Johanna Tukiainen Vol. 175

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 175

Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 858 total)
  • Author
    Past Away PomAranian
    Participant

Voehan Puppe Pupu

#135983 Ilmoita asiaton viesti
    Hämis
    Participant

Noita peltilintuja on ollu Lidlissä myynnissä. Muistaakseni toissaviikon torstaina oli tarjous 14.99? saattaa löytyä vielä yksittäiskappaleita jostain

#135984 Ilmoita asiaton viesti
    rääkyjä'
    Participant

Tuksu ja Miamin demonit

Alussa oli Filippiinien ym. matka ”upporikkaan miehen” eli sen toisen Johannan kanssa.

”Hyvin pitkän matkan” jälkeen saavuttiin Miamiin, jossa otettiin aurinkoa, shoppailtiin myös tyttökaverin kanssa ja vietettiin kivaa aikaa.

Hotellia vaihdettiin ja Tuksu oli siellä yksin muutamia öitä ”rikkaan miehen” lennettyä ”työmatkalle” New Yorkiin.

Tuksu oli yksin hotellihuoneessa ja katsoi Johnny Cashin elamakertaleffaa . Aamuyöllä television vieressä oleva kello alkoi pysähtymään ja pysähtyi kokonaan aamulla klo 8.00.

Ja tämän jälkeen ”Minulle alkoivat ilmestymaan erilaiset olennot ymparillani, en osaa kuvailla heidan ulkonakoaan, mutta he olivat karmaisevia ja pahoja. Osa heista olivat ihmisen nakoisia, mutta alkoivat kuoria ihoa poispaaltaan, jolloin alta alkoi paljastumaan humandoia muistuttavat olennot.”

sadat pahathenget hyökkäsivät kimppuuni. He eivät fyysisesti hyökänneet vaan tekivät näin mm: lakkauttivat kellon kohtaan: 3.33 ja televisio lakkasi toimimasta. Noin klo.10.00 paikallista aikaa aurinko pimeni ja kaikki pysähtyi.”

Olentoja oli noin 100 tai sadottain tai satoja tai noin 300.

Tunnin verran Tuksu hoki Jeesus-lausetta ja olennot poistuivat.  ”Nämä oliot alkoivat poistumaan läheltäni ja pääsin juoksemaan huoneestani ulos.”

Tuksu juoksi hotellin aulaan, jossa ”Kaikki ihmiset liikkuivat ja puhuivat normaalisti, mutta he eivat pystyneet nakemaan minua, eivatka ymparilla olevia paholaisia jotka yrittivat hyokata kimppuuni.”

Paikalle soitettiin ambulanssi, jossa ”Ollessani siella sisalla, nain demonin, joka sanoi minulle; Oletko varma Johanna, etta luovut tasta kaikesta upeasta maailmanmahdista ja uskomattomista tavaroista ja rahasta jotka voisit saada

Tuksu vietiin hoitoon neljäksi vuorokaudeksi suljetulle Mount Sinai sairaalaan.

Veijo hälytettiin Suomesta hakemaan Tuksua pois sairaalasta ja Miamista.

Pariskunta vietti kuitenkin muutaman päivän Miamissa Delano hotellissa.

Vaihdoimme hotellin Delanoon ja kattohuoneistoon, josta kauhulla katselin kun Miamin South Beach täyttyi vedellä yöllä ja uimme itsekin vaatteiden kanssa puolivälissä yrittäessämme juosta kadulla hakemaan loppuja tavaroita. Huusin miehelleni (Veijolle), että antaa tavaroiden olla, kunhan itse pääsemme takaisin sisälle ja niin ylös, kuin mahdollista.”

Vasta paljosti myöhemmin matkan jälkeen Tuksu alkoi kertoilla avaruus- ja helvettimatkoistaan, kun Jumala antoi hänelle luvan niistä kertoa. Siihen asti Tuksu oli vaitiolovelvollinen…

Tulva oli siis ainakin viikkoa myöhemmin kuin demonien ilmestyminen hotellihuoneeseen.

Ja jos tarina vaikuttaa sekavalta, on vaikutelma oikea. Tuksu on kertonut asiasta monta eri versiota, mutta tähän olen koonnut ensimmäiset Tuksun julkisuuteen antamat tiedot hotellihuoneen tapahtumista, sairaalaan menosta ja Veijon suorittamasta pelastusretkestä.

Ja jos Tuksu luet tätä, kerro nyt ihmeessä kaikelle kansalla tarkka päivämäärä, koska koska sinut paiskattiin avaruuteen ja vietiin helvetin tulisijoille!!!111!!!1 Kai muistat noin tärkeän päivämäärän… muistathan… minä muistan.

#135985 Ilmoita asiaton viesti
    pravuurina flamingotanssia
    Participant

”Ja tämän jälkeen ”Minulle alkoivat ilmestymaan erilaiset olennot ymparillani, en osaa kuvailla heidan ulkonakoaan, mutta he olivat karmaisevia ja pahoja. Osa heista olivat ihmisen nakoisia, mutta alkoivat kuoria ihoa poispaaltaan, jolloin alta alkoi paljastumaan humandoia muistuttavat olennot.”

sadat pahathenget hyökkäsivät kimppuuni. He eivät fyysisesti hyökänneet vaan tekivät näin mm: lakkauttivat kellon kohtaan: 3.33 ja televisio lakkasi toimimasta. Noin klo.10.00 paikallista aikaa aurinko pimeni ja kaikki pysähtyi.” ”

On siellä hotellihuoneessa ollut tungosta! Humanoideja ei kyllä liitetä demoneihin vaan UFO:hin. Eli maan ulkopuolella, jollakin toisella planeetalla asuvia olentoja jotka ovat meitä älykkäämpiä ja teknisesti kehittyneempiä. Itse uskon, että emme ole tässä maailmankaikkeudessa yksin, koska avaruus on ääretön. Vain maapallolle olisi ilmestynyt elämää?!

Kello 03.33 aamuyöllä seuraavana aamuna ja kuitenkin tapahtumat kello 10.00 aamulla kun Tuksu vetelee vielä makeita unia? Miten tämä pitäisi käsittää? Rouva heräilee yleensä vasta iltapäivällä. Nyt nuo ”demonit” olivat Tuksun huoneessa, eivätkä suinkaan hotellin aulassa. Siellähän oli ihmishahmoisia demoneja. 🙂 Kuinka kaikista maailman miljardeista ihmisistä vain eräs suomalainen juoppo ja sekakäyttäjä koki tuon kaiken. Lisäksi kaikki nuo sadat demonit juuri Tuksun hotellihuoneessa. Tuosta auringonpimennyksestä hän ei ole kertonut englanniksi. Yleensä kello 03.33 aamuyöllä Miamissa aurinko ei paista.

Ei ihme, että numeroon 911 on soitettu ja kerrottu, että täällä on eräs sekava turisti. Hakekaa pois. Lieneekö humalassa/delikassa/aineissa/mömmöissä/psykoosissa vai kaikkia yhtä aikaa? Piipaa-auto on tullut paikalle nopeasti (ilmeisesti ennen tuhotulvaa?). Tuksu ei kyllä jättäisi kalliita vaatteitaan kastumaan ja tuhoutumaan. Hän ei kertonut menettäneensä mitään eikä maininnut vakuutusyhtiöstä mitään. Yleensä hän suree jos jokin tavara katoaa tai ”varastetaan”. Liekö yrittänyt saada korvauksia vakuutusyhtiöltä? Syynä äkillinen tsykoosi ja suuri tulva? 🙂 On varmaan naureskeltu vakuutusyhtiössä jos Tuksu on hakenut korvauksia kenties räteistään. Matkavakuutus on ehdottoman tärkeä jos matkustaa Yhdysvaltoihin. Siellä sairastaminen/sairastuminen on kallista.

Kaipa kuulemme lopullisen version Tuksun ”omaelämäkerta kirjassa”? Nythän kertoi jatkavansa kirjoitustyötään maaseudun rauhassa.

#135986 Ilmoita asiaton viesti
    rääkyjä'
    Participant

Ja taas näyttää Tuksukin kirjoittavan omaelämäkerta kirjaa…  Kohta on jälleen kerran valmiina lapsuus ja puolet nuoruutta. Maaseudun rauhassa tasaisella tahdilla.

Odottelisinko Tuksun kirjan ilmestymistä (riittävätkö elinpäiväni) ja vertaisinko sitä omaan Tuksu-kirjaani vai kauppaisinko omaa teostani Tuksulle pientä nimellistä korvausta vastaan…

#135987 Ilmoita asiaton viesti
    pravuurina flamingotanssia
    Participant

”7 minuuttia sitten | Johanna TukiainenUdi osti mulle bemarin, so fucking what?????????? te ootte niin saamarin kateellisia!!!!!!”

(Tuksu v. 2014)

Kyllä on hidasta ja laiskaa porukkaa Bemarin tehtaalla. Koska tuo Bemari mahtaa valmistua?

#135988 Ilmoita asiaton viesti
    KoomaFani
    Participant

Odotan innolla omaelämäkerta kirjan ilmestyumistä. Toivottavasti siellä on myös upeita kuvia Johannasta ja Julia Miss Universumista.

#135989 Ilmoita asiaton viesti
    ♠️ Prozac ♠️™️
    Participant

Tuksu mitä sinä taas valehtelet??? Videot löytyy kyllä juutuubista mutta et pitänyt siitä kun vatsasi näkyi liikaa istuessasi kukkatuolissa raamattu kädessä.

Otava OT

MinuaNI ei otava heittänytkään kuutioon! Kuulun fb-n VerkonVaarat sivustoon ja tänään näin aiheesta kirjoituksen ja vastauksia ylläpitäjiltä. Kopsasin vain kuvan jotta MiälensÄ pahoittajan ei tarvi kuin skrollata nopsasti ohi OT.n. Asia tuli harvinaisen selväksi. Kannattaa lukea jos kirjautumisasiassa epäselvyyksiä. Olin siis oikeilla teillä epäillessäni sp-osoitteissa olevan vikaa.

jpg

#135990 Ilmoita asiaton viesti
    Past Away PomAranian
    Participant

Vai että on vaatteiden vaihto parasta. Nykyään ainakin vaatteet vaihtuu parin kuukauden välein.

#135991 Ilmoita asiaton viesti
    Past Away PomAranian
    Participant

HerranpiAksut että tulee selattua nyt Tunkin pyhää 33/38 painoksen raamattua eli jyythyybiä! Vähän viihdykettä bnäädille sillävälin kun päätähde ei toilaile armottomasti.

#135994 Ilmoita asiaton viesti
    PKS1
    Blocked

Kaidalla tiellä.

Past Away PomAranian:

HerranpiAksut että tulee selattua nyt Tunkin pyhää 33/38 painoksen raamattua eli jyythyybiä! Vähän viihdykettä bnäädille sillävälin kun päätähde ei toilaile armottomasti.

Pääasia että teemat pysyvät Tunkissa.

#135995 Ilmoita asiaton viesti
    Etänäätä
    Participant

Kommodoorikotka otti tänään minuni kynsiinsä ja heitti suoraan out of space! Olen ollut to the hell and back, rukoilkaa puolestani!!11!

Pääsin työnantajani läppärilläni torstaina ohi kuutioiden ilman ylöstempausta. Tänään kun piti kirjautua eri masiinasta niin olinkin yhtäkkiä ja suoraan, kirottu. Salasanani oli saatanasta, sanoi myhyn softa, kolme kertaa. Kolme kertaa sain sen myöskin uudelleenrakentaa, alkuperäisessä muodossaan. Ei toimi. Pidin hädissäni kahvipaussin. Sponsorinini ihmetteli miksi näytin siltä kuin olisin shotillista pirunkusta vailla keskellä kaunista päivää.

Ja nyt, kuin yeshuan armosta, pääsin läpi, samaisella salasalallani kuin aikaisemmin. Slalom näätäjumala!!

Kyllä on hidasta ja laiskaa porukkaa Bemarin tehtaalla. Koska tuo Bemari mahtaa valmistua?

Älkääs nyt. BMW on palkannut Marchesan entisen pääsuunnittelijan sekoittamaan juuri oikeanvärisen pinkin värin tuksun koslaa komistamaan, ja se ei ole mikään nopea nakki. Sen pitää matchata niin tutulamppuun kuin Lidlin maijamiankkaan.

#135998 Ilmoita asiaton viesti
    Past Away PomAranian
    Participant

Yyyyäk. Tässä niin kiteytyy kuinka koirat on pelkkiä tacaroita ja asusteita Tunkille ja aina olleet.

#136000 Ilmoita asiaton viesti
    Past Away PomAranian
    Participant

#136001 Ilmoita asiaton viesti
    rääkyjä'
    Participant

Tuksu kertoo saaneensa Alavudella lausumansa sanat Pyhältä Hengeltä.

Vähän on kankeakiälinen tuo ylempikin taho:

Mulle tapahtui siis sillä tavalla, että syksyllä 2015 niin – ää – me elämme tällä hetkellä siis maailman lopun aikoja ja ja-ja tota – ee – Jumala antoi – ää – mulle tällasen kokemuksen, että mut vietiin helvettiin ja Jeesusta Kristusta huutamalla mä pääsin takaisin siältä maan päälle ja mikä nyt on hyvin tärkeää, mä kiitän tästä todella paljon Antti Mäkelää ja ennen kaikkea iankaikkista Jumalaa, et mä pääsin tänne puhumaan, koska – ee – on paljon nyt semmosia tahoja ympäri Suamee, jotka olivat kiältäneet mua, että mä en saa sanoa enkä puhua helvetistä, mikä on hyvin vaarallista niinkun ja sanoa tällä tavalla, antaa kialtoja ihmisille, että he eivät saa puhua – ee – tällasista kokemuksista, koska – ee – jos ihminen on uskoon tullu uudesti syntynyt kristitty, niin me kiällämme sen, että ihan samalla tavalla kun on olemassa taivas iankaikkinen iankaikkinen taivas ja paratiisi, on myös iankaikkinen helvetti ja kadotus

ja Raamatussa – ee – Jeesus puhui ja varoitti helvetistä useampaan kertaan, useammin kuin taivaasta sen takia, että Jeesusta kävi sääliks ihmisen sialu.”

Kuunnelkaa Tuksun videoita; aina, kun häneltä tulee tuo ”ee”, ”ää” tai ”ja ja-ja tota”, on odotettavissa valehtelua ihan suoraan ja satavarmasti…

Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 858 total)
  • The topic ‘Johanna Tukiainen Vol. 175’ is closed to new replies.