Johanna Tukiainen Vol. 172

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 172

Viewing 15 posts - 676 through 690 (of 910 total)
  • Author
    ritax
    Participant

Kyllähän juttu on aivan selvästi niin, että Jumala on nyt kovin vihainen Tuksulle kun paukkuineen ja kärpäsineen seuraa ihan LoviLiisaan asti. Eikä ole muuten ihme, kyllä Tuksu levittää sellasta valheellista jumalan sanaa, että siinä kalpenee jo ite vihtahäntäkin. Aijai Tuksu, nyt on pahat paikat ja kuutio kutsuu :-\ Ei täällä paukkunut, se paukkuu nähtävästi vain Tuksun päällä ja se merkitsee vakavaa varoitusta, etenkin jos siihen vielä liittyy kärpäset. Selvä vakava varoitus helvetistä eli siitä kaatopaikasta :-\ Meni sitte vaarantamaan vielä viattomat LoviLiisalaisetkin jumalan kostolta! Run Velli run!

#132804 Ilmoita asiaton viesti
    Kartanon Pinta Ala
    Participant

Tunkin pitäisi pakata sotahaarniskansa ja ne seitsemän häämekkoa ja lähteä käymään lomalla Australiassa.

Kun pääsee perille, on sekaisin kuin kääriytynyt etana, on 10 matkalaukkua, huudellaan kovaan ääneen että where is the dj.

Rajavalvojat kun avaa ensimmäisen laukun niin sieltä lentää jos mitä sittisontiaista ulos.

Toisen laukun kohdalla tarvitaan jo pamppua että saadaan kuoriaiset tapettua.

Kolmannen laukun kohdalla on ukoilla jo täysi valkoinen nasa-puku päällä, Tunkki selittää että en se minä, vaan Olli pakkasi tämän laukun. Itse olin valmistautumassa Maanantain kuvauksiin.

#132805 Ilmoita asiaton viesti
    Suur-syntinen
    Participant

Kandi; tuksun ote vaan nyt on niin yltiöpositiivinen, kuvailemasi mies on ihan nurkan takana. Ihan kun aikoinaan nuija ja tosinuija pätkässä kun Jim uteli mahdollisuutta suhteelle; voisiko se olla 1: 100?, vastaus tais olla että oikeammin 1:10 000 000, johon jimmy onnellisena piehtaroimaan että mahdollisuus on siis olemassa…. Jotenkin noin se meni, en kato sitä tarkistaakseni lukuja.

#132806 Ilmoita asiaton viesti
    Kartanon Pinta Ala
    Participant

Joo se Lauren Holly oli ihana siinä leffassa. Jos antaisi minulle yhden miljoonasta tsäänssin, olisin yhtä iloinen.

#132807 Ilmoita asiaton viesti
    Kartanon Pinta Ala
    Participant

#132808 Ilmoita asiaton viesti
    Suur-syntinen
    Participant

Kyl vaan, nyt joku elokuva-moguli liljendaalista ottaa kopin ja tekee re-coverin; marja-muori Laureniksi ja paksun-pönäkkä tyttärensä Jimin osaan; otos 666, miljonäärimiehen löytymisen todennäköisyys,……………..jaaaaaaaaa kamera käy.

#132809 Ilmoita asiaton viesti
    PKS1
    Blocked

Etpä Tunkki varoittanut.

http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/201804222200895736_ul.shtml

Profeetta lätkii kärpäsiä joita eivät näe kuin Tunkki ja Pappa ja samaan aikaan melkein osui.

#132813 Ilmoita asiaton viesti
    Sivuposeeraus
    Participant

Possu ja Velli lusikassa, ihanaa ?! Mihinkä se Tunkki enää uutta miestä tarvitsee vai onko ne kaikki kolme sitten samassa sängyssä pötköttelemässä? Välillä vähän tiivistetään kun pappa tulee vierailulle. Kyllä mäntysänkyyn mahtuu!

Ihme mies tuo Velli kun ei halua suloista prinsessaa suojella henkivaltojen hyökkäyksiltä ???.

#132818 Ilmoita asiaton viesti
    soosi
    Participant

Carita K  Jätä tämä mies ja heti ettei tapahdu sinulle mitään pahaa. Arto kohteli sinua kuin pohjasakkaa. Sellaista kohtelua ei tarvitse kenenkään sietää. Sinä jos kuka ansaitset todellisen onnen ja kunnon miehen, etkä mitään hännystelijöitä Johanna Mia Tukiainen      En voi jättää häntä toistaiseksi syistä, joita en voi missään nimessä kirjoittaa julkisesti. Arto Länsman on pohjasakkaa!Carita K  niin on. Oikeassa olet.

Eilen 19:50 · Kirjoitan tähän vielä virallisen ilmoituksen: Peruutin kesäkuun hääni, koska mies on Jeesuksen pilkkaaja. En voi missään nimessä avioitua Jumalan pilkkaajan kanssa. Sisareni Julia ilmestyi minulle yhtenä yönä kirkkaan valkoisissa vaatteissa; ja hän käski kovaan ääneen, että ”En saa missään nimessä avioitua” tämän miehen kanssa jonka kanssa olen ollut tekemisissä viimeiset kolme vuotta. Uskossa oleva ihminen ei voi mennä naimisiin henkilön kanssa, jossa on antikristuksen henki.

My Weddings are cancelled. Thank you Jesus!

Julia ilmestyi niin nopeasti eteeni etten pystynyt puhumaan mitään! Hän sanoi yhden jyrkän lauseen minulle: ”Älä mene naimisiin Veijon kanssa.” Sitten hän katosi.

Uskova ei voi missään nimessä avioitua Jumalan pilkkaajan ja Hitlerin ihailijan kanssa!

Nyt ei ole kysymys vain ”ei uskovaisesta” miehestä, vaan miehestä joka on riivattu.

Julia ilmestyi keskellä yötä siis eteeni; se ei ollut uni, vaan hän oli konkreettisesti edessäni kirkkaan valkoiset kimaltelevat vaatteet päällään. Ja hän sanoi vain yhden voimakkaan lauseen: ”ÄLÄ MENE NAIMISIIN!” ja sen jälkeen näin näyn; jossa minulla oli valkoinen morsiuspuku päällä joka värjäytyi mustaksi. Asia on hyvin selkeä. Tämä ei ole ensimmäinen kerta kun Julia on ilmestynyt varoittamaan minua jostain. Jouduin helvettiin vuonna 2015 ollessani Miamissa; ja ennen sinne joutumistani; näin unen jossa Julia käveli käsikädessäni pitkin metsää, josta alkoivat lähestymään suuret varjot ja Julia sanoi minulle: ”VARO JOHANNA, HE TULEVAT!”

#132819 Ilmoita asiaton viesti
    Alli Kapone
    Participant

Jaha.  Rienaus on alkanut eli kysymys kuuluu,  mitä Velli kieltäytyi ostamasta tuksulle?

#132820 Ilmoita asiaton viesti
    Minnili
    Blocked

Veijo Lallin kannaltahan nuo Tuksun harhat Julle-ilmestyksistä ovat taivaan lahja kun sillä tavalla onnistuu välttämään avioliiton ja avieron ja omaisuuden jaon samalla.

Miamissahan Tuksu oli mielisairaalan suljetulla osastolla.

Mikäs on näätien veikkaus milloin siellä Loviisassa alkaa tapahtumaan ja Lokille virvokkeet maistumaan ja tulee ensimmäiset pahoinpitelyt ja muut rikokset siellä kuviin ja Lokki onnistuu saamaan vielä porttikiellot ainoisiin kylän ravintoloihin?

Perinteisesti se on alkanut vapun aikaan nyrkit heilua:

Johanna Tukiainen pahoinpiteli Tallinnassa – kohuvideo K-18!

#132822 Ilmoita asiaton viesti
    Heipp
    Participant

Loviisan sivuilla keskustellaan väkiluvun kehityksestä.

Johanna Mia Tukiainen No kun Lalli on impotentti niin minkä sille mahtaa.
    Hallitse

TykkääNäytä lisää reaktioita
     · 9 min

#132824 Ilmoita asiaton viesti
    Heipp
    Participant

Ukkos keskusteluun.

Johanna Mia Tukiainen Voi että kun te olette typeriä! Katsokaa YouTubesta linkkejä ympäri maailmaa oudoista äänistä; tehkää itse oma tutkimus houkat!
    Hallitse

TykkääNäytä lisää reaktioita
     · 29 min

#132825 Ilmoita asiaton viesti
    ♠ Prozac ♠
    Participant

Tuksulla menee lujaa Loviisa ryhmässä. Sokka irti. 😀

M.M : Jumala yrittää varoittaa Loviisalaisia, lokki on laskeutunut.

Johanna Mia Tukiainen On se kauheaa; pelottavampaa kuin muslimi maahanmuuttajat! Typerys!

E.P: Voi voi

Johanna Mia Tukiainen Kiitos kuitenkin Loviisa; kun Helsinki täyttyy suvakeista ja vajakeista; niin sain turvapaikan täältä!

Johanna Mia Tukiainen Älä anne kenenkään alistaa sinua koskaan!!!! Jumala tulee tuomitsemaan ne miehet; jotka kohtelivat heikompaa osapuolta huonosti.

#132827 Ilmoita asiaton viesti
    Soopelsson
    Participant

Aaaaaaah miten ma nautin.

Se tekee sen ihan itse.

Maanantaina käy ilmi että Johannalla ei ole minkäänlaista omaa asuntoa yhtään missään, vaan asunnoton alkoholistiynisijä yöpyy herransa Vellin armosta viikonlopun vellilässä ja lähetetään sitten takaisin Sollentuunaan.

Possu petaa meuhkaamisellaan mammalle tekosyytä että vinkupallon on pakko tulla Ruotsiseen kun demonit riivaa ja koit syö ja jeesukset vaan jeesustelee eikä juokse auttamaan Pyhää Pilleristiä.

Karma. Karma on saapunut kylille.

Viewing 15 posts - 676 through 690 (of 910 total)
  • The topic ‘Johanna Tukiainen Vol. 172’ is closed to new replies.