Johanna Tukiainen Vol. 160

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 160

Viewing 15 posts - 676 through 690 (of 1,176 total)
  • Author
    Tuumailija
    Participant

Nyt oli pakko rekkautua tänne uuteen. Olen kauan seurannut/ihmetellyt tätä päähenkilömme kauniita ja rohkeita saagaa.

Aihe mikä saa niskakarvat pystyyn on tuo koirien pennutus!On aihe, josta väitän paljon tietäväni kymmenien vuosien kokemuksen kautta.Kasvatan pienimuotoisesti rotua, joka on isompi kuin nämä trintsessan pommit. Ilmeisesti näkee vaan rahan kiillon silmissä…, kuvitellen, että syntyvät tuosta vain ja saa pennut pidettyä hengissä, ja rahaa tulee ovista ja ikkunoista.Synnytyksen sujuvuudesta ei koskaan ole takeita, ja tänä päivänä keisarinleikkaus todellakin maksaa.Mainostaa kalliita, voi pyhä jysäys sentään, miten on tollo, no eihän sillä kaikki kotona olekaan, sehän on jo kerrottukin varsim läheiseltä taholta. Mitä ilmeisemmim, koirat eiväyt olel rekisteröityjä, ja pennun(toivottavasti ei synnykään) hinta sen mukainen.Oman rotuni myyntihinta on 1700-1800, kunhan kaikki kennelliiton/rotuyhdistyksen vaatimat jutut täyttyvät. Näistä kirjattomista naapurin pupella astutetuista tai  Venäläisistä pyydetään 800e.Kaikista eniten mua raivostuttaa tuon nartun puolesta mitä kaikkea voi sattuakaan.!Nimenomaan synnytys kun ei koskaan ole riskitön juttu näillä pienillä.Siinä tarvitaan kokemusta mahdollisesti auttaaa, sekä pentujen ensimmäiset päivät, kaikki kun eivät suit sait vaan osaa imeä.Kuvitelkaapa tuksua näissä hommissa, hoh hoijaa. Olen itsekseni miettinyt, voikun läheiset hoitaisivat uroksen kastroinnin ns.”lomien”aikana.

#112947 Ilmoita asiaton viesti
    N.Ä. Rästys
    Participant

Kauhee ulkonäkökriisi nyt Tuksulla päällä, kun tukkana Siwa Kassasen ohut ja lyhyt. Aatokset muualle uuteen moppiin saakka taas mekkohoidolla. Mekko sitä ja mekko tätä.

Lähes liikuttavaa tuo Tuksun vankkumaton usko siihen, että kun tilaa mallikuvan mekon, sen mekon kylkiäisenä tulee sen mallin ulkomuoto &-näkö.

Sori Tuksu, kyllä sä näytät siltä puskamummolta ihan kaikissa mekoissa. Että näyttää tyylikkäältä, vaatii jotain sellaista, mikä on sun ulottumattomissa.

#112951 Ilmoita asiaton viesti
    Älykkö mopsi
    Participant

Tuumailija sanoikin kaiken oleellisen tuosta pentuhommasta. Vitun tampio, siis tuksu. Sapettaa ihan helvetisti sen suunnitelmat. Jättäisi vaan kaikessa rauhassa itsensä hoitamisen sikseen, mutta tuo ääliö suunnittelee pystyvänsä hoitavansa koiranpentuja reilun pari kk + ensin sen kantavan nartun jonka hoidosta siitäkään se ei tiedä mitään. Narttu muuten kantaa n.63 vrk, jos tarkkoja ollaan, eli sen mukaan se lasketaan, mutta eihän koiratkaan kellonlyömälleen synnytä. (Pääsinpäs pätemään, tuntuu niin hyvältä, taidan korkata alcofriin sen kunniaksi!)

#112952 Ilmoita asiaton viesti
    J. Turmio
    Participant

Woe vinetto etta korpeaa tama hemmetin foorumisofta. Meinasin viela pari jutskaa tahan kertoa, mutta olkoon. Joku toinen paiva…

#112960 Ilmoita asiaton viesti
    Arthur Dent
    Participant

Vielä tuttavani GDltä saama kommentti JMMTn sairaalassaolosta.
    Ei mene Sollentukholmassakaan hyvin…

• Johanna was in hospital some days but everything is difficult when She doesn’t listen others, I get only blaims on me.
      She blaims me that it was me who put her into hospital, but its not true.
      She says that She moves to live in our apartment in Stockholm but She cannot, She is always angry on me, I cannot live with her, she is sick, personality sickness.
      Pray power for me to be able to say no when needed, my husband had stroke and now also Alzheimer’s, difficult to live with him too

http://aijaa.com/3nGWJI

#112963 Ilmoita asiaton viesti
    PKS1
    Blocked

Vapaata on.

Miksi niitä Tunkkilaisia srkuntia sanotaan vapaiksi, kun ne ovat ahdasmielisempiä kun Vatikaani?

#112965 Ilmoita asiaton viesti
    J. Turmio
    Participant

Tunkki, kun nyt siella Anaalissa palloilet viela viikon. (Possubingoon sellainen arvaus), niin otapa tasta mallia huispailuillesi:

Ei millaan pahalla mutta koko esiintyjakaarti kusee sinut penkin alle koska tahansa.

#112973 Ilmoita asiaton viesti
    ♠ Prozac ♠
    Participant

Johanna Mia Tukiainen
    19 min ·

My bodyguard in Turkey! ? Portsarini ja henkivartijani Turkissa Jasseri Ercan sekä Pizzataxi Pubalanya koko Turkin parhaat pizzat! Herkullisten esiintymisten lisäksi! ,

Johanna Mia Tukiainen Lähinnä hän on henkivartijani. Eli”bodyguard.”

Henkilön Johanna Mia Tukiainen kuva.

Tuksu näyttää ihan juopuneelta?

#112974 Ilmoita asiaton viesti
    ♠ Prozac ♠
    Participant

Johanna Mia Tukiainen

Turkey, Alanya…….my Show is just about to get start! ? Pink is the colour! Turkissa; Ekana napatanssija, joka ei liity showesitykseeni mitenkään. Hän on kaunis esiintyjä. Mutta olen ex-strippari ja mun pitää ja haluan vetää eri tyyliä. Tämä on ihana paikka!

Tuksua v*tuttaa napatanssija joka veti hiukan eri tyyliin mitä Tunkki. 😀

#112978 Ilmoita asiaton viesti
    PKS1
    Blocked

Bodyguard.

Keneltä tai miltä guard vahtii Tunkin bodya? Mikä uhkaa persaukista nobodya jossain turistirysässä. Ulkonäkö tai varallisuus ei vedä kyllä puoleensa rikollisiakaan.

Onko pakaasirivi hienovarainen vihje että vieras onkin jo viivähtänyt riittävän pitkään?

#112979 Ilmoita asiaton viesti

”Ekana napatanssija, joka ei liity showesitykseeni mitenkään. Hän on kaunis esiintyjä. Mutta olen ex-strippari ja mun pitää ja haluan vetää eri tyyliä”

Siis mitä, mitä yhteistä on strippaajalla ja naparanssijalla? Miten tämä kaikkien Suomen räkälöiden hooray edes vertaa näitä keskenään….on se tyhmä!!

#112980 Ilmoita asiaton viesti
    Pastori
    Blocked

Mikä tämä tunkkainen ja tympeä haju palstalla on ?

Jaa, Turmio kävi taas vaihteeksi kuseskelemassa nurkkiin.

#112981 Ilmoita asiaton viesti
    Pastori
    Blocked

Tuksun kannattaisi vaihtaa otsatukkaan, mutta ei raaski katkoa sen vertaa haiveniaan .Samalla voisi pätkiä ne keltaiset latvat pois. Jullekin näytti hyvältä polkassa.

#112982 Ilmoita asiaton viesti
    Hämis
    Participant

Shöytähti näyttää jokseenki vittuuntuneelta. Eikö oo saanu tarpeeksi pirunkusta

#112983 Ilmoita asiaton viesti
    PKS1
    Blocked

Taas lipsahti totuus.

”Ekana napatanssija, joka ei liity showesitykseeni mitenkään. Hän on kaunis esiintyjä. Mutta olen ex-strippari ja mun pitää ja haluan vetää eri tyyliä”

Onhan sitä vedettävä eri tyyliä siksikin kun napatanssija on kaunis ja entinen strippari ei ole.

Viewing 15 posts - 676 through 690 (of 1,176 total)
  • The topic ‘Johanna Tukiainen Vol. 160’ is closed to new replies.