Johanna Tukiainen Vol. 168

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 168

Viewing 15 posts - 421 through 435 (of 1,039 total)
  • Author
    maapalvelun neiti
    Participant

Juuri näin Alli K. Asiat eivät ole mustavalkoisia, jokainen olemme oma yksilömme ja jokainen tapaus sisältää omansa erityispiirteet. Yritinkin avata asiaa yleisellä tasolla menemättä yksityiskohtiin.

Suokaa anteeksi spämmäys. Käpyjä saa viskoo ja nuttua saa nutistaa, jos siltä tuntuu. Mut älkää herättäkö Kurrea, pliis. Herätetään Kurre sitten kun ollaan perillä. (Jerusalemissa?)

#126036 Ilmoita asiaton viesti
    henkilöllö
    Participant

Paljon kiitoksia vastauksestasi Noita-akka. Asia lienee nyt selvä, koska muistammehan että identiteettivarkaus on vakava rikos. Tervetuloa vaan näätäkerhoon.

#126037 Ilmoita asiaton viesti
    Sopulisko
    Participant

Miksihän tämä kakkosneloseen kirjoittava on sitten niin varma siitä, että n-a ei ole äiti? Sanoo olevansa lähipiirissä, eikä pysty kertoa enempää ”paljastumisen” vaaran vuoksi.

Mutta tietää siis, ettei ole??????

Ota tästä nyt selvää. Jos n-a on äiti, niin rohkeasti vaan lisää tarinaa. Mitä suotta säästelemään. Tunkki lukee tätä palstaa, myös. Eli salata ei tarvi…

#126038 Ilmoita asiaton viesti
    rääkyjä'
    Participant

Esikois-Dother:

Eiks Tunkki jossain julkisessa puheenvuorossaan sanonut, että Vellillä on julma äiti?

Kyllähän Tuksu tämän suuntaista viestitteli elokuussa 2016: ”Kyseessä oleva mies on ollut impotentti nuoruudestaan asti, uskon osittain että julman äitinsä ja kylmän isänsä takia.”

#126039 Ilmoita asiaton viesti
    PKS1
    Blocked

On se sitten

Esikois-Dother:

Eiks Tunkki jossain julkisessa puheenvuorossaan sanonut, että Vellillä on julma äiti? ?

Uskon helposti että Vellin äiti on Tunkille julma. Varmaan monikin äiti olisi jos joku hutsu kuppaisi aikamiespojan tyhjäksi.

#126040 Ilmoita asiaton viesti
    Minas
    Blocked

Tukiais-saagassa on uusi henkilö. Hienoa. On tämä uskomaton realitytarina.

#126041 Ilmoita asiaton viesti
    ainotse
    Participant

Veijolla ei myöskään rikostaustoja.Suosittu työntekijä,ollut samalla työpaikalla yli 30v.

Tällä hetkellä työpaikkansa yleinen naurun aihe taitaa velli olla, eiköhän noin tyhmä mies saa siitä ihan päivittäin kuulla.

#126042 Ilmoita asiaton viesti
    noita-akka
    Participant

Tunkkiko se täällä määrittelee tuntemattomia ihmisiä,julma äiti ja kylmä isä.Olen minäkin tuon lukenut.Tarkoittaako se että fyysisesti julma ja viluinen isä.Kyllä se varmasti totta on kun tunkki kerran sanoo.Odotan nyt että te vastavuoroisesti esittelette itsenne ,en mää sitte usko teitä,jos tämä on leikin idea.

#126043 Ilmoita asiaton viesti
    LindaPiia
    Participant

Samaa mieltä, eri mieltä

Maapalvelun neiti:

Tunkin ote Vellistä on meille monille aivan vieras olotila ja täysin käsittämätöntä. Minulle tai LindaPiialle ei kukaan ikinä pystyisi tekeään tuollaista.

En kopsaa tuohon kaikkea maapalvelun jutusta, ne löytyy ylempää. Todella vankkaa asiaa, ja kokemusta. MUTTA! Olen siinä eri mieltä, että ei joku taitavakaan narsisti pysty normaalisti ihmisiä noin pitkälle manipuloimaan.

Ei ne narsipaatit mitään vitun JEDI-ritareita ole, joilla on psyykkisiä voimia. (Kai nyt joku edes on nähnyt Star Wars-elokuvia, että tietää mitä tarkoitan?).

Taitavia varmasti, on minuakin kusetettu, muutaman kerran, eli en ole ihan niin immuuni kuin luulet. Mutta kiitos kuitenkin maininnasta.

En allekirjoita sitä, että tämä perkeleen Loviisan Luuseri olisi niin tahdoton vätys, että joku haiseva ex-katuhuora sen loitsii tahdottomaksi. Joku ehkä voisi siinä onnistua, mutta ei tämä ihmisjäte, Tunkio, siihen voi pystyä. Velli on vaan onneton pelle.

Ja en TODELLAKAAN ole vakuuttunut VelliPellen syyttömyydestä mm. eläinrääkkäyksen mahdollistajana. Ei riitä ”narsistin uhri”-status minulle.

Maapalvelun neiti on kiltti näätä. Minä olen ahma.

#126044 Ilmoita asiaton viesti
    Twisted Sister
    Participant

Eikö Loviiisan Velli maksanut ainakin sen ensimmäisen pommin, Lolan joka kuoli muutaman päivän sisällä? Vei myös tunkin kentälle hakemaan koiran ja oleskeli hotellin baarissa sairaan koiran kanssa kun se olisi pitänyt viedä saman tien eläinlääkärille? Siitä se mahdollistajan osuus eläinrääkkäykseen alkoi eikö vain?

Minkä takia meni ostamaan pentutehtaan sairaan koiran pitkän matkan takaa kun tunkilla oli jo ennestään kaksi koiraa joista ei myöskään jaksanut pitää kunnon huolta?

#126045 Ilmoita asiaton viesti
    Minas
    Blocked

Nyt kun Velluriini on imetty tyhjiin, hänen toive pelastuksestaan olisi että hämis Tunkvisti etsii uuden namipalan. Tietty Vellin voi pitää verkossa ja vierailla kuukausipalkan ilmestymisen aikoihin.

Olen ajatellut että Velli on beyond tavis hamraa uhri, koska perusnarsku esittää välillä katuvaa, on ihana, pyytelee anteeksi ja saa uhrin puhuttua ympäri. Tunkio on vain Tunkio. Miten normiälyinen tavis uhri pystyisi kykeni jaksaisi jatkuvaa hirveyttä. Mietin että Nyhtis saa suhteesta jotain kinkympää (sori Mamma Velli) tai itselleen jotain extraglamouria, ei siis olisi pelkästään perinteinen nujerrettu uhri. Spekua siis tämäkin. Edit. Tämä on siis mun yritys selittää itelleni jotain käsittämätöntä.

#126046 Ilmoita asiaton viesti
    rääkyjä'
    Participant

noita-akka:

Tunkkiko se täällä määrittelee tuntemattomia ihmisiä,julma äiti ja kylmä isä.Olen minäkin tuon lukenut. …

Ei Tuksu täällä mitään määrittele…

Tuon määritelmän hän on esittänyt facebookissa.

Se, että kirjoitan tänne asioita, joita Tuksu on joskus sanonut/kirjoittanut, ei merkitse sitä, että olisin samaa mieltä hänen kanssaan tai että uskoisin kaiken hänen kirjoittamansa.

#126047 Ilmoita asiaton viesti
    noita-akka
    Participant

Muuten 40 vuotiaana olin tunkkiin nähden kaunotar ja ilman pintamaalia ja hoikka.

Tälläkin hetkellä olen huomattavasti tunkkia hoikempi ja kevyempi ja ystävällisempi.

Eikä minulla eikä miehelläni ole alkoholi eikä huumeongelmaa.Eikä talousongelmaa asumme 2016 valmistuneessa kerrostalossa 3h+keittiö+sauna,Uimahalliin on matkaa 200 metriä jossa käymme vähintään 3 kertaa viikossa,käyks katteeks tupsu???

#126048 Ilmoita asiaton viesti
    rääkyjä'
    Participant

noita-akka:

Odotan nyt että te vastavuoroisesti esittelette itsenne ,en mää sitte usko teitä,jos tämä on leikin idea.

Sillä, että kertoisin oman nimeni ei tavallaan ole mitään pointtia…

Ei minulla ole mitään yhteyksiä Tuksuun; luen vain, mitä hän kirjoittaa ja mitä hänestä kirjoitetaan. Sen perusteella täällä keskustelen.

Sinun henkilöllisyydelläsi on ihan eri merkitys, koska Veijon äitinä olet tapahtumien keskipisteessä; tiedät asioista ja olet omakohtaisesti kokenut Tuksun vaikutuksen poikasi elämään (me muut voimme vain arvailla eri tahoilta haalimamme aineiston perusteella). Vain sinä voit halutessasi kertoa täysiä totuuksia asioista, joista Tuksu ei ole julkisuuteen kertonut.

Sinä myös tiedät koirien kohtaloista, joka monia huolestuttaa. Sinä tiedät, onko Tuksu muuttamassa oikeasti poikasi luokse. Sinä tiedät (tai ainakin saat helposti tietoosi), missä vaiheessa hääjärjestelyt ovat jne. jne.

Minä ”tiedän” vain sen saman, minkä muutkin tätä palstaa aktiivisesti lukeneet tietävät. En voi tuoda keskusteluun mitään uutta. Tuksua on ole koskaan nähnyt.

Läheisin kosketuspiste Tuksuun on se, että olen joskus vuosia sitten istunut kyydissä, kun mieheni on ajanut neuvotteluun Takilatien kautta ja yht’äkkiä hoksasin, että tuossahan se Tuksu tai ainakin osa Tukiaisista asuu…

Terveisin Raakel Rääkyjä

#126049 Ilmoita asiaton viesti
    ritax
    Participant

Juuri näin maanpalvelun neiti! Siksi minusta niin ristiriitaista kun Velliä syyllistetään tuosta vaan ja samalla jankataan Tuksun narsismia :-\

Viewing 15 posts - 421 through 435 (of 1,039 total)
  • The topic ‘Johanna Tukiainen Vol. 168’ is closed to new replies.