Johanna Tukiainen Vol. 171

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 171

This topic contains 1,181 replies, has 127 voices, and was last updated by Avatar Sopulisko 1 year, 4 months ago.

Viewing 15 posts - 676 through 690 (of 1,182 total)
  • Author
    Etänäätä
    Participant

Kiitos kaikille jotka vastasivat mun omantunnonkysymykseen että kertoakko vaiko eikö kertoa sponssille näätimisestä. Luulen että olen valmis tulemaan ulos kaapista mutta jos kertoisin koko totuuden kerralla niin sen posket valuisivat ulos ovesta. Ilahduttaa tietää että on näätäkavereita jotka ovat samassa tilanteessa kuin minä, eikä se ole ongelma.

#131324 Ilmoita asiaton viesti
    Pastori
    Participant

Voisko tuon ”Villen” porukassa ilmiantaa ? Jos tyypillä on oma + feikkiprofiili ja on feikin antanut Tuksun käyttöön, niin ei taida mennä ihan yhteisösääntöjen mukaisesti ?

#131325 Ilmoita asiaton viesti
    PKS1
    Participant

Kaikki riippuu kaikesta.

Mediataiteilijan ja TV:stä tutun juuret ovat samassa maassa kun riikinkukonkin. Knoppitietoa:

• riikintaaleri=riksdaler
    • riikinkukko=rikskukkelikuu?

#131326 Ilmoita asiaton viesti
    Pastori
    Participant

Ei ehkä välttis kannata avautua näätimisestä. Siitä seuraa se, että aina kun olet koneella, vaikka pankissa tai verottajan sivuilla, niin vierestä seuraa kysymys ”taasko olet siellä Tupsua stalkkaamassa, tee jotain hyödyllistä”.

#131327 Ilmoita asiaton viesti
    Pastori
    Participant

Kuparitaalari olisi huisi löytää maastosta. Plootu. Se raha punnitaan kiloissa. Isonvihan aikaan jemmattiin metsiin ja muualle.

#131328 Ilmoita asiaton viesti
    ArttuS
    Participant

Eikö Tuksu taannoisella lomamatkalla julistanut mekon, jossa oli kuviona riikinkukon sulkia, olevan suoraan paholaisesta. Silmiä näkyi suoraan ja edestakaisin ympäriinsä.  Tirpan pyrstössä olevat kuviot on ilmeisesti hyväksytty, tai sitten silmät havaitaan kohta ja eläin on paholaismaisesti vaaninut äitimuoria. Jollakulla varmaan tallessa kuva lomamekosta ja paasauksesta kuinka se pitää palauttaa.

#131330 Ilmoita asiaton viesti
    kaljakurre
    Participant

Riikinkukosta käkikelloon. Missäs se on? Tunkille sopis hyvin hyvin kelli josta joku tipu tunkis perssulat ulos ja rääkäsis pahasti. Mielellään vartin välein.

Tuli  mieleen äitivainaa joka oli portugeesetorilla huolissaan miten parin kilon kanan, elävän, saa tungettua kilon pussiin. Meni se sinne ja mamma taapersi tyytyväisenä kotkottaja kainalossa kotiin tekeen apetta.

#131331 Ilmoita asiaton viesti
    Koiran kosto
    Participant

E-D:

Yksisilmäinen tuijotti vastaan.

Mikä lohkasu! ?. Repesin ja pierunauroin taas, niin että seinät tärisi (mukiaislisä).

Tosiaan, se kuva oli pysäyttävä. Pahaa-aavistamattomana luulin, että olisi ollut töpseliperformanssi, mutta ei. Siinä se pohjaton silmä mollotti kuin täysikuu.

Mulkunlaukasualusta (kiitos Koe-eläinpuiston) käyttövalmiina

#131332 Ilmoita asiaton viesti
    Pastori
    Participant

Se käki vois tosiaan tulla perä edellä ja vetää ripulit tasatunnein.

#131333 Ilmoita asiaton viesti
    Etänäätä
    Participant

Voi kahteenkertaan paistettu lammas. Hyvä pointti Pastori. Meillä on nyt kaikki hyvin joten miksi sitten toisaalta riskeerata sitä olotilaa. Otan illalla GT:n ruusuilla ja pihvin meediumina ja mietin asiaa uudestaan.

Asiasta kuudenteen. Pikkutunkki ei edelleenkään ole vaihtanut osoitettaan. Ja Mia Johannalla ei ole osoitetta ruotsissa. Mihin sen posti menee?!

Olin taas näätimisen paalupaikalla hetki sitten kun asiakas halusi palaverin sollentuunasen ainoassa räkäbaarissa joka sattuu olemaan tunksin lähin pubi.  (Paddy´s pub) Ei, en ole räkäbisneksessä mutta kyseinen asiakas oli enemmän bisseä kuin neuvoja vailla näin perjantai-iltapäivänä ja asiakashan on aina oikeassa. Not.

Toivoin NIIIIIIIN että glamourkuningatar  olisi pyyhältänyt paikalle, tai edes ohi. Mutta ei. Eihän se kai taas ole vielä hereillä?

#131334 Ilmoita asiaton viesti
    Käpy
    Participant

Oliks Mia Maria  Johanna jolla on kirjat vielä Albergatan, vai onko niin että Taivaanisä on antanut anteeksi Johannalle. Jumala muistaa Tuksunkin ja hän kokee helvetin  maanpäällä.

#131335 Ilmoita asiaton viesti
    Sopulisko
    Participant

Etis

Voisit ihan näätäperheen vuoksi uhrautua ja mennä vkonloppuna sinne baariin päivystämään. Olutta saat ottaa, mutta ei niin, että huomaat iltamyähään istuvas Tunkin kanssa samassa pöydässä…

#131336 Ilmoita asiaton viesti
    Käpy
    Participant

Tuksu hei mä sain näyn ,siis sitä minä kirjoitin niin fiilis olikun sumussa ja sitsevaakatosi.Minulta kysyttiin silloin etto Jumala

#131337 Ilmoita asiaton viesti
    Käpy
    Participant

Johanna Tukiainen painuu ja kuolee  mirlenkiinottomuuteen.

Mia on uhri

#131338 Ilmoita asiaton viesti
    miettinen
    Participant

Tosiaan, se kuva oli pysäyttävä. Pahaa-aavistamattomana luulin, että olisi ollut töpseliperformanssi, mutta ei. Siinä se pohjaton silmä mollotti kuin täysikuu.

Mulkunlaukasualusta (kiitos Koe-eläinpuiston) käyttövalmiina

Koiran kosto, nyt pistit niin pahan, että oli ihan pakko nauraa. Tässä onkin ollut kaksi päivää vedet silmissä ihan muusta syystä. Rakas ystävä kuoli toissailtana kotonaan aivan ykskaks.

Viewing 15 posts - 676 through 690 (of 1,182 total)

The topic ‘Johanna Tukiainen Vol. 171’ is closed to new replies.