Johanna Tukiainen Vol. 176

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 176

This topic contains 1,243 replies, has 84 voices, and was last updated by Avatar Simp.Anssi 1 year, 2 months ago.

Viewing 15 posts - 256 through 270 (of 1,244 total)
  • Author

Holy shit! Nukkekoti kuvassa en nää raamattua… :O

#137611 Ilmoita asiaton viesti
    • johanna_tukiainen_officialOlen sitä mieltä, että maailmanloppu alkoi vuonna 2012. Se on lineaarisen ajanjakson päättyminen, Maya intiaanien kalenterin päättyminen ja Hopi intiaanit puhuivat samasta kuin Raamatun Pyhät Kirjoitukset. Nostradamus ja useat muut ajoittivat maailmanlopun ja Maya intiaanit ”uuden aikakauden” alkamisen vuodelle 2012 mutta eniten pohjaan tietoni Pyhään Kirjaan, Raamattuun. Näin vuonna 2013 rajun unen, jossa taivaat repeilivät ja sanottiin että ”maailmanloppu on alkanut.” Vuonna 2015 näin konkreettisesti ikäänkuin toisesta ulottuvuudesta tulevia inhottavia ja ilkeitä olioita, jotka pyysivät mua katsomaan heitä (osa heistä oli ihmisen hahmossa) ja minulle tarjottiin USA:n laajuinen kuuluisuus ja järjettömät rahat vastineeksi sielustani, mutta huusin Jeesuksen nimeä ja kieltäydyin Jeesuksen, Herrani nimessä. Käsitän olentojen, jotka liittyivät ulkoavaruuteen, olevan lusiferin langenneita enkeleitä eli demoneja joista yksi osa on ns.humanoideja. Tästä puhutaan useassa kohtaa Raamattua, yksi kohta on Efesolaiskirje 6. He tulevat myös liittymään maailmanlopun petokseen, jonka suurin osa ihmisistä tulee uskomaan. Näihin kuuluvat mm. Project Blue Beam yms.illuminaatin järjestämät asiat. Vuonna 2015 nämä ulkopuoliset olennot sanoivat mulle ”maailmanlopun alkaneen” ja kun katsoo maailman tapahtumia; niin ne etenevät rajulla ja tasaisella vauhdilla kohti NWO:ta ja Ilmestyskirjassa olemme jo pitkällä. Osa kuvista on Endtime.Signs sivustolta, mutta seuraan sadoittain vastaavia muita sivustoja kuten videoita ympäri maailmaa mm.tulvista, maanjäristyksistä, vesien värjäytymisestä veren väriseksi, tulivuorten purkautumisesta jne.jne.joita uutiset eivät näytä. Uskon, että Trumpin ja Korean diktaattorin tapaaminen liittyy myös suoraan Ilmestyskirjaan. Ydinaseet, jos olen käsittänyt oikein, tullaan iskemään maailman ”Babyloniaan” eli Usa:han. Kuvassa on kohtia Raamatun Ilmestyskirjasta. Helvetti joka on maapallon sisällä, sekä sieltä että ulkoavaruudesta avataan portit demoneille jotka tulevat piinaamaan ihmisiä 5kk ajan antamatta heidän kuolla mutta he eivät silti käänny teoistaan. Tämä ajanjakso voi liittyä 7-vuoden kärsimyksen loppupuoleen joka on vihan aikaa.

jpg

jpg

#137612 Ilmoita asiaton viesti

HutZu puhuu paljon ja huomioitavaa on paskanjauhamisen armolahja. Mua kiinnostaa mitä raamattu sanoo flamingoista, kun Nooakin otti arkkiinsa vain kyyhkysiä????

#137613 Ilmoita asiaton viesti
    Älykkö mopsi
    Participant

No nyt minulleni tuli Hutzun huushollista mieleeNI venäläinen bordelli, vaikken toki ole sellaisessa vieraillut. Kaikkea sitä tulee mieleen. Ballerina lampun uusi sijoittelu ei millään lailla alentanut tai korostanut tuota mielikuvaa. Eikä paikka ole oikeastaan sen parempi tai huonompi kuin entinenkään, hassu se on noinkin.

Nukkekotia tuosta ei saa tekemälläkään. Alle kouluikäisillä nukkekotejaan sisustavilla pikkutytöillä on parempi maku kuin tunkilla.

#137614 Ilmoita asiaton viesti
    PKS1
    Participant

Hip hop indians.

Prozac:

johanna_tukiainen_officialOlen sitä mieltä, että maailmanloppu alkoi vuonna 2012. Se on lineaarisen ajanjakson päättyminen, Maya intiaanien kalenterin päättyminen ja Hopi intiaanit puhuivat samasta kuin Raamatun Pyhät Kirjoitukset.

2013 alkoi logaritminen ajanlasku jonka cherokee intiaanit kehittelivät tuliliemipäissään, vaikka olivat lukeneet Raamattua aivan yhtä paljon kun Mayat ja Hopitkin. Indiaaneilla ei ollut majataloja joista voi kähveltää pyhiä kirjoituksia.

Miltähän tuntuisi olla noinkin muhkeissa harhoissa?

#137615 Ilmoita asiaton viesti
    kaljakurre
    Participant

Tunkin kannatais möyhiä niillä lapiokynsillä ihan oikeeta multaa/savee tai vaikka kallista turvetta. Tuskin maltan odottaa kun xrouva lähtee karpalosuolle.

Nii se mato. Parikyt senttinen velli sai uuden kodin istutusten tieltä, ettei ressuun sattuis. Ja pikkusen vettä.

#137616 Ilmoita asiaton viesti
    Nubba the II
    Participant

#famouspeople: Olen sisustanut kaiken itse.

Se uskotaan hyvin, että itse olet HALUNNUT kaiken pinkkivalkoisen krääsän, okei. Mutta sitä, että ITSE olisit ommellut ja laittanut verhot tai kantanut ja koonnut huonekaluja paikoilleen, sitä ei usko naapurin Erkkikään.

Toisaalta, jos sisustamiseksi lasketaan pöydänpäällysromujen käsittämättömien määrien  rahtaaminen tasolta toiselle kuvauksia (omia, ei siis mitään lehtikuvauksia) varten, niin toki, olet sisustanut kaiken itse.

#137617 Ilmoita asiaton viesti
    Nubba the II
    Participant

”Nii se mato. Parikyt senttinen velli sai uuden kodin istutusten tieltä, ettei ressuun sattuis. Ja pikkusen vettä.”

Buaahhahhaa!!! Piti lukea pari kertaa, että tajusin, mistä Kurre puhuu 🙂

#137618 Ilmoita asiaton viesti
    Maijasmini
    Participant

Huh heijaa ja taas mennään…

Nyt alkoi taas taivaat repeämään, ulkoavaruudesta tulleet oliot oli taas tarjonnut USA:n laajuisen kuuluisuuden ja järjetttömän määrän rahaa. Sitten huudetaan sekaisin deliriumissa ja viedään väkisin hoitoon josta Vellimatonen on käynyt hakemassa Jessen morsiammen takas Suomeen.

Taas tulee maailmanloppu. Moneskohan kerta tämä jo on.. hoh hoijaa.. miksi tuohon ei omaiset puutu?

Nyt on sitten taas Hello Kitty muodikasta ja glamourista 40 vuotiaalle naiselle. Vetäseppäs taas se HK potkupuku päälle ja sisustele sitä sitä hullunhuonetta. Muista se raamattu niihin kuviin.. nyt oli unohtunu. Taas myös suoraan upea huispaus.

#137619 Ilmoita asiaton viesti
    Herjaava IP-osoite
    Participant

Uskon, että Trumpin ja Korean diktaattorin tapaaminen liittyy myös suoraan Ilmestyskirjaan. Ydinaseet, jos olen käsittänyt oikein, tullaan iskemään maailman ”Babyloniaan” eli Usa:han. 

Ja kova hinku on tuonne Babyloniaan. Sitä haikaillaan ja muistellaan. No tietty kun siellä sai haarakonttoria pitää….

#137620 Ilmoita asiaton viesti
    Etänäätä
    Participant
    #137621 Ilmoita asiaton viesti
    Etänäätä
    Participant

Tukiaaninen maailmanloppu alkoi vuonna 2012 koska ministerintempauksesta ei enää voinut lypsää tarpeeksi käteistä, laskut oli jätetty avaamatta liian monta vuotta, pappamuratti kehtasi heittäytyä poikkiteloin ja rupesi seuraavana vuonna vittuilemaan jopa julkisesti, pinkkiä paljastuskirjaa oltiin kirjoittamassa ja julkisuuteen levisi väärennettyjä kuvia glamoursiskosten habituksesta ja käyttäytymisestä. Itsekin saisin painajaisia jos olisin vetänyt viunaa ja nappeja xx vuotta putkeen ja pilvilinnani hajoaisi altani.

#137622 Ilmoita asiaton viesti
    Nubba the II
    Participant

En tiiä, miksi tunkio nimittää tuota halkaistua turistikiveä mountsinaistoneksi. Mutta siinä se keittiön pienellä apupöydällä nököttää. Roinaa täynnä olevalla apupöydällä.

Ja nyt ”uusimmassa sisustuksessa” tyylikäs tyllilamppu luo tunnelmallista valaistusta siinainvuorenkiven hohtaviin sisäosiin…

#137630 Ilmoita asiaton viesti
    Kade3
    Participant

Sisustus on kuin suoraan krääsäkaupasta.

Milloin saamme nähdä pihan kukkaloiston? Pinkkejä pioniruusuja.

#137631 Ilmoita asiaton viesti
    Sopulisko
    Participant

Täytyyhän nukkemaisella rinsessalla ny nukkekoti olla!!!1!

Tosin kohta 40-vee akka kun leikkii oikean elämän nukkekotia, jotain on vakavasti vinksahtanut…

Viewing 15 posts - 256 through 270 (of 1,244 total)

The topic ‘Johanna Tukiainen Vol. 176’ is closed to new replies.