Johanna Tukiainen Vol. 171

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 171

Viewing 15 posts - 361 through 375 (of 1,175 total)
  • Author
    Alli Kapone
    Participant

Mä en saa puhelimella jaettua noita tänne.  Ovat siellä julkisessa instassa johannadollface.

#130919 Ilmoita asiaton viesti
    Etänäätä
    Participant

Zollentunari – se on sen avoin profiili

https://www.instagram.com/johannachristian_/

#130920 Ilmoita asiaton viesti
    Älykkö mopsi
    Participant

Ruskettunut mother on kenties saapunut sikolätiksi muuttuneeseen kotiinsa jossa juustomakaronilla hoidettu ukkonsa kuihtuneena ja kuutioilla peloteltuna puristelee ruokarahoilla osteltua pinkkiä  puppe pupua ja sopertelee koirien ulosviennistä ja omassa sängyssä on likaiset tahmaiset paskarantuiset lakanat.

#130921 Ilmoita asiaton viesti
    Älykkö mopsi
    Participant

Onpa vihaisella pääsiäispupulla suttuinen silmämeikki  ja patjerin kanssa on ihanaa. Patjerin mielipidettä ei kai ole kysytty…

#130922 Ilmoita asiaton viesti
    Käpy
    Blocked

Niinnyt katkaisin ajatukseni Välädykseen jossa huomasin et miten Tukiaisen perheessä rahanhaltia toimii. Sandham omakotitalo vaihdettiin osakkeeseen mis ;arja ja no iska jota hoidetaan . Ja se helsingissä oleva paritalon puolikas on Nordea pankin omaisuutta joten Nordea antoi lainan Jasminen asuntoon. Ja kun tämä yhtälö paljastuu niin tai ymmärtääkö tyhmä sitäkää. Lapsille jää osakkeet isompi Joelille Ja pienempi Jasminenelle.

#130923 Ilmoita asiaton viesti
    ArttuS
    Participant

Mamma tuli reissusta ja totesi että ukko on pysynyt hengissä Touhupallon hoidossa. Nyt dother leikkii vihaisena pehmopupulla ja pappa pääsee laitoshoitojaksolle kuntoutumaan.Eka yö taitaa mammalla mennä sohvalla ennenkuin jaksaa pestä sängyn vielä kertaalleen.

#130924 Ilmoita asiaton viesti
    sesse
    Participant
    #130925 Ilmoita asiaton viesti
    ♠ Prozac ♠
    Participant

Päsiäispupu Tuksu on hyvin vihainen! 😀 😀

#130926 Ilmoita asiaton viesti
    ♠ Prozac ♠
    Participant

jpg

#130927 Ilmoita asiaton viesti
    Puhemies
    Participant

Jaettu pahoja videoita? Itsehän sä niitä jaat. Sokeakin näkee ja kuuro kuulee, että olet videoissas tillin tallin. Sä laitat itse todisteet asiasta ihan kaikesta. Fuck och bum bum!

#130928 Ilmoita asiaton viesti
    Alli Kapone
    Participant

Dominican public islands  ilmeisesti joku uusi maa?

#130929 Ilmoita asiaton viesti
    Puhemies
    Participant

Eivätkä ne tvideot odellakaan ole söpöjä, vaan vastenmielisiä, rumia ja myötähäpeää aiheuttavia. Isäpapan osalta sääliä. Tee Johanna nyt parannus, elämme viimeisiä aikoja, kello ei enää käy ja itse olet samassa tilassa käkellosi kanssa.

#130930 Ilmoita asiaton viesti
    Nubba
    Participant

OT OT

Sivulla 19 menossa, kun olin muutaman päivän mökillä ilman nettiyhteyksiä.

Etänäädälle:

Sponssille olen ollut avoin koko tämän 10 vuotta. Hän ei osallistu harrastukseeni, mutta välillä sujuvasti kuuntelee, kun karmeimpia lukemiani juttuja kerron. Joistain legendaarisista lausahduksista tai sanonnoista on tullut perheemme arkipäivää (myös tytär on ”tietoinen”), esim. eturaivot on meillä olemassa kaikilla sekä puhuvat kantapäät. Joskus sponsori tulee ihan kysymäään uusimpia juttuja, kun kuulee minun nauravan hysteerisenä läppärin ääressä.

Monesti viime vuosina ne naurut ovat johtuneet ihanien näätäsiskojen ja -veljien loistavista jutuista, kun itse sankari on taantunut aika tavalla. Silti hän jaksaa yllättää ja tämän vuoden alusta on taas tullut huippukamaa 🙂 Ja todellakin, vielä on jos mitä odotettavissa tämän häätö-/muuttojutun kanssa!

Kaikkien ihmisten kaaliin tämä harrastus ei mene. Jotkut ajattelevat, että kiusataan sairasta ihmistä. Suosittelisin vähän ”tunnustelua” ennen kuin tulet kokonaan kaapista. Mutta ehkä sponssisi voi innostua asiasta itsekin, kun viljelet näitä hauskoja lauseita normipuheessasi. Hän voi ehkä kysäistä, että mistä moiset suuret maailmanviisaudet ovat peräisin 🙂

Minun mielestäni itse päähenkilön olisi lopetettava vääränlainen somettaminen, jos hän kokee itsensä kiusatuksi. Silloin hän pääsisi helposti eroon ”näädistä”. Ei kukaan enää jaksaisi kaivella juttuja tuksusta, jos hänen tilinsä olisivat suojatut. Tai jos hän oikeasti olisi uskovainen ja keskittyisi Jumalaan ja Jeesukseen, itseensä (no siihenhän se kyllä keskittyy), uskoonsa ja omiin juttuihinsa uskiskavereidensa kanssa. Selkeästi omaNIkin seuraaminen laantui, kun tuli tämä älytön uskovais-/raittiusjuttu ja ne FB-bannit.

Mutta tuksun kohdalla asetelma yksityisyyden suojaamisesta on todettu mahdottomaksi. Tunkki ei pysty pitämään asioitaan yksityisenä/asiallisena/totuudenmukaisena. Aina tulee jostain tuutista glamuurivaleita ja känni- tai pillerivideoita barbielämästä.

Tänä keväänä saamme nauttia Sollentunan ja Tukholman ja Lidingön uutisista varustettuna ”söpöillä” korvilla ja muilla Applen somisteilla kahden eri instan esittäminä. Itse en kuulu mihinkään somejutskaan, joten olen superhappy kaikista linkeistä ja muista tantan teksteistä, joita te rakkaat pörröhännät tänne sivulle laitatte 🙂

Siksi nostan a-le-coq-maljan (4,5 %) sille, että harrastukseni jatkuu ja koskaan en tiedä etukäteen, mitä seuraavalla viikolla tapahtuu 🙂

#130931 Ilmoita asiaton viesti

Mun lapsi kysyi äsken mitä mä katoin Instassa?

Sanoin et yhtä sen Tukiaisen videoo..Lapsi siihen että,kuulosti ihan siltä Nasse-sedältä joka on hyvin hyvin vihainen:)

Onhan se semmoinen Nasse tuo Jossu. Ja me paskat suomalaiset ei ymmärretä söpön päälle,nii!!!!11111

#130932 Ilmoita asiaton viesti
    Nubba
    Participant

Edelleen sivulla 19

Tunkki väittää pesevänsä isää ja sänkyä. Miksi papalla kuitenkin on sama sotkuinen Flintstones-paita päällä pupun halauksessa, kuin hänellä oli siinä videossa, jossa paappa halusi, että koiria ulkoiletaan?

Kamoon tuksu, kun tiedetään, että luet tätä sinun ainoaa ”fanipalstaa”:

Ootko käyttänyt pyykkikonetta tai yleensäkään vaihtanut Maekun vaatteita lainkaan mamman reissun aikana?

Miksi iskällä on samat vaatteet päällä päivästä toiseen?

Viewing 15 posts - 361 through 375 (of 1,175 total)
  • The topic ‘Johanna Tukiainen Vol. 171’ is closed to new replies.