Johanna Tukiainen Vol. 162

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 162

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 1,133 total)
  • Author
    Moderaattori
    Moderator

Vol. 162 alkaa tästä.

Mode

#115496 Ilmoita asiaton viesti

Eka?

#115497 Ilmoita asiaton viesti
    Minnili
    Blocked

Missä se Tuksun ensimmäinen Turkissa ostettu koirenpentu on? Meinaako Tuksu tuon uudenkin pennun tappaa ennen kuin Suomeen palaa?

Jos Tuksu tuo koiran Suomeen, niin sen pitää olla vähintään 15 viikon ikäinen:

https://www.evira.fi/elaimet/tuonti-ja-vienti/tuonti-eun-ulkopuolelta/

https://www.evira.fi/elaimet/tuonti-ja-vienti/tuonti-eun-ulkopuolelta/koirat-kissat-ja-fretit/koirien-kissojen-ja-frettien-tuonti/

Lisäksi tarvitaan kasa todistuksia ja tutkimuksia ja mahdollinen koiran pito karanteenissa Suomen ulkopuolella.

Jokaiselle näädällä lienee selvää ettei rytmihyytelö tuollaiseen pysty tai ala. Eli se koiranpentu pistettäneen hengiltä viimeistään Helsinki-Vantaan lentokentällä.

#115498 Ilmoita asiaton viesti
    Sopulisko
    Participant

Heipähei mode! Virkistävä syysloma?

#115499 Ilmoita asiaton viesti
    ♠ Prozac ♠
    Participant

Tunkkihan puhui että pikkukoirien ihannointi on suorastaan demonista, antikristus on jo maanpäällä ym… Saatanasta olet Tunkki sinä itse! Ihannoit mitä pienempiä alaikäisiä pentuja ja koiria!
    Ymmärryksesi taju on persiistä kun et huomaa itse harrastavasi tuota Ihannointia! Sairas paskiainen!!Grrrrrr

• johanna_tukiainen_officialElämäni tärkein kirja; Pyhä Raamattu, vanha painos 33/38. Nyt elämme aikoja jolloin Ilmestyskirja tapahtuu suoraan silmiemme edessä. Katsokaa Youtubesta ex-ateistin Bryan Melvinin todistus! Hän näki Hitlerin kitumassa helvetissä kuution sisällä ja hän otti vähän aikaa yhteyttä minuun; että mun täytyy sanoa myös julkisesti, että hän näki miljoonittain tyhjiä kuutioita, joihin oli kirjoitettu eri ihmisten nimiä, osa hyvin tunnettuja (varmasti vähint.osa myyneet sielunsa saatanalle rahan ja kunnian vuoksi tässä elämässä.) Jeesus Kristus on AINOA joka voi pelastaa ihmisen taivaaseen. Näin näyn muutamia kk sitten; että tulossa on massa aivopesu pahuudesta; ja se on niin voimakas, ettei sitä voi sietää, ellei turvaa 100% Jeesukseen!!! Amen! ? #raamattu #thebible #bible #shihtzuloversofinstagram #shihtzuoftheday #shihtzu ? #godisallmighty ? #endtimes #jesusistheonlyway #yeshuasaves #veressäonturva #rakkausonkorkein #loveneverfails #menestysteologiaoneksytys #äläeksy #prosperitygospelisfalse #donotbedeceived #battleofsouls #taistelusieluista #pelastu
    • Xxxxxx: Kaikenlaisia psykoottisia harhoja…
    • johanna_tukiainen_official@Xxxxxxx pahinta tässä on se, että ne EIVÄT ole psykoottisia harhoja. Sana psykoosi on lääkärien keksimä termi jollekin, jota eivät osaa selittää kunnolla. Et voi väittää; että Kimmo Kemppainen, Antti Mäkelä, Bryan Melvin, Howard Storm, Angelica Zambrano ja kaikki muut sadat tuhannet ihmiset YMPÄRI maailmaa, olisivat kaikki saaneet ”psykoottisia harhoja.” Se on saatanan vale! Älä niele syöttiä!
    • Xxxxxxxx: ?? No ovathan nuo jutut aivan pimeitä! Minun mielipiteeni.
    • Xxxxx: Huh kerkesin jo pelästyä, että pikkuinen on kuollut kun Raamattu oli tuossa kuvassa. Onneksi vain nukkuu ?

jpg

#115500 Ilmoita asiaton viesti
    ♠ Prozac ♠
    Participant

Johanna ”Jolene” Tukiainen Official Fan Club jakoi käyttäjän Johanna Mia Tukiainen julkaisun.
    9 min ·

Johannan lahjaksı saama Shıhtzu joka on superpıenı ja supersuloınen tyttokoıra nımelta Cındy. Lahjan antaja eı ollut Veıjo Lallı.

Henkilön Johanna Mia Tukiainen kuva.
    Olli Loukola‎ → Johanna ”Jolene” Tukiainen Official Fan Club
    21. lokakuuta kello 21:52 ·

Johanna näistä näätien pilkkaukset on tosi ala-arvosia.. vaik näädät näkeekin tän …senkun näkee..soita mulle…jos sul ei enää mun nroo ni soita mulle ! se edelline on voimas
    tuntuu! siltä! et pitää puhua!….ianoastaan täältä…saan suhun yhteyden

#115501 Ilmoita asiaton viesti
    hallitunkki
    Participant

”Jos ei sulla enää ole mun numeroo niin soita mulle!” 🙂

#115502 Ilmoita asiaton viesti
    PKS1
    Blocked

Kastraatti kouristelee.

Gootin tähti sammumassa kun pitää Tunkkiin hätääntyä?

Olli Loukola‎ → Johanna ”Jolene” Tukiainen Official Fan Club
    21. lokakuuta kello 21:52·

Johanna näistä näätien pilkkaukset on tosi ala-arvosia.. vaik näädät näkeekin tän …senkun näkee..soita mulle…jos sul ei enää mun nroo ni soita mulle ! se edelline on voimas
    tuntuu! siltä! et pitää puhua!….ianoastaan täältä…saan suhun yhteyden

Postauksesta voi haistaa Tapsan rehevän etanolisen aromin.

#115503 Ilmoita asiaton viesti
    LuottoEksyttäjä
    Participant

Missä se Tuksun ensimmäinen Turkissa ostettu koirenpentu on?

Näkyy se yhden Cindy-kuvan taustalla.

#115504 Ilmoita asiaton viesti

Kävin googlaamassa miltä näyttää 6 viikkoiset pennut tuossa rodussa ja toi pentu ei takuulla ole yhtään vanhempi.

#115505 Ilmoita asiaton viesti
    lampaan nahkamatto
    Participant

Järkyttävää pa*kaa!!!

Uusin hankinta on jo omissa ulosteissaan peesusta.

Pennun pissa ei ole noin kirkkaan keltaista. Taitaa olla ripuli.

#115506 Ilmoita asiaton viesti
    Iha ite mä
    Participant

Mä veikkaan pennun iäksi 4-5 viikkoa…. Kyllä mua perkele sapetta tollanen!!!! Jumala koiria kun ei välitä edellisistäkään mitään EI YHTÄÄN MITÄÄN!!! Tv. Koiran omistaja mulle riittää tämä yksi minkä ostin lapista lähes 4-v sitten 🙂 Kiva kaveri metsässä ja ihan missä vaan ps. en oo koirapuistoihmisiä LUONTOON AINA  🙂

#115507 Ilmoita asiaton viesti
    Soopelsson
    Participant

*heittää sitäsuntätä pataan ja lausuu loitsuja*

Noin.

Viikossa pitäisi toimia.

*lisää vielä yhtä sorttia*

Expressinä.

PS muuttamisesta se puhui itse ennen lähtöään, kun väskyjä ja vaatteita möi. Muutama ihminen jäi siihen ymmärrykseen että Turkin matkan aikana tutut hoitavat muuton, koska tähti ei osaa / halua / jaksa / voi / viitsi.

Mitään tietotietoa ei heru mistään lähteistä, joten varmaan possumonsteri pyyhältää Albertille kuolleet pennut takintaskussa hokien aamenia.

*sylkäisee perään*

#115508 Ilmoita asiaton viesti
    ainotse
    Participant

Olli  ”ammattilaulajaNI” Loukola tarttee lisää viinaa ”ammattitanssijaNI” siivellä.

#115509 Ilmoita asiaton viesti
    taikasaari
    Participant

Tuksu, ei!!! Et VOI ottaa uusia koiria, kun edellisiäkään ei ole kunnolla hoidettu! Ja kelpaamattomat yksilöt ovat joko kuolleet tai siirtyneet eteenpäin ties kenelle (mutta taatusti parempiin koteihin kuin mitä ne sinun hoidossasi ovat olleet!!). Tällä hetkellä Tuksun koirat elävät varmaan ihan hyvää koiranelämää ilmeisesti Veijolla, joka ulkoiluttaa koiria yms. hoitaa niitä normaalisti. Tuksu ei tuohon ole IKINÄ pystynyt. Muistatteko yorkkien huopuneet turkit? Miettikää, miltä nämä koirat tulevat näyttämään, jos Tuksu ne jotenkin onnistuu pitämään omistuksessaan. Sairasta!! Saa nähdä, onko tulevaisuudessa odotettavissa lisää eläinsuojelukeissejä, joissa Tuksu saa vastata törkeilyistään koirien kanssa…

Joku palstalla oli tietävinään, että Tuksun koiria pitäisi niiden kasvattaja (hah!) niin kauan, että ne ovat tarpeeksi vanhoja ja kaikki rokotukset yms. hoidettu, jolloin ne sitten toimitettaisiin Suomeen Tuksulle ja Tuksu maksaa tämän lystin. No ei varmasti maksa, saa nähdä yrittääkö salakuljettaa doget Suomeen vaikka väärillä papereilla. Muistatteko, kun Tuksu salakuljetti jonkun pommeistaan, oliko Fendin, jollain laivamatkalla Ruotsiin? Ei se ole ennenkään mitään tällaisia sääntöjä noudattanut. Bellalle taisi lemmikkipassin hankkia ja väärensi jotain eläinlääkärilappuja koirien hoidosta, mutta siinäpä se. Aikookohan Tunkki loisia Turkkisessa niin kauan, että koirat on valmiita Suomen-kuljetukseen? Halvemmallahan tuolla ryyppää ja loisii kuin Suomessa, joten en pitäisi ihmeenä.

Joo ja minuaNIkin naurattaa tuo Tuksun ”ihmiset palvoo pikkukoiria = paholaisen palvontaa! Saatana on täällä!!111”. No mitäs matami ITSE tekee? Haalii älyttömän määrän pikkukoiria, joita ei jaksa edes hoitaa! Häpeä, Tuksu! Varmaan ainut hyvä asia Tuksun koira-asioissa on se, ettei Tuksulla ole sellaista älytöntä koira-armeijaa mitä joillain pentutehtailijoilla ja lemmikkihamstraajilla on nähty. Siis kymmeniä tai satoja koiria hirveissä oloissa. Tosin olisihan tuokin lauma ihan vaikuttava, mikäli aiempia koiria ei olisi pistetty kiertoon tai ne olisivat muuten oudosti kadonneet. Tuksu, missä Fendi?

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 1,133 total)
  • The topic ‘Johanna Tukiainen Vol. 162’ is closed to new replies.