Johanna Tukiainen Vol. 167

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 167

Viewing 15 posts - 46 through 60 (of 1,183 total)
  • Author
    Koiran kosto
    Participant

Muuttokengät! ?‍♀️

Muuttokin (häätö) on estraditaiteilijalle performanssiesityksen paikka asuineen ja palvelijoineen.

Kartanonrouva-asu (lallilasta) on nähty. Se oli se maalaisromanttinen pottusäkki.

Loviisan ryminää ensin rukoiltiin hiljaa sängyssä ja ihmeteltiin. Luonnollista esim. putkien pauketta ilmojen kylmetessä voidaan hyvin käyttää saatanallisiin kuvitelmiin.

Mitäs läksit kikkelis kokkelis.

Spekua:

Pienessä näädän päässäni virisi ajatus, että olisiko ”rikos” jolla jättivauva mahdollisesti kiristi sikamikaa, vanhentunut vuoden 2018 alusta ja nyt vasta kunnon häätötoimet käynnistynyt?

#123818 Ilmoita asiaton viesti
    KoomaFani
    Participant

Täällähän on siirrytty uuteen voliin sillä välin kun olin ystäväNI makeella mökillä juomassa pirunkusta viikonlopun ajan. Nousi kyllä turkki pörhölleen kun lueskelin Tuksun uusimpia Tuksennoksia. Vai että isän kainaloon piti piiloutua pahoilta hengiltä. Aikuisen naisen??? HALOO. Jotain häiriintynyttä tuossa isän ja tyttärien suhteessa on, äitinikin oli samaa mieltä. Tulee mieleen se video missä Johki ja upeasti laihtunut ihastelivat ishkän karvaista selkää. Tai se missä dolls sistersit kuvasivat sängyllä makaavaa pappamurattia ja henkäilivät ishkän kellosta ja henkseleistä. Nyt joku postaa ASAP nämä videot!!!!!111

Onko kellään tietoa kauanko matjerin lomareissu kestää? Onko sillä Herhiläinen mukana?

#123819 Ilmoita asiaton viesti
    ritax
    Participant

Minä en usko, että Tuksulla on mitään häätöä koska varmasti oltaisiin kuultu jos asia olisi ollut oikeudessa ja häätö vaatii käräjäoikeuden päätöksen. Eikö se UO kertonut, että omistaja on ilmoittanut asukille asian? Eli kysymys on tällä hetkellä vuokrasopimuksen irtisanomisesta ja silloin on irtisanomisaika.

#123820 Ilmoita asiaton viesti
    Sopulisko
    Participant

Ritax

Siinä tapauksessa häätöbarbiesta tulee ulostusbarbie. Eli ei muutako akka mäkeen ja romut roskalavalle!!!!1!@

#123821 Ilmoita asiaton viesti
    ritax
    Participant

Sopulisisko

Jaksetaan odottaa, mä veikkaan että tuo vielä häädöksi kääntyy, on se niin saamaton akka. Jos Velli ei hoida hommaa niin mitään ei tule tapahtumaan 😀 😀

#123822 Ilmoita asiaton viesti

Ritax, ei ole kyse vuokrasuhteesta niin ei ole irtisanomisaikaa.  Tuossa on ulosotto ja ostaja voineet sopia asian, ei ole tarvetta millekään käräjäoikeuden päätökselle.

#123823 Ilmoita asiaton viesti
    Harry Love
    Participant

Mua kiinnostais Tuksun lapsuuden ja nuoruuden ystävyyssuhteet. Millasia oli Tuksun kaverit vaikka ekaluokkalaisena. Rakasparas sisko on ollut tuolloin vasta 2 vuotias, joten hänestä ei ehkä ole vielä silloin bestikseksi ollut. Oliko pikkuinen Tuksu luokan tyttöjen pääprinsessa? Pitikö luokan tyttöjen tanssia Tuksun pillin mukaan piirileikkinsä että vältyttiin raivokohtauksilta ja kivitetyiltä ikkunoilta? Oliko Tuksu koulukiusaaja? Vai oliko Johanna yksinäinen piruparka yksin nurkassa pitsimekkoineen? Oliko kavereita barbileikkeihin vai pitikö kärttää äitiä ja isää liikuttamaan Keniä?

#123824 Ilmoita asiaton viesti
    ritax
    Participant

Miksi se sitte maksoi mikalle sen 15 000 jos ei mitään sopimusta ole? Ne on siihen yhdessä muuttaneet ja Tuksun kirjat on siellä niin pakko olla joku sopimus, vaikka suullinen ja miksi Mikan piti asia ilmottaa/irtisanoa sopimus jos pelkkä ulosheitto olisi mahdollinen?

#123825 Ilmoita asiaton viesti
    Jollaksen Island
    Participant

Moi Turmio, sanoituksiltasi kuin Nurmio ☺

Olen kaivannut sun läppäilyä, siinä on aivan oma lentonsa ja sfääri. Älä nyt häippää, vaiks joku kollega kävyillä vähän paiskii

#123826 Ilmoita asiaton viesti
    Udin Bemari
    Participant

Mä luulen että maksanut sen 15000€ taloyhtiölle koska muuten yhtiö olisi ottanut osakkeen haltuun ja Tunkki ulos, maksamattomat vastikkeethan on velkaa taloyhtiölle. Mutta tästähän on jo joku vuosi, puolitoista?

Tämä uusi tilannehan johtuu Sika-Mikan lainoista, osake otettu haltuun ja kämppä myyntiin velkoja kattamaan.

Jossain luki että osake olisi otettu haltuun jo Toukokuussa, eli Paksulle on tosiaan voitu ilmoittaa jo 6kk sitten että on sitten puoli vuotta aikaa häipyä, ja se ”herää” vasta nyt…?

#123827 Ilmoita asiaton viesti
    Messias
    Participant

Ja Pervo-Papalla on aina vaan ”muuttosandaalit”.

#123828 Ilmoita asiaton viesti
    Älykkö mopsi
    Participant

Muuttokengät!!!!111!!1!!!!!!! Hajosin aivan. Siis muuttoon, tässä tapauksessa häätöön oikeastaan, tarvitaan joku erityinen asu kokonaisuus. Jos joku ns. normaalijamppa muuttaa, tukiaiskielellä hamraa näätä, niin kiskoo mitä suurimmalla todennäköisyydellä aamulla jotain verkkari-lenkkitossu settiä päälleen, koska rampata saa eestaas, kantaa saa ja hikikin voi tulla. Kun tunkki muuttaa, pitää olla aidot leoparduu keino nahka monot ja luultavasti peijakkaan kuvottavalta haiseva jurtta, alla jotain antavaa ja pinkkiä.

Odotan nyt innoissani kun muuttomonot on hankittu, minkälainen spektaakkeli itse muutto on, ja montako filmi ryhmää on tullut paikalle. Paremman puutteessa reportteritkin kelpaavat; Panu Härkkö ehkä edes, Kalliosta, pahansuopa ja demoninen.

#123829 Ilmoita asiaton viesti
    Vesikko
    Participant

”Omaishoitajan tuki” no nyt se ainakin selvisi että rahan toivossa se Isäänsä hoitelee. Mutta ei se sitä tukea tule saamaan koska siinä tulee vastaan esim alkukartoitus jota tunkio ei tule läpäisemään yms.

• Hoitaja voi olla omainen, sukulainen tai muu läheinen henkilö, joka soveltuu tähän tehtävään terveytensä ja toimintakykynsä puolesta.

#123830 Ilmoita asiaton viesti
    Albatrossi
    Participant

Ytj:n sivuilla Tollukka Tanssijoiden osoiteena on Albertinkatu 36 B 47 , siinä tunkin yhteys ko asuntoon. Ilmoitustaululla ja ovessa kaksi muuta nimeä, kumpikaan ei ole Tukiainen.

#123831 Ilmoita asiaton viesti

Täällä totaalinen tippuminen leoparduu-muutto-häätökengille ?????????????

Viewing 15 posts - 46 through 60 (of 1,183 total)
  • The topic ‘Johanna Tukiainen Vol. 167’ is closed to new replies.