Johanna Tukiainen Vol. 179

Etusivu Keskustelu Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 179

Tämä aihe sisältää 845 vastaukset, 85 kirjoittajaa, ja siihen kirjoitti viimeksi  Flamingomies 1 kuukausi, 1 viikko sitten.

Esillä 15 viestiä, 1 - 15 (kaikkiaan 846)
  • Julkaisija
    Valvoja (Moderator)

Vol. 179 alkaa tästä.

Mode

Matti5
    Osallistuja (Participant)

Yavannah79

Oih, näin nopeeta toimintaa. Kiitos Mode. 😀

Pastori

Mikä mahtaa mättää, kun viime päivinä puhelimella ei homma ole skulannut. Meni samantien ruutu mustaksi ja nyt tyrkyttää chättiä, eikä pääse lukemaan palstaa.

Flamingomies

Pertsa Hannula… siinä nimi mitä en ole kuullutkaan aikoihin. Viime kesänä tunkki kyllä moneen kertaan tästä Pertsa Hannulasta toitotti (ja muisti aina sanoa Pertsa eikä Pertti). Sitten taisi mennä välit poikki. Tämän jälkeen piti lähteä Jouko Pihon kanssa evankelioitsemaan. Sekin meni perseelleen kun tunkki veti kännit ja ruinasi Piholta munaa.

Paljon on ehtinyt vuodessa tapahtua.

Johanna Tukiainen ryssi jälleen – poltti sillat myös pastori Seppo Nissiseen

Tuksulogian kand.

Miksi Jumala ei ole aikoihin puhunut suoraan Tuksulle? Viime vuonnahan Tuksu jutteli usein Jumalan kanssa. Tänä vuonna ei kertaakaan. Liekö joku näistä huuhaa-papeista kertonut Tuksulle keskustelun olevan mahdotonta ja Tunkki on myöntänyt harhansa itselleen? Tuksu kuvittelee kuitenkin olevansa Taivaan ammattisuurlähettiläs maan päällä.

Flamingomies

Eikä Saatanakaan enää käy juttelemassa. Ennen Belsepuup sentään lupasi USA:ssa valtavan maineen ja rikkauden. Nyt ei Sathanas lupaa edes kassillista siideriä. Missä vika?

Johanna Tukiainen on nykyisin evankelista ja päihteetön nainen. Hän kertoo uskoontulostaan, tämä tapahtui syksyllä 2015.

-Hotellihuoneessa heräsin siihen että kello lakkasi toimimasta. Kellon tilalle tuli kysymysmerkki, joka alkoi vilkkua. Siihen aikaan Miamissa on kirkas päivänvalo, mutta kaikki meni pimeäksi. Huoneeni oli täynnä demoneita. Kuulin äänen: ”Valitse”.

Demonit lupasivat Johannalle rikkautta ja menestystä vastapalvelukseksi sielusta. Hän kieltäytyi.

-Sitten minut heitettiin ulkoavaruuteen, josta näin maapallon. Paholaiset ovat ilmatilan hallitsijoita. Huusin Jeesusta avuksi. Sitten minulle näytettiin helvetti. Näin kuinka liekit paloivat allani ja ihmisiä heitettiin sinne. Tiedän että paholainen vihaa minua, kaikkia ihmisiä mutta erityisesti minua, koska olen julkisuuden henkilö.

Rääkyjä2

Tähän voinee lisätä Pertti Pertsa Hannulan sanat Tuksulle Leivonmäellä heinäkuussa 2016. Ovathan nämä vahva todiste armonlahjoista, joita Tuksulle on suotu…

*kielillä puhumista?*

Saat olla evankelistana Jumalan tähtiin. Tähtisanomaa vielä.

*kielillä puhumista?*

Nyt juo, nyt juo. Saat viedä monelle sitä ja kymmeniä saapuu ava...

*kielillä puhumista?*

Nyt aukee siteet.

*kielillä puhumista?*

Jotain katkee, jotain katkee kymmenen vuoden takaa. Jeessuksen nimessä väkevä Jumala puhuu. Se on henkivallat, jotka yrittäny raastaa sua irti. Nyt katkee sideet.

*kielillä puhumista?*

Ja nyt menee jalkoihin uudet autteret kengät, jotka ei hierrä. Iloitsek, iloitse.

Sinä olet kuin pieni taimi minun kädessäni, savea olet, savea olet ja katso siipirikko saa nyt lentää. Toinen siipi on jo lähen kosketuksessa. Sillä katso, minun rakkauteni ympäröitsee sinut tulevina päivinä.

Rääkyjä2

Ja mitä Tuksu kertoi Pertti Pertsa Hannulan sanoneen hänelle…

Pertsa Hannula sai tänään profetian että mut on tarkoitettu evankelistaksi!!!!”

Jumala puhui hänen kauttaan ja sanoi minulle: olen pieni haavoittunut lintu jonka Hän korjaa nyt siipirikosta ehjäksi.”

Pertsa Hannula, evankelista juuri vahvisti tämän vkloppuna minulle että ”pieni haavoittunut siipirikko lintuni, otetaan vahvasti Jumalan käyttöön

Ei minua ole koroitettu; nimenomaan Jumala sanoi näin: ”Rakas pieni lintuni, siipirikkoni, teen sinusta uuden ja tulet evankelioimaan!”

Tuksulogian kand.

”Tiedän että paholainen vihaa minua, kaikkia ihmisiä mutta erityisesti minua, koska olen julkisuuden henkilö.”

Mietipä maailman väkilukua, Tuksu-hyvä. Mietipä todellisia julkisuuden henkilöitä ja heidän määräänsä. Sinä ET ole mitään. Miksi saatana olisi kiinnostunut juuri sinusta? Feikkiblondi Suamesta. Kyllä saatana yrittäisi saada tunnetumpia uhreja. Kukaan heistä ei ole koskaan kertonut samanlaisia satuja ja harhoja kuin sinä.

Minne katosi muuten ne hotellin ala-aulassa olleet ihmishahmoiset demonit? Entä unohditko jo Miamin tuhotulvan? Huoneesi täyttyi vedellä ja vellin piti kantaa sinut toiseen hotelliin. 🙂 Kertomuksesi muuttuu joka kerralla. Olit paikallisessa mielisairaalassa hoidossa. Eikö sitä kannattaisi mainita?

PKS1

Lilleri lalleri

Pastori:

Mikä mahtaa mättää, kun viime päivinä puhelimella ei homma ole skulannut. Meni samantien ruutu mustaksi ja nyt tyrkyttää chättiä, eikä pääse lukemaan palstaa.

Eräänkin naisen omakseen luulemat liittymät suljettiin viikonlopulla. Lalli saattoi innostua liikaa ja kaatoi kaikki operaattorit kun korttimaksutkaan eivät toimineet.

Tai sitten ne sähkönsyöttöhäiriöt vaikuttavat muuhunkin liikenteeseen kun korttimaksuihin.

PKS1

Sehän hävisi kokonaan.

Joku Hannulan fani hukkasi koko postaukseNI, mutta Rääkyjän julkaisusta näkyy olennainen.

PKS1

Leivonmäki 9.7.2016 (Kokeillaan uudestaan)

Katkaisuvaroitus2018:

Harhahan se on mutta en ymmärrä minäkään mistä se sai päähänsä armolahjat ja muut ajatukset olevansa joku Jumalan erityislähettiläs/valittu

Täälltä se on peräisin:

Ilojuhla siunattu kotikokous, tänne olet tervetullut sellaisena kuin olet.:) Kuulemme Johanna Mia Tukiaisen ja Seija Laitisen todistukset, ja laulamme kauniita hengellisiä ylistyslauluja. Sanaa julistaa ”Pertsa” Pertti Hannula, voideltu evankelista. Lopussa esirukouspalvelu ja kahvitus.:) Tervetuloa ja tuo ystäviäsi mukanasi. Jeesus rakastaa sinua. ♥

Katso ja viihdy. Välillä 1:01:00-1:03:30 on varsinainen punchline. Ei se Jumalan sana näin helteillä pahaa tee. Minä en tarvitse.

Pastori

Ilma on kuin helvetin esikartanot.

Kyllä muualle olen päässyt nettiin telefoonilla, paitsi tämän rupupalstan sivuille. Nyt läppärillä.

Tuksulogian kand.

”olen pieni haavoittunut lintu jonka Hän korjaa nyt siipirikosta ehjäksi.”

Tuksuko pieni ja haavoittunut lintu? Mieleeni tulee vanha korppikotka joka on ollut liian monessa tappelussa. Puolet sulista on poissa ja peräpää on ulosteesta likaisena. Jumala voisi korjata Tuksun utareet, huulet, tukkahiukset etu-ja takaraivolla, eli poistaa hänestä kaikki keinotekoinen. 1600-luvulla Tuksu olisi voinut olla kenties taidemaalarien mallina. Ns. rubensmainen rehevyys. Tosin se ei ole muotia juuri nyt.

Esillä 15 viestiä, 1 - 15 (kaikkiaan 846)

Aiheeseen ‘Johanna Tukiainen Vol. 179’ ei voi kirjoittaa uusia vastauksia.