Johanna Tukiainen Vol. 171

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 171

This topic contains 1,181 replies, has 127 voices, and was last updated by Avatar Sopulisko 1 year, 1 month ago.

Viewing 15 posts - 736 through 750 (of 1,182 total)
  • Author
    Likapyyki
    Participant

Tänään pitäis tulla Jassulle uusi koira.

#131395 Ilmoita asiaton viesti
    Pastori
    Participant

Dumppasikohan sen vanhenevan rescuekoiran mamman hoiviin ?

#131396 Ilmoita asiaton viesti
    kaljakurre
    Participant

Miks mua revitään hännästä pari sivuu taaksepäin ku poistun palstalta ja tuun takasin? Olikos tää se yöllinen parannus?maailman parhaaseen softaan?

#131397 Ilmoita asiaton viesti

Koiria tulee, koiria menee. Mitäs ovat söpöjä vain pentuina, oma syy. Täysikasvuinen piski toki tukiaisuskonnon mukaan pärjää luonnossa. Ovi auki, piski pihalle ja ovi kiinni, kyllä Luoja omistaan huolen pitää. Tämän tyyliseen lemmikinpitoon olen törmännyt myös tunkiaisista riippumattomissa uskispiireissä.

Uskovaiset ovat kuvottavinta saastaa, jota maa päällään kantaa.

#131398 Ilmoita asiaton viesti
    Pastori
    Participant

Kukas sinun muroihisi on kussut ?

#131399 Ilmoita asiaton viesti

Kuka käskee sinua esiintyä ”pastorina”?

#131400 Ilmoita asiaton viesti
    miettinen
    Participant

Eikös täällä ole lupa jokaisen ottaa mikä tahansa nimimerkki? Minäkin voin vaihtaa nikkini vaikka Ruustinnaksi, jos sattuu huvittamaan.
    Mielestäni tää seinäsuihku on ainakin pari päivää ollut kun pers..seen ammuttu karhu. Jos on paha olla, niin ehkä kannattais mennä vaikka ulos auringonpaisteeseen tai ehkä päiväunille.
    Minä otin tuossa pari lasia valkkaria, suru ja paha olo hiukan helpottaa. Menen kohta pihaan siirteleen sulavia lumia, niin lähtee lisää höyryjä päästä.

#131401 Ilmoita asiaton viesti

Nähtävästi ottaa uskovaisille koville, kun joku kyselee motivaatiota omien harhaisten matolaatikkofantasioiden levittelylle satunnaisilla foorumeilla. Ei tämä teille mikään tunkkipalsta ole, onpahan vain yksi lukuisista jossa voi hourailla jeesuspaskaa.

#131402 Ilmoita asiaton viesti
    miettinen
    Participant

Eipä näytä suihkuseinällekään olevan tämä mikään tunkkipalsta, vaan omien vi…usten purkupaikka. Jos noin kauheesti ahistaa, niin kannattaa etsiä apua ihan jostakin muualta, kun täältä

#131403 Ilmoita asiaton viesti

1. Olen samaa mieltä että tällä palstalla ei pitäisi puida Tunkin tätejä tai serkkuja, vain se lähipiiri, joka on ennenkin ollut törkyelämän piirissä Tunkin hömöilyjen takia.⚠️

2. Näin unta taas chihuahua-koirista ja Tuksusta. Oli mukava fiilis unessa kun sain potkastua the Suurinta persauksiin, varsinkin kun vaadin kenkäni sottaamisesta korvausta. ?

3. Suihkuseinä voisi mennä purkamaan vitutustaan ja valituksiaan jonnekin muualle. Ketään ei loppujen lopuksi kiinnosta mikä sun kantas on uskontoihin, eikä ketään kiinnosta sun matolaatikkofantasiointi❗??

#131406 Ilmoita asiaton viesti
    Shä hävisit
    Participant

Miekii tahon nähä tatin?!!! Kuka etevä pörröhäntä törkkäsee linkkiä kehiin???!!!

#131407 Ilmoita asiaton viesti
    MediHell
    Participant

Joni Virtanen esittelee vanhojen setämiesten rakastamaa koloaan

http://aijaa.com/NnUMyg

#131408 Ilmoita asiaton viesti

Ei kun se video missä tumputtaa, vissiin rukkaset kädessä. Vanha juttu mutta en ole koskaan nähnyt, jossain sen on oltava tallessa.

#131409 Ilmoita asiaton viesti
    Näätäliini81
    Participant

En sinänsä itse tätiä haukkunut, totesin vain että samoja ulkoisia piirteitä kuin Tunkissa, koska niitä on. Tädille ne kuitenkin tuonut ikä eikä etana lisäkkeet. Täti tuskin myöskään lukee tätä palstaa, niin eiköhän kukin voi ottaa kukkahatun päästään suoraan pois, myös.

Jasminen koira laskeutunut, instassa kuva ja storyssa sata videota. Happy vissiin mammalla forever, kun ei päässyt uuden koiran omille instasivuillekkaan. Minä tyhmä pitänyt samat koirat koko ikänsä, en ole tarpeeksi glamour niitä vaihtelemaan.

#131410 Ilmoita asiaton viesti
    Pastori
    Participant

Happyllä näyttäisi olevan harmaata kuonossa, joten ihan jättekivå laittaa iäkäs ankeista oloista pelastettu koira kiertopalkinnoksi. Eihän tuo niin pitkään ehtinyt taskuvenuksella itsellään olla.

Viewing 15 posts - 736 through 750 (of 1,182 total)

The topic ‘Johanna Tukiainen Vol. 171’ is closed to new replies.