Johanna Tukiainen Vol. 176

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 176

This topic contains 1,243 replies, has 84 voices, and was last updated by Avatar Simp.Anssi 1 year, 2 months ago.

Viewing 15 posts - 151 through 165 (of 1,244 total)
  • Author
    Soopelsson
    Participant

Voi olla että mamma ja pappa tyhjentävät Jollaksen residenssiä yhä ja aina vaan. Se ottaa taatusti voimille mammalle, kun kaikki muistot tulvivat mieleen. Vähin niistä tuskin on Julian synkeä menehtyminen.

Jos mamma nyt vasta käy läpi Jullen tavaroita ja päiväkirjoja sun muita (koska luulen että ne laitettiin vaan säkkeihin ja kellariin silloin kun kaikki oli ohi) niin huhhuh.

Pappa on sen verran puutarhatonttua ettei välttämättä pysty osallistumaan, mutta on silläkin omat demoninsa jotka kiipeilevät esiin kun vähiten odottaa.

Saas nähdä millä hinnalla Takilatie kahdeksan bertta laitetaan myyntiin. Vai meneekö julkiseen ollenkaan. Tarpeeksi halpa hinta niin hyvä välittäjä diilaa sen jollekin odottelevalle listalla. Pakkohan siitä on äkkiä eroon päästä. Toki rinnakkaiskämpän osakkaatkin voivat sen lunastaa.

Rahaa mamma tarttee ja äkkiä  joten saas nähdä ….

#137500 Ilmoita asiaton viesti
    Etänäätä
    Participant

Ihanasti noi ripsienpidennykset sojottaa joka ilmansuuntaan ja ovat jo puoliksi poispudonneet. Jos on 2 huispauskeikkaa vuodessa niin vaikeahan se on ehtiä seurata huolto-ohjeita.

Tunnustan että otin itse pidennykset muutama vuosi sitten jossain glamourisessa mielentilassa. Ne oli maltilliset pidennykset, ei tukiaaniset jääkirkkoripset, mutta silti niitä sai harjata ja huoltaa kuin lapsia. Tein kaikkeni mutta silti omat ripset vahingoittuivat ja sain odottaa viikkoja ennenkuin ne kasvoivat kunnolla takaisin. En suosittele kenellekään, se on veemäinen kierre.

Ripsien kotihuoltoon jossu ei pysty. Sitäpaitsi eikö se ollut ripsiliimalle allerginen? Uhrautui yleisönsä vuoksi, hah!

Olis nyt mamma harjannut ripsetkin kun kerran harjasi Maxin. Epäilen että artisti ei olisi jaksanut seistä kahdella jalalla operaation ajan, toisin kuin koiransa.

#137501 Ilmoita asiaton viesti
    Kade3
    Participant

Äippä keräs lupiinit ja Äippä harjas koiran.

#137503 Ilmoita asiaton viesti
    Pastori
    Participant

En todellakaan ota ikinä ripsien pidennyksiä. Koska en viitsi huoltaa, muutakin tekemistä nääs. Ja en ole turhamainen. Enää. Omat ripset ihan ok, mutta koska jostain syystä nukun aina toisella kyljellä, sen puolet ripset tyngät. Niinpä olen tietoisesti pakottanut itseNI kääntymään aina ja iankaikkisesti toisella puolelle ja huomannut, että enää ei ole suurtakaan eroa ripsien pituudessa. Olenkin se harmaa hiiri, joka suostuu lähtemään ovesta ulos pelkässä ripsivärissä ja huulikiillossa.

Mulla kun vaan nyt sattuu olemaan tärkeämpiäkin asioita arjessa, kuin olla se keski-ikäinen pissis.

#137504 Ilmoita asiaton viesti
    Etänäätä
    Participant

Pida huolta, etta kuulut 10 morsiusneidosta siihen alykkaaseen puoleen; joka tajuaa pitaa oljya lampussaan! 

Nyt huolestuttaa. Olin missannut tämän ohjeen edellisessä vollissa. Miksi se evankelioi taivaasta, jos toi älykäs puoli on jo melkein ylibuukattu? RipJulia vie yhden paikan, joosianna toisen, muratti kolmannen ja bismina neljännen. (Tämä siksi että taivaaseen pelastutaan perhekunnittain)

Yksi paikka siis jäljellä. Itse buukkasin pelastumisen viime viikolla mutta eihän mulla  edes ole öljylamppua joten edessä taitaa olla pelastumisen sijasta pelästyminen.

Meitä näätätyttöjä on enemmän kuin 1 joten otetaanko arpajaiset vai onko täällä näätäneitejä jotka ottaa vapaaehtoisesti check-innin kuutioon? Mä meen mielelläni alakertaan koska se madon ikuinen kiristys on  jäänyt kalvamaan mieltäni ja tahdon nähdä onko se siis henkistä vai fyysistä kiristämistä.

Miten käy kaikille näätäpojille?! Yhdellä morsmaikulla on mahdollisuus pelastua, mutta meidän miesvahvistukset on tuomittuja vaikka niillä olisi puutarha täynnä öljyä lampuissa? Aika julmaa.

#137505 Ilmoita asiaton viesti
    Etänäätä
    Participant

En todellakaan ota ikinä ripsien pidennyksiä. Koska en viitsi huoltaa, muutakin tekemistä nääs. Ja en ole turhamainen. Enää.

Pastori – hävettää että luulin sen tekevän jotain hyvää kasvoilleni koska olin ollut vähän sairaana muutaman kuukauden. Njet, never again, ja se oli vain itsepetosta. Kerroin jotta potentiaaliset nuorisonäädät miettisivät kahdesti ennenkuin lähtevät leikkimään minkäännäköisillä tekoasioilla, edes ripsillä. Hyvä itsetunto on kauniimpaa kuin mikään muu.

#137506 Ilmoita asiaton viesti
    Sopulisko
    Participant

Tunkki sanoo; -sain lahjaksi tämän mekon yms.

Tarkoittaa; -kerjäsin ja uhkailin niin kauan, että Vellin/äitin oli pakkkko ostaa, tai olis tullut helvetillinen sota!!!1!1

#137507 Ilmoita asiaton viesti
    Pastori
    Participant

Ei siinä mitään hävettävää ole, ei ole vaan mun juttu, koska laiska.

#137508 Ilmoita asiaton viesti
    Älykkö mopsi
    Participant

Tekoripset ovat kyllä aika hirveät. Ainakin kun jotkut saavat samanlaisen överin niistä kuin tuksu greitlengtseistä, ja otattavat melkein pullasudin verran tekokarvoja silmiinsä. En sitten tiedä onko silloin tarkoituskaan näyttää luomulta, mutta metsään menee anyway. En itse tarvitse tekokarvoja, omissa on riittävästi ja en edes vaivaudu käyttämään ripsaria arkioloissa kun ripseNI ovat ihan tummatkin vielä. Sitten kun on menoa tm, on kiva laittautua. Enkä missään nimessä tarkoita ettei saisi meikata, itse en vaan jaksa en viitsi alkaa aamuisin edes sitä ripsaria. HuulikiiltoNI (vähän sävytetty) saa rittää. Enkä tee asiakaspalvelua, joten siksikään ei tarvitse laittautua edustavaksi,

#137509 Ilmoita asiaton viesti
    PKS1
    Participant

Minä luovutan paikkani sovinnolla.

Täällä ajassa on saanut haistella erilisia kemikaaleja sen verran että neitsyiden valopetrolin käryiset lamput eivät tenhoa.

Etänäädän tavoin se mato kiinnostaa enemmän, kun neitsyet ja öljylamput on tullut nähtyä. Neitsyet kylläkin enemmän otaksumana, kun ei koulutus riitä kliinisesti varmaan toteamiseen.

#137510 Ilmoita asiaton viesti
    Etänäätä
    Participant

Tunkio ottaisi luultavasti greitlenghtsit ripsiinsäkin, jos voisi. Eikö sen jääkirkkomeikkiartistikin vastustanut niitä pidennyksiä? Fasinoivaa miten Johanna ei itse näe mikä ei sovi sen naamaan tai vartaloon… Syytän edelleen ja iänkaikkisesti murattia.

#137512 Ilmoita asiaton viesti
    Etänäätä
    Participant

Yes PKS1! You and me 🙂 Toivottavasti me saadaan vierekkkäiset kuutiot jotta voimme vertailla madon kiristystä joka ilta. Mä tykkään kun on lämmin, joten tulen varmasti viihtymään.

#137517 Ilmoita asiaton viesti

Etis ja PKS1 liityn seuraanne kuutioon, kuuntelemaan matobändin kiristelyä, en halua taivaaseen, jos Tuksu sinne menee.

#137518 Ilmoita asiaton viesti
    Kade3
    Participant

Sain lahjaksi tämän mekon… Onko se ny kerjäämässä kaupoista vaatteita vai millä tapaa saadaan vaatekaupoista ilmaiseksi mekkoja.

#137519 Ilmoita asiaton viesti
    Pastori
    Participant

Madon kiristyksestä tulee mieleen kastemato, jota kidutetaan piinapenkissä, jaiks. Kyllä sen matosen voi ihan siististi katkoa koukkua varten ilman venyttämistäkin.

Viewing 15 posts - 151 through 165 (of 1,244 total)

The topic ‘Johanna Tukiainen Vol. 176’ is closed to new replies.