Johanna Tukiainen Vol. 175

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 175

Viewing 15 posts - 811 through 825 (of 863 total)
  • Author
    Sopulisko
    Participant

VELLII! Nyt tilaat rinsessalle nuo flamingorillit! Tahtoo nähdä ne Tunkin turpeassa turvassa!

Ne näyttäis siltä Tunkin pottunokan päällä; kuin että kaks flamingoa olis kiven päällä paskalla…

#137202 Ilmoita asiaton viesti
    Hilkka Sirviö
    Participant

”Kaiken kaikkiaan narsismi on ongelmallinen sekä yksilöille että yhteiskunnalle. Kun ihminen ajattelee olevansa jo suuri ja merkittävä, ei hän koe tarvetta kehittyä. Yhteiskunnalle narsismi on pahasta, koska ihmiset, jotka ajattelevat vain itseään ja omaa etuaan, eivät ole avuliaita muita kohtaan.”

Taitaisiko sen paremmin sanoa.

Hilkkakin pääsi takaisin omana itsenään.

#137206 Ilmoita asiaton viesti
    Herjaava IP-osoite
    Participant
    #137216 Ilmoita asiaton viesti

jpg

#137231 Ilmoita asiaton viesti
    Pastori
    Participant

Mun miälest niinku ööö tuossa on neljä asiaa , mistä totanoi ääähh Tuksu  kertoo tollai niinku tykkäävänsä.

#137232 Ilmoita asiaton viesti
    Minnili
    Participant

Missähän ne flamingot ovat muotia? Intian ja Afrikan alueella esiintymisalueillaan vai eläintarhoissa?

Hienojahan lintuja ne flamingot ovat. Sen sijaan koti täynnä flamigo aiheista rihkamaa on kaikkea muuta kuin hienoa.

#137233 Ilmoita asiaton viesti
    Hymy7+
    Participant

Aatelkaas jos sammuva tähtösemme onkin paksuna ….eiku niinhän se koko ajan onkin,mutta tiineenä siis . Jos velliä tuli tai peter pan-saa arpoo isäehdokkaan,jos ulkonäön perusteella haettaisiin.                               Jos tietynlainen hiljaisuus johtuisikin tiinehtymisestä ?Ja jos V.L.ei kristillisistä ja muista mainitsemattomista kristillisistä syistä käy Tukiaiselle puolisoksi (tukiaisen mukaan),saattaahan se olla,että V.L. on ite sanonut,ettei ala toisten tekeleitä elättämään.Voihan siitä selkärangasta olla jäljellä jotain-edes vanha röntgenkuva.                    Toivon kyllä että mitään hedelmöittymistä ei ole tapahtunut tälle…tälle… tukiaiselle(ei voinu loukata ketään eläintä,pakko käyttää alkup nimee).                   Hirvitys kuvitella oikeestaan mitään hoitohetkee tai oikeeta rakastavaa ja välittävää yhdessäoloo avuttoman vauvan kanssa.

#137234 Ilmoita asiaton viesti
    PKS1
    Blocked

Entäpä jos?

Jos uskovat vanhemmat kävivät toteamassa että saihan se meidän Johanna jalat oman pöydän alle ja voimme lopettaa ruokon maksun. Lähdemme tässä viettämään omaa eläkeläiselämäämme. Esikoisella on alahuuli kuin pajatson kuppi kun odotukset ylenpalttisista tuliaisista muuttuivat arjen realismiksi.

#137235 Ilmoita asiaton viesti
    Älykkö mopsi
    Participant

Ketään flaminkoja kun kerran ovat muotia.

Siinäpä se. Tunkkipunkki on keksinyt omassa sekavassa päässään että ne ovat nyt muka muotia, ja silloinhan niitä täytyy saada. Kun on muotia. Normaali aikuinen ihminen kerää vaikka pöllöpatsaita tai postimerkkejä siksi että pitää niistä tai ne kiinnostavat tms. Kammottavaa jos pitäisi kerätä jotain siksi että ne tai niiden keräily ovat muotia! No muumi muki vimma taitaa mennä pikkuisen vähän tähän suuntaan, ja pisteet Arabialle tämän ylläpidosta, kauppa käy, ja moni ostaa joka ei muuten ostaisi. (Minä en (= pakollinen OT)). Ja kämppä täynnä pinkkiä flaminkoroinaa on kyllä naurettava. Piste.

#137236 Ilmoita asiaton viesti
    Suora Suihku
    Participant

Kyllä ainakin täällä meidän kylällä sekä pankinjohtajan, yritysjohtajan, juristini ja lentokapteenin rouvilla on jokaisella flaminkko suoraan päässä upessa iltapuvussa tunnelmallisissa illanvietoissa. Muotia ovat siis.

#137237 Ilmoita asiaton viesti
    Sari3
    Participant

Mistä se Tunkki nyt on keksiny että flamingot on muotia? Ihan kauhian näköstä ku joka paikka täynnä mauttomia flamingojuttuja….

#137238 Ilmoita asiaton viesti
    PKS1
    Blocked

Traku taviksille:

#137239 Ilmoita asiaton viesti
    Soopelsson
    Participant

Jotain siellä nyt tapahtuu mistä isovauva on ihmeissään. Se on Vellin / motherin / kateellisten Liljenböleläisten tai jonkun syy että kohta se joikhaa merilaulua.

#137240 Ilmoita asiaton viesti
    Soopelsson
    Participant

Se muutti suunnilleen vapun aikaan Liljenböleen niin että rupesi yöpymään siellä.

Katsoin instakuvia. Ruukkukasvit on vähän kuin koirat: niitä ostetaan, ne kuolee, ne heitetään pois.

Lattiassa näkyy jo nyt koiranjälkiä ja viimeisimmässä lupiinikuvassa peili on pölyssä. Nurkassa näkyy outo johtokasa.

Ihmeellinen koti kun siellä ei siivota, kokata, pyykätä eikä mitään normaalia kotihommia puuhata. Nukkekoti. Kuollut. Esineiden esittelytila. Leikkimökki?????

#137241 Ilmoita asiaton viesti

MinäNI kerään muumimukeja ja kulhoja, on mulla yks kannukin, mutta en tod. siksi että jonkun mielestä se olisi muotia, vaan siksi että tykkään niistä. Mulle ihan yks hevonhelkatti mitä muoti sanoo, mä keräilen jos tykkään, en keräile jos en tykkää. Muoti ei määrittele mun tykkäämisiä ja keräilyharrastuksiani.
    Eikä kyllä kukaan muukaan, vaan sen määrittelee mun peukutukset.

Viewing 15 posts - 811 through 825 (of 863 total)
  • The topic ‘Johanna Tukiainen Vol. 175’ is closed to new replies.