Johanna Tukiainen Vol. 171

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 171

Viewing 15 posts - 76 through 90 (of 1,176 total)
  • Author
    Etänäätä
    Participant

Terveisiä glamourin ytimestä! Olen sollenholmenissa ja kävin väinön kahvilassa näätimässä mutta päätähti loisti poissaolollaan 🙁 Kello taitaa olla liian vähän puutarhatontun päiväkävelylle kun omaisuushoitaja (kiitos tästä uudesta tittelistä, repesin lattialle, suoraan ja edestakaisin) on taas instagramitellut koko yön.

Mutta siis täytyy kyllä sanoa että Sollentuna Centrumissahan on kaikki niin paljon paremmin kuin hamraassa Suomessa. Not. Henkilökohtasesti tunnen suurempaa ahdistusta täällä kuin ikinä Suomessa olen tuntenut. Mutta mulla ei olekaan väärinkäsittämisen armolahjaa enkä ole palvottu glamourblondi joka ei voi suomessa(kaan) liikkua missään ilman että kaikkien ihmisten posket valuu.

#130551 Ilmoita asiaton viesti

Oikein jenkkiruokia! Voi h-ti sentään. Tuo riisi ei poikkea muista samantapaisista riiseistä muuta kuin hinnassa (kalliimpi). Selitäpä Tuksu mikä on jenkkiruokaa. Mieleeni muistuu vain New Orleansin alueen ruokaperinteet. Niissä on mukana yhdistelmää ranskalaisesta keittiöstä ja afrojen käyttämistä tulisista mausteista. Siihen vielä Karibian alueen vaikutus. Teksasin muhkeat pihvit voivat olla ehkä sitä ”jenkkiruokaa”. Kalleimmat ravintolat New Yorkissa pyrkivät kuitenkin seuraamaan Ranskaa ja Italiaa keittiötaidoissa. Tavallinen white trash joutuu syömään roskaruokaa koska se on edullista. Seurauksena ovat ylipaino, diabetes ja sydäntaudit. Jo kuutisen vuotta sitten luin tutkimuksen New Yorkin rikkaiden ja köyhien välisestä erosta terveydessä. Rikkailla on varaa syödä terveellisesti ja heidän odotettu elinikäennusteensa oli muistaakseni yli 10 vuotta korkeampi kuin köyhillä. Köyhillä diabetes ja huomattava ylipaino oli melkein kaksinkertainen verrattuna varakkaisiin. Nyt en valitettavasti löydä enää tuota hyvää ja luotettavaa tutkimusta. Siinä se p-ka jenkkien roskaruoka/pikaruoka. Amerikkalainen ”vaahterasiirappi” on usein vain pelkkää maissisokerista tehtyä litkua johon on lisätty sopivia mausteita antamaan ”aidon vaahterasiirapin” makua. Aloin lukemaan tuoteselostetta kerran USA:ssa käydessäni. Aito kanadalainen vaahterasiirappi on kalliimpaa ja parempaa. Jenkeissä tällainen ruokien väärennys on laillista, kunhan siitä kerrotaan pienenpienin tekstein pakkauksessa. Tuotemerkki johtaa kuitenkin asioita väärään suuntaan, eli harhaan. Geenimanipuloitu ruoka on myös USA:ssa laillista. EU:n alueella se ei ole laillista.

Olisit tunkenut kuvan vielä peräti Coca-Cola pullosta, niin me tavalliset kuolevaiset olisimme kuolanneet kateudesta. Meillähän tuota ”hianoa” jenkkijuomaa ei ole saatavissa.

Et varmaan ole koskaan opiskellut minkään maan keittiötaitoja ja ruoan valmistusta. Mikä tekee nuo tuotemerkit niin jenkkiläiseksi? Pastaruoat taitavat olla alunperin Italiasta. Jos on erikseen ”jenkkiläistä pastaa/makaronia”, niin miten ihmeessä se eroaa eurooppalaisesta?

Kun ”pravuurisi” on kerman ja juustojen läträäminen ruokaan kuin ruokaan, niin sinun on turha puhua mistää keittotaidoistasi. Niin…olet kuulemma hyvä valokuvaaja, hyvä kirjoittaja, hyvä kokki jne jne. Onko sellaista asiaa missä et ole hyvä? Lisäksi olet kansainvälinen seurapiirijulkkis, vieläpä aito blondi ja vieläpä oikein skandinaavinen blondi. Kun vaalennat noita tukkahiuksiasi jatkuvasti, niin etkö huomaa enää huomaa oman tukkasi aitoa väriä? Se ei ole vaalea. Lisäksi nuo naurettavat muovihiuksesi joita levittelet aina kuvissa. Jos sinua haastatellaan, niin räpläät muovihiuksiasi hermostuneesti ja heittelet tukkahiuksiasi sinne sun tänne. Hah hah! *p-kaista naurua*

#130552 Ilmoita asiaton viesti
    Älykkö mopsi
    Participant

Nyt on glamouriset pääsiäisherkut. Oikein sopivaa patjerille, oikein monta laatikkoa kahta laatua osteltu…

Ravintosisällöt yms. (possuhan näistä ei ymmärrä)

https://aijaa.com/BviLDz

https://aijaa.com/tIaDmN

Uskomstonta p*skaa. Jasmiiniriisi sai melkein pissaamaan alleni kateudesta ?. Hyvää ja monipuolista kyllä. Suklaata, makaroonia lisäainein sekä riisiä.

#130553 Ilmoita asiaton viesti
    Yavannah79
    Participant

Hyvää pääsiäistä…. Taitaa tuo Tuksun tuore vallotus pitää hauskaa tipujen ja pupujen kans ja herää aamulla noita-akan vierestä ja miettii, että millainen yllätys munassa mahtaa olla.

Sori, oli pakko ja joo tiedän. On iän vanha.

Itelle tuli vähän paussia töiden takia ja sit olin alkuviikosta vähän aikaa kipeenä. Mut nyt taas parempaan päin, kun on töitä tehty ja koneellakin jaksanut olla. 🙂

#130554 Ilmoita asiaton viesti
    Sivuposeeraus
    Participant

MinäNI ajattelin kokata tänään mikropopcornia, olen jo valmiiksi uupunut tästä ponnistelusta perheeni hyväksi. I feel you Tuksu!

#siunattu #takingcareofmyfamily #hardknocklife #soijaapukkaa #ruokaympyrä #keltainenkulta #curlyhairdontcare #brunette #illallinenonkatettu #syämään #cookingskills

#130555 Ilmoita asiaton viesti
    Etänäätä
    Participant

Tämä on ollut palstalla muutaman kerran mutta virkistetään pääsiäisen kunniaksi muistia. Johannan wikisitaatit. Naurakaa itsenne kipeäksi näätäkaverit!

• Ilkka on naiskauneuden ystävä, ei siinä ole mitään pahaa.”[1]
    • ”Me ollaan Tonyn kanssa samaa mieltä melkein kaikesta, minäkin inhoan neekereitä. Pahimmat sairaudet tulee Afrikasta, hivit ja ebolat, ne on vaan niin alkukantaisia ihmisiä.”[2]
    • ”Vaaleaihoiset ihmiset on vaan älykkäämpiä ja rikkaampia, ylemmällä tasolla.”[2]
    • ”Mulle on tullut heiltä paljon positiivistakin palautetta. Monet feministit otti yhteyttä, että tosi mahtavan teon teit kun ulkoministeri sai potkut! En ole feministi ja tiettyn rajaan asti olen sitä mieltä, että on selkeitä miesten ja naisten asioita. Kunhan naisen ei pidä olla kotona siivoamassa ja mies vain käy töissä. Treffit loppuu siihen paikkaan, ellei mies maksa laskua. En elättäisi työkykyistä miestä, mutta mies voisi elättää mua.”[3]
    • ”Mut mulle pitäis antaa siitä niinku loppuelämän niin kun ilmaset verot, et veroja ei tartte enää maksaa, et mä järjestin teille ulkoministeri Alexander Stubbin, joka ****** hoitaa asiansa hyvin. ” [4]
    • ”Olen feministi monessakin mielessä, kuitenkin periaatteessa hyvässä. Haluan että mies on perheen pää ja hallitseva osapuoli, miehen pitää olla minun yläpuolella. Jos hän rupeaa ns. orjaksi, niin mielenkiintoni katoaa ihan kokonaan.”[5]
    • ”Ei mua nyt oikeasti kiinnosta raha, nämä jaksot eivät ole olleet kristillisten arvojemme mukaisia. Kun omatunto soimaa jostain niin on paras lopettaa.” (Tukiainen Tuksu-tv:n lopettamisesta[6])
    • ”Kaikella on rajansa. Meillä oli aiemmin nää topless-jutut, mut me asetetaan nyt itsekin uskon takia tiukemmat rajat.”[7]
    • ”Ex-mieheni syyttää minua puukotuksesta, vaikka tosiasiassa sohaisin häntä hedelmäveitsellä käsivarteen. Tätä episodia ennen hän oli haukkunut minua huoraksi koko edellisen illan, selittänyt kuinka hän olisi toivonut että olisin kuollut malariaan jne. kamalia asioita, mutta oikeudessahan ei tuomita koskaan henkisestä väkivallasta.”[8]
    • ”Ajattelin jossain vaiheessa, että sehän on ihan hauska ja kevyt kesäkappale, mutta sanat ovat herjaavia minua kohtaan ja tekevät minusta typerän”. (Tukiainen tehtyään päätöksen ettei aio enää koskaan esittää Lööppijulkkis-kappalettaan[9])
    • ”Tästä lähtien Seiskan blogieni kommentointimahdollisuus jää kokonaan pois. Ihan siitä selkeästä syystä, että sinne on tullut niin paljon asiatonta tekstiä ja kunnianloukkausta, että parempi ettei kukaan voi kommentoida ollenkaan”[10]
    • ”Uskon että pettämisen riski kasvaa jos kyseessä on huippurikas henkilö, tai kaunis nainen. Silloin houkutuksia tulee vastaan paljon enemmän ja niihin on paljon helpompaa langeta. Tavallisen näköisten ja tuloisten ihmisten on helpompaa pysyä yhdessä kun ei tule niin paljon viettelyksiä.”[11]
    • ”Mutta olen jokatapauksessa avolittoa vastaan. Olen myös aborttia vastaan ja pettämistä. Ne eivät ole Jumalan tahto ja ne aiheuttavat ihmiselle vain ongelmia ja mielipahaa. Minä jos kuka tiedän asiasta, sillä olen itse tehnyt niin paljon virheitä. Uskon että kristilliset säännökset suojelevat ihmistä ja voivat pelastaa monelta sydämen särkymiseltä ja ongelmalta tässä elämässä. Jokainen meistä tekee virheitä elämänsä aikana ja mokailee pahastikin. Mutta pitäisi edes pyrkiä Raamatun oppeihin, uskon että elämä olisi silloin helpompaa.”[12]
    • ”Minusta on todella torkeaa, etta jotkut tuntemattomat ihmiset herjaavat minua nettikommenteissaan ”huoraksi” tai ”lutkaksi”, tietavatko nama ihmiset edes mita kyseiset sanat tarkoittavat? Nehan tarkoittavat sita, etta nainen myy seksia rahasta. En ole koskaan sita tehnyt, tanssijana olen kylla tyoskennellyt, mutta showtanssija on ihan eri asia.”[13]
    • ”Rakkaus, joka vie jalat alta, siitä unelmoin. Uskon unelmiin täysillä ja unelmat on tarkoitettu toteutettaviksi!”[14]
    • ”Ostin juuri vuoden kuntosalikortin, en pidä kuntosalista yhtään, mutta ostin kortin, koska haluan käydä heidän strip aerobicissaan ja muilla tanssitunneilla.”[15]
    • ”Lähde Thaimaahan, sieltä saa ilman reseptejä diapameja! Aah….Mikä paratiisi!.”[16]
    • ”Mä vihaan poliiseja!!!!! Vitun natsit! Käyttäkää valtaanne oikeisiin rikollisiin! Olette varmaan lapsuudessa koulukiusattuja tai sitten kiusaajia!!!!!!! Sähköshokkilaitteiden käyttö on laitonta vittu!”[17]
    • ”Minulle on tarjottu mm. 1 000 euroa käytetyistä saappaista, voin ne toki myydä, mutta en voisi seurustella kyseisen henkilön kanssa. En halua varpaiden nuolijaa poikaystäväksi, vaan normaalin ja fiksun miehen.”[5]
    • ”Uskon että minulle on olemassa paljon parempi elämä, mitä tällä hetkellä elän. Elän erittäin onnelista elämää täynnä rakastavia ihmisiä, mutta en usko että tämä on se elämä, johon minut on tarkoitettu. ’Minulle on luvassa jotain paljon suurempaa ja mahtavampaa. Olen tällä hetkellä väärällä planeetalla, mutta pääsen vielä oikeaan osoitteeseen. Elämäni prinssi ei ole tullut vielä vastaan. Tai ehkä tuli jo eletyssä elämässäni, olin vain typerä etten ymmärtänyt sitä”[18]
    • ”Lukekaa Seiskan blogiani ääliöt!”[19]
    • ”Kenenkään väkivalta ei ole oikein, on olemassa ns. hiljaista väkivaltaa jolloin kuristetaan, retuutetaan tukasta, heitellään seinältä toiselle, uhkaillaan tappamisella jne. eli ns. arabimeininkiä.”[20]
    • ”Minua on muka syytetty Julian pahoinpitelystä netissä, mutta en ikinä voisi repiä omalta siskoltani puolia hiuksia pois päästä juurineen, sekä raahata häntä asfalttia pitkin niin, että jalat aukeavat!!! En myöskään saisi itse itseäni teipattua ilmastointiteippeihin ja käärittyä itseäni maton sisälle jumiin.”[21]
    • ”ITSEMURHAYRITYKSENI PERUUTETTU! SHOPPAILLU JA LÄHEISTEN RAKKAUS PELASTI MUT!.
    #130556 Ilmoita asiaton viesti
    Principeca'
    Participant

Kerran olen tehnyt perheelleni macaroni & cheese. Itse tein. On kyllä sen verran helppo ruoka tehdä, etten ymmärrä, miksi pitää ostaa joku valmispurkki. Mutta siis, kukaan perheestä, edes lapseNI eivät ruoasta pitäneet, vaikka kuinka jenkkiystäväNI oli kehunut ja antanut tarkat ohjeet valmistukseen. Itseäni närästi loppuillan/yön ja tuntui, kuin olisin ollut lusikallisen päässä sappikohtauksesta.

Sama efekti oli joskus blinien jälkeen. Blineistä pidän, mutta kehoni ei ilmeisesti ole tarpeeksi karaistunut todella rasvaisen ruoan syömiseen. Haaveilen kyllä, että otan vielä joskus riskin ja menen Saslikiin todellisten rasvaherkkujen ääreen. Siitä hyvästä voi jo yön kärsiä, juustomakaronien vuoksi ei.

#130557 Ilmoita asiaton viesti

Tuossa kuvassa olevat ”herkut” maksaa about 15€, noin halvallako HutZu tavaransa myy? Mä kualen nauruun, suaraan edestä ja takaa myäs… tähän vielä oksentaa yksin hymiö 🙂

#130558 Ilmoita asiaton viesti
    Sopulisko
    Participant

Mikä heleskutin ”jenkki”-idiootti Tunkki oiken on? Aivan, kuin vain jenkeistä tullut olis sitä glamourin ydintä. Kaikkea muuta.

Jos Tunkki tutustuis muuhunkin elämään ameriican ihmemaassa, kuin Miamiseen ja teeveesarjoista tuttuun kartanoelämään, niin varmaan huomais, että ihan yhtä raadollista ihmisen elo on sillä puolen palloa, ku täälläki. Ja oikeastaan vielä huonommin esim. terveydenhuolto. Ei pääse sairas ihan niin halvalla, kuin vaikkapa Suomessa.

Tunkki ei pärjäis jenkeissä edes kuukautta ilman, että on ryöstetty, raiskattu, hakattu, putkassa tai tapettu.

Että ihaile sää, Turvoketankki, vaan jenkkilää…

#130559 Ilmoita asiaton viesti
    Twisted Sister
    Participant

Petteri frååån Motala kertoi totuuden instavideossa. Sanoi että ovat Sollentuunassa vaikka pääsiäispanopupufromhell väitti että hellsningar frååån Stockholm. Ha ha ha
    Lidingö kusetus ei vaan mene läpi. Pian joutuu tunkki häntä koipien välissä palaamaan Loviisaan (jos sinne on enää menemistä- Velli kasvata pallit jo vihdoinkin). Mamma Marja on pian hyvin, hyvin vihainen. Kuka ei olisi jos joutuisi palaamaan omaan kotiin joka on häpäisty huoraamalla ja on varmaan aivan kammottavassa kunnossa tunkin ja koiran kusemisien jälkeen. Toivottavasti edes tajusi panna Petteriä vierashuoneen sängyssä eikä missän muualla.

Noh, voi sentään tienata vähän lisää ryyppyrahaa likaisilla sylitansseilla Siljalla…

#130565 Ilmoita asiaton viesti
    Älykkö mopsi
    Participant

On taas ruokarahat törsätty ns. oleelliseen:

5 pkt kuivaeines mac & cheeseä, purkki kookosöljyä, pkt jasminae riisiä (eniten ok ruoka tuossa setissä), suklaata, koristetipuja pikku jossulle ja melko ruma varmasti tarpeeton ja turha  keksipurkki.

Kookosöljyssäkö nuo makaroniateriat hölvätään? Vai mihin sitä kookosöljyä tarvitaan? Mac&cheeseä jasminae riisi lisukkeella patjerille, jälkiruokana suklaata? Kyllä nyt vahvasti taas syödään sitä mitä tunkki itse himoitsee, viis siitä vaikka maekun pitäisi syödä terveellisesti ja monipuolisesti. Tunkki lienee löytänyt paikallisesta Icasta USA:ssa tuotettujen tuotteiden hyllyn, sellainen oli ainakin joskus täällä cittarissakin. Sis.enimmäkseen juuri sellaista lisä aine , hiilari, trans rasva yms höttöä, jotta eipä pahemmin ole tullut siinä hyllyllä käytyä tutustimuskäynnin jälkeen eikä niitä ulkomaan herkkuja osteltua.

Princi, aikoinaan mac&cheese vähän kiinnosti, kun sitä kovin kehuttiin tuttavapiirissä ( he jotka olivat päässeet Miamiin). Tutustuin reseptiin, olisin siis tehnyt omin pikku kätösin tuota kuuluisaa herkkua. Ei sykähdyttänyt resepti ja tekemättä jäi, syön kyllä paljon juustoa ja satunnaisesti makaroniakin, eikä niissä aineksissa ole vikaa. Tuo niiden jenkkimallinen sotku ei vain yhtään houkutellut. Ilmeisesti en edelleenkään ole menettänyt mitään makuelämyksiä.

#130572 Ilmoita asiaton viesti
    LindaPiia
    Participant

OT Varoitus OT

Principeca:

Blineistä pidän, mutta kehoni ei ilmeisesti ole tarpeeksi karaistunut todella rasvaisen ruoan syömiseen. Haaveilen kyllä, että otan vielä joskus riskin ja menen Saslikiin todellisten rasvaherkkujen ääreen.

Vinkki: jos/kun menet syömään blinejä, pyydä sulatettu voi erikseen. Jossain ravintoloissa, ihan korkeatasoisissakin, saatetaan liioitella voisulan kanssa.
    Ei silti tarvitse pelätä, että blinit olisivat aivan kuivia, koska paistaminen ilman voita ei onnistu.

Samalla tavalla teen usein esim. Caesar salaatin kanssa eli pyydän kastikkeen erikseen. Varsinkin jos ravintola ei ole tuttu. En pidä siitä jos salaattini ui kastikkeessa.

#130573 Ilmoita asiaton viesti
    Ilmaset verot
    Participant

Minä en usko, että Tuksu osaisi kokata mitään syömäkelpoista, vaikka se seuraisi kirjasta reseptiä suoraan. Ja olisi pessyt kätensä.

Kun Mia Mari Johanna seuraat tätä palstaa, niin voisitko todistaaa väitteeni vääräksi. Googletappa vaikka kalakeiton resepti… Ai niin, et osaa… No tässä:

https://www.valio.fi/reseptit/kalakeitto/

Ja kokkaa se papalle. Laita meille hieno kuva/video todisteeksi. Teinikin osaa kokata perinteistä kalakeittoa eikä se vaadi juurikaan mitään taitoja. Vaikka tuo kalakeitto on ainoastaan kalansa puolesta terveellinen, niin on se silti parempi vaihtoehto papalle, kun makarooni ja juusto.

Kiitokset jo etukäteen! Rukoilen kokkaustesi onnistumisen puolesta!

#130574 Ilmoita asiaton viesti
    Mullapa on apple
    Participant

Tuli pikaisesti tuherrettua ? http://aijaa.com/rEckT6

#130575 Ilmoita asiaton viesti
    kaljakurre
    Participant

Anteeks kaikki mämmin ystävät mutta jotenki ko pöperö sopis Tunkin pääsiäisherkuksi. Ällöttävä ulkonäkö ja einiinkaikkien suuhun sopiva maku. Pikkasen kun laimentais ropeen pohjia niin avot. Mahtava meikkivoiteen sävy ja eiku Petteri tai hååkkani pusuttelemaan ruåttin ruhtinattaren siloposkia.

Viewing 15 posts - 76 through 90 (of 1,176 total)
  • The topic ‘Johanna Tukiainen Vol. 171’ is closed to new replies.