Johanna Tukiainen Vol. 170

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 170

Viewing 15 posts - 556 through 570 (of 1,226 total)
  • Author
    Ahteripunkki
    Participant

Mahtavaa Sivuposeeraus!!

#129427 Ilmoita asiaton viesti
    Sivuposeeraus
    Participant

Asuntoon oli jäänyt jostain syystä mm. täysleveä sijauspatja, miksiköhän sitä ei oltu otettu mukaan. Ruskea kirjahylly taitaa olla purettuna tuossa, sitten on kainalosauvat(!). Joku iso lipasto oli jätetty sekä mäntyinen kaappi, jotka on kuvassa jo piilossa muiden rojujen takana kera aiemmin bongattujen Ikean kassien ym. Mitäköhän tuossa roskiksessa on yök.

#129428 Ilmoita asiaton viesti
    Ahteripunkki
    Participant

Sivuposeeraukselle pitäisi luovuttaa näätäyhteisön karvainen kunniamerkki!

Mitähän nuo luulevat noista romuista kostuvansa ”realisoimalla”. Kaatopaikkakuormahan tuo on.

#129429 Ilmoita asiaton viesti
    Sivuposeeraus
    Participant

Firman nettisivuilta kävin lukemassa, että heidän yhteistyökumppaneitaan ovat mm. viranomaiset. Poltettavaksi noi on varmasti menossa, kai jugendsohva ja melkein-ainakin-Tempur-sijauspatja olisi muuten suojattu 😀

#129431 Ilmoita asiaton viesti
    Ahteripunkki
    Participant

Siellä on taatusti kuoriaisyhdyskunta tuolla sohvan kätköissä. Kiintoisa pala historiaa eittämättä.

#129432 Ilmoita asiaton viesti
    Rienaaja
    Participant
    #129433 Ilmoita asiaton viesti

Ei taida olla tuolla hienolla nahkasohvalla mitään arvoa? Kuka sellaisen ottaisi kotiinsa haisemaan? Koirien kusema ja paskoma. Mukana näyttää olevan aidosta lastulevystä tehtyjä hyllyjä. Kelpaavat korkeintaan energian/kaukolämmön tuottamiseen. Tuossa vihreässä erikoislaatikossa on tietenkin lukittuna JMMT:n arvokkaat kultakorut ja jalokivet. Niitä löytyi satoja kiloja rättikasojen alta. Lisäksi löytyi runsaasti niitä tavaroita joita ystävät/kaverit ovat jo vuosikausia sitten varastaneet. Aina syytettiin jotain varkaaksi. Aina katosi jotain. Matkoilla hän onnistui kadottamaan joko kameransa, kännynsä tai passinsa. Syy oli aina varkaiden. Omaa huolimattomuutta ei se tietenkään voinut olla. Jullen passi muka varastettiin erään Thaimaan-matkan yhteydessä ja Jullen piti matkustaa Bangkokiin Suomen suurlähetystöön hankkimaan uusi passi. Tuksu ei auttanut sisartaan, vaan pysytteli itse rannalla pullojen kanssa.

Rättikasojen alta on varmaan löytynyt pari muumioitunutta koiranraatoa? 🙂  ”Ai…sielläkö ne olivatkin?! Mä kun luulin, että mä myin noi sille ja sille.”

#129434 Ilmoita asiaton viesti
    Puhemies
    Participant

Snapin arvon romahtamisen lähes 660 miljoonalla aiheutti Rihannan kritiikki, ei Kardashianin. Pieni pilkunnussinta vaan, ei merkitystä tuksuaaniseen menoon. Siellä Paksun Tytön henkilökohtaiseen pörssiin vaikuttaa vain 40-numeroiset Ted Bakerin aamutossut (arvo noin 50 euroa?).

#129435 Ilmoita asiaton viesti
    kanadannäätä
    Participant

Tuksulogian kand.

”Ei taida olla tuolla hienolla nahkasohvalla mitään arvoa? Kuka sellaisen ottaisi kotiinsa haisemaan? Koirien kusema ja paskoma.”

Oliskin vaan koirien eritteiden kyllästämä, mutta uskon vahvasti, että siinä on yhtälailla siron tanssijattaremme ja hänen ystäviensä erinäisiä sekä ylä- että alapäästä lähtöisin olevia eritteitä. HYYYYYIII!!! Tuli paha olo!

#129436 Ilmoita asiaton viesti
    Minnili
    Blocked

Seiska-lehti on näköjään julkaissut tuollaisen 136 videon soittolistan Tuksun videoista nimellä ”Suoraa Tuksua!”:

Videot ovat kyllä semmoista tuubaa, että saa olla todellinen näätien näätä jos nuo kestää katsoa yhdeltä istumalta.

Tuossa on tuollainen video vuodelta 2012 jossa oli kehittynyt oman ”tv-formaatin” jossa treffaa ja valikoi viisikymmentä älykästä alfaurosta ja niistä lopulta sitten valitsee sen yhden.

Ilmeisesti tuo formaatti alkoi ja samalla päättyi tuohon ensimmäiseen uhriin eli U-kirjaimella alkavaan uhriin.

Nyt kuusi vuotta myöhemmin samaa sontaa toistelee. Erona on lähinnä +20 kiloa, kasoittain pillereitä ja virvokkeita, naaman räjähdys, häätö Albertilta ja ulosottovelkasaldon tuplaantuminen.

#129437 Ilmoita asiaton viesti
    Udin Bemari
    Participant

MITÄ se selittää tossa edellisessä videossa (Suoraa Tuksua 1: Hauvvahaaveita), siis sillä on ”Vakava munuaistulehdus & yli 200EURON tulehdusarvot!!!?”

Jumankauta miten glamouria, ei mun tulehdusarvoja ole ikinä mitattu euroissa! Mutta ehkä mun arvot ei oo vaan tarpeeks arvokkaita:)

Ja se sänkyyn könyämis video edellissivulla, ihan naamat & tillintallin jo sillon, sehän on kaatumassakin kerran & aina pitää yrittää englantia sönköttää vaikka se osaa sitä just MikaHäkkisen verran.

#129438 Ilmoita asiaton viesti
    kuurankukka
    Participant

Ja mä tein taas sen virheen. Syön ja luen tätä palstaa. Ei taida auttaa tieto et normi kanaa..häätömuuttajattahan vie kamat tosi nopeasti. Mun vuokralainen lähti tosi nopeasti, ko uomies asialla. Tukiaisen kohdalla peruukin jämät saattoi hehkua Albertin liepeillä…ja lähin alko…monopoli oli ?

#129439 Ilmoita asiaton viesti
    Udin Bemari
    Participant

Menin sit kattomaan ton kolmannenkin videon(nr.56) missä se sönköttää sängyssä, siis mitä tarkoittaa:

”Me ollaan Oslossa joka on yks kalleimpia kaupunkeja Euroopassa, löytyy täältä Lontoota.”

Lontoota löytyy Oslosta? What?

Ihmiset puhuvat Lontoota(Englantia)?

Tai että sielläkin on iso kellotorni(BigBen)?

Mä oon kyllä niin tavis enkä noin tuhannen kännissä et mä en yksinkertasesti vaan tajuu?

#129440 Ilmoita asiaton viesti
    tunkkitunkki
    Participant

Yli 200 serpin tulehdusarvot, eli crp:ksi tulkitsen. Serpiksi moni sanoo.

#129441 Ilmoita asiaton viesti

Yli 200 euron tulehdusarvot! Hah hah! Onko tuo ämmä noin tyhmä? CRP (c-reaktiivinen proteiini) on arvo millä mitataan tulehduksen määrää, mutta EI euroina. 0 – 10 on ns. normaaliraja, mutta jo pieni nuhakuume voi nostaa arvoa hieman. Arvo nousee ja laskee viiveellä. Jopa hiertymä ihossa missä on vaikka hieman mätää saattaa nostaa hieman arvoa, mutta vain hieman. Rajummissa taudeissa arvo voi olla yli 200 tai yli 300.

Kun minulta puhkesi umpilisäkkeeNI, niin CRP-arvoni oli 388 sairaalaan tullessa. Syynä oli se, että umpilisäke ehti puhjeta ja sain peritoniitin, eli vatsakalvontulehduksen ja siihen vielä päälle sepsiksen eli ns. verenmyrkytyksen. Nopeasti MRI, UÄ ja labrakokeet ja sitten suoraan leikkuriin. Siellä meni taju jo suoraan ennen nukutusta. Heräsin vasta kahden päivä kuluttua, koska olin tehohoidossa kaksi päivää. Mahdollisuuteni olivat fifty/sixty kuten Matti Nykänen aikoinaan totesi.  🙂

Nyt tuksumainen ajatus. 😀 Nyt pelkään, että toinen tai kolmas umpilisäkkeeNI saattaa vielä puhjeta. Täytyy aina muistaa Tuksu-lisä. Miten mahtaa tulehdusarvo euroina näkyä silloin? 🙂 Jos kerta JMMT on sitä mieltä, että arvo mitataan euroina (kumma kun ei Miamin dollareina?), niin kyseessä on totuus. Muut vaihtoehdot ovat saatanan keksintöä ja harhautusta.

Tuo ämmä päästää suustaan vaikka mitä sammakoita. Tarkistaisi ensiksi tietoja. Sama juttu diabeteksen suhteen. Ei tainnut Tuksu ottaa ja tarkistaa edesmenneen verensokeria, vaikka jo 6-vuotiaat diabeetikot osaavat tehdä sen ihan itse.

Mutta kun Tuksulla on vain ”ikäihmisten hoitokoulutus vapaaehtoistyössä”, niin kaipa hän hallitsee vain pianon pimputtelun ja jutustelun. Liekö muuten Tuksu kertonut niille mummoille ja papoille, että olen täällä suorittamassa rangaistusta rikoksistani?

Viewing 15 posts - 556 through 570 (of 1,226 total)
  • The topic ‘Johanna Tukiainen Vol. 170’ is closed to new replies.