Johanna Tukiainen Vol. 168

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 168

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 1,038 total)
  • Author
    Moderaattori
    Moderator

Vol. 168 alkaa tästä.

Mode

#125486 Ilmoita asiaton viesti
    Jesus is piss
    Participant

OHO!

#125487 Ilmoita asiaton viesti
    Jollaksen Island
    Participant

Doka!

#125488 Ilmoita asiaton viesti
    Jollaksen Island
    Participant

Mulla oli tänään niin angsti, depr olo, seinät kaatuu niinku juuri päälle. Rankka pari kk menossa. Miten tässä selviää kaikesta.

Sitä vaan, että tänks, kun mieli piristy viime vollin viesteistä.

Mieluisaa lukea raamatun (vasiten kirj pienellä) naisvihasta.

Mun mielipide:

Ihminen syntyy täällä lisääntyäkseen. Naaraat valitsee siihen mahdollisimman parhaat yksilöt. ”Luonnossa” ne joita ei ole hyväksytty lähtevät kasvamaan omille teilleen, odottamaan josko seuraavana kiimakautena lykästäisi.

No, meillä ihmisillä homma toimii eri tavalla. Lisääntymishalu on ympärivuotista.

Kaiken ongelman A ja O: Epävarmuus siitä, että kuka sen pullan sinne uuniin on saanut kypsymään.

Siitä seuraa neitsyyden palvonta, ympärileikkaukset, naisen seksuaalisuuden ja oikeuksien poljenta ja diskriminointi. Oikeastaan kaikki paska mitä täällä tapahtuu ja menee päin persettä.

Onneks toi äidin rakkaus vaan kukoistaa. Ja hei, todellakaan kaikki miehet ei o paskoja. Läheskään kaikki ei vaan ole soveliaita lisääntymään ja sekös harmittaa.

Ei tarvis kaikkien naistenkaan lisääntyä. Suvun jalostusta en tässä kaipaa. Mutta toimivaa luonnonvalintaa kyllä.

#125489 Ilmoita asiaton viesti
    Sopulisko
    Participant

Se on kyllä täysin suoraan luonnon valinta, että yhteen ovat päätyneet maho ja impotentti. Lapsia on melkein mahdotonta saada, jollei tapahdu ns. neitseellistä sikiämistä ja suurta ihmettä!

Mutta tod.näk. Tukiaisten Suomen haara kuAlee pois, eikä sitä jää kukaan kaipaamaan. Paitsi näädät ?

#125490 Ilmoita asiaton viesti
    LindaPiia
    Participant

Testosteryleeniä ja estrogeeniä

Hei, kaverit. Mies on mies ja nainen on päällikkö. Piste ja puolipiste. Myös.

No ei ole. En jaksa alkaa tuhanteen kertaan jauhettua asiaa parisuhteiden dynamiikasta. Tietääkseni, ja luulen, että jotain tiedän, suomessa on

sukupuolten tasa-arvo hyvällä tolalla. Tai oikeastaan ei ole. Miehen näkökulmasta. Jos nyt jollain on tähän jotain oikein valaisevaa asiaa, niin kuulen sen mielelläni.

Hoitakoot jokainen sen omassa parisuhteessa tai missä tahansa jutussa elääkään.

#125491 Ilmoita asiaton viesti
    Pastori
    Blocked

Mustaleski.Rukoilijasirkka.

Nams.

#125492 Ilmoita asiaton viesti
    Älykkö mopsi
    Participant

Kyllä Tunkki ja Nyhtövelli on sellainen match made in heaven. Vakka ja kansi. Toisensa ansainneet. Biologinen valinta ja karsinta.  Vuosisadan rakkaustarina. Täydelliset toisilleen.  Oli siellä heavenissa sitten Yesse&co tai ei asiaan sekaantumassa. Tässä tapauksessa pikkuisen jo tuntuu siltä että Ukko Ylijumala, poikansa Daily Yeshua  ja siivekäs entouragensa ovat olemassa.

#125493 Ilmoita asiaton viesti
    kikkis
    Participant

Match made in heaven = maho pilleristi + väsähtänyt velli
    Onneksi noista kahdesta ei sikiä seinään heitettävää jälkikasvua.

#125494 Ilmoita asiaton viesti
    Alli Kapone
    Participant

Älkää manatko.  Hääyönä pather pystyy jotenkin lusikoimaan löysän vellin tuksun römpsään jotta tulee velvollisuus suoritettua.  Yksi epäonninen siittiö on päässyt touhutipan voimalla liikkeelle ja jotenkin tuona yönä koko maailmankaikkeus on niin vituillaan että mahon rouvan riutuneista munasarjoista on päässyt läpi munasolu joka päättää vielä jakaantua ja tuksu päätyy lopulta odottamaan viitosia.

#125496 Ilmoita asiaton viesti
    Vasen silmä
    Participant

Etsin tänään kaupassa nyhtovelliä… Siis nyhtökauraa. Myyjän ilme oli priceless.. Liekö ollut näätä.

#125497 Ilmoita asiaton viesti
    Älykkö mopsi
    Participant

Alli,

Ja mitä sitten syntyy? Mutanttininjakilpikonna? Pilleribarbie kuuluu ikänsäkin puolesta jo riskiryhmään synnyttäjänä, mutta eniten siinä painaa koko viinan ja pillerinhuuruinen elämä, mitä tunkki ei itse tajua. Ties mitä siitä huippu jalostus yhdistelmästä syntyisi. Verrokkina nelikymppisestä ensisynnyttäjästä voidaan käyttää presidentin rouvaa, hyväkroppainen, hyväkuntoinen,  hyväihoinen, terveet elämäntavat jne. Ääripäässä tunkki, läski, rapakuntoinen rapajuoppo,  epäsiisti epähygieeninen, maksaläikkäinen, pilleristi- alkoholisti. Ainoastaan tupakka puuttuu ihme ja kumma.

#125501 Ilmoita asiaton viesti
    Heipp
    Participant

Tuksu on tänään lukenut vaaliuutisia.

Johanna Mia Tukiainen
    2 t · 

Tästä ehdokkaasta pidin eniten ja tätä myös äänestin: Nro5! Upeaa; että hän sijoittui jopa kolmanneksi, vaikka hänestä olisi pitänyt tulla kyllä Suomen uusi presidentti! This woman was one of the choices to become Finland´s president; and most of the christians in Finland voted for her. She is extremely smart woman, who knows what is happening in this world. Unfortunately she did not win, but she became 3rd.

Nyt puhuu Laura Huhtasaari: ”Mua ammuttiin revolverilla” – Satakunnan Kansa
    Menikö vaali-ilta pitkäksi? –Kyllä mä kahdentoista jälkeen menin Teemun kanssa nukkumaan. Olen jo vanha nainen, että en mä jaksa. Nukkuminen ei ole…

SATAKUNNANKANSA.FI

TykkääNäytä lisää reaktioita

#125502 Ilmoita asiaton viesti
    Alli Kapone
    Participant

Voi_elämä , niin… no yksi olisi tietysti itseoikeutetusti antikristus,  yksi Hitlerin reinkarnaatio,  yksi Mengelen reinkarnaatio ja kaksi ihan isänsä kopiota.

#125505 Ilmoita asiaton viesti
    PKS1
    Blocked

Harmin paikka.

Heipp:

Tästä ehdokkaasta pidin eniten ja tätä myös äänestin: Nro5! Upeaa; että hän sijoittui jopa kolmanneksi, vaikka hänestä olisi pitänyt tulla kyllä Suomen uusi presidentti! 

Tunkki tietää, kuten ehdokkaansakin, että presidentti voi sulkea rajat, erottaa Suomen EU:sta ja antaa vanhuksille ilmaisen hammashoidon. Ainakin melkein presidentti lupasi kaiken tämän.

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 1,038 total)
  • The topic ‘Johanna Tukiainen Vol. 168’ is closed to new replies.