Johanna Tukiainen Vol. 168

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 168

Viewing 15 posts - 376 through 390 (of 1,038 total)
  • Author
    Messias
    Participant

Jaahas… lisää Vellin sukulaisia. Vai onko vallan munaton ite?  ?

#125991 Ilmoita asiaton viesti
    Principeca'
    Participant

Maailmassa on murhia tehty kiristämällä.

Miten tämä lause oikein pitäisi tulkita? Kiristämällä vyö (tai laivan kiinnitysköysi) kaulan ympärille? Kyllä, ja usein mukana on päihteet. Suomessa erityisesti bentsodiatsepiinien ja alkoholin sekakäyttö ollut usein mukana tilanteissa, jotka ovat johtaneet henkirikokseen (Lähde: H.Lauerma). Tosin näissä tilanteissa kyse ei yleensä ole ollut murhasta vaan taposta tai kuolemantuottamuksesta.

Joten tsemppiä vaan Vellille tosiaan. Kannattaisi varmasti kuunnella äitiä ennen kuin on liian myöhäistä.

#125992 Ilmoita asiaton viesti
    LuottoEksyttäjä
    Participant

Tuksu mainitsi Outokummun kun kirjoitti heidän käyneen Vellin mamman luona.

#125993 Ilmoita asiaton viesti
    Lahtiman-71
    Participant

juu en oo Velli, tää nimimerkkikin ollut mulla vuosikausia mut ei oo vaa tullu viime aikoina jutskailtuu 😀

#125994 Ilmoita asiaton viesti
    Messias
    Participant

Lahtiman ?

#125995 Ilmoita asiaton viesti
    ritax
    Participant

Mä kyllä hieman ihmettelen teitä! Huudatte täällä narskua ja ihmettelette jos narskulla on uhreja. Olisiko narskuja ollenkaan jos ne ei osaisi valita uhrejaan ja onko Tuksu edes sitte narsku jos ei uhreja ole vaan jotain hölmöjä?

Mä osaan kuvitella ton pelin Vellin kanssa, käyttää meitä hyväkseen ja kertoo kaiken sanomansa olevan näätien kusetusta, niin narsku toimii ja heikompi uskoo. Herätkää jo edes omaan totuuteenne :-\

#125996 Ilmoita asiaton viesti
    ritax
    Participant

En tiedä onko noita akka kuka, mutta ei tiedä kukaan muukaan. Itse ymmärsin kyllä hänen tarkoittaneen niitä pentuja jotka yritti pelastaa eikä koka laumaa. Miten te ihmiset ajattelette läpät silmillä kun isopäiset hevoset kun haluatte vaan nähdä jotain?

#125997 Ilmoita asiaton viesti
    Syyskoira
    Participant

Lahtiman -71

Milläs te tiedätte millä se psykobarbi Veijoo kiristää? Tiiä miten karmee juttu tai miten karmeena Veijo sen kiristyksen kokee. 

Milläs niin.  Minkä takia antaa kiristää, sehän tässä se arvoitus on. Kiristäminen on kuitenkin rikos, ja se on karmeaa sama kuka kokee, mutta oikeus Veijon puolella. Miksi aikuinen mies pelkää? Kertooko kaikki aina Tunkille kaikki likaisimmat salaisuutensa kättelyssä että Tunkilla on aina kiristyskeino? Luulisi että 10 v julkisuudessa olo olisi ollut varoittavana esimerkkinä jokaiselle joka osuu kohdalle.  Miksei Veijo katkaissut yhteyksiä ennen kuin antoi tuon parasiitin tehdä reiän aivoihinsa ja lompsaansa?

http://aijaa.com/A9EaNR

Kuinka paljon ihmisen tarvii ottaa pataan pahalta ihmiseltä?  Mitähän hyvää Veijo on siltä saanut tai saa? Pelkkää halveksimista ja nöyryyttämistä muiden edessä. Sitähän Veijo kai tuntee ansaitsevansa, kun kerran antaa niin tapahtua.

#125998 Ilmoita asiaton viesti

On Vellin äiti Noita-Akka tai kuka hyvänsä niin kasvatus on kyllä mennyt pieleen. Poika on joko pilalle passattu tai peloteltu, munattomaksi vässykäksi opetettu.

#125999 Ilmoita asiaton viesti
    ritax
    Participant

Onko kaikkien narskujen uhrien kasvatus mennyt pieleen? Tuskinpa näin on vaan jos on narskun uhrista kysymys niin on onni ettette ole narskua tavammeetkaan. Mä olen ja voi että oli minusta hieno tyyppi, aivan uskomattoman älykäs jne… kunnes huomasin mitä tapahtui hänen lähipiirissään :-\ Narsku ottaa uhrikseen vaan heikot ja se ei ole kasvatusta vaan ihan jotain muuta… kaikki ei ole niin hurjan vahvoja ja viisaita kuin TE!

#126000 Ilmoita asiaton viesti
    Leinikki
    Participant

Principeca  tänään.18. 45

Suhteessa ei ole kuitenkaan lapsia, talovelkaa tai muuta, joka tekisi lähtemisestä vaikeampaa. Ei edes asuta yhdessä vaan ollaan kauankin erossa toisista. Lähteminen olisi siis jopa verrattain helppoa, nyt. Tunkilla on taloudellinen hyöty, miksi hän ei lähde, Veijolla on joku muu motiivi. Pilu? Muuta en kyllä keksi. Mitä muuta annettavaa Tunkilla suhteeseen on?

No, eihän sillä ole ollut muuta annettavaa koskaan.

Minua huvitti kovin tuo pohdiskelu tunkin ja Veijon suhteesta.  Kun tietää, ettei sitä lompakkoa ole ihan aina pesty.

Tuo on hyvä ajatus, mitä henkilöllö kommentoi.  Naiset hakattaa itsensä verille ja kantavat vielä viinatkin kaupasta, siitäkin pataan  tulee.   Käänteisenä toisin päin, mies alistuu nuijittavaksi ja käskyläiseksi sekä  haukutuksi.  Riippuvuus toisesta on vinksallaan, mutta ei voimaa  katkaista  suhdetta.  Tunkio pitää suhdetta yllä setelin kuvat silmissä.

Onko Veijoakin kiristetty?  Oletin vain tätä noita nimmaria olisi tunkio kiristänyt.

Kyllä iäkkäät ihmise käyttää somea. Ensin maksuihin opetellaan ja kiinostus muuhun herää, kun osaa käsitellä kännykkää että läppäriä.  Minulla on 80 vuotias kaveri, hän kirjoittaa kuin vettä vaan facessa.

Taasko olen  lukenut huonosti, sillä noitasen mukaan Veijo ei lue esim: tätä palstaa.  Noitanen lukee.   Tunkkio lukee ja ulisee miten häntä taas niin pahasti kohdeltu. Ja lehdet  kirjoittavat valeita hänestä.  Voihan jo yhden sivun tätä myhyä lukeneena tietää, että tunkio ei ole rakastettu ihminen, vaikka on täydellinen ja viisas ihminen.  Vapaa kirkossakin oli poskia valutettu tunkion puheen vuoksi.

Missään ei pakoteta ihmistä puhumaan. Tunkion tietäen, on oikein ollut persaus pystyssä toolilla valmiina ryntäämään puhujan paikalle tai alttarille.

#126001 Ilmoita asiaton viesti
    ritax
    Participant

Lallin motiivi on usko Tuksuun, Tuksun juttuihin että tarvitsee pelastajaa kun pelkää ihmisiä (Lallin kertomaa) … miten helkkarissa uskotte pilluun kun muija nukkuu iskän kanssa ! HALOO! On kysymys narsun uhrista tai totaalisesta tyhmyydestä!

#126002 Ilmoita asiaton viesti
    LindaPiia
    Participant

Ritax on järjen valo meidän pahojen ja tyhmien keskuudessa.

#126003 Ilmoita asiaton viesti
    Syyskoira
    Participant

Selailin  tossa nostalgisissa tunnelmissa vanhoja juttuja Aijaan omalta sivultaNI. Tämmösenkin opetusdian tein jossain vaiheessa, naurattaa tuo Tuksun hurskastelu: ”…ei yhden yön seksiä, ei paljastavia vaatteita, en juo alkoholia…”  Ei se kauan jaksanut vetää tota hurskaan roolia, millä se ajatteli pokaavansa jonkun rahakkaan uskiksen.

http://aijaa.com/eY4J9y

#tuksu #tukiainen

#126004 Ilmoita asiaton viesti
    LindaPiia
    Participant

Jackpot, Syyskoira!

Mainio lista!

Tuohon silmäinpyyntöön lisäisin henk kohtaisesti:

Pyytäisin, että silmät katsoisivat samaan suuntaan. Saanko myös pyytää, että silmämeikki olisi suurinpiirtein siellä missä pitää. Viimeinen silmäinpyyntöni on, ettet näyttäisi siltä, että olet taas saanut Patterilta turpaan.

Viewing 15 posts - 376 through 390 (of 1,038 total)
  • The topic ‘Johanna Tukiainen Vol. 168’ is closed to new replies.