Johanna Tukiainen Vol. 168

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 168

Viewing 15 posts - 436 through 450 (of 1,038 total)
  • Author
    Alli Kapone
    Participant

No ei tietenkään narsistilla ole mitään maagisia voimia,  mutta eihän se olekaan asian pointti. Kun uhri on saatu ansaan ja poljettu maahan niin uhri alkaa itsekin uskoa olevansa väärässä.  Kyllä se alkaa herätä huonona ihmisenä ihan omasta aloitteestaan.

#126051 Ilmoita asiaton viesti
    Minas
    Blocked

Ristiriitaa aiheuttaa mulle eniten uhrin edelleen uhraamat uhrit, lapset ja elikot. Jos ei ittensä takia riuhtaise vapaaksi niin ottaisi edes päätöskyvyttömiltä tuomion pois. Mutta ei. Saako siitä olla turhautunut vai syyllistänkö uhria? Vai kuoliaaksiymmärtääkö kaikkia osapuolia? Kun toisaalta uhrihan Tunkiokin on. Saako hänen härskistä käytöksestä olla inhoissaan?

#126052 Ilmoita asiaton viesti
    tunkkitunkki
    Participant

Ehdottomasti Seija on paljon nätimpi ja paremmassa kunnossa kuin Tuksu, ihan nytkin. Ainakin jos FB-kuvaa katsoo. Jotain yhtäläisyyttä pintapuolisesti: molemmat tykkäävät pinkistä.

#126053 Ilmoita asiaton viesti
    Esikois-Dother
    Participant

Velli tarvitsisi uuden naisen. Kai täältä joku vapaaehtoinen löytyy? ? Nyt kaikki mukaan tekemään sille ilmoitus Tinderiin.

#126054 Ilmoita asiaton viesti
    ritax
    Participant

Ei mitään väärinkäytöstä pidä hyväksyä, mutta tuomitessa olisi hyvä edes hieman ymmärtää mistä on kyse. MN selitti asiat todella hyvin, kannattaa miettiä.

#126055 Ilmoita asiaton viesti
    Principeca'
    Participant

Kylläpäs täällä piisaa kyökkipsykologeja.

Minulla on ihan oma kokemus narsistista (ei puoliso). Irti pääseminen on tasan niin helppoa, että katkaisee yhteydet, kokonaan. Se on vielä helpompaa silloin, kun narsisti on etäällä eli ei samassa taloudessa ja näinhän on Tunkin ja Vellin kohdalla. Tunkki ei todellakaan ole 24/7 kuiskailemassa Vellin korvaan ja manipuloimassa. Siinä tilaa järjen valon syttymiselle.

Tunkin vertaaminen tavis narsistiin poikkeaa oleellisesti siinä, että Tunkista ja tämän tempauksista on varsin helppo löytää tietoa. Saa kyllä olla jossain määrin hitaalla käyvä, jos vielä uskoo jotain sen valheista. Eihän se muuta teet kuin valehtelee ja sen asian todentaminen on helppoa. Nimi  vaan hakukoneeseen, niin totuus löytyy ja helposti. Tavis narsistin kanssa homma ei ole ihan niin helppoa.

Mutta, Velli saa vapaasti tuhoutua Tunkin kynsissä, jos haluaa. Eläinten ostamisen akalle se saisi kuitenkin lopettaa. Eläinrääkkäyksen mahdollistaminen on anteeksiantamatonta.

Ja mitä tulee siihen, pitääkö uskoa Noita-Akkaa. Pitääkö lähtökohtaisesti uskoa ketään? Minulle on oikeastaan ihan sama, kuka N-A on. Hän on ainakin tuonut uutta twistia palstalle, kuka ikinä onkaan.

#126056 Ilmoita asiaton viesti
    Principeca'
    Participant

Ristiriitaa aiheuttaa mulle eniten uhrin edelleen uhraamat uhrit, lapset ja elikot. Jos ei ittensä takia riuhtaise vapaaksi niin ottaisi edes päätöskyvyttömiltä tuomion pois. Mutta ei. Saako siitä olla turhautunut vai syyllistänkö uhria? Vai kuoliaaksiymmärtääkö kaikkia osapuolia? Kun toisaalta uhrihan Tunkiokin on. Saako hänen härskistä käytöksestä olla inhoissaan?

Amen.

#126057 Ilmoita asiaton viesti
    noita-akka
    Participant

En ole  keskipisteessä,olen ulkoistanut itseni.Kun asuimme Loviisassa 2kertaa tuksu törmäsi meille vaikka olin kieltänyt.Pääsimme sitte muuttamaan tänne maanpakoon ja olen luovuttanut pojan suhteen myös.Elän omaa pikkuelämääni,olen saanut uusia ystäviä kun olen puhelias henkilö.Sitä pitää luovuttaa,kun on sen aika muuten tukka harmaantuu,ei vielä ole kuin muutama harmaa enkä ole koskaan värjännyt tukkaani.

#126059 Ilmoita asiaton viesti
    Minas
    Blocked

Metsänäädät hoi!

Ot, mietin että olen näädän ja ahman välimuoto. Tieni ylini, Bemarini editse, loikki pitkulainen melko iso näädänmallinen eläin. Väri oli musta/tumma-valkea-kirjava. Mäyrä ei ollut eikä supikoira, sen verran tunnistan karvakuonoja. Mikä se on? Olen varmaan se, kun näyttäytyi.

#126060 Ilmoita asiaton viesti
    rääkyjä'
    Participant

Veijolla ei taida olla ystäviä. Vanhemmat ovat hänet ”hyljänneet” Tuksun takia.

Ainoa ihminen, johon Veijo voi ”turvautua” ja joka edes hetkellisesti kiinnittää Veijoon huomiota, on Tuksu.

On siis ihan ymmärrettävää, että Veijo pitää Tuksusta kiinni ostamalla Tuksulle kaiken, mitä tämä vain keksii pyytää… Vai.

#126061 Ilmoita asiaton viesti
    Viihdekäyttäjä
    Participant

Nopean tarkastelun lopputuloksena; facen S. Lallilla on kaksi elossa olevaa lasta ja yksi kuollut lapsi. Onkos Veijolla todettu olevan sisaruksia?

(Taustalta terkkuja)

Edit. Kolme

#126062 Ilmoita asiaton viesti
    Minas
    Blocked

Ot jatkuu (( miksi muokkaukset hyppivät kuin näätäeläimet konsanaan.

Voisinko olla hilleri. Wikiin kurkistin. Hilleri on eurooppalainen näätäeläinlaji, joka on melko huonosti sopeutunut Suomen talviolosuhteisiin (passaa muhun). Ongelmaksi muodostuu lähinnä ravinnon saanti, ei niinkään kylmyys (sekin inhottaa). Tämän vuoksi hilleriä esiintyykin paljon asutuksen liepeillä ja paikoilla, joilla on helposti saatavilla ravintoa esimerkiksi tunkioiden lähettyviltä. ?‍♀️? Tiedän, pitäisi edelleen vähentää Tunkion seuraamista ettei tule liian liki. Varmaan pikku vinkki hipsuhilleriltä.)) Ot loppu.

#126063 Ilmoita asiaton viesti
    LindaPiia
    Participant

ArkkuEnkeli

Minas:

Tieni ylini, Bemarini editse, loikki pitkulainen melko iso näädänmallinen eläin. Väri oli musta/tumma-valkea-kirjava. Mäyrä ei ollut eikä supikoira, sen verran tunnistan karvakuonoja. Mikä se on? Olen varmaan se, kun näyttäytyi.

Minas, ystäväni kyselee höpsöjä. Se oli ArkkuEnkeli itse Kaniturkissaan. Hän on ottanut sen Velliltä pois, koska Taivaassa se on nyt muotia.

mietin että olen näädän ja ahman välimuoto.

Olet siis näädän ja ahman välimuoto. Naama?

edit: keksin liikaa noloja ”naama-juttuja”. Enkä ole edes naamat.

Ehkä ensi lauantaina yöllä.

#126064 Ilmoita asiaton viesti
    Minas
    Blocked

Keksin liikaa noloja ”naama-juttuja”. Enkä ole edes naamat.

I feel u. Naamakirja:

#126065 Ilmoita asiaton viesti
    sopulisisko
    Participant

Eiks Tunkki jossain julkisessa puheenvuorossaan sanonut, että Vellillä on julma äiti?

No, Johannan mielestä kaikki he, jotka eivät kritiikittömästi ihaile, palvo ja palvele Johannaa, kyseenalaistamatta suostu kaikkiin Johannan palvelu- ja hankintapyyntöihin, ovat ilkeitä. Ne, jotka ovat eri mieltä, ovat julmia vääräuskoisia, ateistidemonisia psykopaatteja ja narsisteja.

Kyllähän siinä niin voi käydä, että kiltti ihminen ihan huomaamattaan saattaa joutua tilanteeseen, jota ei enää hallitse. Kun käytetään uhkailua, mielistelyä, itsesääliä… välillä vilautellaan itsarikorttia (tapan itseni, jos jätät mut), uhriutumista (kaikki ovat aina olleet minua vastaan, minulla on tämä sairaus, isänikin on sairas… tms.), mielistelyä (olet parasta mitä minulle on tapahtunut, rakastan sinua), lahjontaa (lupaan, että minä… jos sinä…), syyllistämistä (en olisi näin tehnyt, mutta kun sinä… ). Siinä ei oikeastaan pelastautuakseen voi muuta, kuin kylmästi jättää reagoimatta mihinkään narsistin vaikutusyritykseen. Ja helppoa se ei varmaankaan aina ole, syyllisyys piinaa, että olinkohan liian julma, kun sillä toisella menee niin huonosti. Jne jne. Hirvee peli.

Ja Johannalla oletettavasti manipulointikeinoja riittää. Tai ainakin sellaisen käsityksen olen saanut tätä stooria seuratessa.

Saahan se Lalli käyttää omat rahansa ihan miten haluaa. Mitäpä se minulle sinänsä kuuluu. Mutta sitä sydämettömyyttä kyllä ihmettelen, että on mahdollistanut niiden koirien rääkkäyksen ja suostunut kustantamaan lisää rääkättäviä. Kanadasta hommattu koira oli riman alitus, mutta sekään ei riittänyt, vaan piti kustantaa lisää leluja prinsessalle.

Johanna jättäisi Lallin heti, jos jostain ilmaantuisi se haaveilemansa ulkomaalainen karismaattisen pankkitilin omaava mies. Hui hai jäisi Loviisan poika persaukisena ihmettelemään, että minnekäs se frouva hävisi. Eiköhän Johannalla ole edelleen jonkinlainen haku päällä, ett jos sitten kuitenkin sattuisi jostain löytymään parempi statisti prinsessahääleikin sulhasen rooliin.

Kyllähän sen kaikki tietävät – Johanna itse ja hänen vanhempansa mukaan lukien – että tuo ”suhde” on Johannan puolelta silkka tilapäisratkaisuyritys asunnottomuuteen ja toimeentuloon sekä prinsessaleikki.

PS. OT: Se nyt on ihan sama sinänsä kuka kukin on ja mikä on motiivi tänne kirjoitella. Tämä on kaikkien osalta melko nolo ”harrastus”, joten ei pitäisi olla kenelläkään varaa arvostella millään lailla ketään tänne kirjoittelevia. Jos alkaa liikaa nyrppiä Tuksu stoorin päähenkilö tai tarinassa mukana olevat sivuhenkilöt, ni sitt on parempi vaihtaa kanavaa vaikka pikku kakkosen puolelle.

Viewing 15 posts - 436 through 450 (of 1,038 total)
  • The topic ‘Johanna Tukiainen Vol. 168’ is closed to new replies.