Johanna Tukiainen Vol. 171

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 171

This topic contains 1,181 replies, has 127 voices, and was last updated by Avatar Sopulisko 1 year, 1 month ago.

Viewing 15 posts - 901 through 915 (of 1,182 total)
  • Author
    sopulisisko
    Participant

Onko tosiaan niin, että Johannan uusi asunto, tuparit, taulujen ripustelu ja pinkki kahvinkeitin, on  ainoastaan Johannan omassa kuutiossa? Siis siellä henkilökohtaisessa helvetissään, jossa pyörii omien sepitelmiensä kanssa.

”Uskoisin että helvetissä on erilaisia tasoja; mutta kaikki ovat kidutusta. Olen käynyt mm.paikassa; jossa kaikki toistetaan kokoajan uudelleen alusta. Tämä viittaa amerik.evankelistan Bryan Melvinin näkemiin kuutioihin; joiden sisälle ihmiset oli sidottu; ja he kävivät läpi elämäänsä painajaismaisessa mielessä kokoajan toistona.”

Kuulostaa aivan Johannan elämältä.

Ehkä siksi Johanna visioi siitä taivaasta, missä kaikki on kaunista, kukat laulaa, timantit kimmeltee, Jeesuksen kanssa chillaillaan Vip loungessa. että saisi vihdoinkin olla vapaa, pääsis pois kuutiosta.

Kun kuunnellut raitistuneiden addiktien juttuja, niin toistuvasti toipumiskertomuksissa on tavallaan sellainen omasta itsestä vapautuminen, ulos sieltä kuutiostaan.

Eihän ne uskishommatkaan ole Johannalle mitään muuta kuin mahdollisuus päästä esille kertomaan minästäNI. Jokaiselle tuollaiselle minä minä -tyypille tekisi mieli sanoa, että kun et ole siinäkään suhteessa mitenkään erityinen kun näitä minä minä -tyyppejä on muitakin. Mutt ei ne kuule. Kun se minä huutaa niin lujaa, niin ei ne mitään kuule.

#131615 Ilmoita asiaton viesti
    Esikois-Dother
    Participant

Veikkauksia kehiin:

kun Vellin kanssa lentää koon 40 aamutohveli nurkkaan; niin minne Paksuin sitten laahustaa nyssyköidensä kanssa?

Toivottavasti ne kaksi pommia ei muuten ole samoissa tiloissa kun nartulla juoksu alkaa. Viimeisellä viittaan siis koiraan.

#131616 Ilmoita asiaton viesti
    Sopulisko
    Participant

E-D

Jos Parkanossa on vielä ”holistila”, niin sinne?

#131617 Ilmoita asiaton viesti
    Harry Love
    Participant

Kade:

Kuka muistaa millon iso menee äipän kans etelään?

Minä muistan. Syksyllä.

#131618 Ilmoita asiaton viesti
    Safina
    Participant

Toukokuussa mamman kanssa Mallorcalle ja syyskuussa patherin kanssa Israeliin!”

#131619 Ilmoita asiaton viesti
    ♠ Prozac ♠
    Participant

Kuva näyttää kyllä ihan auton ikkunasta otetulta?

jpg

#131620 Ilmoita asiaton viesti
    ♠ Prozac ♠
    Participant

Kuva ei tule kokonaisuudessaan instasta kopsatessa. Yläreunan kaarevuus ja alaosassa puita, maisemaa? Ikkunasta otettu ja veikkaan Vellin autosta?

jpg

#131621 Ilmoita asiaton viesti
    Käpy
    Participant

Tuksu on jo Loviisassa. On ,pienikiusa tuksulle aidispillu.

#131622 Ilmoita asiaton viesti

Vai on jumalan (humalan) kanssa taas rupateltu läpi yön. Liekö jumala kehottanut matkaamaan loviisaan kun sieltä löytyy paras (ainoa) joka tuhveron huolii

kun se chileläinen lentokapteenikin katosi kuin pieru saharaan

#131623 Ilmoita asiaton viesti
    Käpy
    Participant

Tuksuhan ei itke Tuksu on kotona kännissä.

#131624 Ilmoita asiaton viesti
    Sivuposeeraus
    Participant

Olen samaa mieltä; vakavat lopunajan merkit on kun Johanna Tukiainen on klo 5.11 hereillä!!1 Jotain siellä tapahtuu…

#131625 Ilmoita asiaton viesti
    Heipp
    Participant

Tarkoittaako Tuksu tuolla hästäkillä,että  lokki lähti Tukholmasta.

#lintujenpako

#131626 Ilmoita asiaton viesti
    Käpy
    Participant

Oletteko te näädät tyhmiä. Milloin Tuksu on puhunut tahi kertonut totta.Ei milloinkaan ja sen minkä minä olen oppoinut et Tuksu kertoo aina menneisyyttä.

#131627 Ilmoita asiaton viesti

Pakko sanoo, että rasvankäry tunkeutui keskustelusta kotisohvalleNI asti. Jätän sen aiheen siihen.

Olis kyl kiva saada Punkerosta vähän enemmän sotalaulua. Toivottavasti ne pomit on erossa toisistaan ja varsinkintuksusta 4ever.

#131628 Ilmoita asiaton viesti
    ♠ Prozac ♠
    Participant

Lokki on lähtenyt, Jasminen instastoryssa videoo missä mamma ja pappa hoitavat Jasminen koiranpentua. Alla kuvakaappaus videosta, mother + pappa Jasminalla.

jpg

Jasminen videolla mainittiin jo eilen mamman hoitavan Leonia, lokki on lentänyt aikaisemmin kuin tänään ruotsista, sillähän on tapana päivittää jälkijunassa kuvittelee hämäävänsä näätiä! ? ?

Viewing 15 posts - 901 through 915 (of 1,182 total)

The topic ‘Johanna Tukiainen Vol. 171’ is closed to new replies.