Johanna Tukiainen Vol. 166

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 166

Viewing 15 posts - 676 through 690 (of 1,277 total)
  • Author
    Kiiltomatonen
    Participant

On se koira-asiantuntijakin: ”Hän ei kuulu Kennelliittoon”. Koira ei voi olla Kennelliiton jäsen. Liitolla on henkilöjäseniä, nuorisojäseniä ja perhejäseniä, ihmisiä siis. Mutta glamourpetite-evankelista tiÄtysti eri asia. Aikas paljon joutuu pennun hintaa hilaamaan alas, että menee kaupaksi, oli liitossa tai ei.

#123078 Ilmoita asiaton viesti
    Hattivatti
    Participant

Siis käsittääkö Tuksu, että ei papereita – ei kuulu kennelliittoon?

#123079 Ilmoita asiaton viesti
    ritax
    Participant

Luulen että yhdistää sen paperittomuuden ja kennelliiton, mutta tuskin ymmärtää yhtään sen enempää. Onko se sanonut, että vanhemmat kuuluisi sinne kennelliitton? Jos on niin kysyisin miksi sitten ei pentu? Haluaisin kysyä myös minne se saatanallinen siru on rekisteröity koska epäilen, ettei osaisi siihenkään vastata . On se ämmä kyllä todella pihalla tästä elämästä 😀

#123080 Ilmoita asiaton viesti
    LindaPiia
    Participant

Baskervillen demonikoira

Jos on sirutettu, niin siitähän kasvaa joku perkeleen Cerberos vähintään! Kasvaako sille 2 päätä lisää? Pureeko se jo kaikkia?

#123081 Ilmoita asiaton viesti
    LindaPiia
    Participant

Meidän Tarina

85-vuotiaaksi meikattu Johanna Tukiloinen kuvattuna ohjelmassa Meidän Tarina. Sylissä Cerberos, joka puri heti kuvan ottamisen jälkeen kuvaajaa naamaan.

Meidän tarina on tunteikas ohjelma, jossa katsojat pääsevät kurkistamaan julkisuudesta tuttujen suomalaisparien tulevaisuuteen. Ohjelmassa pareille tehdään kaksi näyttävää muodonmuutosta, joissa heitä vanhennetaan asteittain. 

jpg

#123082 Ilmoita asiaton viesti
    nettiherjaaja
    Participant
    • johanna_tukiainen_officialTässä on Helsingin Kampin keskustan kotini olohuone. Seiskan törkytoimittajan Panu Hörkön mukaan ”asunto oli järkyttävässä kunnossa täynnä jäteläjiä” mikä on täysi VALE!!!!! Sekä olohuoneessa että makuuhuoneessa on suuret VAATEpinot; koska kaappitilani ei ole riittänyt kaikkiin vaatteisiin. Olin ostamassa uudet suuret kaapistot keittiöön vaatteitani ja ylimääräisiä tavaroita varten, mutta ulosottomiehen kirjeen jälkeen ylimääräisten kaappien osto oli tietysti turhaa. Olen kasannut vaatteet lajittelua varten: Osa myyntiin, osa hyväntekeväisyyteen ja osa roskiin. Jos en saa antaa vastinetta roskalehti Seiskalle; teen rikosilmoituksen Panu ”häirikkö” Hörköstä!!!!! Kyseinen toimittaja kirjoittaa muutenkin törkyä ja ivaa ihmisiä täysin mielipuolisesti! Jos kotini olisi ”järkky törkymesta” siitä ei tarjottaisi yli 400 000e! Tämä asunto on korkeimmassa kerroksessa, 1900-luvun alussa rakennettu jugend asunto upealla sijainnilla Helsingin ydinkeskustassa. Toimittaja ei sitten maininnut näistä asioista mitään! Vessassa ei haise yhtään sen enempää kuin Hörkön päässä!!!! Tämä kuva puhuu puolestaan! Kodissa voi olla vaatepinoja, so what! Ne EIVÄT ole mitään jätepinoja! Seiskan osa toimittajista asuvat itse 20 neliön luukuissa Kalliossa jossa seinät ovat paperia; niin sitten täytyy viha taas kohdistaa ”Tuksuun.”#totuustekeevapaaksi#kauniskoti#olohuone#tunnelmaa#mopsi#kynttilöitä#muutto#uusialku#ihmisoikeudet#ihmisoikeus#seiskavalehtelee#helsinki#finland#cityhome#keskustanasunto#arvoasunto#jugendasunto#hörkkövalehtelee#seiskaonmoraaliton
    • No voihan kakka. Nyt mua hävettää että oon antanut ihan väärän todistuksen lähimmäisestä ja herjannut kirstittyä uskovaa. Viimeistään toi valokuva todisti sen että mun näössä on pahasti vikaa kun en yhtään nähnyt mitään tollasta eilen.
    #123083 Ilmoita asiaton viesti
    Alli Kapone
    Participant

Kyllä se ihan varmasti ymmärtää että kun vanhemmilla ei ole asianmukaisia papereita nii  ei niitä voi olla pennullakaan. Yrittää vaan vedättää tuolla ettei selitä miksi.  Joku voi olla niin tyhmä että maksaa.

Nyt kun kukaan ei ole tarttunut tilaisuuteen niin koittaa vielä reilulla alennuksella saada jonkun menemään halpaan.  Jättää sujuvasti kertomatta,  että pentua ei voi koskaan puhdasrotuisena rekisteröidä,  sillä on ns pelkkä seurakoiratitteli.

#123084 Ilmoita asiaton viesti
    Alli Kapone
    Participant

Mitä tuohon hintaan tulee niin minulla on melkein yhtä harvinainen (no joo pommeja on rekattu 5000 ja risat ei se ihan niin harvinainen ole) oikein hyvän sukupuun omaava koira,  mutta kun oli alapurenta niin kyllä hinta tippui kovasti.  Tosin alapurenta muuttui ajanmyötä normaaliksi kun koira kasvoi.   Joten 1000 euroa sekarotuiseksi määriteltävästä koirasta on sekin ihan liikaa.

#123085 Ilmoita asiaton viesti
    lakihenkinen
    Participant

LindaPiia näki vaivaa ja teki oikein listan miksi Markkua kohtaan ei pidä tuntea mitään empatiaa. Tuksu näki vaivaa ja teki postauksen, missä hän kertoo ettei hänen kotinsa  ole suinkaan sellainen, miten se seiskassa on kuvattu. LindaPiia ja Tuksu ovat samankaltaisia. Heidän kanssaan ei olla eri mieltä eikä kumpikaan kestä kritiikkiä. Yhtä aggressiivisia molemmat ja empatia on molemille tuntematon käsite.

#123086 Ilmoita asiaton viesti
    rumasinkku
    Participant

Miten ihminen voi olla noin sokea asuntonsa  kunnosta? Asunto on oikeasti niin huonossa kunnossa ,että jos voisin itse vaikuttaa asioihin löisin sen asumiskieltoon. Sillä en siellä juurikaan ole nyt käynyt ,kun haju on juurikin pöyristyttävä. Yksi nurkkaus on ihan ok kunnossa juuri tämä nurkkaus mistä possu on kuvan nyt laittanut. Se on se kohta missä vain kuvataan ja näädät ovat varmasti tämän saman huomannut ,että muualla asunnossa ei possu poseeraa kameralle. Asunto täynnä pissaa ja kakkaa sekä muuta likaa. Possulla ei ole kyse mistään vakavasta masennuksesta tämä siivottomuus ,vaan laiskuudesta. Olen tuntenut possun jo Jollas ajoilta ja silloin Julia aina siivosi ja piti Jollaksen kunnossa ,eli täysin vastakohta siskoonsa. Possu vain sotki ja odotti että Julia siivoaa ja sehän siivosi. Julia tykkäsi ,että on puhdasta ja monesti tästä mainitsikin possulle. Silloin possu kuitenkin huolehti vielä pesulla käynneistä ja puhtaista vaatteista. Olisko ollut vuosi 2011-2012 ,kun tämä pesulla käynti tyystin unohtui ja hajusta mainittiin jo silloin hänelle. Haukut siinä vain sai jokainen ,kuka hajusta tohti sanoa.

#123087 Ilmoita asiaton viesti
    LindaPiia
    Participant

Suuret vaatekaapistot keittiössä

Olin ostamassa uudet suuret kaapistot keittiöön vaatteitani ja ylimääräisiä tavaroita varten

Uskoisin, että lähes kaikilla muilla on sama ongelma. Ei mahdu vaatteet keittiön kaappeihin. Tämä on iso ongelma myös minulle, nytkin on jääkaappi täynnä sukkia ja kalsarit tursuaa maustekaapista. Onneksi olen tilannut uudet uniikit kaapit Ikeasta. Toivottavasti tulevat ennen ulosottomiestä.  Albertinkadulla ei olisi muuten tarvittu mitään ulosottomiestä vaan ulostemies.

Jos en saa antaa vastinetta roskalehti Seiskalle; teen rikosilmoituksen Panu ”häirikkö” Hörköstä!!!!! Kyseinen toimittaja kirjoittaa muutenkin törkyä ja ivaa ihmisiä täysin mielipuolisesti!

Mähän sanoin, että pyydä Silokki Sami tekemään juttu. Nyt olisi SINUN kotisi arvo kolminkertaistunut, eikä Hönö Panua tarvitisi tuomita valtakunnanoikeudessa. Mutta koska Hönö on myös mielipuolinen, laitetaan samalla M1-lähete postiin ja poika mielisairaalaan. Oppii olemaan!

Tämä asunto on korkeimmassa kerroksessa, 1900-luvun alussa rakennettu jugend asunto upealla sijainnilla Helsingin ydinkeskustassa. Toimittaja ei sitten maininnut näistä asioista mitään! Vessassa ei haise yhtään sen enempää kuin Hörkön päässä!!!! 

Keskiajalla rakennettu hitlerjugend asunto centrumissa! Eikä siellä edes haise, paitsi raha, maine ja kunnia. Vessassa tuoksuu ruusutarhalle, mutta Hönön päässä haisee ihan viemärille. Ja eniten siellä haisee kateus.

Kodissa voi olla vaatepinoja, so what! Ne EIVÄT ole mitään jätepinoja! Seiskan osa toimittajista asuvat itse 20 neliön luukuissa Kalliossa jossa seinät ovat paperia; niin sitten täytyy viha taas kohdistaa ”Tuksuun.”

Totta kai kodissa voi olla vaatepinoja. Onhan kaikilla muillakin. Sama koskee setelipinoja. Ei kaikki mahdu keittiön kaapeihin. Minäkin joudun pyyhkimään perseeni seteleihin, koska vessan kaapit on täynnä H & M:n alelaarin vaatteita, ja ne ovat arvokkaampia kuin raha.

Sevenin toimittajien asunnot taas ovat kuin pieniä vessoja, jopa seinät ovat vessapaperia. Helppo on taas kateuden runtelemina kohdistaa viha ”HutZuun”, jolla sentään menee hyvin. Ja jatko näyttää aina vaan paremmalta.

#123088 Ilmoita asiaton viesti
    LindaPiia
    Participant

lakihenkinen:

LindaPiia ja Tuksu ovat samankaltaisia. 

Turha yrittää imarrella. Olen immuuni.

#123089 Ilmoita asiaton viesti
    Alli Kapone
    Participant

Rumasinkku kiitos infosta.  Minä olinkin ajatellut, että tuksu kokee olevansa liian hyvä siivoamaan tai ihan vain patalaiska.

#123090 Ilmoita asiaton viesti
    nettiherjaaja
    Participant

Ahhahhaaaa! Ulostemies! Nerokasta!

UO-miehet muuten eilen näytti siltä että ne ei ollu ihan täysin tyytyväisiä ammatinvalintaansa ja ehkä tuumi että ois sittenkin pitäny ryhtyä roskakuskiksi.

#123091 Ilmoita asiaton viesti
    PKS1
    Blocked

Kiintiöt kunniaan.

Seiskan osa toimittajista asuvat itse 20 neliön luukuissa Kalliossa jossa seinät ovat paperia; niin sitten täytyy viha taas kohdistaa ”Tuksuun.

Jossakin on jaettu toimittajat eri julkaisuihin. Seiskan osa on majoitettu Kallioon 20m² luukkuihin. (Kuutioissa?)

Viewing 15 posts - 676 through 690 (of 1,277 total)
  • The topic ‘Johanna Tukiainen Vol. 166’ is closed to new replies.