Johanna Tukiainen Vol. 168

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 168

Viewing 15 posts - 1,021 through 1,035 (of 1,039 total)
  • Author
    ritax
    Participant

Minusta tosi kiva itseni kannalta, ettei kovasti enää kiinnosta tämä sammunut tähti. Minua kun ei vaan kiinnostanut alun alkujaankaan itse kehitellä tarinoita miten tämä juttu etenee. Minulle on aina riittänyt Tuksun hölmöilyt ja nekin alkaa olla jo niin hölmöjä että keskustelu niistä oletuksista ei enää kannusta harrastukseen. Kiitos kaikille oikean tiedon tuojille 🙂

#126938 Ilmoita asiaton viesti
    Cat E. Ellinen
    Participant

Anteeksi, en ole ehtinyt vollin loppuun. Olette ehkä viimein huomanneet kädenvääntäjä Velli-Ryynin?

#126940 Ilmoita asiaton viesti
    ihan oikeesti
    Participant

@Sopulisko – ”On se Tunkero voinut silloin kännissä ”yhren pöllin vetästä” koska moni muukin julkkis poltteli Marpoloughia. Pitihän sitä tuntea olevansa porukoissa. Vaan vituixhan se taas meni…”

No totta puhuen, niinhan se meni sen vauvatalkki-viivojen kanssa silloin aikanaan – veti nenan kautta ja luuli etta kyseessa oli kovempaa kamaa ja sanoi etta muualla oli parempaa.. 🙂 Ei kiesus.

#126941 Ilmoita asiaton viesti
    ihan oikeesti
    Participant

@ritax – muutin ulkomaille vuosia (lue: vuosikymmenen ja risat tai pari) ennen kuin Tuksusta oli kukaan koskaan kuullutkaan. Nykasen Matin nettiuutisia joskus seuratessani tormasin Tuksun juttuihin ja jain koukkuun…on se sen verran ihmeellinen ihminen. 😀 Luulen etta tama palsta kuolee nopeasti mikali Albertilta muuton jalkeen ei ihmeempia tapahdu. Ja siihen loppuu myos Tuksun tulot.. No, oli ajankulua muutaman vuoden ajan, jos ei muuta. 🙂

#126942 Ilmoita asiaton viesti
    Prinsessa69
    Participant

Joku taas palstalla jauhoi Uppsalan Opiston historiasta. On kuulemma niin vanha, että suomalaiset asuivat vielä bambumajoissa. Siksi siis opistoa ei saa haukkua.

Mitäs sanot sitten näistä vuoristopaimentolaisten opinahjoista. Siis kartalla tarkemmin tuo alue, missä Isis, sun muut pitävät majaansa. Siellähän oli sivistys ainutlaatuista jo silloin, kun Uppsalassa vasta keksittiin nelikulmainen pyörä.

Pysytäänkö HutZun hullunkurisessa perseessä.

#126944 Ilmoita asiaton viesti
    lamu-urinaali
    Participant

Ei ole velliä Cat E. Ellisen videolla, senhän kaikki täällä ties mutta siitä nyt ajattelin kirjoitella miten hullua on, että äijät väsää videon, jolle toivoo miljuunia katsojia. Ihan vaan rahasta ja sitten mainostusta sinne, tänne. Ihan päätöntä-

#126946 Ilmoita asiaton viesti
    Puhemies
    Participant

Oi anteeksi kaikki muut pienet johannat paitsi se yksi iso, one and only 🙂

#126947 Ilmoita asiaton viesti
    maapalvelun neiti
    Participant

Tuonne vaan tukkalokki revankelioimaan ja sitä rikasta yritysjohtajaa metsästämään:

Vapaaehtoistyöhön Israeliin!

#126948 Ilmoita asiaton viesti
    ritax
    Participant

Ihan oikeesti

Totta, onhan Tuksu ihan omaa luokkaansa ja ei ihme, että siihen koukuttui seuraamaan. Mä aloitin joskus ”Tuksu menee naimisiin” aikoihin. Sen jälkeinen aika oli ihan hulvatonta keikkailua Arto monologeineen. Tuksu haukkui äijää ja äijä jossain taustalla piparipuvussa. Olihan se niin hullua, että mä uskoin olevan käsikirjoitettua ovelaa esitystä, mutta ei! Se oli ihan tuksua vaan, mutta silloin se oli edes elossa :-\

Nykyjään tyypin ei voi sanoa olevan edes elossa. Ei tee yhtään mitään ja ainoa monologi on ”Tuksua arvostelleet joutuu kuutioon, myötäilijät pääsee taivaan bileisiin jossa kristallit hehkuu ja maljoja nostetaan Tuksun kauneudelle* Hoitoon sanon minä! Ainoa mikä enää jaksaa kiinnostaa on voiko tuosta tilasta edes parantua ja jos voi miltä se tuntuu vuosien sekoilun jälkeen?

#126949 Ilmoita asiaton viesti
    Hattivatti
    Participant

O.Tselotti, saat anteeksi 😀

#126951 Ilmoita asiaton viesti
    mhk1
    Participant

Kyllä on kutkuttava ajatus, että Tuksu on oikeasti saanut kämpän jostain Helsingistä ja se olisikin mun naapurissa! Kyllä saisitte raporttia ahkerasti :D.  No, kuten moni jo mainitsi, ainoastaan Vellin tai vanhempiensa nimellä vuokrattuna tuo voisi olla mahdollista. Missään nimessä Tuksu ei omalla nimellään saa yhtään mitään kämppää.

Mietin tuon Tuksun reissuja. Kyllä on säälittävää, että sillä ei ole yhtään ystävää, ei edes puolituttua kaveria, jonka kanssa vois reissata. Siskokin hommannut lähestymiskiellon.  Kyllähän nyt normaalisti lomaillaan sen oman rakkaan kanssa, tai hyvän ystävän/kaveriporukan kanssa, tai sen siskon kanssa. Tuksulla ei ole mitään näistä. Ei taida edes homppeliporukasta enää löytyä vapaaehtoisia.

En mä sillä, äiti-tytär reissut on varmasti kivoja ja ok (RIP oma äiti), mutta Tuksulla kun ei ole vaihtoehtoja reissukavereiksi, vain äippä ja iskä. Lähes 40v nainen, ei yhtään ystävää tai kaveria.

#126952 Ilmoita asiaton viesti

”No totta puhuen, niinhan se meni sen vauvatalkki-viivojen kanssa silloin aikanaan – veti nenan kautta ja luuli etta kyseessa oli kovempaa kamaa ja sanoi etta muualla oli parempaa.. ? Ei kiesus.”

(Ihan oikeesti)  Kiitos!

Heh! Minäkin muistan sen jutun. Tuksu totesi näin: ”Miamissa oli parempaa.” Tietenkin Miamissa on kaikki parempaa ja suurempaa. 🙂 Jopa Miamin slummit, soppajonot, asunnottomat jotka asuvat autoissaan, kaduilla tai teltoissa, eli ongelmat ovat suurempia.  Rikollisuus on myös suurempaa (parempaa? :). [moderoitu]

Lisäksi vielä tuohon…ihan sokerina pohjalla. Ei sosiaaliturvaa ja jos ei ole vakuutuksia, niin miten sairastaa? Saa vain jotain ruokakuponkeja. Tuksun ihailema USA on kaikkea muuta kuin ihannemaa. Se on hyvä niille joilla on hyväpalkkainen työ, hyvä koulutus, perittyä rahaa, vakuutukset kunnossa ja kunnon asunto hyvällä alueella. Mielellään vielä ns. valkoinen naama. 🙂 Jos työpaikka menee alta (kuten miljoonille on käynyt) niin köyhyyskierre on valmis. Detroit, Cleveland jne jne. Rappeutuneita kaupunkeja, asunnottomia ja isokin perhe saattaa joutua muuttamaan johonkin rähjäiseen motelliin. Youtube.comista löytyy todella valtava määrä dokkareita ja ihmisten omia tarinoita kuinka heistä tuli äkkiä köyhiä ja asunnottomia.

Trump väittää kiinalaisten vieneen kaikki työpaikat. Kyllä karavaanikapitalistit veivät itse tehtaat ja työpaikat Meksikoon (NAFTA sopimus) ja Kiinaan. Ei niitä Kiina vienyt väkisin. Miksi maksaa edes 8 dollaria tunti, kun Kiinassa tekee sillä rahalla jo vaikka koko päivän töitä?

Siinä se – USA – Tuksun ihannemaa.

#126953 Ilmoita asiaton viesti
    ArttuS
    Participant

Onko Suuri Tempaus alkanut, kun illuminaatti Face ja Insta on suoraan kaatuneet.

#126954 Ilmoita asiaton viesti
    Kade
    Participant

Onko instakin kaatunut?

#126955 Ilmoita asiaton viesti
    ArttuS
    Participant

Jep, ei lataa uusia näkyviin

Viewing 15 posts - 1,021 through 1,035 (of 1,039 total)
  • The topic ‘Johanna Tukiainen Vol. 168’ is closed to new replies.