Johanna Tukiainen Vol. 168

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 168

Viewing 15 posts - 466 through 480 (of 1,038 total)
  • Author
    PKS1
    Blocked

OT Juhani.

Juhani Peltonen oli edesmennyt (1941-1998) kirjailija jonka ehkä tunnetuin hahmo oli ylivertainen urheilusankari ”Elmo”. Kirjoitti sellaisia tragikoomisia juttuja jotka olivat siedettävän mittaisia lukea. Syntyi Helsingissä ja kuoli Lopella.

#126084 Ilmoita asiaton viesti
    ihan oikeesti
    Participant

@Raakyja – ”Vanhemmat ovat hänet ”hyljänneet” Tuksun takia.” Itsesuojeluvaisto. Aivan oikein etta pidetaan etaisyytta lapsiin mikali on vaara etta oma elama tuhotaan siina sivussa.

Minun sukulaisissa on myos naita hairiintyneita ja lahisuvussa on aivan ihana sukulainen johon (vai pitaisko sanoa keneen? Mun suomen kieli huononee vuosi vuodelta) en enaa voi pitaa yheytta koska hanen vaimonsa on narsisti. Tama nainen kayttaa sukulaisuus/ystavyys -suhteita kuten shakkinappuloita ja sen tiedan etta jos pidemman aikaa joutuisin olemaan samassa seurassa niin pimahtaisin varmasti ja huutaisin ammalle suoraa mita he*vettia se on tehnyt muiden lahisukulaisten elamista.

Hanen lapsensa mukaan luettuna ovat saaneet kokea mita he*vettia hanen kanssa elaminen on, onneksi nyt vanhimmat ovat alkaneet ottamaan etaisyytta myos, mutta isan takia on vahan vaikea kokonaan katkaista valeja. Eli parempi pysytella loitolla vain ja yrittaa takoa jarkea muiden sukulaisten paihin kun niiden kanssa on tekemisissa. Surullista mutta totta.

@Noita-akka, mita Veijo itse sanoo suhteestaan Tuksuun? Onko se hanen mielestaan tosirakkautta vai onko Veijo vain ns. koukussa siihen etta on ”joku vierella”? Itse olen ollut sinkkuna jo aika kauan, kun ei vain jaksa kiinnostaa hakea uutta kumppania aktiivisesti ja mun asenne on se etta jos on tarkoitus niin se oikea henkilo tulee vastaan jossain vaiheessa. Muutama ns. tarjous on tullut sinkkuvuosien aikana (okei rehellisesti siita on viisi vuotta kun erosin viimeisesta kaverista) mutta kemiat ei oo ollut samalla tasolla….eli ennemmin olen ilman kuin tyytyisin ns. toiseksi parhaaseen ratkaisuun. 🙂

#126085 Ilmoita asiaton viesti
    maapalvelun neiti
    Participant

Johanna Mia Tukiainen

5. lokakuuta 2017 · 

Juhannuksena 2017 Porvoossa kihlattuni Veijon kanssa; romanttinen illallinen ja kiharaisella tukalla olin Tukholmassa ??? Midsommar i Porvoo, Finland. Tillsammans med en man, som jag är förlovad ? med tillsammans.

Ihailkaamme tuota Tuksun upeaa kirjallista ulosantia. Kahdella kielellä täysin sujuvaa sekoilua. Ei näytä Velli kovasti kärsivältä ainakaan kuvaushetkellä. Hymyilee kuin istuisi kaktuksen päällä. Risti on kaulassa. Kärsi sinä maan matonen, kirkkaamman kruunun saat.

#126086 Ilmoita asiaton viesti
    Sopulisko
    Participant

Minä olin laivalla Tukholmassa.

Tuksu oli kiharaisella tukalla Tukholmassa…

Mitenkähän se onnistui? Matkustaminen siis? Entä jos kiharainen tukka olisi suoristunut kesken matkan? Olisko reissu jääny kesken?

#126087 Ilmoita asiaton viesti
    ihan oikeesti
    Participant

^^Veijosta saisi ihan edustavan miehen kun vahan skarppais ja laittais jonkun pukupaidan paalle (ei silla, retrovaatteethan on taas muodissa…eli tuo menis ihan hyvin vapaa-ajan vaatteina). Senkaan takia en jaksa ymmartaa miksi Veijo ei katkaise yhteydenpitoa Tuksun kanssa…

#126088 Ilmoita asiaton viesti
    dir.canttori
    Participant

Veijo tartu kiinni!

Kyllä Taidekeskus Lallilaan tarvittaisiin ehtoisa emäntä, ja oikein harmittelen jos Veijo ei ymmärrä onnensa perään.

Siitä vaan naimisiin ja kiiruusti ennenkuin kalmo kylmenee: Tuksuhan tuskin juoppona monisairaana muutamaa vuotta enempää ehtoisana emäntänä polkujansa tallailee. Tästä aukenee Lallilan pojalle tiet paremman väen piiriin: perittävää löytyy Jollaksesta jos Ihan Ruotsistakin asti.

Go Veijo, go!

#126089 Ilmoita asiaton viesti
    maapalvelun neiti
    Participant

Noita-akka, tämä nyt on aivan hölmö kysymys, ei ole pakko vastata. Minua jäi kiinnostamaan se, miksi Veijo puhuu sillälailla kuin puhuu? Onko jotain tapahtunut, onnettomuus tai sairaus taustalla? Voisiko asiaa vielä yrittää hoitaa tai korjata?

#126090 Ilmoita asiaton viesti
    LaJollas
    Participant

Apua mitä tapahtuu? Kännykkä jäi kotiin yhdeksi työpäiväksi ja nyt on keskustelu edennyt ainakin 10 sivua.. OMG! Mulla on niin perjantai-illan suunnitelmat selvillä; (sic) luen palstaa ja juon alko 0 freetä. Jee, näädät!

#126091 Ilmoita asiaton viesti
    rääkyjä'
    Participant

Tuo Tuksun juhannuspostaus Veijoineen on siinä mielessä mielenkiintoinen, että Tuksu vietti juhannuksen 2017 myös vanhempiensa ja tätiensä kanssa Varkaudessa…

Kuvissa oli tädeille laitettuja Israelista ostettuja kukkaseppeleitä.

Juhannusaattona grillattiin, mutta syötiin sisällä kylmyyden takia. Illalla turkki päällä tansseihin. Juhannuspäivänä käytiin Varkaudessa haudoilla. Tuksu puhui päivittäin kielillä. Ja palasi Helsinkiin 29.06.2017.

Mutta siis kipaisi ilmeisesti jossain vaiheessa Porvoossa syömässä ja romantiseeraamassa… Tai sitten muisti taas väärin ajankohdan.

Omaelämäkertaa odotellessa…

#126098 Ilmoita asiaton viesti
    Leinikki
    Participant

Veijo on tuossa kuvassa liki onnellisen näköinen.  Hienoinen hymynkare ja elävät leikkisät silmät.  Kuva otettu ennen kuin tunkio tuli hulluksi syksyllä maijaamissa ja samaa hulluutta edelleen.  Tuolloin vielä suhde toimi jotenkin. (2015 )

Varauksella tuo vuosi, sillä näköjään tunkero itse muistaa kuvan 2017.?

Tunkio ei ole päivittänyt faceaan moneen päivään, eikä instakaan. Onkohan lyhyestä virsi kaunis.  Banni takaisin.

Noita-Akkaa en pidä todellakaan ilkeänä ja toisia kiusaavana ihmisenä.  Tunkio tuhonnut monia ihmissuhteita ja ihmisiä.  Oma perhekin hylännyt osittain.  Ruotsiin sillä ei ole asiaa, kun lähestymiskielto.   Äiti pelkää tytärtään.  Pikku sisko pelkää isosiskoa.  Paappa unohtanut kaiken menneen, että tunkio voi liverrellä ja valehdella mitä tahansa.

Siinä on ilkeä ja kiero ihminen, jolla ei ole yhtään ystävää.  Veijo lienee, mutta vain rahan antajana ja laskujen maksajana.

Monia oikein hyviä kommentteja narskuista.  Joillakin oma kokemus taustalla.    Inhoan vielä enemmän  tuota törkykasaa.  Kun sen itsensä pitäisi lähteä pois, niin käy että toiset lähtevät. Näin kävi Mikan kanssa ja monien sen ystävien.  Oma isäkin vielä ollessaan järissään hääti tyttärensä.  Oma äiti pelkää tytärtään, kun väkivaltaa myös äitiä kohtaan.

Tuollainen tyhmä, jonninjoutava pyrkyri julkkis saa ihmiset pois omista kodeistaan.   Pitää osata olla manipuloija ja kiero.  Tyhmä ei ole kieroiluissaan, sillä oma suu on tärkein.  Vie vaikka jäätelön lapsen suusta.

On saanut Veijon vanhemmat muuttamaan muualle, ottamaan etäisyyttä törkymöykystä.    Uskovaa esittää.  Ja tosiaan se pelkää kuollakseen sitä ”helvetin ” kokemusta.  Juoppohullu, joka ei tajua tilaansa.

Tulee ihan pala kurkkuun, kun ajattelen Veijoa ja hänen vanhempiaaan.  Mitä tuo niljake saanut aikaiseksi.  Veijo on yksin.  Varmaan Veijo ei ole ajatellut tälläistä käyvän suhteessa tunkioon.   Tuksu on liian hyvä nimi häätöbarbille.

Veijon äitinä minä nolaisin täysin tuon riiviön.  Lehdille ilmottaisin, kuinka sulhasen äidiltä kiristetään rahaa, että ei ota sulhasta aviomiehekseen. Saisi hyviä lehtien lööppejä.  Sitä saa mitä tilaa.  Omaa pärstää niin kovasti yrittää tellätä lehtiin ja televisioon.  Uskis piireissä heti puhujaksi.  Minä olen paras puhuja, kehuu sitten tuohon tyyliin itseään.   Tunkio ei osaa hävetä mitään.  Mutta kiristys on rikos ja aihetodisteita riittää niin Veijolla kuin äidillään.  Tekstiviestit  vain pidettävä visusti tallessa.  Ja maksetut laskut.

Marja muorikin tietää ja on kirjoittanut, että tunkki kuuluisi sairaalaan, että on mielisairas.  Vankila on toinen paikka.   Ihan ihme, että vapaana kulkee ja pitää isäänsä tuossa  lätissä.   Kuvottavaa, kun Marja tietää asunnon kunnon.

OT

Lumikko on myös näätä.

OT

Minä otin etäisyyttä kiusaajaani 600 km. Henki olisi mennyt toiselta ajan kanssa siinä suhteessa.  Selvänä pahoinpiteli ja mustasukkaisena kävi työpaikallani katsomassa millaisia miehiä siellä käy.  Uhkasi laittaa minut lihoiksi. Nuuski ja haisteli vaattteeni, että onko toisen miehen hajua. Kun oli humalassa, minä annoin takaisin. Veti itsensä  niin tilttiin, että ei pysynyt pystyssä. Löin takaisin. ( siltä  meni   muisti myös, että mustelmista sanoin, kaaduit portaissa)  Löysin leipäveitsen ja puukkoja paikoista, jonne ne eivät kuuluneet, minä lähdin yön selkään.  Ensin kotiin ja hain uuden työpaikan.  Kun olin asunnon saanut, kävin pakettiautolla omat  tavarani pois.  Kahden ison miehen kanssa.  Ei ollut paikalla.  Kyllä se oma henki on kallis, kun vain yksi elämä.

#126104 Ilmoita asiaton viesti
    Leinikki
    Participant

Minusta tuo  kuva on vanhempi kuin juhannus 2017.  Pitää vilkaista tunkin kuvagalleriaa.

Veijosta vähän kuvia.  2015 oli Veijolla lyhyt tukka ja tunkilla kiharat peruukissa.

Juhannus 2017 on mökiltä kuvattu. Mamma grillaa pihvejä ja siskoilla kukkaseppeleet päässä.  Veijosta ei edes varjoa.  Milloin se olisi Porvoossa ollut ?

#126108 Ilmoita asiaton viesti
    Esikois-Dother
    Participant

Semmosta tässä vaan mietin, että olisi niin ihana päästä pönkimään Rääkyn dokumentteja ja arkistoja ?

edit. Mia Marista puhuttaessa todennäköisesti enemmänkin DOKU-mentteja.

#126115 Ilmoita asiaton viesti
    rääkyjä'
    Participant

Leinikki: Minusta tuo  kuva on vanhempi kuin juhannus 2017.  Pitää vilkaista tunkin kuvagalleriaa.

Tuksu on julkaissut tuon kuvan myös tekstillä: ”Veijo joka on kihlattuni Porvoossa illallisella kanssani kesällä 2017. My fiance having dinner with me in Porvoo in July 2017.”

#126116 Ilmoita asiaton viesti

NyhtöVellillä oli mahdollisuus tpimia KERRANKIN oikein ja saatuaan koirat hoitpon ja todettuaan ettei pysty niistä huolehtimaan niin olisi vaan soittanut elpinsuojeluun ja luovuttanut koirat asiantuntevaan hoitoon ammattilaisille. Mutta ei, kosk Mannaryyni on MAHDOLISTAJA ja mahdollistanut niin monen koiran kärsimyksen ja jopa kuoleman.

Joku mietti että olisin koirat saanut turvaan. En tiedä onko ne saatu jo. Olen vain parhaani yrittänyt, viranomaisten kautta. Toivon todella että piilotetut koirat on löydetty ja takavarikoitu.

#126117 Ilmoita asiaton viesti
    Minas
    Blocked

Yöllistä random mietintää.

On pahis ja on hyvis. Pahis haluaa alistaa ja hyvis tykkää alistua. Molemmat ovat (aiempien) olosuhteidensa uhreja (tai random faktorin x, kohteita.) Kumpi on parempi uhri? Molemmat ainakin tarvitaan, että yhtälö toteutuu, ja kärsimys jatkuu.

Voishan joku tehdä sille jotain asap, mutta pahis ei tykkää ja hyvis ei halua.

Mietintää vois jatkaa, mutta hyv yöt.

Viewing 15 posts - 466 through 480 (of 1,038 total)
  • The topic ‘Johanna Tukiainen Vol. 168’ is closed to new replies.