Johanna Tukiainen Vol. 171

Etusivu Keskustelu Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 171

Tämä aihe sisältää 1,181 vastaukset, 127 kirjoittajaa, ja siihen kirjoitti viimeksi  Sopulisko 7 kuukautta, 1 viikko sitten.

Esillä 15 viestiä, 541 - 555 (kaikkiaan 1,182)
  • Julkaisija
    Osallistuja (Participant)

Vaivaistalosta mierontielle

Kohta Jumalan Viestintuoja potkaistaan from the Centrum of Stockholmin vaivaistalosta kohti uusia jännittäviä seikkailuja. Taakse jää lampaan luuviulut, suklaamuna-kokoelma, Musta Påska-juoma ja nimikoidut kylpytakit.

Ex-revankelista, nykyinen Revalisko, menee lipomaan kaksihaaraista kieltään vaihteeksi Loviisan vaivaistaloon, jonka stailaa nopeasti idylliseksi kaatopaikaksi.

Edellä mainittu ei ole tieto, vaan valistunut veikkaus.

Viettävät he päivänsä joutilaisuudessa ja työttöminä, laiskoina ja välinpitämättöminä katsellen heitä ympäröivää siveetöntä alhaisuutta. He näkevät kyllä aineellisen puutteensa, vaan että itse ovat siihen syypäät, sitä harvat heistä huomaa.

Näin kirjoitti Aamulehti vuonna 1884 vaivaistalon asukkaista.

Ekstrovertti kärsivä marsu

@Esikois-Dother, veit jalat suustani. Paremmin ei voisi minunkaan ajatuksiani kiteyttää. ??

Iha ite mä

Mitehän Johannan elämänkerralle kuuluu? Eikös se ois pitänyt kirjottaa jo….Luulen että kukaan ei sitä ostaisi,tässä myönnän n 10v seuranneena on joka päivälle jotain luettavaa kuvineen videoineen kaikkineen 😀 Jep,eli kiitos kaikille näistä ilon ja naurun jutuista… huom tällä palstalla,kuuluin joskus siihen facen salakapakkaan,mut mut heitettiin pihalle sieltä 😀 Julian kanssa oli mukava kirjotella facebookissa 🙂

suihku suoraan huvilan seinässä

Elämämnkertani on suoraan saatavanani heti kaupoista maanataina myös; isäni pitaa avokadoista jotka ovat hartaita uskovaisia jo vuosien takaa ja Hänelle terveellisiä. Herjaamiseni on nyt loputtava ASAP.

♠ Prozac ♠

Ville Nevanpää facessa on Tuksu, ei jumalavita miten kehtaa uskovainen puhua pa*kaa suoraan ja edestakaisin myäs. Kävin katsomassa profiilin ja sieltä ryhmiä mihin on kirjoitellut. Ryhmän ylläpitäjä näköjään uskoo valeprofiiliin!
    Jukka Stockholm jakoi

Ville Nevanpään artikkeli:
    Toimin Johanna Tukiaisen avustajana; sillä FB kohtelee häntä täysin väärin ja ovat tosiaan estäneet hänet 30 vrk ajaksi joka on jo kolmas kerta järjestettynä tekosyillä. Ihmisiä varmasti kiinnostaa hänen kuulumisensa; olen lähes päivittäin häneen yhteydessä!

Johanna kertoi uuden näyn viime yöltä Ruotsista: Kun hän tuli junasta ulos, ja käveli aseman läpi ulos hänen eteensä tuli kello joka oli sekunnilleen tasan klo.00.00. Kellon alla oli ruotsinkielinen mainos, jossa luki suurinpiirtein: ”Ruotsalaiset juhlivat jo nyt mutta juhliminen on vasta alkanut.”

Hän sai sanoman kuten aiemmin: klo. 12.00 tarkoittaa, että pedonmerkki eli mikrosiru RFID tulee hyvin nopeasti pakolliseksi. Hänelle sanottiin Jerusalemin konferenssissa viime kesänä 2017; että se tulee kuulemma erottamaan ”tyhmät ja fiksut morsiusneidot toisistaan, ketkä ottavat pedonmerkin.” Hänelle sanottiin myös näin: ”Tällä hetkellä on ns. kristittyjä jokapaikassa, jotka puhuvat kielillä, kantavat Raamattua kädessään jne. Mutta Jumala tulee erottamaan vuohet lampaista, ja se tapahtuu mikrosirun kautta.” Tämä on sanoma joka sanottiin yleisesti Jerusalemin maailmanlaajuisessa kristillisessä konferenssissa ja lainaan mitä hän sanoi minulle. Johanna sanoi myös, että kaiken hänen antamansa tekstin saa jakaa eteenpäin. Kello 00.00 alla josta hän otti valokuvan; on pari outoa kuvaa alla; ja kummatkin liittyvät rahaan.

Kristittyjen velvollisuus on varoittaa toisiaan kuten Tako Hjelt tekee; hänenkin profiiliikuvassaan on kello joka näyttää tasan klo.00.00. Kun rukoilee hengessä, Pyhä Henki rukoilee sanomattomin huokauksin puolestamme. Kirjoitan kuulumisia Johannalta, tilanne kuten väkivalta on mennyt hyvin vakavaksi Tukholmassa; ja hän varoittaa, ettei suomalaisten pidä missään nimessä seurata perässä Ruotsin mallia! Amen!

25.3.2018 sanoma Johanna Tukiaiselta, Tukholmassa. Hän on uudestisyntynyt kristitty kuten olen myös minä. Olen haastattellut Markku Tukiaista kuten kirjoitin aiemmin. Markku sanoi näin: ”Ylöstempaukseen pitää olla valmistautuneena KOKOAJAN koska se voi tapahtua ihan milloin tahansa ja silloin kun olemme siihen vähiten valmistutuneita!” Amen!

Käykääs katsomassa ketä nyt sitten kiinnostaa.

https://www.facebook.com/ville.nevanpaa.31/about?lst=100004889042089%3A100024262272116%3A1522846848

Uskisryhmä.

https://www.facebook.com/groups/JeesusOnHerra/

Uskovaisten koijaamisessa on se hyvä puoli että; vaikka koijari Itse olisi tyhmä kuin; vasemman jalan hävinnyt; saapas on uskovainen lahkolaistollo vielä sitäkin monin verroin typerämpi. Nyt vain seurakunnan lompsa levälleen, omassamaasessa kaltoinkohdeltu Nainen on tulossa.

Pastori

Ei muuta kuin ilmiantoon feikkiprofiili. Selvää Tuksu-ilmaisua virheitä myöten.

Älykkö mopsi

Håh håå, todellakin on Nevanpään Ville itse Tunkki Tukiainen! Kirjoitustyylikin paljastaa, mutta myös kuka terve mieshenkilö jakelisi facessaan tuon kummituksen valokuvia kansioissaan??? Uskikset ovat kyllä kummallisia, haluavat uskoa viimeiseen asti että narsupaatti on viaton pulmunen jota kaikki ahdistelevat. Hallelujaa tyhmyydelle ja yksinkertaisuudelle! No kuherruskuukausi Tunkin kanssa menee äkkiä ohi, muistamme kuinka kävi Nisusepelle ja armouutisten porukalle. Siperia opettaa, tavataan sanoa. Narskupsyko ei vaan pysty käyttäytymään kunnolla kovin pitkää aikaa, ja juopottelu ja pamit ajavat asiansa, myös.

Paattiraakku on näemmä saanut itsensä tungettua huomiseen Smileen. Jossua korventaa kateus, veikkailisin minä.

PKS1

Ruudinkeksijä

Prozac:

Tiedän tarkalleen, ketkä mua täällä seuraavat.

Instagramissakin näkee yhdellä klikkauksella seuraajansa. Jos on estänyt jonkun niin sellaista ei näe, luonnollisesti. Naturlinkvist. Sen osaa vaikka ameeba, mutta sillä on parempaakin tekemistä.

♠ Prozac ♠

Kamala kävin kyyläämässä noita muitakin sivuja sekä Tunkin kavereita, infoa mennyt jo eteenpäin.

Sonja Virta Profetian Sana ryhmässä sekä parissa muussa ryhmässä, puolustat Ville Nevanpäätä ja olet hänen kaveri feikki-profiilin kanssa!! Tiedät varmasti että profiilin takana on Johanna Tukiainen?!
    Todella surullista huomata kuinka moni on mennyt halpaan tai sitten tahallaan feikki profiilin kaveriksi.
    Johanna ei saanut banneja kristillisen sanoman levittämisestä vaan uhkailuista ja vihapuheista sekä käyttämällä väärin äitinsä profiilia kommetoidakseen ivallisesti ex-miestään sekä siskoaan joka on hakenut hänelle lähestymiskiellon! Viikko sitten ruotsissa jätti isänsä heittele juopottelemalla ja tekemällä h**rin joista videoita julkaisi.

Tako Hjelt En puolusta Villeä, vaan hänen raamatun mukaisia mielipiteitään. Onko Joonas Virta sulle Sonja sukua?

Sonja Virta Tako Hjelt Ei ole sukua. Ville ei ole Ville vaan Johanna, niin miksi hyväksyt identiteetin varastamisen?

Tako Hjelt En sitä hyväksy, mutta asia on Villen oma. Jos Ville tahtoo käyttää profilliaan, on se hänen oma asia. Olen Villeä asiasta informoinut, mutta hän ei tahdo asiaa muuttaa.

Sonja Virta Käytät nimeä Ville ja tiedät että profiili on Johannan!

Tako Hjelt Tässä aiheesta tekemäni päivitys: Mulla on uskovia kavereita, joilla on kaksi, tai useampia FB:profiileja ja vain yksi niistä on omalla nimellä. Törmään tähän jatkuvasti omalla FB:seinällä ja uskovien ryhmissä. Väärällä profiililla uskovat uskaltavat sanoa asioita, joita omalla profililla ei voi sanoa. Kun oma asema on oikean profiilin takana isoarvostus uskovien parissa, ei omalla profiililla voi lähteä ihan mihin vain keskusteluun mukaan ja puhua ihan mitä vain, koska silloin oma ymmärrys Raamatullisista asioista saattaisi tulla outoon valoon. Väärän profiilin takana tätä ongelmaa ei kuitenkaan ole. Väärän profiilin turvin uskovat voivat sanoa mielipiteensä suoraan ja peittelemättä sitä. Väärän profiilin haltijaa ei ole todellisuudessa olemassakaan ja näinollen, ei oikea ihminen joudu koskaan vastuuseen sanomisistaan.
    Pyhä Henki ei koskaan esiinny muuna kuin itsenään, mutta saatana esiintyy. Saatana esiintyy mielellään Jeesuksena ja käyttää Raamattua aseenaan. Väärään FB:profiiliin turvaavat uskovat siis kuuntelevat saatanaa ja tekevät sen vielä hyvin sujuvasti. Väärä profiili, on valhe profiili ja uskova joka elää väärän profiilin takana, elää valheessa. Tehkää hyvät uskovaiset veljet ja sisaret parannus ja luopukaa valheesta. Ihminen voi perustella valheprofiilin käytön itselleen ja ystävilleen järjellään helposti, mutta Jeesukselle perustelut eivät kelpaa. Jeesus vaatii meiltä rehellisyyttä kaikissa Hänen töissään. T. Hjelt.

Uskovaisten typeryys on läkähdyttävää.

T. Taco Fittan.

Glamourtähti

Olen pelkkä ”viestintuoja”

Viestintuoja usein ammutaan.

Tai sitten hänet murhataan 21-vuotiaana ennen kidutusta kuten Jeanne d’Arcin sisko tai vielä pahempaa, syötetään eläville leijonille! (”Mut halutaan myös syöttää eläville leijonille!!!!”)

(Huom. ei niille suurille hitaille leijonille jotka vahtivat taivaassa Juliaa, joka pitää Jeesusta kädestä ja leikkii toisella kädellä JOhannan syntymättömän lapsen kanssa, joka kasvatettiin taivaassa suureksi eräänlaisessa altaassa kukkien ja jalokivien joita täällä ei ole laulaessa ja kävellessä kultaisia teitä pitkin!)

♠ Prozac ♠

Huutonaurua ? ?

Narskun on pakko laittaa omia kuviaan feikki profiiliin. ?

jpg

Tuksu lue tarkkaan sillä olet Saatanan asialla sanoo hamsteri ystäväsi Tako Hjelt!!!!

Saatana esiintyy mielellään Jeesuksena ja käyttää Raamattua aseenaan. Väärään FB:profiiliin turvaavat uskovat siis kuuntelevat saatanaa ja tekevät sen vielä hyvin sujuvasti. Väärä profiili, on valhe profiili ja uskova joka elää väärän profiilin takana, elää valheessa.

Principeca'

Osaako kukaan etsiä tuon NevaTunkinpään profiilikuvaa muualta? Olen jossain nähnyt tuon kuvan. Tekisin itse, jos osaisin.

Prinsessa69

Ei kyllä näytä ihan nykyHutZun tekstiltä. Armottomat kirjoitusvihreet ja huutis- ym välimerkit puuttuvat.

Omat pitkät, kohta 60v elämäni kokemuksien pohjalta suomalaiset uskovaiset ovat enemmänkin suuren elämänpettymyksen tms. kokeneita kahjoontuneita, jotka eivät pääse uskostaan eroon; ainakaan julkisesti.

Tuntemattomat ovat uskovaisten tiet.

Esillä 15 viestiä, 541 - 555 (kaikkiaan 1,182)

Aiheeseen ‘Johanna Tukiainen Vol. 171’ ei voi kirjoittaa uusia vastauksia.