Johanna Tukiainen Vol. 173

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 173

Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 964 total)
  • Author

”Saan voimakkaita henkivaltojen hyökkäyksiä!”

Eikö koiran sairastumiseen voi olla ihan luonnollinenkin selitys? Elämässä tapahtuu välillä ikäviä asioita. Kuka tahansa voi sairastua, mutta ei se välttämättä ole henkivaltojen hyökkäys. Myös lemmikkieläin voi sairastua. Tässä tapauksessa voimme vain arvailla syytä. Ainakin Tuksun kertoma tarina kertoo sen, että hänellä on ainakin yksi koira tallessa. Liekö koiralla vakuutusta, vai joutuiko velli maksajaksi. Ajoiko Tuksu itse, vai käyttikö hän mittariautoa? Jos koiraparka joutui eläinlääkäriin jonkin Tuksun virheen takia, niin sitä syytä hän ei tule koskaan kertomaan. Jos velli joutui maksamaan kaiken, niin se ei ole henkivaltojen hyökkäys, mutta julkista kiitosta vellille siitä ei tule. Mistä Tuksu olisi saanut rahaa leikkaukseen ja/tai mittariautoon? Eiköhän kuskina ollut velli, sillä Tunkki ei tunne paikkakuntaa, eikä lähintä päivystävää eläinlääkäriä. Oliko koira taas ns. kantava ja se on syynä lokin loisimiseen vellin luona. Muuta paikkaa kun Tuksulla ei taida olla? Lidingön residenssistä emme ole kuulleet aikoihin mitään.

#133136 Ilmoita asiaton viesti
    Alli Kapone
    Participant

Tasan 20 minuuttia aikaa?  Just joo.

#133137 Ilmoita asiaton viesti
    Minas
    Blocked

Angel parka. Osuikohan isosti.

#133138 Ilmoita asiaton viesti
    Soopelsson
    Participant

Keksitty tarina.

Jospa käynti optikolla auttaisi? Löysä se leluleijona sìinä sängyllä on….

#133139 Ilmoita asiaton viesti
    Minas
    Blocked

Eikö juttu ollut kopsattu Facesta? Toivotaan että on vaan löysää vanuleijonaa elvytetty.

#133140 Ilmoita asiaton viesti
    Glamourtähti
    Participant

Ukkonen tai lumien putoaminen katolta = tuomiopäivän pasuuna!!!! Koira sairastuu = henkivaltojen hyökkäys!!! Ryyppykaveri soittaa poliisit = saatanan hyökkäys minua vastaan!!! Facebook-banni = illuminaatio vainoaa lopun aikoina kristittyjä!!! Alkossa ei suostuta myymään viinaa = ne yrittävät pakottaa ottamaan mikrosirun!!! Lasi jossa oli vielä juomaa, kaatuu pöydälle = pirut riehuvat asunnossani!!!

#133141 Ilmoita asiaton viesti
    Kade
    Participant

Saan voimakkaita henkivaltojen hyökkäyksiä;

Juu kyllä mullakin on niitä liskojen öitä ollut kun on vedetty muutama päivä hurlumheitä.

Mutta nyt minä käsittäisin tämän niin että tunkio on herännyt voimakkaiden henkivaltojen ansiosta,koska ne halusi varoittaa että Angelilla on vain 20 min. aikaa jos ei painateta lääkäriin.

Halutaanko tässä ny hämätä että sillä olisi vielä koiria,vai mitä tässä haetaan.Sen ny kaikki tietää ettei tunkio itse ole pökötillä eläinlääkärille ajellut. Jos jotain on ollutkin niin vellukka on kyyryssä ajanut tuhatta ja sataa tunkion haukkuessa vierellä,kuinka surkeeta on ajaminenkin.

#133142 Ilmoita asiaton viesti
    PKS1
    Blocked

Päivystävät esirukoilijat.

LuottoEksyttäjä:

Kiitos rakas Jeesus Kristus ja esirukoilijat; että koirani henki säästyi!

Yeshua kyllä on aktiivisena 24/7 niin kuin jatkuva tisuri nykykielellä typerästi ilmaistaan, mutta että esirukoilijatkin ovat, se oli uutinen. Vai onko Tunkki tasan muun kiireen ohessa hälyttänyt joukkion toimeen?

LE:

Ei tähän tarvitse kirjoittaa miksi koira piti leikata;

Tämän otan käyttöön ASAP. Ei tähän tarvitse kirjoittaa miksi kaikki mitä kirjoitan palstalle on ehdottoman totta. Uskokaa huviksenne.

#133143 Ilmoita asiaton viesti
    Kade
    Participant

Kuvitelma;

Tuksu; Kiitos rakas jeesus että pidit lupauksesi ja annoit minulle vielä mahdollisuuden rakastaa.Annoit minulle kiltin ja varakkaan miehen.Hän tekee kaiken minun vuokseni ja minua auttaakseni.Saan asua maalla omassa talossa jossa vietämme ihanaa elämää koiriemme kanssa.Mieheni pelasti minut demonien käsistä maijamista ja nyt hän ojentaa auttavan kätensä,kun jouduin asunnottomaksi.

Haluaisin nyt järjestää miehelleni jotain spessua kiitokseksi.Itse kun en osaa tehdä mitään,vien hänet lomalle lämpimään.Ei mieheni ei tätä maksa,vaan pyysin rehellisesti äidiltäni rahallista apua.ÄitiNi suostui mielellään kustantamaan tämän matkan meille koska hän on tyytyväinen kun vielä saan elää normaalia elämää.Jätän tästä syystä matkan äitini kanssa (?) ja matkan isäni kanssa Israeliin ,koska nyt minulla on oma mieheni.Kiitos jesse ja amen.

#133144 Ilmoita asiaton viesti
    PKS1
    Blocked

Luonnonlaki

Jos koirat ovat päivät pääksytysten ilman sen suurempaa huolenpitoa, niin ei pentuja tarvitse teettää. Hässiväthän ne luontokappaleet, kun tilanne niin vaatii.

#133145 Ilmoita asiaton viesti
    soosi
    Participant

Johanna Mia Tukiainen jakoi julkaisunsa.7 tuntia · Hyvin surullista! Porvoossa viime kesänä ihmisen kanssa jota pidin ”ystävänäni.” Hän puukotti täysin minua selkään jo vaikka sadantuhannen kerran; käsini on kipsissä näissä kuvissa koska eräs toinen mies satutti minua. Tämä mies joka on homoseksuaali; on levittänyt minusta perättömiä valeita ympäriinsä; ja ei ole kertonut totuutta; mm. näistä kuvista; miksi käteni on siteissä? Älkää menkö lankaan uskovat paholaisen valeiden kanssa!!!!! Jumala heittää nyt rytinällä pois ympäriltäni pahat ihmiset!

Johanna Mia Tukiainen21. elokuuta 2016 · Porvoossa rakkaan ystäväni upean laulajan Olli Olli Loukola kanssa joka on upea laulaja! With my great singer. Show must go on!!!! Keikkamme jatkuvat: Johanna@dollsdancers.fi. Upeista helteistä pääsimme kuitenkin nauttimaan ikävän sairaalareissun jälkeen jossa lääkäri epäili että olen yhdessä narsistin kanssa. Max on onneksi pelastettu!!!! Ja sain tetanus rokotuksen.

#133146 Ilmoita asiaton viesti

”Ukkonen tai lumien putoaminen katolta = tuomiopäivän pasuuna!!!! Koira sairastuu = henkivaltojen hyökkäys!!!”

(Glamourtähti)

Olet oikeassa. Tuksu selittää asiat aina pahimman mukaan. Tavallisia elämässä tapahtuvia asioita, mutta ne muuttuvat kaikki saatanan tms syyksi. Eikö Jumala suojelekaan Tuksua, vaikka Hän juttelee suoraan Tuksulle? Lisäksi rakas Julle-sisko on taivaassa enkelien yläpuolella ja lisäksi Julle pitää kiinni Jessen kädestä. Jo noiden asioiden vuoksi Tuksun aseman pitäisi olla hyvin suojattu. Vai painaako Tuksun mieltä Jullen tapaus ja siksi Tunkki pelkää? Siksi hän esiintyy evankelistana ja jauhaa koko ajan maailmanlopusta, mikrosiruista ja henkivaltojen hyökkäyksistä. Tuksulle uskonto ei ole näemmä ilo, vaan hyvin ahdistava. Hän uskoo kaiken roskan mitä netistä vain löytyy. Maailmassa on myös paljon hyvää ja täällä maan päällä tapahtuu myös kauniita ja mukavia asioita. Kaiken ei tarvitse olla pahaa. Tuo 20 minuuttia tuntuu vedetyn hatusta. Ei kukaan lääkäri/eläinlääkäri voi antaa noin tarkkoja arvioita, mutta saipahan Tuksu kiillotettua omaa kruunuaan. Kuka tiesi rukoilla koiran puolesta, jos kaikki tapahtui noin nopeasti? Tuksu haukkuu ja aliarvioi muita uskontoja, mutta esim. Intiassa eläimiin suhtaudutaan hyvin kunnioittavasti. Eläimiä pelastetaan ja hoidetaan. Eikä jotain eläintä ammuta kuten Suomessa tehdään, vaan eläinparka hoidetaan hyvin. Olipa eläin villieläimen raatelema aasi tai mutakuoppaan pudonnut elefantti. Lisäksi ihmiset (jopa eläinlääkärit) tekevät töitä vapaaehtoisesti. Kunnioitan suuresti tuollaisia ihmisiä. Suomessa kaupunkialueelle eksynyt hirvi ammutaan, mutta Intiassa jokin eläin nukutetaan ja eläin siirretään takaisin viidakkoon tms. Eikä siellä ajatella noita tapahtumia pahojen henkien tekosiksi, vaan ikäviksi tapahtumiksi joihin ihminen voi vaikuttaa.

#133147 Ilmoita asiaton viesti

”Käsini on kipsissä”

kiitos yeshua oikeinkirjoituksen armolahjasta. Ja käsini kipsi ei ole kipsi vaan mikälie sideharso

#133148 Ilmoita asiaton viesti

”Hän puukotti täysin minua selkään jo vaikka sadantuhannen kerran; käsini on kipsissä näissä kuvissa koska eräs toinen mies satutti minua.”

Kylläpä Tuksua on koeteltu. Vaikka selkään puukottaminen onkin vertauskuvallinen, niin eiköhän 100.000 kertaa ole liioittelua? Määrä on sellainen, että siihen menisi jo vuosikymmeniä? Kätesi ei ole kipsissä. Tavallinen tukisidos. Älä puhu p-kaa. 

”Upeista helteistä pääsimme kuitenkin nauttimaan ikävän sairaalareissun jälkeen jossa lääkäri epäili että olen yhdessä narsistin kanssa.” 

Joopa joo….jopa lekurit voivat päätellä tuollaisen asian ko. henkilöä tarkemmin tutkimatta! Jos haluttaisiin tutkia narsistia, niin se vaatisi pitkiä tutkimuksia psykiatrin ja psykologin toimesta. Tuollaiset tutkimukset veisivät aikaa useita kuukausia. Joku yleislääkäri ei pysty tekemään tuollaista diagnoosia vain Tuksun juttujen perusteella, mutta kyseessä onkin Tuksu (hyvä ihmistuntija) joka pistää sanoja toisten suuhun. Eikö sinua hävetä Tuksu!? Miksi valehtelet aina?

#133149 Ilmoita asiaton viesti
    PKS1
    Blocked

Kerta se on sadastuhanneskin.

Upea laulaja puukotti selkään eikä majoittanut Tunkkia isänsä kotiin. Tämä johti kokonaan pois Helsingin noblessin joukosta. Eihän siellä ole kohta muita kummajaisia kun Hytönen alabasterinnansa kanssa.

Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 964 total)
  • The topic ‘Johanna Tukiainen Vol. 173’ is closed to new replies.