Johanna Tukiainen Vol. 170

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 170

Viewing 15 posts - 961 through 975 (of 1,227 total)
  • Author

Emelie tietää että turha alkaa vänkää Tankin kanssa yhtään mistään. Jos Emelie kahvinkeittimensä ja kahvinsa tunnistaa julkisesti,Tankki suuttuu ja väittää kiven kovaan ettei ole väittänyt kahvinkeitintä koskaan omakseen.Lisää vielä onko Emelie niin kateellinen hänelle ettei kestä jos Tankilla sama kahvnkeitin.

Hitsi te olette kyl proot tos näätimisessä,mulla on vielä paljon opittavaa. Osaan kyllä jo lukea teidän kieltänne ja tiedän ketä mitkäkin nimet tarkoittaa

#129944 Ilmoita asiaton viesti
    PKS1
    Blocked

Sarkasmia?

suihku suoraan huvilan seinässä:

Onko tuo eemalikin tosiaan niin pälli, ettei tunnista omaa kahvinkeitintään eikä omaa keittiötään? Vai nuoleeko taas vain lämpimikseen kristillistä revaa?

Eemeli saattoi myös tarkoittaa että tuttua laitetta esitellään:

• a.emelieihanaa nyt meillä on sama kahvinkeitin ❤❤
    #129945 Ilmoita asiaton viesti
    Alli Kapone
    Participant

No en ole yhtään yllättynyt että kuva on jostain muualta  eihän tuksulla ole edes noin hyvä maku tai kyky suunnitella mitään hienoa!

#129946 Ilmoita asiaton viesti
    Alli Kapone
    Participant

Tuksun sisutuksellisiin neronleimauksiin kuuluu Jullen makaronitaulut,  uniikki tutulamppu ja ne härpäkkeet verhoissa.

Toisaalta Tuksu ehkä edustaa jotain uutta postmodernia tyyliä jossa sisustetaan koiran kusella ja paskalla.  Luomua!  Lattiat muuttuvat uniikeiksi.

#129947 Ilmoita asiaton viesti
    Koiran kosto
    Participant

Huikeeta näätimistä!

Puppepano selvitettiin parissa vuorokaudessa! Sing Hallelujah, kuten Dr. Alban sanois 😀

Olikohan pääpuutarhatonttu valvomassa, kun pääsiäismunaa trullille jaettiin?

#129948 Ilmoita asiaton viesti
    PKS1
    Blocked

Pukkipetteri

Twisted Sister:

https://www.facebook.com/peter.lind.180

Petteri näyttää tuntevan vetoa kypsähköihin blondihkoihin naisehkoihin. Ei kai noissa facebookin kuvissa sentään ole hans hustru.

#129949 Ilmoita asiaton viesti
    Pöwwis vieläkin
    Participant

Jasså Peter on saatanallisia metallimiehiä myös musiikillisesti. Juokse, Peter, juokse!

#129950 Ilmoita asiaton viesti
    LindaPiia
    Participant

MokaMaster

Ei tule mieleen ketään, joka pystyisi mokaaminen niin paljon, ja niin totaalisesti, kuin HomelessCuntie. Tai ainakin saman saavuttaminen veisi koko eliniän, joka tältä sarjamokaajalta onnistuu viikossa. Tai viikonlopussa.

Hurraa, jumalauta! Johanna Tukiloinen on ainakin jossain ihan pro!

Todella hienoa näädintää, kaverit!

#nohome #nohope #nomercy #tulimerinielaisee #nosalvation #damnation #jesushatesyou #animalcruelty #dropdead

#129951 Ilmoita asiaton viesti
    Alli Kapone
    Participant

Tuksu saa panna saatanallista metallimiestä mutta tissitaito ei saa tykätä Jassun huorauksen eiku horuksen silmä kuvista?

Fariseus!

#129952 Ilmoita asiaton viesti
    Sivuposeeraus
    Participant

Olen vähän pettynyt. Hetken elättelin toivoa, että Tunkin uusi mies olisi kuitenkin albiino tsiileläinen lentokapteeni. Toivottavasti dollface muistaa vaihtaa Mamman lakanat koeajojen jälkeen, kylpytakin voi heittää samaan koneelliseen ja suosittelen sitten vähän korkeampia lämpötiloja. Ihanan raikkaat tuulahdukset odottaa varmasti lomalta palaavaa Mammaa 😀

#129953 Ilmoita asiaton viesti
    lampaan nahkamatto
    Participant

Minun nähdäkseni se pinkki Moccamaster ei ole eemelin kotoa, vaan juurikin sieltä Luviisan olohuoneen keittiöstä.

Katsoin sitä pöytäpintaa/alustaa.

#129954 Ilmoita asiaton viesti
    lampaan nahkamatto
    Participant

Olisko niin, että papan kahden viikon hoitojakso palvelutalossa olisi alkanut ja nyt tunkio hilluu mamman kämpässä mielin määrin.

Toivottavasti huudattaa imeisin kreisiä niin, että naapurit hermostuu heti lähdössä 🙂

Siellä mammaa odottaa ihanat yllärit:

uusi kylpytakki on paskan vuoraama, lakanat meikissä ja vihaiset naapurit vastassa…

Eikö toi mamma kerkiä ollenkaan tsekkaamaan noita tunkion postauksia?

Minä vahtisin haukkana palstatapahtumia, jos moisen holtittoman sekakäyttäjän olisin kämppääni päästänyt.

#129955 Ilmoita asiaton viesti
    Syyskoira
    Participant

Minnili

Ruotsissa saunat ovat paljon harvinaisempia asunnoissa kuin Suomessa.

Mä olen käynyt ruotsalaisessa omakotitalon saunassa. Siellä ei ollut lattiakaivoa ollenkaan.  En tiedä onko yleisempikin ilmiö vai oliko vain jäänyt epähuomiossa tekemättä. Rakentaja kuitenkin aito ruotsalainen.

#129956 Ilmoita asiaton viesti
    Puhemies
    Participant

Minua huolestuttaa, että missä on pinkki käkikello? En huomannut muuttodokumenteissa enkä missään. Onko se hukassa? Hukkunut paskaan? Käki on kuollut?

#129957 Ilmoita asiaton viesti
    Puhemies
    Participant

Kuka ylipäätään muuten jakelee somessa kuvaa kahvinkeittimestä? No kuka muu muka… Moccamaster on harvinaisuus´!!111!!!!

Viewing 15 posts - 961 through 975 (of 1,227 total)
  • The topic ‘Johanna Tukiainen Vol. 170’ is closed to new replies.