Johanna Tukiainen Vol. 170

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 170

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 1,227 total)
  • Author
    Moderaattori
    Moderator

Vol. 170 alkaa tästä.

Mode

#128717 Ilmoita asiaton viesti
    JoopDeHoop
    Participant

Kumma juttu. Jos kerta kaikilla T:n klaanilla on taloudellisia ongelmia, niin miksi täytyy tuhlata rahaa matkoihin tai merkkivaatteisiin?

Niin ainahan sitä pitää näyttää ulkopuolisille että kaikki on ok vaikkei olisikaan, muutamia tälläisiä tapauksia on omassa kaveripiirissäkin, ei vaan haluta ymv myöntää että nyt menee huonosti vaan pitää pitää kulissia yllä vaikka väkisin..

#128718 Ilmoita asiaton viesti
    JoopDeHoop
    Participant

Syyskoira: Äskeisessä vollissa teki samaa minulle, vaikka mitä kirjoitti niin tekstiä ei tullut näkyviin.. mikä liekkin sitten  bugaa…

#128719 Ilmoita asiaton viesti
    Syyskoira
    Participant

Joo no nyt toimii. ? Joop. Mikä on kenenkään omaisuutta, onkin kohta Tuksun. Jopa tätien asumisoikeusasunto Ruotsissa tai Udin tai ”Mikan faijan BMW”. Siihen ei taida asianosaisilla olla mitään sanomista. ?

#128720 Ilmoita asiaton viesti
    Soopelsson
    Participant

Olisiko joku sisarusparvesta täyttänyt pyöreitä – esmes 70 – ja nyt lähdetään risteilylle ?

Noiden hinnat on tullu alas. Paljon alle tonnilla onnistuu pitkä reissu hyvin Karibialle. Välimerelle pääsee viissatasella.

http://kryssningscenter.se/kampanjer/

#128721 Ilmoita asiaton viesti
    ♠ Prozac ♠
    Participant

Kuka ottanut kuvan?
    Paperilehdessä kääk juoruissa, sorry kuvan laatu, muka 2vko.a aikaa??

jpg

jpg

jpg

#128722 Ilmoita asiaton viesti
    Soopelsson
    Participant

Velli ja koirat saattoivat possun satamaan, olivat seurana laivalla ja seilasivat sitten takaisin Loviisaan????????

Vellin nimellä otettu hytti jos possu ei pääse enää Sillinkillekään????

#128723 Ilmoita asiaton viesti
    kanadannäätä
    Participant

Häätöpossu näköjään itse antanut vinkin sevenille ja 777 egeä kilahti meikkipussin pohjalle. Yhtään laatikkoa tuo eukko ei ole alas kantanut ja eiköhän toi kuvakin ole otettu ennen muuttomiesten tuloa ihan rahastusmielessä.

#128724 Ilmoita asiaton viesti
    ♠ Prozac ♠
    Participant

Sivuposeeraus

Kyllä ne miekkataksit ihan kaksinkappalein oli tarkastamassa Tunkin lähtemistä kun oli saanut häädön, näin kirjoittaa seveni. 😀 Hyvä kun sait kuvan otettua! ♥

kanadannäätä

Samaa mieltä, pisti juurikin ihmetyttämään toi kuva, meikit, mekko, tukka auki ym…poseeraus laatikko kädessä!?
    PAP.in ottamissa kuvissa epäsiisti Tunkki lähtee koirat sylissä tukka poninhännällä!!  Opiskelijamuutto pojista tuskin kukaan ottanut, jos olisi ottanut tulisi lähtö muuttohommista??

jpg

#128725 Ilmoita asiaton viesti
    Kiiltomatonen
    Participant

”Tätini ja minä omistamme asunnon Lidingössä, ja saan yhdeltä heistä myös muuttoapua ? tai olemme osakkaina, emme omista sitä. En olisi muuten saanut vuokra-asuntoa ilman sukulaistani”.

Nytpä onpi maailmankirjat sekaisin, kun TuOksu suoltaa valhetta näppikseltään ja siinä samassa lauseessa alkaa jo perumaan, että eekäkö… Omistan-olen osakkaana-emme omista->vuokra-asunto. Yhtäkaikki, yhtälö ihan vithurallaan kuin päätähden peruukki toissavuonna. Tämäkö on se valkopinkki asunto omalla saunalla? Tuskin.

Ja nyt itse häätö on sitten uusimman version mukaan saatu kahden viikon varoitusajalla. Ei pidä paikkaansa Tukiaisen laalaa-maassa eikä SuAmessakaan. Mutta eipä Sevendays Magazine olekaan tunnettu siitä, että faktoja paljon tsekattaisiin etu- taikka jälkikäteen. Asia on presiis niin kuin jututettava julkimo sanoo. No, ihan kivasti 777 euroa suAraan meikkipussiiNI ja vielä kuvan kera. Siinä hyppäsi taas monitaitotähtemme liukumiinaan. Seliselitteli asuntokatselmuksen aikaan, miten ei ole mitää jäteröykkiöitä yms tmv jne vaan on vaatepinoja odottamassa viemistä kierrätykseen, hyväntekeväisyyteen ja itselle. Siinähän ne levinneet röykkiöt, useita viikkoja k. o. häppeningin jälkeen. Imuri sievästi melkein peitetty kasan alle. ”En ehtinyt pakkaamaan” mutta somessa kerrottiin, että pakkaaminen melkein tehty.

Huvittaa myÄs tuo ”kuvasta puuttuu” -hokema. Kuvastahan ei puutu ketään, ei tätiä eikä Forbesin miljoonamiestä, siinä on just ne, jotka kuvaan on rajattu. Naurattaa tuo tukiaainen pöytä (vrt. Sollenholman keittiökuvat): etualalla muka fiiniä, ryönää taaempana… Ei meillä vaan. Mutta enpä olekaan Hupsalan ekonoomi.

#128726 Ilmoita asiaton viesti
    Herjaava IP-osoite
    Participant

Herjaavalle on sen verran ilmaantunut luppoaikaa että vaihteeksi on päästy näitäkin jatkamaan. Tarina jatkuu epäsäännöllisen säännöllisesti, ei välttämättä joka päivä eikä edes joka viikko mutta tarkoitus on saattaa muuttosaaga päätökseen.

#128727 Ilmoita asiaton viesti
    Soopelsson
    Participant

Kuvan on ottanut selvästi MölliOlli, koska samalla koltulla oltiin Rivoleton edessä poseeraamassa.  Eli Olli sai rahat ja niillä istuttiin ravintoloissa syömässä ja juomassa. Olli sai summasta ehkä satasen itselleen, loput vei possu.

#128728 Ilmoita asiaton viesti
    Soopelsson
    Participant

#128729 Ilmoita asiaton viesti
    Syyskoira
    Participant

Tuksu: ”En EHTINYT pakkaamaan”

????????

#128730 Ilmoita asiaton viesti
    Soopelsson
    Participant

””Nyt olen baarissa ja muutto on lähestulkoon tehty. Me ollaan kavereiden kanssa täällä, mutta mun kaverit jänistää ja he eivät halua tulla mukaan kuvaan. Ja siitä mä oon vähän loukkaantunut.” 

Oli MölliOllin kanssa syömässä ja Olli kävi Alkossa hakemassa possulle yöpulloja.

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 1,227 total)
  • The topic ‘Johanna Tukiainen Vol. 170’ is closed to new replies.