vol. 157’ is closed to new replies.