Johanna Tukiainen Vol. 172

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 172

Viewing 15 posts - 691 through 705 (of 910 total)
  • Author
    päristäjä
    Participant

Vois olla fiksua poistaa nuo nimet keskustelusta.Tietty Tukiainen voi jäädä.

#132829 Ilmoita asiaton viesti
    Pastori
    Blocked

Wikipedia ? Monia lähteitä olen  sukututkimuksessa käyttänyt, mutta enpä ole hoksannut esivanhempia wikipediasta hakea. ?

#132830 Ilmoita asiaton viesti
    ♠ Prozac ♠
    Participant

Heipp

Jatkaisitko yställisesti kopsimista? Meillä meni päällekkäin, en ehtinyt huomaamaan? Mun kädet huutaa hoosianna kivusta en pysty enään kopsiin. ?

Tunkki poistelee nopsaan tekstejään. Kiitän?Pääsen aamulla lukemaan Tunkin aivopieruja. ??

#132831 Ilmoita asiaton viesti
    Pastori
    Blocked

Kiitos Prozac panoksestasi. ?

#132832 Ilmoita asiaton viesti
    Heipp
    Participant

Taisi Tuksu lopettaa tältä illalta.

#132833 Ilmoita asiaton viesti
    Karvainen kummitus
    Participant

Kuulkaas nyt arvoisat pörröhännät….haluan oikoa muutamia asioita. Elikkä c ei ole mielikuvitushenkilö vaan ihan aito luuta ja nahkaa oleva ja elävä tyyppi. Ja vieläpä aivan normi tapaus. Työssä käyvä ja aika vastuullisessa hommassa, vieläpä arrhhgg veroja maksava,  sen kyllä kiertäisin jos vain pystyisin. Reissutyötä tekevä?. Linnoja tai paratiiseja en omista, toki asunto parissa maassa tällä hetkellä joista toinen on vuokralla. Ja vanhuus ei vielä paina mitä olette uumoilleet, väärin meni näätyläiset?. Järki vielä lantussa on että se siitä.

Yhtä teiltä vain pyydän, olkaa kilttejä edes tämän kerran, jos on kirjoitettava minusta käyttäkää vaikka nimikirjaimia. Onko liikaa vaadittu? On vähän noloa jos yhteistyökumppanit googlettaa nimeäni niin sehän ohjautuu helposti tänne, ymmärrättehän pointsin? Sen verran viisaita pörröjä olette.

Ja ei, en lähde lidingöstä hakemaan tauluja, roikkukoon siellä missä ne nyt on.

Eipä minulla muuta, hyvää kevättä, kesää ja talvea.

#132834 Ilmoita asiaton viesti
    Heipp
    Participant

Tämä minua hiukan ihmetyttää.
    ” Järki vielä lantussa on että se siitä.”
    Miksi ihminen jolla vielä järki lantussa, lähtee mukaan Tuksun valheisiin.

#132835 Ilmoita asiaton viesti
    rääkyjä'
    Participant

Kujakatti:

Kuulkaas nyt arvoisat pörröhännät….haluan oikoa muutamia asioita. Elikkä c ei ole mielikuvitushenkilö vaan ihan aito luuta ja nahkaa oleva ja elävä tyyppi. Ja vieläpä aivan normi tapaus. Työssä käyvä ja aika vastuullisessa hommassa, vieläpä arrhhgg veroja maksava,  sen kyllä kiertäisin jos vain pystyisin. Reissutyötä tekevä?. Linnoja tai paratiiseja en omista, toki asunto parissa maassa tällä hetkellä joista toinen on vuokralla. Ja vanhuus ei vielä paina mitä olette uumoilleet, väärin meni näätyläiset?. Järki vielä lantussa on että se siitä.

Yhtä teiltä vain pyydän, olkaa kilttejä edes tämän kerran, jos on kirjoitettava minusta käyttäkää vaikka nimikirjaimia. Onko liikaa vaadittu? On vähän noloa jos yhteistyökumppanit googlettaa nimeäni niin sehän ohjautuu helposti tänne, ymmärrättehän pointsin? Sen verran viisaita pörröjä olette.

Ja ei, en lähde lidingöstä hakemaan tauluja, roikkukoon siellä missä ne nyt on.

Eipä minulla muuta, hyvää kevättä, kesää ja talvea.

Hienoa, että tulit keskusteluun…

Onko Tuksun asuntoasiat nyt lopullisesti kunnossa ja hän voi asettua aloilleen omaan kotiin, jonka olet laittanut hänelle kuntoon Lidingössä?

Toivottavasti ymmärrät, että herätät mielenkiintoa Tuksun vierellä. Ja olethan itse facebookissa maininnut, kuinka olet Tuksun uutta asuntoa Ruotsissa sisustanut ja kaunista, rauhallista merenrantapaikkaa kehunut.

Merkillepantavaa on myös se, että olit yksi harvoista tuparivieraista.

Eikä sinulla ole mitään syytä nolostella; olet pyyteettömästi auttanut Tuksua ja pitänyt tiukasti kiinni totuudesta. Tuskin yhteistyökumppanit sellaisesta pahastuvat…

#132836 Ilmoita asiaton viesti
    Herjaava IP-osoite
    Participant

Johanna Mia Tukiainen Voi että kun te olette typeriä! Katsokaa YouTubesta linkkejä ympäri maailmaa oudoista äänistä; tehkää itse oma tutkimus houkat!

Totta. Tälläisiä lopunajan ennusmerkkejä on ollut jo aiemmin

https://youtu.be/px2S99V9QX4

#132837 Ilmoita asiaton viesti
    Glamourtähti
    Participant

Tutkimattomat ovat Herran tiet! Hän paukutteli ihan hämäyksen vuoksi samaan aikaan pitkin Suomenlahtea ja Venäjän Viron rajalla, vaikka se ainoa oikea suuri ja lopun ajat 100 % vahvistava merkki-paukku tulikin aivan suoraan pelkästään Loviisaan! Todellinen Jumalan ihme joka osoittaa, että suuri merkki oli tarkoitettu ainoastaan JOhannalle itselleen henkilökohtaisesti!!! (Jokainen voi itse tarkistaa asian tuolta sivuilta jos usko on heikko.)

#132838 Ilmoita asiaton viesti
    Yavannah
    Participant

Sain inspiraation teiltä, ihanaiset näätäkollegat, joten kiitos siitä teille. Eli kun tuossa viikonloppuna pelasin simsiä, loin jälleen pitkästä aikaa Tuksun peliini(traits: mielipuoli, sottapytty ja paha). En kyllä löytänyt Ted Baker muuttomekkoa, mutta jotain tarpeeksi lähelle. Sama leoparduu-muuttokenkien kanssa. Eivät ihan samanlaiset ole, mutta riittävän lähelle. Sen sijaan tuon Tuhkimo halpis-ikeankassimekko löytyi.

View post on imgur.com

View post on imgur.com

Okei Tunkero pelissä näyttää hieman siistimmältä ja siveämmältä kuin oikeasti, mutta pelin systeemit kun on mitä on, niin ihan täydellistä siitä ei sit tullut. Mutta lärpyttimiin ja karmeaan huulipunaan olen tyytyväinen. Ai niin. Lisäksi intouduin rakentamaan Sims-Tunkerolle pinkkivalkoisen talon. Siellä on jopa pinkki kahvinkeitin. 😀

View post on imgur.com

View post on imgur.com

View post on imgur.com

View post on imgur.com

Myönnän, että hieman innostuin liikaa ja tulin vähän liioitelleeksi pinkkien juttujen kanssa. Okei, sotkua ei kyllä ole samoissa määrin kuin päätähdellämme, mutta pistäkäämme se sen piikkiin, että hän vasta muutti pinkkivalkoiseen minilukaaliinsa. Koiriakaan ei ole, vaikka nykyisin nekin ois pelissä kyllä saatavilla, mutta mua hieman laiskotti, joten jätin tekemättä ne.

#132839 Ilmoita asiaton viesti
    Kotitonttu
    Participant

Ihanaa. Tee minullekin noi hahmotelmat mun tulevasta elämästä herttuattarena. Toi rajattu piha on ihan paras, ei tarvi puhuu koirankakoista. Minä olen väsynyt mutta onnellinen, lähetin rakkaani töihin ison eväskassin kanssa. Sitä ennen tein sille seksiä. Jos mä herätän sen yöllä kun pelottaa ukkonen tai katolta putoavat lumet niin kyllä se avaa silmänsä ja sanoo tuu tänne ei tarvi pelätä. Soittaa vielä töistä ja varmistaa että mulla on kaikki hyvin.

#132840 Ilmoita asiaton viesti
    Kotitonttu
    Participant

Houkat, typerys, seinäänpuukotus, mistään hinnasta, missään nimessä…

#132841 Ilmoita asiaton viesti

”Johanna Mia Tukiainen      En voi jättää häntä toistaiseksi syistä, joita en voi missään nimessä kirjoittaa julkisesti.”

Kysymys kuuluukin? Mitä kaikkea pitää ostattaa vellillä? Minne Tuksu voisi mennä jos velli todella heittäisi lokin ulos? Pitääkö matkustaa jonnekin, mutta ei ole rahaa?

Tuksu ei ole kovin kohtelias kun haukkuu kuitenkin julkisesti vellin henkilökohtaisia asioita Loviisan paikallislehden palstalla.  Mitä todellakaan vellin sukuhistoria kuuluu tähän päivään, ja siihen mitä itse mies on? Ainut mies joka on sietänyt Tuksua noinkin pitkään. Mies ei ole haukkunut Tuksua julkisesti, eikä tuskin ole lyönytkään. Tuksu ei tunnu kunnioittavan toisten mielipiteitä, vaan lyttää kaiken. Tulee mieleeni tankki. Vain Tuksu on oikeassa uskonsa takia. Miten ihmeessä hän uskoo uniin, kun Raamatussa kerrotaan, ettei uniin ole uskomista, eikä niiden mukaan pidä toimia? Hän ei usko myöskään tieteeseen. Kova ukkosmyrsky, ukonilma ei varmaan sattunut vain Tuksun asuinpaikan yläpuolella, vaan huomattavasti laajemmalla alueella. Eikö hän seuraa uutisia ja säätiedotuksia? Jokainen meistä on kuullut ja nähnyt ukkosmyrskyn, mutta emme ota sellaista luonnonilmiötä merkkinä mistään.

Tuksu seuraa vain huuhaa-videoita youtubesta.  Hänen kannattaisi seurata myös suomenkielisiä uutisia ja myös säätiedotuksia.

#132842 Ilmoita asiaton viesti

Siinä taas harras uskovainen, hyvä ja anteeksiantava

Aina voi kollektiivisesti haukkua kaikkia muita houkiksi ja typeryksiksi ja sitten yksilöidä jonkun tietyn henkilön impotentiksi

Viewing 15 posts - 691 through 705 (of 910 total)
  • The topic ‘Johanna Tukiainen Vol. 172’ is closed to new replies.