Johanna Tukiainen Vol. 176

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 176

This topic contains 1,243 replies, has 84 voices, and was last updated by Avatar Simp.Anssi 1 year ago.

Viewing 15 posts - 166 through 180 (of 1,244 total)
  • Author

Luulen, että myyjä pakottanut ostamaan mekon, mutta Tuksulle tekee liian kovaksi myöntää, ettei saanut ilmaiseksi mekkoa.

#137521 Ilmoita asiaton viesti
    Nubba the II
    Participant

MinuaNIkin on aina ihmetyttänyt kaikki kama ja rytkyt, joita tunkio muka SAA lahjaksi. Ei kukaan saa lahjaksi päivittäin tai viikoittain jos sun jotakin.

Tai mistä minä tiedän. Entinen pomoni kertoi, että hänen lapsenlapsensa oli sanonut, että kun kerta on syntymäpäivälahja, niin miksi ei voisi olla ”päivälahja”? Päivälahja siis ostetaan ilman mitään erityistä syytä, kun halutaan ilahduttaa jotakuta tärkeää ja läheistä ihmistä.

Voisiko tunkilla olla niin paljon henkilöitä (läheisiä tai ihailijoita), jotka haluaisivat koko ajan ilahduttaa häntä päivälahjoilla, epäilen.

Ja tunkkihan saa ”lahjaksi” milloin mekkoja/kosmetiikkaa, milloin huonekaluja ja sisustusroinaa, milloin asusteita (laukkuja/kenkiä/eläimiä).

Eiköhän nuo tosiaan ole ihan tunkin itseNI valittuja ja vaatimia juttuja. Muuten ei kulloisellekin lompakonomistajalle kunnian kellot soi. Korkea merilaulu sen sijaan saattaa soida…

#137522 Ilmoita asiaton viesti
    PKS1
    Participant

Lahjoitus.

Penttilä on työntänyt Tunkille jonku rätin joka ei ole mennyt kaupaksi, saadakseen ämmän ulos puodistaan. Helppo ainakin uskoa ettei noin väärän kokoista ryysyä kukaan olisi ostamaan mennyt.

#137523 Ilmoita asiaton viesti
    Pastori
    Participant

Jos haluaa huomioida toista vaikka pienelläkin lahjalla, ei siihen mitään kissanristiäisiä tarvita. Arki on juhlaa.

Tuksun lokkimiset ovat asia erikseen.

#137524 Ilmoita asiaton viesti
    Maijasmini
    Participant

Olen tässä miettinyt kuinka pahasti pielessä voi ihmisellä olla maailmankuva. Välillä tulee aina säälinkin tunteita (ups). Sitten katson videon joissa haukutaan ishä, pikkudotheri, ex-miäs, helkatin monta ex-kaveria, poliisi, media, toki näädyskät, väärin ajattelijat, suomalaiset, väärin uskovaiset, viking line, yleisö, maalaiset, tavikset, .. yms mitä noitanyton.

Multa kaikkoaa sitten se sääli. Kun katsoo sen narsistisia ilmeitä, valheita, väkivaltaisuutta, hyväksikäyttämistä, eläinrääkkäystä, oman siskonsa heitteillejättöä, tekopyhyyttä.. mitä noitanyton.

Ei se sääli sittenkään tule vaikka sekasinhan tuo on kuin seinäkello jossa flamingojen jalat näyttää kohti telluksen sisintä.

#137525 Ilmoita asiaton viesti
    Hilkka Sirviö
    Participant

Olen ihastunut 😍 pinkkeihin flamingoihin! Olen pysynyt nyt myös absolutistina

Olet pysynyt myös absoluuttisena idioottina. Onnea!

#137526 Ilmoita asiaton viesti
    Älykkö mopsi
    Participant

Madon kiristyksestä tuli mieleeNI. Velli the (pystyynnostettu) kastemato vai lapamatoko se alunperin oli no jokatapauksessa mato kuin mato, se ei ole oleellista. Vellimato elää omaa henkilökohtaista maanpäällistä helvettiään samassa kuutiossa suuren ylöstemmattavan revankelistan kanssa. Miettineekö koskaan että tulispa jo se ylöstempaus niin häipyisi tuo haisuli tuosta jäkättämästä ja kerjäämästä kokoajan jotakin? Toisaalta koirien hankkija/mahdollistaja on kyllä tuon Liljenbölen kuutioelämänsä ansainnut. Kuten jossukin, myös.

#137527 Ilmoita asiaton viesti
    Iha ite mä
    Participant

Mä oon kokkolassa syntynyt tarkemmin Kokkolan Keskussairaalassa 1970-luvulla ( oon tuksua vanhempi ja paljon kauniimpi ja olen luomu) … Ja toi menee sinne esiintyy,ei kiinnosta,miksi pitää ruskeet piilaritkin hommata? Kuka kaikki maksaa ,kun eihän tuo oo töissä ollut tänä vuonna vissiin ollenkaan. Ei mulla muuta!

#137528 Ilmoita asiaton viesti
    Älykkö mopsi
    Participant

Sehän tässä saagassa on yksi mielenkiintoinen puoli, miten aina joku viitsii tuota työn vieroksuja barbieta elättää. Ensin se oli muratit yķsin , nyt löytyi kuvioihin Velli jonka ainoa harrastus on kai tunkki. Ymmärtäisin jos mannaryyni siitä jotain hyvää, edes alkeellista seksiä saisi takaisinpäin, tai vastaanottoja olisi edes söpö ja herttainen. Velli ei saa tunkilta edes huohotuksia, tosin tunkin mukaan Vellillä ei edes seiso. No, menee siinä revankelistan edessä löysät housuun kai vähän paatuneemmallakin paneksijalla.  Söpöys ja herttaisuus ovat myös yhtä kaukana kuin Liljenböle Maiamista, räjähtäneet tekotukka, tekohuulet, tekoripset ja kapselitissit telalla pakkeloidussa maksaläikkäisessä turpeassa naamassa eivät ole söpöjä kuin hornabarbien itsensä mielestä, ja erityisen herttaisesta luonteesta ovat rapsaneet kaikki jotka ovat nähneet luonnossa kuinka tunkki rakastavasti neuvoo Velliä, ja somekirjoituksetkin tietenkin huomioidaan.

#137529 Ilmoita asiaton viesti
    Yavannah79
    Participant

Mä taas en meikkaa lainkaan. En vaan jaksa, enkä halua. Sitäpaitsi näin siivoojana sitä paiskii töitä siihen malliin että ripsarit ja kajalit valahtas hien mukana pitkin pärstää (puhumattakaan että ois jotkut tekoripsihärpättimet siinä kans), että sit kotiinlähdön tullen sitä näyttäs siltä kuin olis lähdössä Alice Cooperin keikalle. Ei kiitos, enkä usko, että mun asiakkaat sitä kauheasti arvostaisi. Joten meikkailut jää mulla vaan erityistilanteita varten. Kuten isommat pippalot jne, mitä muuten on äärettömän vähän kun en oo pippaloivaa sorttia.

Ei mulla sinänsä meikkaamista vastaan ole mitään ja hyvä meikki näyttää hyvältä, mutta toi Tuksun maalitelalla sudittu seinämaaliversio on kauhea. Mun puolesta Tuksu saa olla vaikka mikä hyvänsä meikkikonsultti, mutta sen ei kannata kauheasti antaa neuvoja meikkaamisesta, jos ei viitsi itse opetella, että vähemmän on monesti parempi kuin enemmän ja ihokin kiittäis, toisin kuin nyt. Mut minkäs sille voi kun Tuksu luulee tietävänsä kaiken paremmin kuin muut.

Ja mitä kuutioihin tulee, niin sitten kun potkasen tyhjää, siirtyisin mieluusti sinne missä on parhaat saumat kuulla hyvää musaa, sekä nähdä omia edemenneitä suosikkinäyttelijöitä (todennäköisesti siirtyvät jo ikänsä puolesta ajasta ikuisuuteen mua ennen) ja olla mahdollisimman kaukana Tuksusta.

#137530 Ilmoita asiaton viesti
    Strippis
    Participant

Lopullisesti lobotoomi

Hilkka Sirviö:

”Olen pysynyt nyt myös absolutistina”

Olet pysynyt myös absoluuttisena idioottina. Onnea!

Todellakin! Onnea myös muille Tukiloisille, jotka ovat lähes yhtä idiootteja. VelliPelle taas on selvästi jonkinasteinen vajakki. Kaikki Tukiloisten lähipiirissä ovat.

#137531 Ilmoita asiaton viesti
    kaljakurre
    Participant

Känniorava on palannut.

Ihmettelen tota mekkoasiaa, tai paremminkin sitä kuinka tommonen paskaläjä saa edes koskea hääpukuihin? Silloin kun minäni hankki pukua nii  se oli tosi tarkkaa.

#137532 Ilmoita asiaton viesti
    flam
    Participant

Johanna Mia Tukiainen‎ → Liljendal
    9. kesäkuuta kello 20:08 · 

Siunattua lauantaita! 💖🙏🤗🌸 Monelta huomenna sunnuntaina alkaa Jumalan palvelus Liljendalin puukirkossa? Tulemme sinne vanhempieni kanssa. Kram, Johanna

TykkääNäytä lisää reaktioita

33

Kommentit

Synnöve Salomaa

Synnöve Salomaa Klo.10.00

2

Hallitse

· 3 pv

Johanna Mia Tukiainen

Johanna Mia Tukiainen Kiitos paljon!

1

Hallitse

· 3 pv

Johanna Mia Tukiainen

Johanna Mia Tukiainen Voi harmi; nukuin pommiin mutta uskovat vanhempani menivät kirkkoon ja pitivät Jumalan palveluksesta kovasti! He kehuivat niin paljon; että varmasti tulen seuraaviin kirkko sunnuntaihin! 🙂 Mutta nyt valmistaudun eniten Liljendal päiviin 16 kesäkuuta, ja ajattelin myös osallistua tansseihin illalla jne. Välsignelse, Johanna

#137533 Ilmoita asiaton viesti
    kaljakurre
    Participant

Pah. Ei se sit onnannu. Kiitos Otavamedia.

#137534 Ilmoita asiaton viesti
    Soopelsson
    Participant

Liljenbölen normikansalaisia on varoitettu saapumasta Liljendalpäiville ilman hitsauslaseja 😀

Hihitän puolihysteerisesti kun kuvittelen glamourpersoonan illan humppatansseihin.

No, jos ei aiemmin ole kylällä tiedetty kuka keltaisen talon alakertaan muutti niin nyt se selviää.

Merilaulun voi jo melkein kuulla.

Viewing 15 posts - 166 through 180 (of 1,244 total)

The topic ‘Johanna Tukiainen Vol. 176’ is closed to new replies.