Johanna Tukiainen Vol. 175

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 175

Viewing 15 posts - 466 through 480 (of 863 total)
  • Author
    Inkeri3
    Participant

Ihanien 😍 kesämekkojen kokeilua Helsingin keskustassa; löysin ranskalaisen Manoush nimisen tällaisen persikan värisen…

Julkaissut Johanna Mia Tukiainen 30. kesäkuuta 2017

Kuvaa en osannu laittaa, sama mekko lyhyempänä.

#136736 Ilmoita asiaton viesti
    maapalvelun neiti
    Participant

Tuksulla on turbaanitissit. Ei enää riitä tavalliset bikinit riipparien peitoksi, pitää harrastaa rättisulkeisia ja siltikin homma on päin persiaa. Oisko kellään hakaneuloja?

On se NOLO.

#136737 Ilmoita asiaton viesti
    Maijasmini
    Participant

Nyt jaksoin vaihtaa nikin, kauheen työlästä.. tarvin 3kk loman.

Ex Maija5, Pilvilinna ja seiskan nikkiä en muista. Miten niitä pääsi katsomaan jos löytyis sieltä ja muistuisi mieleen?

Edit. Siis niitä vanhoja kommentteja

#136738 Ilmoita asiaton viesti
    Pastori
    Participant

Röllykkä painelee kohta ohi Onnista ja Toivosta. Eiks tämä ole vanha mekko ? Jotain persikkaa nähty ennenkin.

#136740 Ilmoita asiaton viesti

Tuksu EI NÄIN!!! Tuksu valinnut aivan väärän pitsin ja mallin pidennykseen! 😀 Voihan v*ttu näin ompelijana taas näen punaista…..
    Olisit voinut Tuksu pyytää leventää myÄS kolttuasi!! 😀  😀

jpg

jpg

Kaivari kuvien laihemmaksi muokkaus on kyllä ihan hanurista! 😀  😀

#136741 Ilmoita asiaton viesti
    Suora Suihku
    Participant

Ei tunkki, ei. Kukaan ei halua tavata. Kaikilla on kiirus palvoa saatanaa.

#136742 Ilmoita asiaton viesti

Maijasmini

Hermot meni minullakin kun tehtailin osoitteita, onneksi nikkinimi näkyi vahvistusviestissä. Maija minäkin olin yhdessä tilissä, luulen että aika monta Maijaa on tehtailtu. 😀
    Onnistuit! Hienoa!

#136743 Ilmoita asiaton viesti
    Alli Kapone
    Participant

Mä olen varmaan Myhyn valittu itse saatanasta seuraava kun ei ole vielä nakannu pihalle eikä oo tarvinnu taistella kirjautumisen kanssa.  Tempautumista odotellessa!

#136744 Ilmoita asiaton viesti
    Kaapo Hokkanen
    Participant

Toimiiko tää vanha nikki

#136745 Ilmoita asiaton viesti
    Kaapo Hokkanen
    Participant

Juu

#136746 Ilmoita asiaton viesti
    Maijasmini
    Participant

Juu kiitos vaan Prozac. Poskeni jo valuivat ja teki mieli ottaa lasillinen pirunkusta. Juu Maijoja taitaa olla aika paljon. Mutta kun tuon nikkini sitten keksin niin huomasin sen tarkoittavan kahta eri asiaa.. jos käyttää vähän mielikuvitusta.. myös ja taas ja huispaus ja jeee.

#136747 Ilmoita asiaton viesti
    Maijasmini
    Participant

Yritin muodostaa jotain tyylisuuntaa mitä Tunkin koti edustaa. Pääsin lastenhuoneeseen entisen suloisen lipaston perusteella.. sitten meni meni jo sormi suuhun.

Maalaisromanttista tyyliä tuo ole nähnytkään. Jokapaikka tungetaan täyteen vanhoja valokuvia itsestä, tekokukkia, flamegoja suoraan maijasmisestani, kaikki vaaleanpunaista, pehmoleluja, tylliä ikkunaverhoiissa ja lampussa.. herra mun vereni.. kyllä jesse tulee olemaan iloinen ja maailman onnellisin miäs kun tuonne pääsee muuttamaan oman morsiammensa kanssa. Hajut ei onneksi kuvien kautta välity. Huispaus ja jee myös!

#136748 Ilmoita asiaton viesti
    Yavannah79
    Participant

Mitenkä toi lohenpunainen pitsihärpäke näyttää niin kauhean tiukalta Tunkeron päällä? Oikeesti. Näyttää siltä että ratkeaa kohta saumasta tai muusta kohtaa.

On sit pitäny taas kerran hankkia liian kikkana asu. Tuksu, ei näin. Mieluummin liian iso, niin sitä voi kiristää ja pienentää, pienestä on paha saada isoa. Mutta jos haluat näyttää siltä että sulla on nakinkuoret päälläs, niin mikäs siinä.

#136749 Ilmoita asiaton viesti

#136750 Ilmoita asiaton viesti

Viewing 15 posts - 466 through 480 (of 863 total)
  • The topic ‘Johanna Tukiainen Vol. 175’ is closed to new replies.