Johanna Tukiainen Vol. 176

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 176

This topic contains 1,243 replies, has 84 voices, and was last updated by Avatar Simp.Anssi 1 year, 1 month ago.

Viewing 14 posts - 1,231 through 1,244 (of 1,244 total)
  • Author
    Soopelsson
    Participant

Joku panoPeetteri napannut Tinderissä ja kun Kelasta ei irronnut hilloa meikkipussiin niin posanderi päätti palata vanhaan ammattiin?????

#139123 Ilmoita asiaton viesti
    Älykkö mopsi
    Participant

On ollut puhetta siitä kuinka näätäily alkaa tuottaa tietynlaisia outoja mielleyhtymiä viattomista asioista. Tänään vierailin kotikaupunkiNI glamourisessa Ikeassa. Näin erään naisen ostoskassissa valkoisen karvataljan, ja heti mieleeNI tuli Liljenbölen pinkki mansionin keltaiseksi kuseksittu sellainen. Eräs homo pari hipelöi seĺlaista kasaa ohimennessäni, myös. Ja puhuivat kuinka kiva sellainen olisi. MinuNI oli pakko kiiruhtaa ohi, olin hallitsemattoman tyrskähtelyn partaalla. Juuri ja juuri sain itseni hillityksi. Olisi alkanut huovituttamaan jos olisin hajonnut keskellä ihmismassoja selittämättömästi yksikseni ja muu ostosväki olisi ihmetellyt repeilyäni.

Ja kyllä, kysytte kuitenkin, en ostanut sitä taljaa, en kukka noja tuolia enkä ballerina lamppua. En edes nähnyt kumpaistakaan, tosin jätin huone kalu esittelyssä kiertämisen väliin. Lamppu osastolla kyllä pyörin, mutta eikös ballerina lamppu ollut uniikki ja sen valmistus ja myynti on jo lopetettu?

#139124 Ilmoita asiaton viesti
    Ilo-Nanne
    Participant

Aivan sama kuinka karvat leikattu kunhan koiruski nauttii elostaan.

#139126 Ilmoita asiaton viesti

Joko me saadaan Teuvon pläjäys!!!!!??? ASAP!!11!!!

#139129 Ilmoita asiaton viesti

Heitän pakollisen lusikkaNI soppaan: saksanpystykorvia ovat pomeranianit, kleinspitzit ja mittelspitzit kaik tyynni. Ne ovat eri kokovariaatioita hieman eriävillä piirteillä ikäänkuin mittarilla että mitä pienempi saksanpystykorva sitä enemmän kääpiökoiran piirteitä. Pomeranianeita on myös kirjavia. Tunkin ”valkoista” ”pomsua” epäilen itse chihuahua-kääpiöpystykorvamixiksi tai vastaavaksi. Enemmän tosiaan muistuttavat kleinspitziä molemmat kuin pommia vaikkakin olisivat sellaisinakin melko heikkoja rotunsa edustajia. Seropejahan ne ovat loppujen lopuksi nuo tunkin feikkipomi-parat. Mutta siis tuohon saksanpystykorva tms keskusteluun piti virallisen epävirallisena koirapalstapoliisina tulla naputtamaan. Ainiin, OT.

*ampuu kävyn suoraan ylös ja katsoo kenen päähän laskeutuu*

#139130 Ilmoita asiaton viesti

Sivun verran jäljessä mutta molemmat feikkipomit ovat olleet samaan aikaan kerran trimmattuna. Nimittäin kuvassa jossa Tunkki retuuttaa molempia trimmaamin edessä, Rääkis varmaan löytää kuvan. Angelista ei saa pomin näköistä karvaisena eikä kynittynä. Pistän pörröhäntäni pantiksi että se on chihu/pystykorvamix.

#139131 Ilmoita asiaton viesti
    Maijasmini
    Participant

Johku.. miksi Mika halusi sinulle lähestymiskiellon? Oliko veitsi ja sakset liikaa?

Toi ”huovittuttaminen” oli kyllä pitkästäaikaa parasta.. saatan vielä käyttää sitä joskus 🙂

Mulla on muuten pinkkikirja jossain kirjastossani, en ole sitä vielä lukenut.. ehkä kannattais.

Joshuan vaimon nimeen (jonka vanhemmatkin on käynyt uimassa) AAmen muäs!!

#139132 Ilmoita asiaton viesti
    kanadannäätä
    Participant

Johanna Mia Tukiainen Olen taas kotikaupungissani stadissa!Ilmoittakaa ketka haluatte tavata!”

Ja näin kaverit on vastanneet:

AK  mä oon nyt keuhkokuumeessa ja sain 10 päivän antibioottikuurin, miten kauan viivyt täällä?

SM  Olisin halunnut tavata sinut livenä mutta olen mökillä.😊💖 Ehkä tulee vielä mahdollisuus, jos Herra suo.😊

BP  Voi olisin halunnut mutta ehdin lähteä jo Lappiin. Joku toinen kerta 💖🌺

HT  Milloin Savoon?

#139133 Ilmoita asiaton viesti
    Alli Kapone
    Participant

MinullaNi on Kleinspitz ,hieman kookkaampi mutta ei mene Mittelistä kun on juuri se ~29 cm.  Noissa Kleineissa näkee naamoissa eroja, mun koiralla on pentumaisempi naama ja useat luulee sitä jonkin isomman rodun pennuksi.   Pommit joita mä olen nähny on nallemaisempia ku tuksun ja yhteneväisyys mun pentunaama Kleiniin on silmiinpistävämpi.

Mutta en ole asiantuntija kuin omani suhteen.

#139134 Ilmoita asiaton viesti
    Rienaaja
    Participant

Kylla Teuvolta tulee tanaan! Mm keikkakalenteria ja kuuma 0 % kesätrinkki klassikko resetti. Mista kukaan ei halua tietaa mitaan. Mutta Aulixen on veivattava Teuvon Nokia Mikromikko käyntiin ja haettava Kampin Tsittarista Teuvolle korjaussarja ennenku se voi nostaa suloisen paansa tyynysta. Kun tuli puhuttua porukalla useilla kielilla viimekin yö ja Teuvo paasi vasta kaheksalta putkasta.

#139135 Ilmoita asiaton viesti
    Älykkö mopsi
    Participant

Krääh, voin huokaista, minusta ei tule saksanpystykorva puheitteni takia tuksun morsiusneitoa. Pa pomi on luultavasti hyvin oikealla suunnalla pohdinnoissaan mistä Angeli on tehty. Ei se noissa pentutehtaissa niin tarkkaa ole, ja kun hölmöt ostaa sieltä  suloisia pentuja kumminkin. Kaikki koiranpennuthan ovat suloisia, mixeistä ei vaan voi koskaan oikein tietää lopputulosta millaisia ovat isona. Enkä ole rotukoirarasisti, on minulla yksi sekoituskin ollut, mutten väittänyt sitä puhdasrotuiseksi vaikka se paljon puhdasrotuista emäänsä muistutti ulkoisesti, luonne ja paimennusvietti tuli kiitos Yeshuan isältä, se oli ihana koira. Vaikkei se kuulunut kennelliittoonkaan. Anteeksi tämä koira ot nostalgia muistelu, heittelen kookkaita käpyjä päälleni!

Onkohan päähenkilöllö vielä kotikaupungissaan vaiko palannut kotiinsa Liljenböleen valmistelemaan jäähyväis keikkaansa? Vaiko Veijon kanssa Radissonin sviitissä nukkumassa vielä? Mannaryyni on kyllä miehistä munattomin, aika moneen vätykseen olen törmännyt, mutta Veijo vie kaikista voiton. Olisi mies, ja häivyttäisi lokin elämästään ennenkuin kaikki on mennyt ja pilalla. Vaikka koirien hankkijana mahdollistajana ei pitäisi kyllä sääliä tuntea. Mielenkiintoista on kyllä nähdä kun rahat on tuhlattu kaikki, että mitä tapahtuu. Lainaa peliin että possu on tyytyväinen?

#139136 Ilmoita asiaton viesti
    Strippis
    Participant

Rienaaja:

Kylla Teuvolta tulee tanaan! … haettava Kampin Tsittarista Teuvolle korjaussarja ennenku se voi nostaa suloisen paansa tyynysta. Kun tuli puhuttua porukalla useilla kielilla viimekin yö ja Teuvo paasi vasta kaheksalta putkasta.

Hieno juttu! Nyt on tälle päivälle muutakin odotettavaa kuin Vormulat.
    Jänskättää mahtaako Teuvo huomioida Uppasalan ekonomit, jotka valmistuivat juuri Nissisen uimakoulusta Pyhiksi Uimamaistereiksi. Ja mitä kaikkea muuta mahtavaa onkaan tiedossa!

Toivottavasti Teuvo saa ajoissa korjaussarjaa, ettei tarvitse puhua norjaa Posliinijumalalle.

#139137 Ilmoita asiaton viesti
    Simp.Anssi
    Participant

Soopelsson:

Radisson Kampissa ihan siinä Albäärin exresidenssin lähellä, mutta kuva on jotenkin outo. Vai onko vastapäiset talot remppahupun alla?

Kyllä vaan ovat, remppaa tehdään just siinä hotellin länsipuolella.

#139139 Ilmoita asiaton viesti
    Simp.Anssi
    Participant

PKS1:

Itse asu voi olla vaikka joku lukuisista häämekoista.

Juu, lenkillä esim. se 40-kiloinen olisi hyvä lisävastus. Kunto nousisi kohisten lyhyemmälläkin reitillä. Aikoinani Paloheinässä juostessani siellä harjoitteli ukko autonrengasta naurun perässä vetäen. Naru oli sidottu vyötärölle.

Viewing 14 posts - 1,231 through 1,244 (of 1,244 total)

The topic ‘Johanna Tukiainen Vol. 176’ is closed to new replies.