Johanna Tukiainen Vol. 175

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 175

Viewing 15 posts - 676 through 690 (of 863 total)
  • Author
    Soopelsson
    Participant

Naamalääkäri nauraa kun kerron Lidingö-Liljenbölestä. Hilarious kuulema. Kuten myös Honolulusen kuva.

#137027 Ilmoita asiaton viesti
    Rääkyjä2
    Participant

noh…!

#137028 Ilmoita asiaton viesti
    Rääkyjä2
    Participant

Täällä ollaan…

Ne tekivät minun nimimerkistäni ilmeisesti glamourimman; kyllä olisi riittänyt pienellä alkukirjaimella ja vaisulla heittomerkillä näyttävän kakkosen sijaan.

#137029 Ilmoita asiaton viesti

jpg

#137030 Ilmoita asiaton viesti
    Minnili
    Participant

Silmät näyttävät artistilta siltä, että liekkö pappa taas tuonot Ruotsista kiellettyjä ”namuja”?

Vai liekkö artisti käynyt itse Helsingissä täyttämässä namuvarastoa?

#137031 Ilmoita asiaton viesti
    Iha ite mä
    Participant

Mua oksettaa noi kuvat toi vauvan puku päällä! Ja verotukseen,tuksun pitäisi jo (ajat sitten)maksaa lahjaveroa kaikista mitä sille on ostettu!Miksi verottaja ei puutu???

#137032 Ilmoita asiaton viesti
    PKS1
    Blocked

Länsirannikon Las Vegas

Mary’s La Favorita

Facebook sivujen mukaan näkyy olevan ihan kotimainen omistaja. Kuvissa on jotain tuttua.

#137033 Ilmoita asiaton viesti

Syrralla on itseasiassa aivan paska sisustusmaku. Perinteinen lähiöprinsessasisustus. Ei mitään laadukasta tai hienoa, pelkkää ikeapaskaa pelkistettyä ja korkeakiiltoa.

Ne marmorit ja valopeilit ja tasot oli kämpässä valmiiksi. Ne mauttomat tusinahuonekalut vain Syrran tekosia.

#137034 Ilmoita asiaton viesti
    PKS1
    Blocked

Good news

Rääkyjä2:

Täällä ollaan…

Ne tekivät minun nimimerkistäni ilmeisesti glamourimman; kyllä olisi riittänyt pienellä alkukirjaimella ja vaisulla heittomerkillä näyttävän kakkosen sijaan.

Minä ja äitivainajaNI pidämme kovasti tästä uutisesta.

Sitten viisasteluosuus: Se on Peltoniemen Hintrikin (Henrik?) surumarssi, mutta Helismaa suoritti sukupuolenkorjauksen kuin Elenalle ja Juhizille ikään.

#137035 Ilmoita asiaton viesti
    Suora Suihku
    Participant

PAP, juuri näin. Herhiläisen ”sisustaminen” on mukamuodikasta ikeapaskaa. Samanlaisia kämppiä mahtuu tusinaan 13.

#137036 Ilmoita asiaton viesti
    beach
    Participant

Sitten viisasteluosuus: Se on Peltoniemen Hintrikin (Henrik?) surumarssi, mutta Helismaa suoritti sukupuolenkorjauksen kuin Elenalle ja Juhizille ikään.

Joo, näinhän se on. Nimi taisi olla alunperin kirkonkirjoissa Hindrig, liekö ollut periruotsalainen pappi suomenkielisellä seudulla. Mutta häävalmisteluissa Kruunu-Marjaana tai vastaava olisi oiva apu, kai sellaisia on Maijamissakin. Ja voisihan rinsessa fluentisti muuntaa Kruunu-Marjaanan sanoihin itsensä ja elämänsä suurimman rakkauden.

#137037 Ilmoita asiaton viesti

#marshmellos

Joo ja englantini kieleni opettajani posket valuu. Marshmallows se olisi jos ei päätähteemme puhuisi niin fluenttia tunglishia.

#137038 Ilmoita asiaton viesti
    Aada
    Participant

Eikö tuo jeesuksen morsian voisi jo pitää sen kielensä piilossa. Tuo ei ole koskaan ollut eikä tule olemaan seksikästä.

#137039 Ilmoita asiaton viesti
    Käpy
    Participant

Tuksu Pulu Huomenta, Onko sinulla mitään, ystäviä, naapureita, niin ja se uskosi on Paskaa koska vieressäsi on kirkko ja Sinä et käy edes siellä. Olet ala-arvoisen herran palvelia,ryhdistäydy. Ja käyt edes kirkossa .

#137040 Ilmoita asiaton viesti

Strippis

Unohda se taikapeili, se on jo Harry Potterilla, sillä Yeshua Adoniksen toisella fiktiivisellä taikurikaverilla.

Mä taidan tietää jo mistä johtuu se että Maksaläikkämursu näkee peilistä skandinaavisen huohottajan. Se katsoo tietty sinne peiliin kantapäänsä kautta! Kokeile!

Btw tämäpä nimi sopii sulle paremmin kuin Lindis.

Viewing 15 posts - 676 through 690 (of 863 total)
  • The topic ‘Johanna Tukiainen Vol. 175’ is closed to new replies.