Johanna Tukiainen Vol. 174

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 174

Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 1,068 total)
  • Author
    Lautturi
    Blocked

Vaalealla halpiskankaalla päällystetty sohva on tosimakee ei niin sisäsiisteille koirille sekä myös Tuksulle.
    Istuntyynytkin näyttävät olevan armeijan kenttäpatja-tasoa.
    Mahdollisesti koko sohvendaali on saatu uloskantohintaan käytettynä.
    Jalaton karvainen sohvapöytä (sekin valkoinen) on valmiiksi jo lattialla sekä kaikki valot paistavat silmään.
    Uusi ”romanttinen” peilipöytä on tehty MDF-levystä eräässä Baltian maassa ja vetolaatikoitankin saa kiskoa auki pelkästään kiroilun saattamana. Nehän ovat vain puukiskoilla.
    Mutta missä on revankelistan askartelu-/paskartelutaso tai pöytä Äpple tms. -merkkiselle tietokoneelle jumalan sanan julistamista varten?
    Rahaa moiseen näyttää kuitenkin löytyvän. Kuten myös mahdollisesti seuraavaan vuokran maksuun.
    Albertstrassella eronnut rouva taisi pärjätä kiikunkaakun pelkillä vastikkeilla sekä sähkölaskulla.

Tosin showkeikkoja tällle vuodelle on myyty jo yksi. Ehkä joku roudaa mimmin Kokkolaan.
    Matka aika edestakaisin on minimissään 12 tuntia ilman taukoja. Minkähänlaisen liksan Tuksu saa matka-ajalta?
    Ja entä TES:in mukaiset päivärahat sekä kilometrikorvaukset?
    Älykkäät artistit ketjuttavat keikkansa turhien ajeluiden välttämiseksi. Tuksu onkin poikkeustapaus.

https://www.google.com/maps/dir/07880+Liljendal/Kokkola/@62.0491566,19.857479,6z/data=!3m1!4b1!4m14!4m13!1m5!1m1!1s0x469194976e6b9403:0xcbc24e5f4fc11f49!2m2!1d26.050814!2d60.5717591!1m5!1m1!1s0x468731e62bf36727:0x40146d63c75b270!2m2!1d23.1250337!2d63.8415002!3e0

#134621 Ilmoita asiaton viesti
    Minun enkelini
    Participant

Suomalainen samppakalja mainitaan alkottomaksi, mutta ainakin alkusopan ja jälkkärin lasien sisältö vaietaan.. prosentit tais paukkua.

#134622 Ilmoita asiaton viesti
    Män. Ää Din
    Participant

Sometimes… all you need to wear… is some good hair.. ? #RibellaHair ?

A post shared by Jasmine Tukiainen (@jasmine.tukiainen) on

#134623 Ilmoita asiaton viesti

Kumitissit, kumitukka. Kumihuulet, kumiaivot.

#134624 Ilmoita asiaton viesti
    PKS1
    Blocked

Vitja

Tuonelan Lautturi:

Älykkäät artistit ketjuttavat keikkansa turhien ajeluiden välttämiseksi. Tuksu onkin poikkeustapaus.

Tunkkikin ketjuttaa niin tehokkaasti kun yhden keikan vuodessa voi. Toivotaan että Kokkolan onneton ei ole tehnyt sitä all inclusive diiliä Tunkkilaiseen tapaan. Se on silloin vielä joulunakin vaivoinaan.

Meidän tulee muistaa että Kokkolassa on hengellinen tyhjiö kun Patric Tiainen homosteli itsensä markkinoilta nimeen isän, pojan ja pyhän hengen, Aaaamor!

#134625 Ilmoita asiaton viesti
    maapalvelun neiti
    Participant

Auts, kiva. Kaveri asuu Kokkolassa. Sattuipas Tunkion työmatka juuri samalle vkl kun minäNI menen asumaan Kokkolaan.

PKS1, Titityy ei ole poissa markkinoilta. On vetäytynyt julkisuudesta täysin ja tekee ahkerasti ruoka-avustustyötä ja diagoniatyötä Savon pääkaupungissa. Juosten hyppelehtii täysien ruokakassien kanssa kaupasta autolle eli vekkulissa liikkeessä on nähty edelleen.

#134626 Ilmoita asiaton viesti
    Hattivatti
    Participant

”Siunaan myös ohi kulkevia ihmisiäni” ai hän omistaa myös kaikki ihmiset…

#134627 Ilmoita asiaton viesti
    Hämis
    Participant

Vellikö siellä taas syöttää ja juottaa porsasta. Nytkö alkoi taas raitis kausi. Kestänee taas 2 vuotta niinkuin edellinenki ??

#134628 Ilmoita asiaton viesti
    PKS1
    Blocked

Sielukasta väkeä. OT

Kokkolassa on ollut ennenkin taipumusta hihhulointiin. Johtunee körttiläisyydestä joka tuntuu vähän laimealta meistä hurskaammista.

Jotakin hupaisaa siinä on kun Tiaisenkin valehtelu lentävine autoineen ja muine ihmeineen nieltiin kakomatta, mutta nykyisin melko tavallinen homoilu herätti närkästystä. Jos minä olisin vieläkin vanhurskaampi, loukkaantuisin siitä että Jumalasta tehdään joku markkinailveilijä jonka nimiin saa laittaa kaikkia sirkustemppuja ja jotka sitten todistavat Hänen kaikkivoipaisuuttaan.

#134629 Ilmoita asiaton viesti
    N.Ä. Rästys
    Participant

Kauhea himo on ’raittiilla’ alkoholiin. Sitä on saatava aina ja kaikissa tilanteissa, Sitä on oltava jopa rekvisiittana sisustuskuvissa. Alkoholitonta tietysti. Ja mikä Tuksumaisinta: mitä enemmän Tuksu on raitis olevinaan sitä enemmän sitä pitää hokea somessa, pullojen ja lasien ja juomien kera.

Huoh. Niin läpinäkyvää, niin Tuksua. Uskoo itse varmaan juttuihinsa. Kun kukaan muuhan ei.

Raittiuspaussipa se jatkuu vaan.

#134630 Ilmoita asiaton viesti
    Sivuposeeraus
    Participant

Minä vuonna kivi ja keppi: ”normi” viikonloppujuhliminen meinasi lähteä käsistä, korkki oli ruuvattava kiinni ja olin silloin vielä somessa aktiivisempi; kuinkakohan monta päivitystä tein esim. tyyliin ”Rauhallinen perjantai-ilta kotona, istun parvekkeella lasissa pepsi maxia: elämä on ihanaa ?! Aamulla reippaana lenkille hop ?!” *tuntee oloa siunattu*

Samalla suu napsui ja katselin vähän väliä kelloa mitä kivaa ehtis vielä kylille tekemään. Kaupastakin sais viÄlä olutta. Hitto että mä olin ärsyttävä! Tunnistan siis Tunkin raittiuspäivityksistä vanhan itseni erittäin hyvin ?. Nyt kun asia on hallinnassa niin ei tartte toitottaa juomisista tai juomattomuuksista yhtään mihkään nih.

#134631 Ilmoita asiaton viesti

Minäki oon joskus siunaillut ohikulkevia ihmisiäni. Kun jälkikasvu oli teini-iässä, siunailin useinkin notta Siunakkoon sentään, ekkai sää ton näkösenä mihkää mene

joskus oon siunaillut hiljaa mielessäni samaan tapaan myös glamöör-0%-evankelistaa

#134632 Ilmoita asiaton viesti
    Heipp
    Participant

Xxxx Xxxx Oletko kotounut lilendaliin. Joelle soutelemaan.,..

Hallitse

Tykkää
     · 15 t

Johanna Mia Tukiainen No niin suuri muutos kaupungista, että menee aikaa…….🙂 Lähinnä nyt on kova duuni sisustamisessa ja tavaroideni purkamisessa, vaatteita ja kenkiä on järjettömät vuoret……

1

Hallitse

Tykkää
     · 15 t

#134633 Ilmoita asiaton viesti
    Soopelsson
    Participant

Oi kuinka olisi mukavaa nähdä possu melomassa kanootissa. Tai suppailemassa. Tai ylipäätään hikiurheilemassa taikka liikkumassa omilla pikku töppöjaloillaan lenkkarit ja tuulipuku päällä.

#134634 Ilmoita asiaton viesti
    Hämis
    Participant

Montako viikkoa se purkaa tavaroitaan. Normi ihminen purkaa päivässä. Esim. Minä. Mutta mulla ei ookkaa järjettömiä kasoja klamuurivaatteita vaan ihan muutamat pieruverkkarit jotka nostelee kaappiin helposti

Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 1,068 total)
  • The topic ‘Johanna Tukiainen Vol. 174’ is closed to new replies.