Johanna Tukiainen Vol. 176

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 176

This topic contains 1,243 replies, has 84 voices, and was last updated by Avatar Simp.Anssi 1 year ago.

Viewing 15 posts - 271 through 285 (of 1,244 total)
  • Author
    kaljakurre
    Participant

Jos Tuksulla on pioniruusuuja niin mulle kans. (On pioneja)  Saisko jonkun harvinaisen pelakann kans, kellä oli? Vedetään ny kukkasiin välillä ku koirat jo röhnöttää.

Hehheh puutarhuri, älä kompastu flamekkotanssioihin.

#137640 Ilmoita asiaton viesti

Tyllilamppu on saanut lisää tutuja päällensä. 🙄 Tuksu on uusio käyttänyt tutut verhoihin ja lamppuun. Madolle ei tarvitse tutuissa enään keikistellä, eikä Tuksu saanut niitä myydyksi vaikka kovasti Instassa aikoinaan yritti. Tutulamppu! 💡🤣

Jpg

#137641 Ilmoita asiaton viesti
    Hymy7+
    Participant

Tunkkihan kopioi tuon kiusaajakokemuksen lähes suoraan Matteuksen keljumista/vuorisaarnasta.Siinä kiusaaja (vie Jeesuksen vuorelle) sanoo Jeesukselle(jotenkin näin);kaiken tämän minä annan sinulle ja tais luvata enemmänkin,JOS kumarrat minua.Laittakaa joku se vanhempi käännös,ei heti löytynyt netistä,enkä muista kuinka se menee.

Minkähänlaisia pikku-ukkotarinoita se kertoilis viinapirun nikkaillessa silmiään,jos ei koskaan raamatusta mitään olisi kuullut?….Tai siis kertoileehan se,mutta minkähänlainen versio toi kokemus olisi;pikku-ukko olisi saatellut tunkin suolle keskiyöllä ja kehoittanut:jos kiipeät tuon 2-metrisen näreen nokkaan ja istut siinä aamuun,niin tämän pullon minä annan sinulle ja haen vielä lisääkin.

Säälittävää että jotkut vanhemmat ei jaksa jälkeläisiään niin pitkään,että aivot olis kehittynyt.

#137642 Ilmoita asiaton viesti
    Älykkö mopsi
    Participant

Kertokaahan, mitä pomin kakka pökäleitä tai mopsin kuiva muonaa roikkuu tuon ballerina lampun ylemmästä pinkki tutusta? Tosi glamourinen ja uniikki sisustus elementti. Tunkki on tosin aina osannut sisustaa kuivettuneilla koiranpaskoilla, jo Alberttisessä ja Jollashovissa. Me tavikset hamraat saamme vain kuolla kateuteemne.

#137643 Ilmoita asiaton viesti

Tuksu kun sinä uskot kaiken mitä netissä näet, minäkin alan uskomaan ainakin tähän kuvaan. Tässä olet kaverisi kanssa lyömässä kättä päälle että saat parhaimmalta paikalta luxusluokan glamourisimman yksityis Kuution! Sieluakaan ei tarvitse myydä onhan hän sinun bf kaiffari. ☁️🌠🕛🐛

Jpg

#137647 Ilmoita asiaton viesti
    Pastori
    Participant

Kurrella mopo keulii.  20 cm matoja ? Teitin pohjavedessä on jotain häikkää  ? 😉

#137648 Ilmoita asiaton viesti
    Pastori
    Participant

Taaskaan ei näy lampulla jalkaa,  tungettu sohvan uumeniin.  Maalaisromanttinen nukkekoti?  Ok, jos niin sanot.  Kukin tyylillään.  Jos Tuksu on aidosti tyytyväinen himaansa ja se kannustaa häntä elämään ihmisiksi,  niin go girl.  Hamsterina voin kuitenkin todeta,  että mitä enemmän kamaa, sitä ahdistavampaa siivoaminen,  kuten Yvannakin jo todennut.  Siitä vaan sitten mikrokuiturätti käteen ja aarteita hinkatessa voi samalla kähistä ”my  precious”.  😆

#137649 Ilmoita asiaton viesti

Pastori”mikrokuiturätti käteen ja aarteita hinkatessa voi samalla kähistä ”my  precious”.  😆”

just näin 🤣

#137650 Ilmoita asiaton viesti
    Etänäätä
    Participant

Kurrella mopo keulii.  20 cm matoja ? Teitin pohjavedessä on jotain häikkää  ? 😉

Olen neitsyt (koska olen harrastanut seksiä ainoastaan ennen avioliittoa joten sitä ei lasketa) ja 20cm löysää matoa kuulostaa pelottavalta.

Onneksi huomenna on perjantai. Olen ollut absolutisti koko viikon ja huomenna aion pitää siitä pikku paussin.

#137651 Ilmoita asiaton viesti
    PKS1
    Participant

Se oli Perkele, Saatana.

Matt.4:8-10 (1938 Pph = Pervopapan hyväksymä)

• 8. Taas perkele otti hänet kanssansa sangen korkealle vuorelle ja näytti hänelle kaikki maailman valtakunnat ja niiden loiston
    • 9.ja sanoi hänelle: ”Tämän kaiken minä annan sinulle, jos lankeat maahan ja kumarrat minua”.
    • 10.Silloin Jeesus sanoi hänelle: ”Mene pois, saatana; sillä kirjoitettu on: ’Herraa, sinun Jumalaasi, pitää sinun kumartaman ja häntä ainoata palveleman’.”

Eipä Tunkki ole muutenkaan lähteitään maininnut (esim.Rikasemmi).

(Ihana tämä lainaustoiminto. Liekö sitten Otavan vai Chromen syy)

#137652 Ilmoita asiaton viesti
    PKS1
    Participant

Suuret näkijät.

Tunkin uskonnolliset kokemukset ovat samantapaisia kun erään Päätalon kielellä ”luojalta saaliiseen jääneen” tuttavaNI omakustannerunot. Niihin on leikkaa ja liimaa periaatteella koottu hienoja riimejä akselilla ”Isojen poikien laulut-Siionin virret” ja puolet fraasisanakirjasta. Lukukokemus on ns. tragikoominen. Vähän säälittää, mutta pirusti naurattaa.

#137653 Ilmoita asiaton viesti

Ainii huomasitteko et pomit tuotiin kuvattavaks heti kun me täällä spekuloitiin niiden kohtaloa : D

#137654 Ilmoita asiaton viesti
    Kade3
    Participant

tunkion kannattaisi lukea Juha Vuorisen Juoppohullun päiväkirja.Paitsi että Vuorinen on tunkion mielestä……piiip,niin ei tunkio osaisi samaistua kirjan päähenkilöllöön.

Jos puksutin lukee tätä palstaa,miksi se yhä laittaa jokapaikkaan poulipisteen.

#137655 Ilmoita asiaton viesti
    katja
    Participant

”olen sisustanut kaiken itse” ei paljon kannttais kehuskella… aika kamala krääsän sekasotku siellä on ja lisää varmaan tulee.

Tunkki vois laittaa nettiin ilmoituksen; Tyylitaju myydään tarpeettomana.

#137656 Ilmoita asiaton viesti
    Yavannah79
    Participant

Tuksu, se kielitaito taas. Se on vuori suomeksi ja mountain englanniksi. Älä väännä sitä enkkua, kun et kerta osaa. Tai käytä ääliö googlekääntäjää. Myös sanakirja vois olla hyvä ostos niiden pullojen sijasta, kun seuraavan kerran käyt kaupoilla. Voithan kysyä löytyskö kirjakaupasta englanti-suomi sanakirjaa pinkkinä.

En tiedä yrititkö kirjottaa mountain stone vai mitä, mutta mettään meni, että rysähti. Ja jos tarkotit niitä pyhän vuoren kiviä, niin oisko se sit holy mountain stone? Eli ihan oikeesti, jätä nyt se englanti rauhaan, kun sä olet päihteillä viruttanut kielioppis aivosolujen mukana ulos. Siis jos sitä kielioppia on koskaan ollutkaan. Fluentti paskan-, sekä siansaksan puhumisen taito sulla kyllä on.

Edit…

Tuo tutulamppu. Roikkuuko tossa ylimääräisessä tutuhärpäkkeessä jotain paskakikkareita vai mitä ne on? No oli mitä oli, palotarkastajalla vois olla hiukkasen huomautettavaa asiasta. Meinaan Tunkeroinen se näyttää sisustavan kämppänsä niin, että se vois helposti palaa maantasalle, jos madame sattus sähläämään niiden satojen ja tuhansien (vai kuin monta se oikein oli?) kynttilöidensä kanssa.

Hups, mä en ollukkaan eka joka noi paskakikkarekoristeet hoksas. Voi_Elämä näytti olleen mua tarkkasilmäisempi. Tosin mä nyt vasta lueskelin nää tuoreet viestit, että pannaan sen piikkiin. 🙂

Viewing 15 posts - 271 through 285 (of 1,244 total)

The topic ‘Johanna Tukiainen Vol. 176’ is closed to new replies.