Johanna Tukiainen Vol. 164

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 164

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 1,149 total)
  • Author
    Moderaattori
    Moderator

Vol. 164 alkaa tästä.

Mode

#118928 Ilmoita asiaton viesti
    ihan oikeesti
    Participant

eka!!

@Parpi paksukainen kiitoksia paivityksesta – siis TuOksu on Loviisassa ja Velli on edelleenkin rahoittajana ja Tukiaisen tukijana. Ei kiesus. Miehen AO on nollissa. Miksi han ei opi…? Miksi Vellin kaverit ei tao jarkea kalloon?

Tunkin kookosoljy-dieetti on tappava jos sisaisena nautitaan pitemman paalle.  (Coconut oil has a saturated fat content of 90 percent. Oils high in saturated fats have been found to increase the risk of cardiovascular and other diseases. https://www.medicalnewstoday.com/articles/282857.php ) Ihan sama jos vetaisit voita lusikalla. Toivottavasti rinsessa itse nauttii itse suurimman osan siita.

Missa pappamuratti ja koirat?!?!?!

#118929 Ilmoita asiaton viesti

Oon aikaa sitten rekisteröitynyt mutta tämä on silti ensimmäinen viestini tänne. Aika on kulunut turkin kiillottamisessa, hännän pörhöttämisessä ja saunan takaisten tarjoiluiden nauttimisessa joten ei ole jäänyt aikaa kirjoitella tänne.

Nyt kuitenkin päätin tarttua tuohon IP-osoitteella henkilön tunnistamiseen. Eli ei se ihan niin vain käy, että tiedät IP-osoitteen ja saat ihan ite selville, kuka siellä kirjoittelee.

Mulla on käytössä mokkula. Kun mä katkaisen yhteyden, IP-osoite muuttuu kun muodostan seuraavan yhteyden. Mulla on käytössä myös palomuuri joka muuttaa IP-osoitteen. Tämä on käytössä useimmilla firmoilla ja samalla käytössä on myös se, että monella saman firman yhtäaikaisella käyttäjällä on sama IP-osoite eli monta käyttäjää menee samasta palomuurin reiästä ulos samalla IP-osoitteella.

Se, mitä IP-osoitteen kautta saa selville, on operaattorin sijainti, ei käyttäjän sijaintia, henkilöllisyydestä puhumattakaan. Toki nämä saadaan poliisitoimin selvitettyä mutta kukaan yksityinen ihminen ei näitä saa selvitettyä – paitsi tietysti hakkerit, mutta en oikein usko että Jasmine eikä edes Joelkaan saa niitä selvitettyä ellei joku operaattori riko viestintäsalaisuutta.

Ei mulla muuta tällä kertaa, poistun kiillottamaan turkkiani.

#118930 Ilmoita asiaton viesti
    JustJust
    Participant

Tämän uuden vollin myötä toivon, että paremman Mia Marjatan uutisoinnin puuttuessa – älkää näätyläiset hyökkikö toisianne vastaan. Tästä syystä itse jättäydyin pois, palasin vain tätä varten. Niin ja juurikin tästä syystä en raportoinut Järvelä shoesta, enkä rapotoi.

Lopullisesti poistuu hän, aamen slut!

#118931 Ilmoita asiaton viesti
    ihan oikeesti
    Participant

@JustJust – ei aina kannata ottaa vakavasti kritiikkia mita taalla tulee vastaan. Niinkuin jo joku mainitsi se on silloin kun kviinista ei ole hirveasti uutisia. Jos kaikki naadat ottaisi herneet nokkaan kritisoinnista niin taalla ei olisi ketaan enaa jaljella… 🙂

@Surströmmingar mot kapakalat – ja sen IP osoitteen saa piilotettua proxyn kautti aika hyvin. Kaippa Jasminaella on jotain muutakin josta han tietaa kuka tama henkilo on, mene ja tieda….

Peace ja joulun odotusta kaikille

#118935 Ilmoita asiaton viesti
    Syyskoira
    Participant

OT

Odotellessa Tunkin muuttoa….Onko täällä montaa Twin Peaks -fania? Ootteko katsoneet kolmatta kautta? Tuli vaan mieleen yks kuva…

#118944 Ilmoita asiaton viesti
    Minas
    Blocked

JT

Aloitin paaston tänään; eli ilman ruokaa. Jeesus kielsi Raamatussa sanomasta kun joku paastoaa ettei joku tee itseään ”tuskallisen näköiseksi” mutta tämä on oikeasti tuskallista olla ilman ruokaa!!!! Mitä ohjeita uskovat antavat tähän? Juon vaan nesteitä, lähinnä teetä tai kahvia, sekä vettä. Ei mitään kiinteää ruokaa. 1 h

Saattaapi olla hedonistinarsipaatille vaikeampi homma. Mitenhän tuo päättyy, nestepaasto täyteen alkohoolittomuuteen liitettynä. Verensokerit vispaa eestaas ja muudit heittelee, täyslakonisuudesta hedelmäveitsihuispaustanssiin. Velli, juokse.

#118945 Ilmoita asiaton viesti
    PKS1
    Blocked

Nyt se päivä on koittanut.

En osaa muuta sielunhoidollista neuvoa antaa kun että mene leipäjonoon. Kun kaikki rahoituslähteet ovat jo tukossa niin nestepaastollehan se laittaa.

#118946 Ilmoita asiaton viesti
    Minas
    Blocked

VAKAVAA ASIAA: Aiemmin koko elämänsä Nordealle työskennellyt äitini, uskovainen Marja kertoi nyt, että Ruotsissa ovat jo yli 10 000 ihmistä ottaneet mikrosirun ihonsa alle, eli RFID kapselin oikeaan käteensä tai jos käsi puuttuu, niin otsaan (jokainen voi miettiä; MIKSI juuri Raamatun Ilmestyskirjan varoittamiin pedonmerkin paikkoihin, joko oikeaan käteen tai otsaan, jota ilman ihminen ei voi ostaa eikä myydä ja hänet asetetaan täysin orjaksi nopeasti tulevalle antikristuksen valtakunnalle.

Pystyikö joku pysymään vakavana; aika kurko. Mammakin taitaa olla vähän pöpi, oisko. Ilman otsaa ei voi ostaa eikä myydä ? Ja miksi indeed raid-kapseli juuri siihen paikkaan… Pedolla on loistava huumorintaju? (Viittaan edellisiin näätäkirjoituksiin että raivotarjonnassa töötätään Siwan kassan maksupäätettä kohti). Muitakin torveloita paikkoja raid-kapselille tulee mieleen mutta ei niistä nyt enempää.

#118947 Ilmoita asiaton viesti
    RainbowGod
    Participant

Kattokaas vaan niin parin viikon kuluttua kookosöljy ja rukoukset on parantaneet pappan ihansuoraantäysin vaikka oli vain 10% mahdollisuus selvitä tyttären kynsistä

#118948 Ilmoita asiaton viesti
    Minas
    Blocked

Rainbowgod, samoja ajatuksia, ja kun possun turinoista voi usein lukea rivien välistä tapahtumia, niin pisti silmään:

Tuosta kookosöljystä olen kuullut aiemminkin ja käytän sitä nykyisin aina ruuanlaittooni, mutta en todellakaan tiennyt, että se OIKEASTI voisi jopa estää syövän etenemisen tai auttaa Alzheimeriin! Tämä nyt ei kuitenkaan tarkoita sitä, että luopuisin tavallisesta lääketieteestä mihinkään.

pappatukiainen jätetty saattohoitajan uudellä käypähoidolla ilman lääkitystä, jookostakookosta ihmelinimentin varaan? Pari ruokalusikkaa joka ruokaan. Kookoshoito on tehnyt tehnyt tulppaa vaan ei suolistoon. Mahtaa olla timakantuoksuinen pyykkivuori albertilla (pappa, koirat ja possu itse).

#118949 Ilmoita asiaton viesti

Tunkki päättänyt aloittaa paaston ja samalla minuutilla kailottaa siitä jo somessa. Ei isokinkku kestä edes kellonkiertoa.

#118950 Ilmoita asiaton viesti
    rääkyjä'
    Participant

Minas:

JTM: Aloitin paaston tänään; eli ilman ruokaa….

Tulevaa paastoaan Tuksun on vouhkannut elokuusta alkaen. Ei ole voinut aiemmin paastota, koska on ollut sairaiden vanhempiensa seurassa. Onko Pappa nyt heivattu takaisin Tukholmaan, kun Tuksu voi aloittaa uskonnollisen näkemyksensä mukaisen tärkeän paaston…

Tuksu 24.08.2017: ”Olen estänyt esim.itsemurhia, mutta nyt pysyn rukouksessa ja sitten kun en ole isäni tai äitini kanssa; niin paastoan.
    Heidän sairauksien vuoksi ei voi paastota; mutta aloitan sen mahdol.pian!
    Ihmisten pitää ymmärtää; että paasto ja dieetti ovat kaksi eri asiaa.
    Paasto on hyvin tärkeä ja voimallinen asia kun samalla rukoilee, kuuntelee raitista hengel.musiikkia ja lukee Raamattua (mielen.vanha painos 1933/1938.)

#118951 Ilmoita asiaton viesti
    Minas
    Blocked

Ps. vähähiilarisella dieetillä, josta Tuksu (ja Velli) ovat puhuneet, vähennettyjen hiilareiden saannista syntynyttä energiavajetta korvataan rasvoilla kuten kookosrasvalla, (sori paha virke ja hoonosoomi) mutta jos mättää sekä hiilaria (pitsaa, pottusoossia, macarooneja jneetc) että rasvaa niin saa Tuksun piimälasivartalon. Aina joku perustavanlaatuinen juttu mättää noissa Tuksun harrastuksissa. Alhoholiton drinkki tuplakossulla, selibaatti yhden illan panoilla, hainlevä ja kuorimattomat granaattiomput… Nain haiden alla varhain hain itsellenikin viherhaineväpirtelöä, hainruskoleväpillereitä, hainleväkeittoa ja vaikka sinistä teetä, uuh ja kippis.

#118952 Ilmoita asiaton viesti
    Soopelsson
    Participant

Kuvittelee kai paaston laihduttavan alaniasen kilot pois.

Todellisuudessa taitaa pukata glamourista diabeteskakkosta rasvamaksan lisäksi.

Jos possu loinii loviisassa niin ihme ettei eemelillä pala pinna. Sehän siellä se oikea emäntä on.

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 1,149 total)
  • The topic ‘Johanna Tukiainen Vol. 164’ is closed to new replies.