Johanna Tukiainen Vol. 167

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 167

Viewing 15 posts - 136 through 150 (of 1,183 total)
  • Author
    rääkyjä'
    Participant

Edelliseen vielä lisäisin, että harva taloyhtiö käyttää rahaa ajantasalla oleviin as-build-piirustuksiin. Ne kun vaatisivat, varsinkin isoissa taloyyhtiöissä, miltei viikottaista päivittämistä.

Asunto-osakeyhtiön etuhan se olisi, mutta olisivatko asukkaat valmiita maksamaan ns. ”tyhjästä”.

#123947 Ilmoita asiaton viesti

Rääkyjä’ tässä komppaan, kysyin asiaa sponssiltani, joka on tehnyt kiinteistökauppaa 34 vuotta ja menee just kuin Rääkyjä’ sanoi.

#123948 Ilmoita asiaton viesti

Issariin kirjataan se mitä yhtiöjärjestyksessä on kämpän huonejaoksi merkattu ja issari on myynnin virallinen dokumentti, eli tuollaisten kevyiden väliseinien kaato ei vielä asuntoa muuksi virallisesti muuta. Voihan sitä kaksioksi kutsua ja sellainen se käytännössä nyt sitten ilmeisesti onkin, mutta kun myydään osakkeita, myydään ne yhtiöjärjestyksen määrityksen mukaan. Kaupallisissa myynti-ilmoissa joskus käytetään muotoa 2-3 h + kk tai 3 h + kk (2 h + k) kuvaamaan sitä, mikä on käytäntö versus virallinen. Mutta koska noita kevyitä pintaremontteja voi tehdä vaikka jokainen omistaja vuorollaan, ei yhtiöjärjestyksiä niiden mukaan muuteta.

#123949 Ilmoita asiaton viesti
    Män. Ää Din
    Participant

Glamour Dolls fans
    · Eilen 0:56 ·

JOhanna on pitänyt hiljaiseloa keikkailusta ja viettänyt joululomaa yhdessä rakkaiden vanhempiensa hoivassa. Nyt JOhannalle tapahtuu kummia, hänen asuntoonsa on tullu koiperhosia ja muita vitsauksia ja hän aikookin muuttaa yli 10 vuotiaasta jugendkodistaan pois.
    Pakkaaminen on jo aloitettu, kuten instagramissa jakamassaan kuvassakin näkyy.

Henkilön Glamour Dolls fans kuva.

#123950 Ilmoita asiaton viesti
    Sopulisko
    Participant

Voiko joku vielä väittää, että juorupalstalta ei voi oppia mitään? ?

Tämä palstahan vastaa jo Yppsalan opiston oppimäärää!!!!1

#123951 Ilmoita asiaton viesti
    ritax
    Participant

Todellakin lasketaan keittiö asuinnelijöiksi sekä vaatehuone, nyt kyllä sekoilee PAP.

Uskon ettei lasiseinää ole, mutta tuo on keittokomero jonka yhteydessä on ns ruokailuhuone ja sitten on olohuone ja makkari. Joskus jopa parveke lasketaan asuinnelijöiksi.

#123952 Ilmoita asiaton viesti
    ihan oikeesti
    Participant

Asunnon uusi omistaja tulee paikalle:

http://aijaa.com/rDDEB8

🙂

#123953 Ilmoita asiaton viesti
    ritax
    Participant

Laitan tähän vielä esimerkiksi oman asuntoni jossa yläkerrassa on iso aula… siis huoneen kokonen avoin tila ikkunoineen josta sitte kulku makkareihin sun muihin, sekin lasketaan huoneeksi jos tätä alkaisi myymään. Oikeasti meillä on  4 makkaria ja keittiö, mutta kun lasketaan takkahuoneet sun aulat niin meillä ilmoitettaisiin 8 huonetta ja keittiö koska keittiö on avo ja siinä ruokailutila. Näin se vaan menee ja tulee hulppeeksi vaikka silmissä näyttää miltä.

EDIT 😀 on meillä siis olkkarikin 😀 mutta olkkari keittiö ja se ns ruokailutila on hyvin avonaista tilaa 😀

#123954 Ilmoita asiaton viesti

Oivoi, voivoi, Tuksulla näyttää menevän muuton suhteen melkeinpä paremmin kuin mulla. Mä en oo saanu vielä laatikoitakaan hommattua ja tämän kuun loppuun mennessä joutuu romunsa siirtämään. Toisaalta mulla on seuraava kämppä jo tiedossa, avaimetkin on 😀

Mitäs muuten koiruleille kuuluu? Mun seuraavaan kotiin saan perustaa vaikka kennelin jos haluan, entäs Tuksun?

#123955 Ilmoita asiaton viesti
    Minnili
    Blocked
    • Pelsepuupi peruukissa
      Osallistuja (Participant)

Mitäs muuten koiruleille kuuluu? Mun seuraavaan kotiin saan perustaa vaikka kennelin jos haluan, entäs Tuksun?

Mitä sille koiran pennulle tapahtui jonka osti Turkissa? Hakkasi kalikalla kuolikaaksi ja heitti roskiin vai heitti seinälle tai roskiin ja poistui maasta?

?

#123956 Ilmoita asiaton viesti

Asuinneliöillä siis lasketaan huoneluku eli se minä asunto myydää /vuokrataan. Huoneeksi ei lasketa eteistä, kylppäriä, keittiötä tai vaatehuonetta.

#123957 Ilmoita asiaton viesti

Hei mistä veditte nuo Viivi&Wagnerit? ? Ei voi olla noin osuvia! Onko tuoreitakin?

#123958 Ilmoita asiaton viesti
    PKS1
    Blocked

Saatiinhan siihen lopulta selitys.

Män. Ää. Din:

Glamour Dolls fans
    ·Eilen 0:56·

JOhanna on pitänyt hiljaiseloa keikkailusta ja viettänyt joululomaa yhdessä rakkaiden vanhempiensa hoivassa. Nyt JOhannalle tapahtuu kummia, hänen asuntoonsa on tullu koiperhosia ja muita vitsauksia ja hän aikookin muuttaa yli 10 vuotiaasta jugendkodistaan pois.

Monet luulivat että muuttointo johtuu siitä kun ulosottovirasto myy asuntoa. Ei lainkaan. Kyllä Johanna muuttaa pois kun asuntoon ilmestyi koiperhosia. Jos maltamme odottaa puoli vuotta niin koiperhoset ja muut vitsaukset olivat uhanalaisia ja Johki päätti yhdessä viranomaisten kanssa suojella niiden pesimisalueen.

Tuksuaaninen ajanlasku: Viime vuosisadan alussa (1939) pykätty yli kymmenvuotias jugendrustinki.

#123959 Ilmoita asiaton viesti

Nallekarhumainen elämän rakkaus näyttää minun silmissäni lähinnä streoideilla kuuppansa sekoittaneelta entiseltä bodari-portsarilta. Nykyään harrastuksen lopettanut ja hippasen lössähtänyt. Prinsessa näyttää kuvassa vielä suht hyvältä, jopa kauniilta. Nykyään hänkin ehkä himpun rupsahtanut

niinpä se tuo häätö muuttui vapaaehtoiseksi poistumiseksi. Ihan yhtäkkiä ilmestyi koiperhosia, varmaan jostain naapurista. Niinpä täytyy jättää glamourjugend nukkekoti vuosisadan alusta. Onneksi on muuttokengät kunnossa, muuten ei olekaan kuin tuulenhuuhtoma perse. Muu sitä ei olekaan huuhtonut.

#123960 Ilmoita asiaton viesti
    Yavannah79
    Participant

Oikeasti syy on se, ettei Tuksu voi millään myöntää mitään. Ei mokiaan tai olevansa syyllinen, vaan syy pitää aina olla jossain muualla. Se nöyryyden puute ja se että Tuksu luulee olevansa täydellinen, vaikka näin ei ole.

Tottakai sitten tässäkin tilanteessa syyn on oltava ihan jotain muuta kuin se että on saanut lähtöpassit kämpästä. Ilmeisesti sitten koiperhoset on se glämöyrimpi vaihtoehto.

Mä en kyllä sanois koita yhtään paremmaksi syyksi, varsinkin kun syyllinen niihin ötököihinkin on Tuksu itse sotkuisine elämäntapoineen.

Niin Tuksu, ne itikat pysyy poissa kun vaivaudut välillä siivoamaan ja hoitamaan tavaras niin, että ne on oikeilla paikoilla, ei lattialla. Ai niin, niitä roskiakin voisit hoidella roskiin, ei sun kätes nyt niin hienot oo etteikö niitä vois käyttää roskapussin kuljettamiseen. Puhtaampi se roskispussi taitaa olla kuin sun kätes, jos jutut siitä, ettet pese niitä vessakäynnin jälkeen, pitävät paikkansa.

Viewing 15 posts - 136 through 150 (of 1,183 total)
  • The topic ‘Johanna Tukiainen Vol. 167’ is closed to new replies.