Johanna Tukiainen Vol. 173

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 173

Viewing 15 posts - 946 through 960 (of 964 total)
  • Author
    ♠ Prozac ♠
    Participant

Kusiläiskän näin minäkin zoomatessa kuvaa ja muitakin pieniä paskatahroja vaan enpä kehdannut mainita asiasta kun luulin näkeväni harhoja! ? Eihän upouudessa soffassa voi olla läiskiä!!?? ?

Hih onneksi en näe harhoja kun muutkin näkevät läiskät.??Tuksu saa itse jo tunnissa jälkiä aikaiseksi saatika sisälle kuseksimaan opetetut koirat.

#134568 Ilmoita asiaton viesti
    Pastori
    Blocked

Liian littana ja steriili sohva minun makuuni. Kolhisin jatkuvasti itseäni noihin lastulevykäsinojiin. Tuon värin kanssa on peli menetetty saman tien jo pakkauksia purkaessa. Itse suihkuttelin uuden kulmasohvani joka puolelta välittömästi suoja-aineella. Hirveää myrkkyä, läpiveto mökissä ja silti sain jysärin ja alkoi oksettaa. Kuolleita pörriäisiä oli pitkin lattiaa. Kimalainen oli ryöminyt kuolemaan farkkuihin ja pisti vatsaan, kun vedin housut jalkaan. Ei olisi uskonut, että se karmea katku voi haitua lopulta olemattomiin. Tästä jo vuosia. Pakko myöntää, että itse hankin ko sohvan  samoilla kriteereillä kuin Tuksu omansa. Tosin maksoin hankintani itse.

#134569 Ilmoita asiaton viesti
    Solnan sultan
    Participant

Emakko saa kaiken valmiina, jeshua järkkää kun vaan jaksaa rukoilla. Persettä ei tarvitse nostaa. Alberttiin jätettiin paskat ja romut. Silti kauhea älämölö muutosta, vaikka ämmä ei tehnyt mitään. Yhden korulippaan järjesti. Joku hommasi sille uuden putipuhtaan kämpän, uudet kalusteet ja maksaa vuokran. Ämmä vaan makaa ja valittaa miten on raskasta. Ja uusia ystäviä on paljon. Jep jep. Heti ollaan ystäviä, vaikka tuskin tietävät mikä pummi ja eläinrääkkääjä on kyseessä. Pian se selviää.

#134570 Ilmoita asiaton viesti
    PKS1
    Blocked

Närästykseen ja liikahappoisuuteen

Sohvan yleisilmeestä voisin arvata lähteeksi:

https://www.samaria.fi/-/loviisan-myymalalle-uusi-jatkaja

Tahi joku vastaava paikka, kun tuossa tuntuu vaihtuvan toimija tuon tuostakin.

#134579 Ilmoita asiaton viesti
    Etänäätä
    Participant

Pissisläiskä on tietenkin tarkoituksella tehty jotta sohva matchaa tuohon jo läpikustuun mattoon.

#134585 Ilmoita asiaton viesti
    Pastori
    Blocked

Oletteko varmoja, etteivät läntit ole varjoja lampuista ? Tyynyssäkin on kunnon läntti.

#134586 Ilmoita asiaton viesti
    ♠ Prozac ♠
    Participant

jpg

jpg

jpg

jpg

#134587 Ilmoita asiaton viesti
    PKS1
    Blocked

Iivarivainajan laatua

Minusta soffa on melko nukkavierun näköinen uudeksi mööbeliksi. Työn jälki on ikään kuin kintaat kourassa tehty.

#134588 Ilmoita asiaton viesti
    ♠ Prozac ♠
    Participant

Tyynyjen kohdalla voi hyvinkin olla kusiläiskä , seuraava kuva jo eilen samasta kohdasta missä Bellan alla on viltti.

Ai kamala kyllä minäni olen nyt kade tuosta glamourisesta ?huulipuna koristeesta sekä karvakorvasta. ??

Minä en tunne ketään joka tunkee joka kuvaan raamatut!!!

#134589 Ilmoita asiaton viesti
    ♠ Prozac ♠
    Participant

Johanna Mia Tukiainen on käyttäjien Marja Tukiainen ja Markku Tukiainen seurassa.
    9 min ·

Viime kesänä Tukholmassa; Israelin ja Kairon matkani jälkeen; kun olin pysynyt raittiina lähestulkoon kaksi vuotta putkeen; niin ulkonäköni muutos oli myös huomattava! Raittius puhdistaa sekä sisäelimistön että se näkyy ulkonäössä! Israelissa sain ihania pisamia kasvoihini ja nämä kiharat on vaan……….suosikkini!!!! Israelissa oli paljon kauniita naisia (no niinkuin on ympäri maailmaa) ja heillä oli luonnostaan tällainen tukka; ihailen ylipäätään kaikkea kaunista enkä ole kateellinen luonne kuten monet suomalaiset; niin pyysin välillä joltain kauniilta naisilta; että saanko ottaa heistä valokuvan Tein pitkän kristillisen konferenssimatkan, sain Kairossa kielilläpuhumisen armolahjan, ja matkustimme kansainvälisen kristillisen järjestön kanssa Exodus paikkaan, sieltä Mount Sinai vuorille ja sitten Israeliin. Jerusalemissa osallistuin kaikkiin konferensseihin, sitten 4-päivän Israelin kiertomatkaan ja lopulta olin viikon lomalla Tel-Avivissa.

On the last summer in Stockholm with my parents; I did a long trip to Cairo, then to Exodus place and from there to Mount Sinai where we spent time with very big international christian group for many days for christian Open Heaven Conferences, and I got the gift of speaking in tongues in Cairo. Then we went to Israel, were the conferences started for about a week. After that I had a vacation for one week in Tel-Aviv. The women in Israel have naturally this kind of hair; and they were so beautiful; that I was asking if I could take picture of them

Henkilön Johanna Mia Tukiainen kuva.

#134590 Ilmoita asiaton viesti
    Sopulisko
    Participant

Sohvassa repeämä nännityynyni kohdalla rungossani?

Vai mikä?

#134592 Ilmoita asiaton viesti
    Etänäätä
    Participant

2 vuotta raittiina. Pakko kai se on tilata se jossun kalenteri jotta oppii ymmärtämään tukiaanista ajanlaskua.

#134593 Ilmoita asiaton viesti
    maapalvelun neiti
    Participant

Tunkion lattialla oleva pieni ”matto” eli mikälie lampaankarva on ainakin kusessa. Ei tarvitse olla kovin hyvä mielikuvitus ja ymmärrys tietääkseen, että se haisee. Meillä on helmenvalkoinen 10v vanha sohva + divaanit. Se on aivan yhtä hyvässä kuosissa kuin ostettaessa, vaikka koirat saa telmiä siinä. Päälliset pesen koneessa aina tarvittaessa, koirat pidetään puhtaina ja ovat tietysti sisäsiistejä. Istuintyynyt on vieläkin ryhdikkäät ja napakat, kangas on kuin uutena. Istumaosat suojaan kyllä melkein aina puuvillakankaalla. Mööpeli on Askon kotimainen sohva, näyttää kestävän kulutusta.

Tuoksun olohuone näyttää kristillisen revankelistan työhuoneelta vaalealla twistillä. Tuossa se on huonesohvalla kiva niitä lentokapteeneja ja peettereitä jututtaa sujuvasti kaikilla kielillä.

#134594 Ilmoita asiaton viesti
    Cat The Animal
    Participant

Qwerty  gfdf jogfrr bvfryi nklihfd bbfdetii bbffruiojgd. Nkjliy?

Mulla on kielillä kirjoittamisen lahja. Repikää siitä.

#134595 Ilmoita asiaton viesti
    Sopulisko
    Participant

U;n muotoinen soffa on kuin tehty kaikille asennoille ja huohotuksille.

Viewing 15 posts - 946 through 960 (of 964 total)
  • The topic ‘Johanna Tukiainen Vol. 173’ is closed to new replies.