Johanna Tukiainen Vol. 176

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 176

Viewing 15 posts - 346 through 360 (of 1,241 total)
  • Author
    Rääkyjä2
    Participant

Etänäätä:

Amerikaninglish on niin fluenttia että se ei itsekään ymmärrä mitä kirjoittaa. Syyskuun 2016 ja syksyn 2017 väliin mahtui siis 2 vuotta? Ilmankos se talvi tuntui niin pitkältä. 

Tämä on klassinen esimerkki tuksuaanisesta ajanlaskusta…

Helppo ymmärtää, kun sen on kerran sisäistänyt; Tuksu oli (omasta mielestään) raittiina ajankohtaja, jolloin vuosiluvuksi kirjoitettiin 2016 sekä ajankohtatana, jolloin vuosiluvuksi kirjoitettiin 2017. Siis kaksi eri vuosilukua eli kaksi vuotta.

Nopeimmin kaksi vuotta saa kulumaan esim. 31.12.2016 – 01.01.2017 välisenä aikana…

Tähän samaan laskukaavaan perustuu kahden vuoden asuminen Miamissa Udin kanssa; Tuksu käväisi hänen luonaan  vuonna 2005 sekä vuonna 2006.

#137738 Ilmoita asiaton viesti
    sopulisisko
    Participant

Olisipa mielenkiintoista nähdä Johannan reaktiot katsoessaan tuota Balettilainen -sketsiä.

Menisikö niin, että raivostuisi, että taas hänestä ihan suoraan kokoajan tehdään pilkkaa ja suoraan heti rikosilmoitusta tekemään kunnianloukkauksesta? Joka siis osottaisi, että osu ja uppos.

Vai naureskelisiko, että onpa hassu sketsi että tuommoinen aikuinen leikkii jotain pikku tyttöä tajuamatta, että hän itse on samanlainen?

Vai toteasiko vakavana, että höh, mitä hauskaa tuossa nyt muka on?

Vai ihastelisiko, että ihana tarina ja ihana iskä, ku vie Pariisiin ostamaan tytyä? Huokaisis, että ihan ku melkeen minuNI elämästä ja sopertelisi, että iskä, lähetääks Pariisiin ostamaan mulleki balettimekko?

Kun ei ihan tiedä, että missä tasossa Johannan todellisuudentaju on. Vaikka melko sumuiseltahan se vaikuttaa, kun ihan itse ilman kateellista näätäkameran objektiivia julkaisee itseään ihastelevia kuvia flamingouikkarissa ja pinkissä leikkitutussa mainostaen, että tässä asussa tulette sitten minut näkemään keikallaNI.

#137739 Ilmoita asiaton viesti
    sopulisisko
    Participant

Ja vielä kommentti uikkari/tutukuvista. Oli näköjään minulleNI niin hämmentävä spektaakkeli, että menee hetki toipua ja ymmärtää, että miksi, mistä kyse. Eli siis: joku siellä Johannan uudessa kodissa on kuvannut. Eli hän siis pukeutuu siellä kotona uikkari/tutu showasuun ja pyytää jotakuta kuvaamaan. Joku siellä leikkii Johannan kanssa balettilaista. Kuka? Äiti, iskä ja Lalli? Onko nuo viimeeksimainitut hekin jotenkin vinkasahtaneita vai pahimman luokan näätiä, jotka osallistuvat Johannan rienaamiseen? Vai luoneet itselleen jonkinlaisen omaishoitaja identiteetin ja leikkivät mukana pitääkseen ”potilaan” hyvätuulisena? Mistä ihmeestä voi olla kyse?

#137742 Ilmoita asiaton viesti

Mikrosiru ym juttuun kommenttia.

• jaxxxx:  Noita kutosia nyt saa näkymään missä vaan..
    • jaxxxx:  Mua ihmetyttää ihmisten tekopyhyys… Sä esim suitsutat että oot absolutisti jne.. tossa loppuvuodesta vai oliko se joulukuu niin olit esiintymässä yhen äitylit ryhmön naisen luona. Olit siäl aivan pää täynnä 4 tuntia.. vituttaa turha paskanjauhanta.. ja siit sun esityksestä on mulla myös videota vaikka kielsit kuvaamisen. Ehkä sut vois alkaa ottaa tosissaan jos puhuisit totta etkä yrittäs olla ”parempi” ihminen mitä oot.
    • johanna_tukiainen_official@jaxxxx:   En ole tekopyhä! Itseasiassa päinvastoin; myönnän olevani syntinen ja juuri sen takia TARVITSEN Jeesuksen! En ole hehkuttanut olleeni absolutisti kokoajan; retkahdin viime syksynä Turkissa esiintyessäni. Raitistuin alunperin 2.9.2016 ja olin absolutisti lähes kaksi vuotta. Nyt olen ollut taas raittiina pidemmän aikaa. Miksi asenteesi on tuollainen? Me kaikki olemme ”Jumalan kirkkautta vailla” ei täällä kukaan ihminen ole toistaan parempi. Rukoilen puolestasi. Siunattua vkloppua kaikille!
    • aleksandrainkano huhhuh ?
    • jaxxxx:  Ei vaan mua ihmetyttää miksi käyttää sanaa raitis jos sitä ei ole. Toivon tietysti että parannut sairaudestasi.noo äityli kymeut oli joko joulukuussa tai alkuvuodesta kun siellä olit humalassa.. ehkä lehdektkään ei ois kiinnostuneita susta jos puhuisit totta.

jpg

jpg

jpg

jpg

#137746 Ilmoita asiaton viesti
    • vvxxxxx:  Miten tuo jooga vaikuttaa ?
    • jexxxx: No jos noi on ne kriteerit ni paria kohtaa lukuunottamatta mielelläni oon noita sitten.
    • johanna_tukiainen_official@vvxxxxxx:   Jooga perustuu hindulaisiin oppiin jossa on mukana pahat henkivallat. @jexxxx:   meillä on jokaisella oma vapaa valinta. Tässä on vain hyvin pieni luettelo okkultistisista jutuista. Jälleensyntyminen on myös sielunvihollisen vale. Hypnoosissa ihminen joutuu tekemisiin myös demonien kanssa. Näistä asioista on hyvin paljon lisäinfoa kristillisillä sivustoilla; englanninkieliset sivut ovat parhaimmat, siellä on paljon enemmän infoa. Sitten on olemassa paljon muuta kuten kirjoitin, esim.vedenalainen demoninen maailma, marine spirits jutut jne. Olen ollut tekemisissä henkimaailman kanssa ja olen uudestisyntynyt kristitty. Haluan varoittaa vakavasti näistä asioista, rakkauden hengessä. Kyseessä ei ole se, että ”luulisin olevani muita parempi.” Päinvastoin; minulla on kanttia myöntää syntisyyteni ja juuri sen tähden me kaikki tarvitsemme Jeesuksen elämäämme. Elämme sellaisia aikoja että ratkaisu kannattaa tehdä tänään eikä huomenna.
    • evxxxxx:  Onneksi keskityn elämään mikä on mulla TÄSSÄ JA NYT.
    • iamtheoriginal.gWearing others peoples hair is also witchcraft according to the bible ?
    • johanna_tukiainen_official@iamtheoriginal.g I’m not using Great Lengths anymore, the curls etc.are synthetic. Btw; the subject is serious. It’s sad if u don’t understand it.
    #137748 Ilmoita asiaton viesti
    Strippis
    Participant

Erittäin vähät eritteistään välittää

Eikö äiti ja iskä ja Velli jo sano, että Johanna, tuo on naurettavan näköistä ja aivan helvetin noloa, jos ei hän itse sitä peilikuvastaan tajua? Vai haluavatko hekin jollain kierolla tavalla, että Johanna nolaa itseään yhä vaan ja enemmän?

Mamma ja Pappa eivät todellakaan välitä jälkikasvustaan. Tai no jos joku pystyy kumoamaan väitteeni…

Velli, jolle tuon nimen annoin, on idiootti. Totaalinen luuseri ja hyvä niin, mutta on vaikea antaa anteeksi kaikki se eläinrääkkäys, jonka VelliPelle on mahdollistanut.

Miten menee, Veijo Lalli?

#137750 Ilmoita asiaton viesti
    Maijasmini
    Participant

Haaahahaha .. ei jumaliste!

Tuo flamingotutukuva ei meinaa poistua mun verkkokalvoilta, buaaaahahaaa.. tuosta voisi laittaa lehteen ilmoituksen ”Kohta 40 vuotias avopotilas karannut”. Tätä naurun määrää..

Kenellä nelikymppisellä on oikeasti kotonaan lumisadepallo, siis jos ei ole lapsia talossa. Siitä tulikin mieleeni, tuo video oli loistava!

Tuo mustissa pitsikorvissa oleva saatananmorsian omaa kyllä niin kierot ja eripari espanjantappajaetanat että ei paremmasta väliä.

Miksi Ruksu mainitset aina vanhempia esitellessäsi että he ovat kristittyjä, mitä yrität peitellä? Sitäkö että sinulla ja ishälläsi sekä sisarellasi oli sairas suhde.. tiedä sitten miten nordeanmammeli tähän liittyy? No ottihan hän sinusta kuvia kun olit kylpemässä.. en ikimaailmassa kehtaisi pyytää samaa omalta äidiltäni.. siinäkin on jotain niin pirun sairasta.

Luuletko että kukaan ostaa enään sun kalentereita kun siinä menee ajanlasku ihan vituralleen..  jaa että 2 vuotta olet asunut Maijasminissa?

Mitä kristityt vanhempasi sanoi sinun sisustuksesta? Jos minun lapseni sisustaisi kotiaan tuolla lailla olisin todella huolissani. Nelikymppinen nainen leikkii lasta.

Lapsista puheenollen toivon sydämestäni että sinusta ei tule äitiä.. ikinä myös! Tuleekohan kymmenenvuottanuoremmaltanäyttävästämahdollistajamammasta ja pippelipapasta joskus isovanhempia.. ja jos tulee niin mitä veikkaatte, kuka tukiaisista lisääntyy.

Iso huispaus tutun ja peltiflamingon kera.. ja loppuun perse läps!

#137751 Ilmoita asiaton viesti

Tuksu miksi olet poistanut flamingo-tutu-uikkarikuvan instasta?!?  :O  😀 Kuvitelkaas linnuksi Joutsen ja siihen sopiva dance…….asukin valmiina….askel,askel,hyppy……kädet ilmaan huitomaan, py(ö)rähdys,korahdus…..ei siitä sen enempää… 😀

jpg

#137752 Ilmoita asiaton viesti
    Käpy
    Blocked

Äippä paijaa Tuksua, jotta Tuksun pää kestää. Niin tässäkin on jo 666.

#137753 Ilmoita asiaton viesti
    Soopelsson
    Participant

Kyä o nii Joutsenlampea, että! Muutama tanssityttö tutuilemaan ympärille ja ihan on valmis Kansallisoopperan lavalle.

Primadonna Tukiaisen ei tarvitse mitään balettikouluja sellaiseen käydä. Paljettikoulu riittää.

#137754 Ilmoita asiaton viesti
    Soopelsson
    Participant

Eikös ne jo mamman kanssa ehostaudu siellä illan kantriwestern-humppaloihin?

#137755 Ilmoita asiaton viesti
    Etänäätä
    Participant

Uuh, seksikkäästi tuo spagettiolkain uppoaa olkapääihraan. Lastenosastoltako toi uima-asu on haettu? Mitenköhän pahasti flamingotaitelijan tutun alla kinnaa..

#137756 Ilmoita asiaton viesti
    Rääkyjä2
    Participant

Ihan asian ohitse, mutta kun joku mainitsi joutsenet…

Huikein näkemäni kuoleva joutsen. Täytyy sanoa, että nautin koko esityksestä, kun sen livenä näin pari vuotta sitten (jolloin ko. kohtauksen kylläkin tanssi toinen kaveri, mutta ihan yhtä hyvin).

#137757 Ilmoita asiaton viesti
    Sama tantta
    Participant

MinäNI sain inspiraation Tuksun uimapukukuvasta, ja kävin ostamassa uimapuvun itselleNIkin. Väri on punainen ja koko 48 D, koska olen puolitoistametrinen tynnyri, kuten Tuksukin. Minun pukuNI ei kinnaa ja lotkottimetkin pysyvät mallillaan, koska pukuNI on etuosastaan vuorattu ja Dissiosa on muotoiltu ja topattu. Tosin hintaakin oli sitten varmaan 5 x Kiinanrätin hinta. Toivon uiskentelevani uutukaisessa uikkarissaNI monta vuotta, entinen oli vielä Anttilan tavaratalosta hankittu, eli jo useamman kesän takaa. En kuitenkaan lähde huispauskeikalle uikkareissa, vaan uimahalliiNI tai järveeNI.

#137758 Ilmoita asiaton viesti
    Etänäätä
    Participant

Eikö Suomessa pyörinyt joskus joku b-julkkisten uimahyppyohjelma? Olisin tahtonut nähdä tututunkin sirosti astelevan laudalle ja flamingon lentävän kaaressa puolitoista volttia kerien altaanpohjalle jossa joku paavi siunaisi uppokasteen.

Viewing 15 posts - 346 through 360 (of 1,241 total)
  • The topic ‘Johanna Tukiainen Vol. 176’ is closed to new replies.