Johanna Tukiainen Vol. 159

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 159

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 1,115 total)
  • Author
    Moderaattori
    Moderator

Vol. 159 alkaa tästä.

Mode

#110548 Ilmoita asiaton viesti
    Syyskoira
    Participant

Reevankelista

Rose Gold? Kullan seassa on kuparia värin saamiseksi. Ei valkokultaa kuin Tunkki taas keksii.  Ja entinen sormus muka varastettu? ? myyty ehkä…

#110549 Ilmoita asiaton viesti
    Syyskoira
    Participant

Mitä olinko eka? ?

#110550 Ilmoita asiaton viesti
    kaljakurre
    Participant

Kuinka joku voi olla noi totaalisen tyylitön?

#110551 Ilmoita asiaton viesti
    Koiran kosto
    Participant

Olipa nopeeta ja hienosti bongattu reevankelistalta ja alilta!

Alimorsiamen tonnin ruusukultainen(ei valkokultainen) sormus. Vellin lomarahat hassattu. Nyt ollaan tosissaan.

Kateelliset näädät jää nuolemaan köyhiä käpäliään.?

#110552 Ilmoita asiaton viesti
    ;;;;
    Participant

Ruusukulta on muodikkainta tällä hetkellä.

Saako Tuksu pitää tuon tuhannen taalan sormuksen, jos löytää mieluisamman miehen?

Papan ja dotherin yhteiskuva on hupaisa. Johanna näyttää kerrankin pitkältä ja melkein hoikalta 😀

#110553 Ilmoita asiaton viesti
    Jesus is piss
    Participant
    #110555 Ilmoita asiaton viesti
    pallotuksu
    Participant

Tuksun iltalehden haastattelu:

Johanna Tukiainen on ottanut haastatteluun mukaan Markku-isänsä.

Markku sai kaksi vuotta sitten aivoinfarktin ja tarvitsee Johannan jatkuvaa läsnäoloa. Toisaalta isällä on tärkeä rooli Johannan elämässä.

– Isäni vahtii, ettei ystäväpiiriini tule vääränlaisia ihmisiä, vuoden juomatta ollut Johanna kertoo.

Isä tietää mistä on kysymys, sillä myös Markku on kärsinyt alkoholismista. Nyt hän on ollut raittiina yli 30 vuotta.

Johanna on hyvin tarkka siitä, että haastattelussa asiat kirjataan täsmälleen oikein. Siksi myös juomattomuuteen tehdään pieni tarkennus:

– Kesällä tuli repsahdus.

Kyseessä oli vain muutama viinilasillinen, mutta Johanna pelästyi itsekin, alkaisiko tästä uusi juomaputki. Onneksi näin ei käynyt.

Johanna Tukiainen on isän tyttö. – Markku-isäni vahtii, ettei ystäväpiiriini tule vääränlaisia ihmisiä, vuoden juomatta ollut Johanna kertoo.

Haastatteluhetkellä Johannan Louis Vuitton -merkkisestä laukusta (aito, kuten Johanna huomauttaa) löytyy oluttölkkejä. Tosin alkoholittomia.

– Olen tottunut niin alkoholin makuun, että en vielä osaa olla kokonaan ilman. Vähitellen vierotan itseni myös näistä pois.

Johannalla on suuremmat apuvoimat taistelussaan alkoholismia vastaan.

– Vapauduin alkoholista Jeesuksen Kristuksen veren kautta.

Päihteettömyys näkyy myös Johannan ulkonäössä. Nestepöhö on lähtenyt, ja sen myötä myös paljon kiloja.

Uskovainen perhe

Lapsuutensa Johanna vietti Itä-Helsingin Laajasalon Yliskylässä.

– Olin jo tuolloin isin tyttö, Johanna sanoo ja halaa isäänsä.

Kun ekonomistivanhempien toimeentulo kasvoi, perhe muutti hyvätuloisten suosimalle Jollaksen asuinalueelle.

Yläasteen jälkeen Johanna meni lukioon, josta hän kirjoitti neljä laudaturia. Lukion päättöarvosanaksi hän sai 9,2.

Johanna Tukiainen voisi olla onnellinen, ellei huoli maailmanlopusta painaisi mieltä. – Jeesuksen veressä on voima. Kun pitää kiinni siitä uskosta, niin mikään paholaisen nuoli ei pääse osumaan.

Johanna suuntasi Uppsalan yliopistoon lukemaan sekä ruotsin kieltä että teologiaa. Kristillisyys oli osa Johannan lapsuutta.

– Muistan, että meillä pidettiin usein raamattupiirejä. Lapsena en yleensä jaksanut osallistua näihin tilaisuuksiin, mutta noin 14-vuotiaana olin vahvassa uskossa. Olin noin 17-vuotias, kun aloitin evankelioinnin, muun muassa jaoin kadulla traktaatteja.

Traktaateilla Johanna tarkoittaa pieniä uskonnollisia lehtisiä.

– Odotas, kun kaivan täältä sinulle traktaatin, Johanna keskeyttää.

– Näitä käännetään kaikille maailman kielille, mutta minulla ei olekaan kuin turkin, venäjän- ja espanjankielisiä.

Onneksi Markku-isän povitaskusta löytyy suomenkielisiä.

Pilkan kohde

Opinnot Uppsalassa tylsistyttivät.

– Maailma houkutuksineen vei mennessään. Olin jo tuolloin aloittanut seurustelun, ensimmäinen miesystäväni oli nimeltään Mika. Hän on edelleen elämäni suurin rakkaus.

Johanna muutti Amerikkaan. Aluksi hän kävi Kalifornian Pasadenassa näyttelijäkoulua samalla kun teki au-pairin töitä. Tuolloin, 1990-luvun lopulla, Johanna rahoitti opintojaan myös mallintöillä.

Asuimme Julian kanssa kaksi vuotta Miamissa, ja tuolloin meillä molemmilla oli rikkaat poikaystävät.

Kun Johannan muistelua noilta ajoilta kuuntelee, hänen puheissaan vilisee eksoottisia paikkoja: Miami, Havaiji, Malediivit, Dubai… Kaikissa näissä paikoissa hän seikkaili siskonsa Julian kanssa.

Loisteliaalta kuulostavan elämäntavan Johanna selittää sillä, että hän tutustui reissuillaan rikkaisiin miehiin.

– Asuimme Julian kanssa kaksi vuotta Miamissa, ja tuolloin meillä molemmilla oli rikkaat poikaystävät. Minulla Udi, ja Julialla Jean.

Suomessa lehdistö kiinnostui Tukiaisen sisaruksista ensimmäiseksi pikkusisko Julian kautta.

– Julia oli 19-vuotias, kun hän pääsi Amerikan Playboyhin, neljä vuotta vanhempi isosisko muistelee.Miami-vaihe päättyi ja siskokset palasivat Suomeen. Karismaattisen Udin luonteen toinen puoli paljastui: mies oli tottunut bisneselämässään vallankäyttöön, ja se heijastui myös parisuhteessa.

– En ole mikään Tuksu. Olen saanut hyvin kauniin nimen, Johanna, joka tarkoittaa jumalan armoa.

Johanna perusti vuonna 2009 Dolls-nimisen tanssiryhmän. Pian hän sai paljon huomiota osakseen, etenkin Johannan amerikkalaistyylisen persoonan ja ulkonäön takia.

– Olin tottunut Jenkeissä olemaan avoin, ja se oli suurin virheeni median suhteen, Johanna toteaa nyt.

– En ymmärtänyt ihmisten kateutta, enkä osannut siltä suojautua. Se, mikä oli glamouria ja kaunista, siitä tehtiin täällä suurin pilkan aihe. Suomalainen mentaliteetti on painaa ihmistä alas.

– Harmittaa, että nämä nykyajan julkisuuteen pyrkivät nuoret eivät ymmärrä tätä asiaa.

Noihin aikoihin syntyi myös Johannan lempinimi, tai pilkkanimi, niin kuin hän itse kokee. Häntä alettiin kutsua Tuksuksi.

– En ole mikään Tuksu. Olen saanut hyvin kauniin nimen, Johanna, joka tarkoittaa jumalan armoa.

Suomeen palaamisessa oli jotain hyvääkin, sillä Johanna palasi yhteen ensirakkaansa Mikan kanssa.

5 000 euron tekstarit

Vuonna 2008 ulkoministeri Ilkka Kanerva lähetti Johannalle pikkutuhmia tekstiviestejä. Se oli yhdenlainen niitti Johannan maineelle.

– Voin sen nyt sanoa tässä: minulle luvattiin tekstiviesteistä 5000 euroa.

Julkisuudessa monet kokivat, että hän myi tekstiviestit ahneuksissaan eteenpäin.

– Minulla ja Mikalla meni tuolloin huonosti, ja käytin tuohon aikaan Opamox-nimistä rauhoittavaa lääkettä. En siis ollut sataprosenttisen terävänä tuossa tilassa, kun Hymy-lehti alkoi kaivaa tätä juttua, Johanna kertoo.

– Siihen liittyy paljon hämärää, muun muassa se, että minulle ja Julialle juotettiin paljon alkoholia, jonka jälkeen meidät vietiin kännykkäliikkeeseen. Saimme luvan valita hyllystä kaikkein kalleimmat kännykät.

Kun Johanna ymmärsi mitä oli tapahtunut, hän halusi purkaa lehden kanssa tehdyn sopimuksen. Johannan mukaan hän itse ei koskaan olisi halunnut viestejä julki.

– Voin sen nyt sanoa tässä: minulle luvattiin tekstiviesteistä 5000 euroa.

Johanna kertoo palauttaneensa tililleen tulleet rahat.

Johannan mukaan hänelle luvattiin, että tekstiviesteistä tehtäisiin sivun kokoinen, humoristinen kooste.

– Olin tuolloin Dubaissa erään Nokian optiomiljonäärin luona vieraana. Kun näin tietokoneelta lehtiotsikot, aloin itkeä. Voi hyvä jumala, auta minua, itkin tuolloin.

– Monet ihmettelivät minulle ulkomaita myöten, miten ulkoministeri voi saada potkut pelkkien tekstiviestien perusteella. Samaa ihmettelen myös minä, enkä koskaan halunnut sitä, että asiat menisivät näin pitkälle.

Raitistuminen

Johanna kertoo käyneensä sekä taivaassa että helvetissä.

– Taivaassa kävin vuonna 2009 heinäkuussa. Olin tullut Gambiasta, josta sain malariatartunnan. Tuohon aikaan tapailin Tony Halmetta, ja olin hänen ja Julian kanssa ravintolassa syömässä.

Ilta päättyi niin, että ravintolassa lattialle kaatunut Johanna kiidätettiin ambulanssilla sairaalaan.

Johanna vietti sairaalassa kolme kuukautta, ja aluksi hänen tilansa oli niin kriittinen, että perhe hälytettiin Ruotsista paikalle.

– Lääkäri sanoi, että minulla on 20 prosentin mahdollisuus selvitä.

– Olen onnellinen, että sain jatkoaikaa.

– Merkit olivat selkeät: kun heräsin, en päässyt edes sängystä ylös ilman ryyppyä.

Lähes nelikymppisenä Johanna havahtui alkoholiongelmaansa.

– Merkit olivat selkeät: kun heräsin, en päässyt edes sängystä ylös ilman ryyppyä.

– Juhlin ja join, ja osittain syynä oli myös median ryöpytys. Siitä nyt kyllä romahtaisi kuka tahansa.

Kiihtyvän juomatahdin lisäksi Johanna joutui mukaan pahoinpitelyihin, joita selviteltiin aina käräjillä asti.

– Lääkäri totesi, että maksa-arvoni ovat niin hälyttävät, että kohta kuolen. Myös muissa sisäelimissäni oli liian korkeita arvoja.

– Olinhan jo Julian kanssa oppinut juomaan vodkaa karpalomehun kanssa, mutta tämä juominen oli jotain aivan muuta.

Ilman ulkopuolista apua hän ei saanut alkoholismiaan kuriin.

– Vuosi sitten, syyskuun 2. päivänä rukoilin monta tuntia puhelimessa Ruotsissa asuvan evankelistan kanssa. Sen puhelun jälkeen kaadoin kaikki juomat ja pullot kaikki lavuaariin.

Maailmanloppu
    Juliasta puhuessaan Johanna tuntee suurta rauhaa.

Johanna Tukiainen on nyt 39-vuotias. Hänen elämänsä yksi suurimmista tragedioista oli Julia-siskon kuolema neljä vuotta sitten. Julia menehtyi vain 30-vuotiaana.

Juliasta puhuessaan Johanna tuntee suurta rauhaa.

– Meillä, jotka olemme täällä maan päällä, on raskasta, sillä edessä ovat vaikeat ajat.

Syvästä uskostaan huolimatta Johanna ei näe ristiriitaa siinä, että hän edelleen tekee show-tanssikeikkoja. Tosin keikat ovat vähentyneet, sillä pikkutuhmaa seksikkyyttä niissä ei enää nähdä.

– Minulla ja toisella tanssitytöllä on pitkät tyylikkäät iltapuvut. Ohjelmistossamme on muun muassa nauhatanssia, ja musiikki on sellaista, mikä sopii arvoilleni.

Vähentyneistä keikoista Johanna ei kanna huolta, vaikka se vaikuttaa hänen ansiotasoonsa. Johannan tämänhetkistä elämänvaihetta voisi luonnehtia jopa onnelliseksi, ellei huoli maailmanlopusta painaisi mieltä.

– Jos maailmanloppu tulee, niin kuin todennäköisesti tulee, niin siihen loppuu myös Tuksun keikat, hän naurahtaa – ensimmäistä kertaa koko haastattelun aikana.

#110556 Ilmoita asiaton viesti
    Jesus is piss
    Participant

Eipä se Tunkeroisen sormessakaan oleva sormus ole valkokultaa. Näkee siitä lähikuvasta kelta/ruusukultaa sieltä paistaa kivien välistä.

#110557 Ilmoita asiaton viesti
    Koiran kosto
    Participant

Eikä ole timanttejakaan, vaan moissanite kristalleja.

Mutta kuvan paskaiset jalat ja kengät ovat aidot!

#110558 Ilmoita asiaton viesti
    RainbowGod
    Participant

Katos vaan. Iltalehteen on lätkästy glamöördollin cv

#110559 Ilmoita asiaton viesti
    Jesus is piss
    Participant

Koiran kosto

Niihin paskasiin kenkiin ja jalkoihin munkin silmät pysähty. Yöks!

#110560 Ilmoita asiaton viesti
    Kartanon Pinta Ala
    Participant

Miten ihmeessä nuo samat tarinat julkaistaan Tunkista vuodesta toiseen?

30 minuuttia meni sormuksen löytämiseen, sille näädälle iso kasa käpyjä ja sytykkeitä saunan taakse!

#110561 Ilmoita asiaton viesti
    Harry Love
    Participant

V***o L:n ostoshistoria on mielenkiintoinen. Tuleva appiukko on ollut tyytyväinen lahjakelloon, mutta mikä ihme on tuo ”sexy high cut one piece swimsuit”? Lahja tulevalle anopille ehkä… voisin kuvitella, mutten tahdo.

https://feedback.aliexpress.com/display/detail.htm

#110562 Ilmoita asiaton viesti
    Solnan sultan
    Participant

Ämmä on kuin joku satamahuora. Joo ollaan niin uskovaista, mutta mistään muusta ei osaa puhua kuin vaatemerkeistä ja rahasta.  Näkee mitä palvoo: mammonaa ???

Ja vitun ämmä valehtelee joka asiasta. Julistaa raittiutta, mutta kassi on täynnä alkoholitonta. Juoppo mikä juoppo. Ei toi ämmä pysty ikinä raitistumaan kun ei ole mitään tahdonvoimaa tehdä mitään muitakaan asioita.

Nyt taas käännetään huomio pois peruuntuneesta keikasta.

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 1,115 total)
  • The topic ‘Johanna Tukiainen Vol. 159’ is closed to new replies.